Glavna železnička stanica

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

tzoran1
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2059
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 2947
Pohvalio: 293

Re: Glavna železnička stanica

Postod tzoran1 » Sre Okt 31, 2018 11:15 am

Дошљак » Tue Oct 30, 2018 11:18 pm napisao:Направимо само паралелу између БАСа који је одбио да се исели на тек започет блок 42, већ је добио нову локацију иза данашње БАС и ГЖС, и ГЖС која је укинута, а могла је сигурно да остане још колико и БАС у Савском амфитеатру.

Jes, pa da stanare BnV neko za`ebava da zive pored stajge :D
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7556
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7217
Pohvalio: 17539

Re: Glavna železnička stanica

Postod Дошљак » Sre Okt 31, 2018 4:03 pm

spatiotecte » Сре Окт 31, 2018 9:46 am napisao:Preseliti BAS odmah iza BAS je teska glupost, takav potez nema nikakve logike.

Наравно да нема, пресипање из шупљег у празно, али кад је реалност да немају пара за завршетак новог БАС у блоку као што је планиран. Мада реално ми није јасно шта су се окомили на оно парченце Савамале између Херцеговачке и Бристола, па да морају да руше све кад имају онолики нови булевар, ето им тамо нек граде куле и градове до миле воље, све чистина.

tzoran1 » Сре Окт 31, 2018 10:15 am napisao:
Дошљак » Tue Oct 30, 2018 11:18 pm napisao:Направимо само паралелу између БАСа који је одбио да се исели на тек започет блок 42, већ је добио нову локацију иза данашње БАС и ГЖС, и ГЖС која је укинута, а могла је сигурно да остане још колико и БАС у Савском амфитеатру.

Jes, pa da stanare BnV neko za`ebava da zive pored stajge :D


Па и живе, ето им БАС и биће ту још ко зна колико дуго, и поред усељења :D Многе ствари ту нису логичне, привремени најскупљи и најмодернији пружни прелази у Београду који никада нису пуштени у погон, па сад стоје без сврхе пошто је сва пруга почупана, привремена и нимало јефтина БАС, тј. долазни перон иза садашњег БАСа. Много узалудног траћења времена и ресурса.
Pohvale za post: 1
nestorBK
Beginner
Postovi: 75
Pridružio se: Sub Jun 27, 2015 12:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 125
Pohvalio: 394

Re: Glavna železnička stanica

Postod nestorBK » Sre Okt 31, 2018 5:03 pm

Дошљак » Wed Oct 31, 2018 4:03 pm napisao:Мада реално ми није јасно шта су се окомили на оно парченце Савамале између Херцеговачке и Бристола, па да морају да руше све кад имају онолики нови булевар, ето им тамо нек граде куле и градове до миле воље, све чистина.

Na sadašnjem parkingu BAS-a ukopavaju cevi velikog prečnika, tako da mislim da nije stvar konkretnih "kvadrata" na tom mestu, koliko fizioloških potreba u nekim budućim. :)
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7556
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7217
Pohvalio: 17539

Re: Glavna železnička stanica

Postod Дошљак » Sre Okt 31, 2018 6:11 pm

Па ево одрадише то укопавање и са постојећим паркингом. Биће пре да се чисти терен за Магнолију.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1039
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1402
Pohvalio: 85

Re: Glavna železnička stanica

Postod WLABmz » Pet Nov 02, 2018 12:58 pm

Čini se da je glavna železnicka stanica preuranjeno ukinuta samo da bi novi dolazni peroni imali direktan pristup iz Savske. Izgleda da je mogla još nekoliko godina da služi svrsi, dok se Prokop, TPS Zemun i novi čvor ne završe kako treba.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7556
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7217
Pohvalio: 17539

Re: Glavna železnička stanica

Postod Дошљак » Pet Nov 02, 2018 6:02 pm

Могла је сигурно до 2021. пошто ни БАС неће пре. Е сад да ли ће да се приступа привременим перонима БАСа кроз зграду ГЖС или је гашење било пре заједнички хир министарке, менаџера и инвеститора остаје питање.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1039
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1402
Pohvalio: 85

Re: Glavna železnička stanica

Postod WLABmz » Pet Nov 02, 2018 6:50 pm

Pisalo se da će se spojiti Bulevar Vudroa Vilsona sa Savskom, presecajući sada već bivšu prugu, tako da bi autobusi imali kraći put od Mostara.
SlikaSlikaSlika
zidar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2036
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2807
Pohvalio: 716

Re: Glavna železnička stanica

Postod zidar » Pet Nov 02, 2018 7:21 pm

Nova zeleznicka stanica nije zavrsena.
Stara zeleznicka stanica ukinuta,
stara pruga pocupana.

Nova autobuska stanica nije napravljena.
Stara autobuska stanica ukinuta,
stari peroni i nadstresnice uklonjeni.

Autobuska stanica useljena u ukinutu zeleznicku stanicu.
Autobusi stoje na mestu vozova.
Gradski bus vozi putnike od nove autobuske stanice unutar stare zeleznicke stanice do nezavrsene nove zeleznicke stanice bez autobuske stanice.

Nova rampa za autovoz nije napravljena,
stara rampa pocupana.
Na autovoz za Bar ide se tramvajem do kucice u sumici.

Novi most u Vinci nije napravljen,
pruga oko Kalemegdana pocupana.
Nafta se prevozi iz Panceva za Beograd preko Novog Sada.

Dizel lokomotive ne mogu preko Vuka,
alternativni put pocupan.
Protivpozarni sistem ugasen.

NBGD postaje najkoriscenija zeleznicka stanica.
Ograda propala, nadstresnica se raspala.
Mokrog cvora ni u najavi.

Zeleznicama Srbije najave pise James Bond:
"Pocev od 1. oktobra 2018. godine voz broj 334/335 koji saobraca na relaciji Topcider-Solun-Topcider ne saobraca;"
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 24
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7556
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7217
Pohvalio: 17539

Re: Glavna železnička stanica

Postod Дошљак » Pet Nov 02, 2018 8:38 pm

WLABmz » Пет Нов 02, 2018 5:50 pm napisao:Pisalo se da će se spojiti Bulevar Vudroa Vilsona sa Savskom, presecajući sada već bivšu prugu, tako da bi autobusi imali kraći put od Mostara.


И то ће исто бити негде 2021. пошто још нису порушени објекти железнице уз Савску. Отприлике ће прича с тим спојем бити као са оним пружним прелазима што никада нису употребљени.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1039
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1402
Pohvalio: 85

Re: Glavna železnička stanica

Postod WLABmz » Sub Nov 03, 2018 12:15 am

Dve ispravke:

zidar » Pet Nov 02, 2018 7:21 pm napisao:Nafta se prevozi iz Panceva za Beograd preko Novog Sada.


Prevozi se kroz Vračarski tunel noću, od 0 do 5 časova.

zidar napisao:"Pocev od 1. oktobra 2018. godine voz broj 334/335 koji saobraca na relaciji Topcider-Solun-Topcider ne saobraca;"


Topčider - Gevgelija - Topčider
SlikaSlikaSlika
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6696
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12429
Pohvalio: 25

Re: Glavna železnička stanica

Postod Zuma » Sub Nov 03, 2018 11:26 pm

Ako se ne varam, prolazak teretnih vozova sa naftom kroz tunel ispod centra grada je ranije bio zabranjen zato što je to opasno, a ne da zato što je dnevnim korisnicima stanica uz put neprijatno da ih gledaju. Pa prolazak nafte samo noću zaista ništa bitno ne menja. Otkud to da je ranije bilo opasno, a sad odjednom više nije?
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6778
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4495
Pohvalio: 6945

Re: Glavna železnička stanica

Postod solecar » Ned Nov 04, 2018 1:03 am

Zato što je ranije bila u funkciji pruga na Savskom trgu , a sad odjednom više nije. :)
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6696
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12429
Pohvalio: 25

Re: Glavna železnička stanica

Postod Zuma » Ned Nov 04, 2018 12:50 pm

Očigledno. Ali šta bi sa stizanjem u drugi kraj grada preko Novog Sada? Konačno odbačeno ili pruga još nije dovoljno dobra?
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 588
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 559
Pohvalio: 176

Re: Glavna železnička stanica

Postod miki_ns » Ned Nov 04, 2018 2:28 pm

Realno gledano cisterne se provoze i kroz duže tunele. A ovi ovde su i manje problematični jer bi vatrogasne ekipe imale i dodatne ulaze (kroz postojeću stanicu, a bogme i prikjučne neiskorišćene tunele ka Karaburmi), a ne samo na početku/kraju tunela. Tunel je toliko duboko da pretpostavljam da nikakva ne-daj-bože vatra u njemu ne može predstavljati opasanost za građevine na površini. E sad, meni ima smisla ovako - da idu samo noću, jer čak i da se nešto neplanirano desi noću nema nikoga u podzemnim stanicama, jer nema putničkih vozova, pa niko od putnika nije ugrožen. Tako da je ovo win-win, veće mi je pitanje zašto ovo nisu radili godinama unazad. Ako tuneli nisu problematični za dizel lokomotive negde drugde, ni ovde nije problem, jedino je zaista bezveze da se stanice nadimljavaju. I prosto bi bilo normalnije da kroz njega idu samo električni vozovi.
Po meni najveći propust, i verovatno nezakonito je gašenje požarnih senzora - e to već nikako i ni pod kakvim uslovima niko nije smeo da potpiše (da li je uopšte iko išta potpisao, ili je sve urađeno po rekla-kazala taktici, ako je informacija o onesposobljavanju senzora provereno tačna).
Pohvale za post: 2
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1039
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1402
Pohvalio: 85

Re: Glavna železnička stanica

Postod WLABmz » Ned Nov 04, 2018 4:52 pm

Mnogo je opasnije što cisterne idu kroz naselja preko razvaljenih pruga, nego što idu kroz tunel u kojem je pruga u dobrom stanju. A da na pričam o kamionima cisternama...Tako da opasnost od cisterni postoji od kad postoje cisterne...

Drugo, kroz Vračaski tunel NE IDU dizel lokomotive, već samo dizel-motorni voz, koji emituje neuporedivo manje štetnih gasova nego koliko ih ima u prosečnoj zagušenoj beogradskoj ulici...
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1221
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2114
Pohvalio: 1594

Re: Glavna železnička stanica

Postod mvbg1 » Ned Nov 04, 2018 9:11 pm

Odakle ideja da cisterne nisu išle kroz Vukov spomenik i pre 5,10,15 godina???
Išle su itekako.
Ja ih lično vozio masu puta.
Pohvale za post: 15
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4615
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2492
Pohvalio: 4344

Re: Glavna železnička stanica

Postod tragac » Pon Nov 05, 2018 1:50 am

prazne ili pune?
A da mi odemo u Kruševac, raskopamo Trg kosovskih junaka i sve glavne ulice tamo?
Kad on može da razara NAŠ GRAD onda možemo i mi NJEGOV.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4098
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6542
Pohvalio: 5031

Re: Glavna železnička stanica

Postod Bender Rodriguez » Pon Nov 05, 2018 8:18 pm

To što je nešto fizički izvodljivo ne znači da je i normalno i preporučljivo.

Ove priče o cisternama kroz ispod Vuka treba da se okončaju. Ako ne zbog ugrožavanja bezbednosti i propisa, onda bar zato da bi se nastavio pritisak na nadležne da napokon izgrade onaj nesrećni most kod Vinče i reše ovaj problem jednom za svagda. A ne da se doveka oslanjamo na polovična i smandrljana rešenja.

Iskreno preko glave mi je više tog našeg ''ma opušteno,izdržaće to'' dela mentaliteta. To što nešto polazi za rukom ne znači automatski da tako i treba. To tako kreće. Neko nađe ''prečicu'' ili smandrlj-rešenje, i iskoristi ga 10, 100, 1000 puta... onda se 1001. put desi kolosalni pičvajz pa posle bude ''eeeee jbg, što nismo to rešili na vreme''. E jbg, što niste.. sad okačite mačku o rep. Ako se ovako nastavi, biće tako pre ili kasnije i sa ovim cisternama ispod Vuka.

Ceo svet ne voli rešenja gde se nešto zapaljivo ili nestabilno previše često prevozi ili smešta pod zemlju, a samo kod nas se to pravda sa ''ma u redu je, neće mu ništa biti'' i ''pa ako je moglo do sad, moći će i u budućnosti''. I još se ljudi hvale time kako su zaebali sistem, kako se isključujuju požarni senzori da ne bi glupavi aparat pištao i alarmirao bez potrebe dok xyz tona zapaljive smeše prolazi kroz tunel ispod centra grada... :roll:

Dajte da isteramo izgradnju tog novog mosta i rešimo ovaj problem i rizik što pre, jednom za svagda. Inače ćemo i 22. vek da dočekamo ovako.
Maj, 5 stepeni: Ne može grejanje, remontuju se toplane
Jun, 40 stepeni: Ne može hlađenje u prevozu, remontuju se klime
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6778
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4495
Pohvalio: 6945

Re: Glavna železnička stanica

Postod solecar » Pon Nov 05, 2018 11:42 pm

Bilo bi lepo da u ovakvom stanju dočekamo 22. vek. Mislim , da ne bude gore nego što je sada. A ako situacija bude pozitivna , tim bolje.
Slika

Slika
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 801
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1054
Pohvalio: 13875

Re: Glavna železnička stanica

Postod nekianonimnilik » Pon Nov 05, 2018 11:50 pm

Bender Rodriguez » Pon Nov 05, 2018 8:18 pm napisao:To što je nešto fizički izvodljivo ne znači da je i normalno i preporučljivo.

Ove priče o cisternama kroz ispod Vuka treba da se okončaju. Ako ne zbog ugrožavanja bezbednosti i propisa, onda bar zato da bi se nastavio pritisak na nadležne da napokon izgrade onaj nesrećni most kod Vinče i reše ovaj problem jednom za svagda. A ne da se doveka oslanjamo na polovična i smandrljana rešenja.

Iskreno preko glave mi je više tog našeg ''ma opušteno,izdržaće to'' dela mentaliteta. To što nešto polazi za rukom ne znači automatski da tako i treba. To tako kreće. Neko nađe ''prečicu'' ili smandrlj-rešenje, i iskoristi ga 10, 100, 1000 puta... onda se 1001. put desi kolosalni pičvajz pa posle bude ''eeeee jbg, što nismo to rešili na vreme''. E jbg, što niste.. sad okačite mačku o rep. Ako se ovako nastavi, biće tako pre ili kasnije i sa ovim cisternama ispod Vuka.

Ceo svet ne voli rešenja gde se nešto zapaljivo ili nestabilno previše često prevozi ili smešta pod zemlju, a samo kod nas se to pravda sa ''ma u redu je, neće mu ništa biti'' i ''pa ako je moglo do sad, moći će i u budućnosti''. I još se ljudi hvale time kako su zaebali sistem, kako se isključujuju požarni senzori da ne bi glupavi aparat pištao i alarmirao bez potrebe dok xyz tona zapaljive smeše prolazi kroz tunel ispod centra grada... :roll:

Dajte da isteramo izgradnju tog novog mosta i rešimo ovaj problem i rizik što pre, jednom za svagda. Inače ćemo i 22. vek da dočekamo ovako.


potpuno se slazem, zato sam ja jedva cekao da sto pre iseckaju prugu sa kalisa, da ih stisne most, kad ono budale napravise jos gore...
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6778
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4495
Pohvalio: 6945

Re: Glavna železnička stanica

Postod solecar » Pon Nov 05, 2018 11:59 pm

Dokle god postoje alternative , neće se ništa dirati.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Zuma
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6696
Pridružio se: Uto Maj 19, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12429
Pohvalio: 25

Re: Glavna železnička stanica

Postod Zuma » Uto Nov 06, 2018 12:04 am

mvbg1 » 04 Nov 2018 08:11 pm napisao:Odakle ideja da cisterne nisu išle kroz Vukov spomenik i pre 5,10,15 godina???
Išle su itekako.
Ja ih lično vozio masu puta.

Čini mi se da smisao glavnog pitanja u ovom slučaju nije mogu li cisterne ići kroz tunel, a ni da li su tuda povremeno išle, nego zašto to i ranije nije bila redovna i jedina trasa. Decenijama su se svi žalili da šine okivaju Beograd. Pa zašto onda tako basnoslovna šteta po ceo grad još odavno nije lako rešena ukidanjem samo priobalne pruge i prebacivanjem kompozicija sa naftom u tunel? Kao sada.

Meni se ovako laički čini da je odgovor prilično očigledan: Zbog užasnih posledica eventualne havarije u tunelu. Da probam sa malom simulacijom mogućih događaja. Zakoni fizike su srećom prilično jasni.

Recimo da jedan vagon cisterna ima ozbiljan problem u točkovima, ili u nekoj opremi donjeg postroja, nebitno gde, i da zbog toga najzad iskoči iz šina baš u tunelu. Kad bi se to desilo pri manjoj brzini i na otvorenoj pruzi, posledice bi mogle biti relativno male. Iskočio jedan vagon, možda curi nafta iz njega... Ali šta se u istom slučaju dešava u DUGAČKOM tunelu? Cisterna koja iskoči iz šina odmah udara u betonske zidove (pošto su VEOMA blizu) i, ili počinje da klizi duž njih uz obilje varnica, ili biva odbačena nazad na susedne vagone. Ogromna masa kompozicije pune nafte se ne može brzo zaustaviti bez obzira što neki vagoni nisu više na šinama, i inercija sve njih zajedno nosi dalje dok stružu uz neravne betonske zidove i niz gomile isturenih metalnih instalacija na njima. To počinje da cepa metal cisterne kao da je napravljen od papira. Nafta se prosipa u sred obilja varnica. Odmah se javlja vatra, a možda i ekspolozija.

I sad, da smo na otvorenom prostoru, i to bi možda moglo biti ograničeno na jedan ili par susednih vagona. Međutim u tunelu nema prostora da se toplota vatre disipira u okolni prostor, okolo je samo beton i zemlja, a zemlja je VEOMA dobar toplotini izolator. Zbog toga, veoma brzo, temperatura u tunelu dostiže zastrašujuću vrednost. To ubrzo mora početi da pali i susedne cisterne, one koje su još neoštećene i na šinama. Pale se nove količine nafte u njima, i toplota postaje JOŠ veća. To se, zbog sve veće temperature, ponavlja sve brže, sve dok ne počne da gori cela, sada već zaustavljena kompozicija. Zbog ogromne količine nafte i malog prostora temperatura dostiže takve vrednosti da se topi metal, a vremenom počinje da biva problematična i strukturna čvrstina betonske obloge tunela.

Dok se sve to dešava u tunelu, usijani gasovi ogromne temperature kuljaju na oba kraja tunela i kroz sve vertikalne ventilacione otvore. Koji su u veoma gusto naseljenom kraju grada. Pri tome vatrogasci ne mogu ni da pomisle da priđu vatri ili da urade BILO ŠTA pošto je to potpuno nemoguće. Cisterne su u dugačkom tunelu, a prilaza ima samo par, i upravo su oni dimnjak za gasove koji tope metal. Kad se sve završi, mogli bi da prođu dani ili čak nedelje samo da se temperatura ispod zemlje dovoljno smanji da bi uopšte bilo moguće biti u tunelu. A i posle toga, posle čišćenja krša, možemo računati da smo izgubili i sam tunel za veoma dugo vreme, pošto je onda potrebno proći kroz njega i zameniti svu kompromitovanu betonsku oplatu tunela. I tek posle toga ga ponovo opremati svim instalacijama redom. Kako su pri tome prošli oni koji stanuju na površini oko ventilacionih otvora i stuba vatre i otrovnih gasova je posebno pitanje. A koliko bi sve to na kraju koštalo je bolje i ne misliti.

Koliko je ovaj scenario moguć? Ne baš puno, pošto se sve sigurno (nadam se) proverava, ali moguć jeste. Međutim zato što su posledice paljenja nafte u tunelu ovako užasne, to se jednostavno ne radi ni kod male verovatnoće havarije. Ne isplati se rizik. Proizvod velikog i malog broja često nije zanemarljiv. Verovatnoća havarije u tunelu, iako jeste mala ipak postoji kad je u pitanju REDOVAN, SVAKODNEVNI saobraćaj. Ja bih dakle rekao da se ovo "genijalno" rešenje zbog TOGA nije koristilo do sada, ma kako bile velike prednosti lakog ukidanja pruge koja "okiva grad".

Taj tunel inače izgleda ovako. Ivice cisterne pune nafte nisu baš daleko od ovih zidova niti su oni naročito glatki, ako počne da struže o njih.

U tunelu, Karadjordjev park.jpeg
U tunelu, Karadjordjev park.jpeg (43.69 KiB) Pogledano 1869 puta
Pohvale za post: 9
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7556
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7217
Pohvalio: 17539

Re: Glavna železnička stanica

Postod Дошљак » Čet Dec 06, 2018 11:26 am

Ево мало тужних призора из бивше Главне железничке станице, будућег Историјског музеја Србије. Чуди ме колико се секундарци толеришу у сред бела дана на локацији преко пута Палате правде и ПУ Савски венац.
Prikačeni fajlovi
IMG_03461.jpg
IMG_03441.jpg
IMG_03431.jpg
IMG_03421.jpg
IMG_03411.jpg
IMG_03401.jpg
IMG_03391.jpg
IMG_03381.jpg
IMG_03371.jpg
IMG_03361.jpg
IMG_03351.jpg
IMG_03341.jpg
IMG_03341.jpg
IMG_03331.jpg
IMG_03321.jpg
IMG_03311.jpg
IMG_03291.jpg
IMG_03281.jpg
IMG_03271.jpg
IMG_03261.jpg
IMG_03231.jpg
IMG_03221.jpg
IMG_03201.jpg
IMG_03191.jpg
IMG_03181.jpg
IMG_03141.jpg
Pohvale za post: 17
Прле
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 152
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 150
Pohvalio: 237

Re: Glavna železnička stanica

Postod Прле » Čet Dec 06, 2018 3:55 pm

Флуо цеви? А? Пукла кажеш... Жива истекла? У земљу? Не знам, овај, шта ме брига уосталом...

Ко ће сада да се бави тиме...
Pohvale za post: 3
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 1100
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Pohvaljen: 926
Pohvalio: 122

Re: Glavna železnička stanica

Postod Nurko7000 » Čet Dec 06, 2018 6:32 pm

Pohvale za post: 6

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta