Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1747
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1018
Pohvalio: 417

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Žika » Uto Okt 03, 2017 12:03 pm

U zadnjoj emisiji sat je bila tema vezana za reviziju saobraćajne signalizacije i koliko pogrešno postavljeni znakovi utiču na bezbednost u saobraćaju. Gost emisije Zoran Stojisavljević iz JP Putevi Srbije, odgovara kada će se konačno putna signalizacija dovesti u red i šta je sve potrebno da se revizija uradi kvalitetno.

https://youtu.be/PLM__XYf4o8


Slika
Vocar
Intermediate
Postovi: 265
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 83
Pohvalio: 28

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Vocar » Pon Okt 09, 2017 11:31 pm

U prilog visokom stepenu debiliteta pri ograničavanju brzine na 50km/h preko Pupinovog mosta i dalje, ka Zrenjanincu, od isključenja sa AP ka Kragujevcu, tj. "Kapije Šumadije" do Batočine je krivudavi put kroz šumu 1+1, ograničenje 100km/h.
Ako je ka Dimitrovgradu i bio pravac, ovde to definitivno nije.


Drugi debilizam:
Kada iz Vranja pratiš zeleni putokaz za Skoplje, izlaći ćeš na put koji spaja sela i tek kod Bujanovca, ako budeš dovoljno strpljiv i pažljiv, ćeš se uključiti na put za motora vozila i njemu nadovezani auto-put.
Isto tako, pri izlazu iz Bujanovca, ako pratiš zeleni putokaz za auto-put ka Vranju, upoznaćeš se sa lepotama Neradovca, Davidovca, Pavlovca, a auto-put ćeš čežnjivo gledati na 50m od sebe.
Stvarno mnogo košta da platiš radniku dnevnicu i daš mu okasti 19 da preokrene znak, ili ga postavi na drugi stub. :bash:
Pohvale za post: 3
caribrod
Intermediate
Postovi: 251
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 878
Pohvalio: 447

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod caribrod » Čet Okt 26, 2017 6:05 am

Vocar » Tue Sep 19, 2017 11:14 pm napisao:
caribrod » 01 Sep 2017 07:01 pm napisao:
Vocar » Fri Jul 28, 2017 8:38 pm napisao:Svi vi ( što maštate o sreći :violina: ...) koji verujete izgovorima o banderama, krivinama itd., od Pirota do Dimitrovgrada je magistralni put a la ibarska 1+1, sa belom razdelnom linijom, i ograničenjem na jednom potezu 100 km/h. Koga ne mrzi neka gugla.


Nije, to je put za mešoviti saobraćaj, ograničenje je 80, čak i na pravcu od 9km (tu se najviše gine) u naseljenim mestima 50. Prolazim svakodnevno, nema potrebe da guglam.. Ograničenje 100 je na obilaznici Pirota i bilo je do izgradnje autoputa između Pirota i Bele Palanke (put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, osim u tunelima i naseljenim mestima.


Ne razumem tvoj post, ali uopšte.
Prvo, šta "Nije"?
Drugo, šta znači "put za mešoviti saobraćaj"?
Treće, ima li ograničenje 100km/h, ili su ga sklonili?

U svakom slučaju, do juna 2015. ga je bilo i to na deonici 1+1 ( jedna traka za Pirot, jedna za Dimitrovgrad) sa belom linijom u sredini. Dakle: tamo moglo, ovde ne.


1. Nije 100 ograničenje, nego 80, nikad nije bilo 100, bar ne u poslednjih 30+ godina. Btw. sad su na raskrsnicama gde se ukrštaju seoski putevi sa magistralnim (bio IA43 sad je IIA259) kod nadvožnjaka preko autoputa stavili 50, što je glupost SMT razmera i patrole nonstop stoje i redom kažnjavaju.
2. Znači da nije "put rezervisan za saobraćaj motornih vozila" (plavi znak sa belim retro-autom) i da se tu mogu kretati i poljoprivredne mašine što se neretko i dešava.
3. Nikada nije bilo tog znaka 100, pa nisu mogli ni da ga sklone. Ograničenje 100 je bilo od Bele Palanke do Pirota i na obilaznici. Kod NIS-ove pumpe

U svakom slučaju, ni pre juna 2015. od Pirota do Dimitrovgrada nije bilo znaka i ograničenje je bilo 80 i nikada nije bilo 100. Bar sam 2 kazne platio zato što sam vozio više od 80, a manje od 100.
Kod Gazprom-ove pumpe kod Poljske Ržane na izlasku iz Pirota (stara petlja Pirot istok na magistralnom ), stoji ograničenje 80 i važi do granice sa Bugarskom, menja se samo naniže u naseljenim mestima.
Još jednom: ograničenje između Pirota i Dimitrovgrada nikada nije bilo 100.
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1747
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1018
Pohvalio: 417

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Žika » Čet Okt 26, 2017 6:52 am

Saobraćajna Kamera » Sre Okt 25, 2017 12:49 pm napisao:https://twitter.com/prijavi_problem/status/923150874909782016


Bar će ovde uskoro da dignu na 80.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/na-zre ... at/s23pm9f
Pohvale za post: 2
Vocar
Intermediate
Postovi: 265
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 83
Pohvalio: 28

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Vocar » Pet Okt 27, 2017 10:02 pm

caribrod » 26 Oct 2017 05:05 am napisao:
Vocar » Tue Sep 19, 2017 11:14 pm napisao:
caribrod » 01 Sep 2017 07:01 pm napisao:
Vocar » Fri Jul 28, 2017 8:38 pm napisao:Svi vi ( što maštate o sreći :violina: ...) koji verujete izgovorima o banderama, krivinama itd., od Pirota do Dimitrovgrada je magistralni put a la ibarska 1+1, sa belom razdelnom linijom, i ograničenjem na jednom potezu 100 km/h. Koga ne mrzi neka gugla.


Nije, to je put za mešoviti saobraćaj, ograničenje je 80, čak i na pravcu od 9km (tu se najviše gine) u naseljenim mestima 50. Prolazim svakodnevno, nema potrebe da guglam.. Ograničenje 100 je na obilaznici Pirota i bilo je do izgradnje autoputa između Pirota i Bele Palanke (put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, osim u tunelima i naseljenim mestima.


Ne razumem tvoj post, ali uopšte.
Prvo, šta "Nije"?
Drugo, šta znači "put za mešoviti saobraćaj"?
Treće, ima li ograničenje 100km/h, ili su ga sklonili?

U svakom slučaju, do juna 2015. ga je bilo i to na deonici 1+1 ( jedna traka za Pirot, jedna za Dimitrovgrad) sa belom linijom u sredini. Dakle: tamo moglo, ovde ne.


1. Nije 100 ograničenje, nego 80, nikad nije bilo 100, bar ne u poslednjih 30+ godina. Btw. sad su na raskrsnicama gde se ukrštaju seoski putevi sa magistralnim (bio IA43 sad je IIA259) kod nadvožnjaka preko autoputa stavili 50, što je glupost SMT razmera i patrole nonstop stoje i redom kažnjavaju.
2. Znači da nije "put rezervisan za saobraćaj motornih vozila" (plavi znak sa belim retro-autom) i da se tu mogu kretati i poljoprivredne mašine što se neretko i dešava.
3. Nikada nije bilo tog znaka 100, pa nisu mogli ni da ga sklone. Ograničenje 100 je bilo od Bele Palanke do Pirota i na obilaznici. Kod NIS-ove pumpe

U svakom slučaju, ni pre juna 2015. od Pirota do Dimitrovgrada nije bilo znaka i ograničenje je bilo 80 i nikada nije bilo 100. Bar sam 2 kazne platio zato što sam vozio više od 80, a manje od 100.
Kod Gazprom-ove pumpe kod Poljske Ržane na izlasku iz Pirota (stara petlja Pirot istok na magistralnom ), stoji ograničenje 80 i važi do granice sa Bugarskom, menja se samo naniže u naseljenim mestima.
Još jednom: ograničenje između Pirota i Dimitrovgrada nikada nije bilo 100.


Ibarskom magistralom se takođe kreću traktori, biciklisti i sl. pa je opet magistralni put. Sad videh da više ne postoje magistralni, već se kategorišu kao državni putevi sa određenim podskupovima. U svakom slučaju dozvoljeno je kretanje traktora.

Što se znaka 100km/h tiče, on JESTE postojao na obilaznici oko Pirota u smeru ka granici i to negde posle petlje sa putokazima Pirot-Leskovac i pumpe. E sad, ne mogu da se setim da li posle NIS pumpe, ili one privatne sa leve strane, što je bliža petlji za Pirot.
Za znak sam apsolutno siguran jer sam radio kao vozač i bar dvaput nedeljno vozio na relaciji Beograd-Sofija i to mi je bilo baš začuđujuće da vidim taj znak ograničenja 100km/h izvan auto-puta. Kada sam video da su postavili 50km/h prema Borči, prvo sam pomislio "Bože, a tamo od Pirota ka Bugarskoj je 100km/h".
E sad, ti kao lokalac meni pričaš "Nije bilo od Pirota do Dimitrovgrada, već na obilaznici do pumpe" i sl. Znači, postoji deonica od petlje Pirot ka granici gde je 100km/h i gde su 1+1 traka. Da li je to tebi put za Dimitrovgad ili nije ja zaista ne znam, i naravno da nije celom trasom, niti sam to mislio niti napisao još u prvom postu.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot], Pelezinjo, shiljoman i 4 gosta