Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5910
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4900
Pohvalio: 12633

Re: Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Postod Дошљак » Pet Sep 28, 2018 5:19 pm

СМТ је замишљена као градска магистрала, булевар али глуми обилазницу пошто исту немамо ни на делу од Остружнице до Бубањ потока како би требали да имамо. Значи СМТ треба да растерети кретања унутар града као и УМП, зато и "гађа" Миријево преко Дунава. Када се за неких 20 година комплетирају свемте замишљене друмске саобраћајнице, само би део СМТ од садашње нове лакат кривине код Овче (где ће се спајати аутопутска обилазница од Винче и око Панчева) па до петље Змај.
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1593
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1136
Pohvalio: 30

Re: Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Postod SRBO » Pon Okt 08, 2018 12:13 am

spatiotecte » 28 Sep 2018 11:19 napisao:
karldesign » 27 Sep 2018 12:52 pm napisao:Danas sam se registrovao, pa ne bih da preterujem u spamovanju, ali ovo me kopka već godinama i cenim da među vama ima nekog ko je upoznat sa problematikom, jer ja pretragom nisam uspeod a nađem objašnjenej za ovo (ako i postoji negde na forumu).

logika.JPG


Dakle, pitanje glasi - čija je logika odlučila da postojeći (severni) deo obilaznice naglo zavrne na desno i prođe tuda kuda prolazi (suviše blizu pančevačkom mostu) i izlazi posred magistrale i tone semafora na sve strane, čime obesmišljava i poentu zaobilaska i ozbiljno usporava saobraćaj. Ruku u vatru bih mogao da stavim da je prvobitna ideja bila da se taj put usmeri direktno ka postojećoj petlji kod Pančeva (docrtao sam crvenom isprekidanom linijom), gde se odvaja stari put za Pančevo ka hotelu Tamiš. :x

Samim tim, mnogo bi bila logičnija i trasa ka mostu i ka ostatku obilaznice (Bubanj potok itd).

Osim očiglednog razloga političke prirode (skarabudži da nas manje košta, a ista odlikovanja uzimamo), koji je logičan razlog za ovakvu "obilaznicu" koja bespotrebno skreće pod gotovo 90° na jug, čim se prođe petlja između Kovilova i Borče? :bash:

Hvala na odgovorima!
Slika


Dobrodosao na forum i hvala na ovom planu sto si nacrtao.
I meni nije jasno da je ovako nesto projektovano jer prosto ta lakat krivina nema nikakve logike.
Pravilna trasa je neka poput ove koje koje si nacrtao jer SMT treba da bude u obliku kruga a ne u obliku gricnute jabuke.



Од те кривине право иде за Панчево једног лепог дана
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta