Glavna železnička stanica

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 859
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1031
Pohvalio: 75

Re: Glavna železnička stanica

Postod WLABmz » Sub Dec 30, 2017 11:30 am

RioBL » Sub Dec 30, 2017 9:21 am napisao:Stanica sa najvecim prometom putnika u drzavi. halo, kuc kuc...


Halo, kuc, kuc, stanica sa najvećim prometom putnika je Novi Sad.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 3
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 859
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1031
Pohvalio: 75

Re: Glavna železnička stanica

Postod WLABmz » Sub Dec 30, 2017 11:31 am

Дошљак » Sub Dec 30, 2017 11:30 am napisao:Ако ћемо реално, железница је већ годинама у назад саката и људи нису сигурни да ће на време стићи ако путују возом. Воз користи углавном ко мора због финансија.


Već 25 godina, s tim što je svakom godinom sve gore i gore.
SlikaSlikaSlika
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1647
Pohvalio: 2663

Re: Glavna železnička stanica

Postod RioBL » Ned Dec 31, 2017 5:54 pm

WLABmz » Sat Dec 30, 2017 10:30 am napisao:
RioBL » Sub Dec 30, 2017 9:21 am napisao:Stanica sa najvecim prometom putnika u drzavi. halo, kuc kuc...


Halo, kuc, kuc, stanica sa najvećim prometom putnika je Novi Sad.


Ma genije si, nema sta. Sad su sve stanice u Srbiji koje nisu zatvorene, sa vecim brojem putnika od glavne beogradske. Cak i Prokop.
Bitno je da ti miniziras stetu i prikazes kako je sve uredu. Aferim... :sesir:
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1647
Pohvalio: 2663

Re: Glavna železnička stanica

Postod RioBL » Ned Dec 31, 2017 6:22 pm

Darko78 » Sat Dec 30, 2017 10:06 am napisao:RioBl samo kad bi bio malo pošteniji i ipak rekao ,da pocinju radovi u:
TPS Zemun -obezbedjeno finansiranje
Stanicna zgrada Zemun,NBG,Batajnica u sklopu izgradnje BG - BUD.
Rakovica - Resnik se radi
Na Prokopu je dosta uradjeno ne dovoljno.
TPS Kijevo si u pravu.


Ja sam posten ali strog :D

dakle,

"TPS Zemun -obezbedjeno finansiranje" - da, cuo sam na vijestima...
"Stanicna zgrada Zemun,NBG,Batajnica u sklopu izgradnje BG - BUD" - za Zemun sam vidio render neceg sto izgleda kao mala stanicna zgrada a na NBG sam vidio samo render nadstresnice za perone. Batajnica uopste nije bitna u ovoj prici jer ne spada u grupu 4 stanice novog cvora. A cini mi se da ni tamo nista posebno nece da se desi
"Rakovica - Resnik se radi" - sta se radi? Gradi li se ista novo ili se vrsi remont?
"Na Prokopu je dosta uradjeno ne dovoljno" - sve sto je bitno uradjeno na Prokopu, uradjeno je 80-tih i 90-tih. Ovo sve sto se desava zadnjih godina su kozmeticki zahvati. Ali sve to skupa je jako daleko od onog sto je planirano.
"TPS Kijevo si u pravu" - ne samo TPS Kijevo...

Planom razvoja zeljeznickog cvora, iz 70-tih je predvidjen citav sistem sinskog saobracaja koji treba da postoji u vezi sa stvaranjem zeljeznickog cvora. Plan je predvidjao ne samo 4 velike zeljeznicke stanice sa 2 TPS-a vec i zaseban podsistem gradskog i regionalnog metroa.

1976.jpg
1976.jpg (145.07 KiB) Pogledano 3878 puta


I sad, kad pogledam taj plan iz 1976, bicu posten i reci da je do danas ostvareno oko 20% planiranog i da uz jos par rendera, okrecen Prokop i najava u medijima, odgovorni smatraju to sasvim dovoljnim da zatvore glavnu zeljeznicku stanicu.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 3
spatiotecte
Expert
Postovi: 9867
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6410
Pohvalio: 1532

Re: Glavna železnička stanica

Postod spatiotecte » Ned Dec 31, 2017 7:01 pm

S tim sto je ovaj plan bio finansijski totalno nerealan.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2249
Pohvalio: 408

Re: Glavna železnička stanica

Postod vucko » Pon Jan 01, 2018 10:10 pm

Wow, ima li ostatak plana sa istoČne strane? Zanima me gde su tačno planirane stanice u Bulevaru do Ustaničke.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1647
Pohvalio: 2663

Re: Glavna železnička stanica

Postod RioBL » Uto Jan 02, 2018 9:42 am

Spatio,
Da plan je bio veoma ambiciozan i nije se mogao realizovati zbog ekonomske krizeu Jugoslaviji a kasnije i njenog raspada. Zato je bio potreban novi plan koji bi maksimalno iskoristio izgrađene elemente novog čvora i postojeće starog a ne pretvarati se da je novi cvor gotov i zatvarati Glavnu.

Vucko,
I ja bih volio da vidim ostale dijelove ali nisam našao
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8596
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3556
Pohvalio: 5309

Re: Glavna železnička stanica

Postod JohnnyLee » Uto Jan 02, 2018 10:12 am

има негде на форуму, Делија је својевремено окачио цео пројекат метро плана из '76
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Darko78
Intermediate
Postovi: 440
Pridružio se: Pon Nov 06, 2017 12:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 607
Pohvalio: 239

Re: Glavna železnička stanica

Postod Darko78 » Uto Jan 02, 2018 12:39 pm

Rio da su svi "krecili" kao ovi, danas bi infrastruktura bila u daleko boljem stanju.Meni stvarno nije jasno zasto toliko zalite staru zeleznicku stanicu.,Kad ste bili tamo pa to je nevidjena bruka kakva je i na sta lici .Prokop se mora pod hitno bolje povezat gradskim prevozom. I proglasite me botom ali to je istina , pre dva dana sam bio na prokopu i lepo sam se oseco jer stanica u odnosu na glavnu je toliko bolja i cistija, mnoge stvari fale ali i sve to niste ni imali na glavnoj.
Pohvale za post: 3
milos.tro
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10160
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 15672
Pohvalio: 6716

Re: Glavna železnička stanica

Postod milos.tro » Uto Jan 02, 2018 1:41 pm

[QUOTE=Dead hand;144282628]Главна станица

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika[/QUOTE]
Dead Hand sa SSC
Pohvale za post: 6
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5187
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2738
Pohvalio: 3828

Re: Glavna železnička stanica

Postod solecar » Uto Jan 02, 2018 1:45 pm

Express » November 27th, 2016, 8:26 pm napisao:
SRBO » 27 Nov 2016 04:30 pm napisao:У случају метро нема ту нереалног само питање када

Ако су инсајдерске информације тачне до 2080 мораћемо да имамо метро до Арађеловца


Krunisan sam ja zbog toga što sam jednom nacrtao mrežu dužine 163km koja je između ostalog imala i stanicu ispred JohnnyLeejeve zgrade. :D

U pravu si. Nije pitanje realnosti već vremena. Donošenje zaključka o nečemu kao nerealnom podstiče kratkovidost Srpskog čoveka. U pitanju je mentalitet i ništa više. Političari ne žele da vide optimalnu mrežu već najkraću moguću mrežu koju je moguće izgraditi sa podizanjem što manjeg kredita po najpovoljnijim uslovima za jedan mandat. Drugim rečima boli njih ona stvar za pokrivenost grada/pristupačnost tim sistemom što je i poenta ne samo metroa već bilo kog saobraćajnog sistema.

Slika

Evo dajem primer pravog rekordera.

Jovinova mreža sa ove mape ima dužinu 191km na području GUP2021. Usvojena varijanta A3 je bila dužine 248,6km u "gradu".

I šta je ovde nerealno s obzirom na to da je ovaj metro projekat (kao i svaki drugi dobar metro projekat) sam po sebi razvojni? Ništa nije nerealno. Sve se svodi na pitanje vremena moguće realizacije. Kao što je Jovin ovde stavio stanice u Makišu tako i Vučićevci stavljaju stanicu u Makiško Polje. Ti isti Vučićevci dižu bukvalno kule i gradove u nekadašnjoj Bari Veneciji tako da projekat koji je viđen kao nerealan u očima mnogih (vratite se na onu kratkovidost i mentalitet sa početka) evo diže se iz bare na zaprepašćenje istih.

Najvažnije je biti svestan činjenice da se metro ne gradi da bi se potrošilo što manje para ili da bi se digao što manji kredit već da bi se njime opslužila odgovarajuća populacija po svetskim parametrima.

Sa Metro teme. Obrati pažnju na vreme citiranog posta.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
milos.tro
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10160
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 15672
Pohvalio: 6716

Re: Glavna železnička stanica

Postod milos.tro » Uto Jan 16, 2018 12:32 pm

Kako pise Politika od prvog jula glavna stanica prestaje sa radom
milos.tro
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10160
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 15672
Pohvalio: 6716

Re: Glavna železnička stanica

Postod milos.tro » Sre Jan 17, 2018 1:00 am

Evo i celog teksta:

Без возова у Савском амфитеатру после 134 године
– Готово целокупан путнички саобраћај одвијаће се кроз станицу „Београд центар” – Пругом око Калемегдана неће ићи возови са опасним материјама – Станица „Топчидер” привремено решење за утовар и истовар аутомобила
Аутор: Дејан Алексић понедељак, 15.01.2018. у 22:00
http://www.politika.rs/scc/clanak/39650 ... 134-godine

главнa железничкa станицa, која од 1884. опслужује путнике, од 1. јула неће ни примати ни испраћати возове, сазнаје „Политика”. Од тог дана готово целокупан међународни путнички саобраћај одвијаће се кроз станицу „Београд центар”, на коју је почетком децембра 2017. пребачен готово сав домаћи саобраћај. Првог јулског дана „Прокоп” ће и званично постати централна престоничка железничка станица. Од тог дана возови са опасним материјама више неће ићи пругом око Калемегдана. Али, како „Прокоп” и даље нема станичну зграду, како још није уређена ни техничко-путничка станица „Земун” (ТПС „Земун”), а прилично је далеко и коначно решење за железничку обилазницу око Београда, отвара се питање – како ће крупне новине које ће ступити на снагу 1. јула функционисати на терену?

На основу одговора из „Железница Србије” може се закључити да ће се до изградње инфраструктуре која недостаје у Београдском железничком чвору сигурно још неколико година користити привремена решења. Једно од њих биће станица „Топчидер”, на којој ће се утоваривати и истоваривати аутомобили, јер „Прокоп” нема капацитете за то.

– Станица „Београд центар” ниједним пројектом у претходне четири деценије није била предвиђена за утовар и истовар праћених аутомобила, нити је функционално намењена за превоз аутомобила железницом. Планским пројектом развоја Београдског чвора предвиђено је да се утовар и истовар аутомобила обављају у Земуну, по завршетку изградње ТПС „Земун”. Али, како ће измештање железничких капацитета са Главне железничке станици бити завршено до 30. јуна, појавила се потреба да се утовар и истовар аутомобила обављају на некој другој. Стручне службе „Инфраструктуре железнице Србије” и „Србија воза” предложиле су да се за то користи станица „Топчидер”, као најбоље решење. Ова станица располаже потребним капацитетима, а утоварна рампа биће постављена на првом колосеку – указују у „Железницама”.

Како је станица „Топчидер” у лошем стању, до краја јуна требало би прилично да се среди. „Инфраструктура”, уверавају у овом предузећу, на време ће уредити топчидерску станицу, укључујући и продужење перона.

– Средиће се и део првобитне станице „Топчидер”, која је сачувана и није срушена за време бомбардовања 1941. У овом објекту биће нова благајна, чекаоница и тоалет за путнике. Други објекат је садашња станица „Топчидер”, односно некадашња Дворска чекаоница, и ту се сређују службене просторије – наводе у „Железницама”.

„Топчидер” ће, док се не уреди ТПС „Земун”, бити привремено решење за саобраћај возова између Београда и Бара. Али, проблем је што је почетак изградње ТПС „Земун” предвиђен тек за крај 2018, а за завршетак ће бити потребне две године од почетка градње.

– Предвиђена локација ТПС „Земун” је између станица „Земун” и „Земунско Поље”. Површина потребна за изградњу тог комплекса је 35 хектара и ту ће бити подигнути нови објекти, укупне површине 18.800 квадрата, 17 километара нових колосека, санираће се 14.500 квадрата постојећих објеката и шест километара колосека. Биће изграђени сви колосеци, постројења и инсталације неопходни за одржавање електромоторних гарнитура, локомотива и путничких кола „Србија воза” – објашњавају у „Железницама”.

Две године, како кажу у овом предузећу, биће потребне и да на „Прокопу”, чију недовршену плочу тренутно „краси” арматура никне зграда. Али почетак тих радова, по свему судећи, још је неизвестан.

– Почетак изградње станичне зграде у „Београд центру” очекује се после одобрења друге фазе кувајтског кредита, у висини од око 50 милиона евра (18 милиона кувајтских динара), и спроведеног поступка јавне набавке до краја ове године – кажу у „Железницама”.

Када се све сабере, јасно се да у слагалици модерног Београдског чвора главне коцкице неће бити склопљене бар још две-три године. Највећа непознаница, кад је реч о коначном решењу, ипак је обилазница преко које ће се у будућности превозити опасне материје. У
овој једначини са више непознатих за сада се зна да ће саобраћај после укидања пруге око Калемегдана бити преусмерен на обилазну пругу Панчево – Орловат – Нови Сад, чија је реконструкција у току.

– Трајно решење је изградња обилазнице Бели Поток – Винча – Панчево. У току је дорада пројекта, како би се у потпуности нашла решења за друмску и железничку обилазницу – наводе у „Железницама”.

Коначно уређење ове обилазнице, што одавно није тајна, кочи новац. За њену изградњу, процене кажу, треба издвојити око 500 милиона евра.

„Србија воз” тражи додатне линије до Топчидера

Станица „Топчидер” има једну велику ману – до ње је лоша веза јавног превоза. У „Железницама” наводе да је „Србија воз” благовремено упутио захтев за појачавање постојеће (трамвај 3) и увођење додатних линија јавног градског превоза, како би се путницима олакшао приступ станици „Топчидер”.

Различита рачуница министарке и „Железница”

Рок од две године, који су најавиле „Железнице”, кад је реч о почетку и завршетку станичне згради на „Прокопу” и уређењу ТПС „Земун”, у раскораку је са роковима које је за ове пројекте у недавном разговору за „Политику” навела министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић. Она је указала да би изградња станичне зграде требало да почне у априлу и да траје око годину дана. За ТПС „Земун” министарка је истакла да би „модернизација ове станице морала да буде готова до краја 2018.” Зорана Михајловић се тада ипак оградила речима да је ова динамика могућа „под условом да сви који учествују у том послу испоштују договор и ураде што је у њиховој надлежности”.
Pohvale za post: 1
Aleksandar1
Higher intermediate
Postovi: 688
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 806
Pohvalio: 541

Re: Glavna železnička stanica

Postod Aleksandar1 » Sre Jan 17, 2018 4:25 pm

Sledece sto mozemo da ocekujemo je da recimo vozovi za Budimpestu krecu iz Zemun polja, vozovi za Nis iz Ovce, a vozovi za Zlatibor sa Sajma (gde nema stanice, ali sta to ima veze).
Pohvale za post: 5
spatiotecte
Expert
Postovi: 9867
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6410
Pohvalio: 1532

Re: Glavna železnička stanica

Postod spatiotecte » Sre Jan 17, 2018 7:07 pm

Sve nesto u zurbi na vrat na nos.
Nije bilo potrebe da se toliko brzo gasi glavna sad sve neka resenja Boze me sacuvaj.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 5
Nikola NS
Intermediate
Postovi: 201
Pridružio se: Čet Okt 06, 2016 10:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 325
Pohvalio: 86

Re: Glavna železnička stanica

Postod Nikola NS » Sre Jan 17, 2018 10:00 pm

Главна железничка мора да се измести брже-боље, а измештање БАС-а може да се одлаже сто пута. Сасвим случајно.
Pohvale za post: 4
fjerinic
Intermediate
Postovi: 336
Pridružio se: Čet Sep 24, 2015 4:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 325
Pohvalio: 311

Re: Glavna železnička stanica

Postod fjerinic » Sre Jan 17, 2018 10:04 pm

Nikola NS » Сре Јан 17, 2018 10:00 pm napisao:Главна железничка мора да се измести брже-боље, а измештање БАС-а може да се одлаже сто пута. Сасвим случајно.


Da nekim slučajem negde postoji 30ak napravljenih perona, autobuska bi bila izmeštena odavno. Tako je i lasta srušena "brže bolje".
Pohvale za post: 2
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8368
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3068
Pohvalio: 747

Re: Glavna železnička stanica

Postod boca-ica » Sre Jan 17, 2018 10:30 pm

Pa nema BAS gvozdene šine .... znaš li ti kolko je kilo starog gvozdja.... a treba para i para... :lol:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 4
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3025
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 88
Pohvalio: 19

Re: Glavna železnička stanica

Postod Матеја Бељан » Čet Jan 18, 2018 9:47 pm

Главни улаз у Прокоп је са друге страме, прем ауто-путу. А данас се ту виде два недостајућа колосека и арматура која виси јер ни плоча није завршена.
Кад су већ урадили то што су урадили са главном станицом, нема друге опције него да се искористи Прокоп... Ионако немамо велики број путника, а међународне линије су само симболичне.
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25860
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11927
Pohvalio: 4855

Re: Glavna železnička stanica

Postod direktor » Čet Jan 18, 2018 11:39 pm

Pa cemaju odobrenje para od kuvajta za nastavak na kolosjecima i djelu ploce koja fali
A to sto im se zuri to je druga stvat pa ce par medjunarodnih vozova da ide iz kraljevske stanice
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
roland
Intermediate
Postovi: 263
Pridružio se: Sre Apr 01, 2015 11:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 598
Pohvalio: 160

Re: Glavna železnička stanica

Postod roland » Uto Jan 23, 2018 12:43 pm

Ako presele glavnu železničku stanicu, bojim se da ćemo decenijama čekati na kompletiranje sadašnjih privremenih rešenja. I u Tirani su 2013. zatvorili glavnu železničku stanicu i još uvek se ne zna kad će biti otvorena nova glavna železnička stanica.
Pohvale za post: 2
Wuchina
Beginner
Postovi: 61
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 10:41 am
Kontakt:
Pohvaljen: 57
Pohvalio: 64

Re: Glavna železnička stanica

Postod Wuchina » Uto Jan 23, 2018 1:39 pm

roland » Uto Jan 23, 2018 12:43 pm napisao:Ako presele glavnu železničku stanicu, bojim se da ćemo decenijama čekati na kompletiranje sadašnjih privremenih rešenja. I u Tirani su 2013. zatvorili glavnu železničku stanicu i još uvek se ne zna kad će biti otvorena nova glavna železnička stanica.

Da, ali razlika je u tome što u Albaniji železnički saobraćaj praktično i ne postoji. Naročito ne postoji ni jedan međunarodni koridor kroz Albaniju. Albanija nema železničku konekciju ni sa jednom susednom zemljom, izuzev Crne Gore (tj. to je nekada bila konekcija sa Jugoslavijom), ali i ta veza služi samo za prevoz robe (ako uopšte i to danas radi).
Pohvale za post: 1
roland
Intermediate
Postovi: 263
Pridružio se: Sre Apr 01, 2015 11:46 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 598
Pohvalio: 160

Re: Glavna železnička stanica

Postod roland » Uto Jan 23, 2018 1:45 pm

Wuchina » Tue Jan 23, 2018 1:39 pm napisao:
roland » Uto Jan 23, 2018 12:43 pm napisao:Ako presele glavnu železničku stanicu, bojim se da ćemo decenijama čekati na kompletiranje sadašnjih privremenih rešenja. I u Tirani su 2013. zatvorili glavnu železničku stanicu i još uvek se ne zna kad će biti otvorena nova glavna železnička stanica.

Da, ali razlika je u tome što u Albaniji železnički saobraćaj praktično i ne postoji. Naročito ne postoji ni jedan međunarodni koridor kroz Albaniju. Albanija nema železničku konekciju ni sa jednom susednom zemljom, izuzev Crne Gore (tj. to je nekada bila konekcija sa Jugoslavijom), ali i ta veza služi samo za prevoz robe (ako uopšte i to danas radi).

Tim gore, oni mogu da zatvore glavnu železničku stanicu jer putnika i nema. Mi ćemo sad nekoliko decenija čekati da Beograd dobije kako tako kompletiranu železničku stanicu. A u međuvremenu ćemo da čekamo na Novom Beogradu gde nema ni čekaonice, ili u Prokopu koje je realno gradilište. Ili u Topčideru, gde 90% ljudi ni ne zna kako da dođe do tamo.
Pohvale za post: 1
Wuchina
Beginner
Postovi: 61
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 10:41 am
Kontakt:
Pohvaljen: 57
Pohvalio: 64

Re: Glavna železnička stanica

Postod Wuchina » Uto Jan 23, 2018 2:50 pm

roland » Uto Jan 23, 2018 1:45 pm napisao:
Wuchina » Tue Jan 23, 2018 1:39 pm napisao:
roland » Uto Jan 23, 2018 12:43 pm napisao:Ako presele glavnu železničku stanicu, bojim se da ćemo decenijama čekati na kompletiranje sadašnjih privremenih rešenja. I u Tirani su 2013. zatvorili glavnu železničku stanicu i još uvek se ne zna kad će biti otvorena nova glavna železnička stanica.

Da, ali razlika je u tome što u Albaniji železnički saobraćaj praktično i ne postoji. Naročito ne postoji ni jedan međunarodni koridor kroz Albaniju. Albanija nema železničku konekciju ni sa jednom susednom zemljom, izuzev Crne Gore (tj. to je nekada bila konekcija sa Jugoslavijom), ali i ta veza služi samo za prevoz robe (ako uopšte i to danas radi).

Tim gore, oni mogu da zatvore glavnu železničku stanicu jer putnika i nema. Mi ćemo sad nekoliko decenija čekati da Beograd dobije kako tako kompletiranu železničku stanicu. A u međuvremenu ćemo da čekamo na Novom Beogradu gde nema ni čekaonice, ili u Prokopu koje je realno gradilište. Ili u Topčideru, gde 90% ljudi ni ne zna kako da dođe do tamo.


Upravo tako. Ali, postojanje međunarodnih koridora može i povoljno da utiče da se radovi ubrzaju. Doduše, to se za sada ne vidi. :?
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1647
Pohvalio: 2663

Re: Glavna železnička stanica

Postod RioBL » Sre Jan 24, 2018 8:29 pm

Beograd se ubrzano priblizava - Tirani
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 4

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot], NoLimit i 7 gosta