Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2711
Pohvalio: 844

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Žika » Uto Okt 03, 2017 12:03 pm

U zadnjoj emisiji sat je bila tema vezana za reviziju saobraćajne signalizacije i koliko pogrešno postavljeni znakovi utiču na bezbednost u saobraćaju. Gost emisije Zoran Stojisavljević iz JP Putevi Srbije, odgovara kada će se konačno putna signalizacija dovesti u red i šta je sve potrebno da se revizija uradi kvalitetno.

https://youtu.be/PLM__XYf4o8


Slika
Vocar
Intermediate
Postovi: 363
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 186
Pohvalio: 41

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Vocar » Pon Okt 09, 2017 11:31 pm

U prilog visokom stepenu debiliteta pri ograničavanju brzine na 50km/h preko Pupinovog mosta i dalje, ka Zrenjanincu, od isključenja sa AP ka Kragujevcu, tj. "Kapije Šumadije" do Batočine je krivudavi put kroz šumu 1+1, ograničenje 100km/h.
Ako je ka Dimitrovgradu i bio pravac, ovde to definitivno nije.


Drugi debilizam:
Kada iz Vranja pratiš zeleni putokaz za Skoplje, izlaći ćeš na put koji spaja sela i tek kod Bujanovca, ako budeš dovoljno strpljiv i pažljiv, ćeš se uključiti na put za motora vozila i njemu nadovezani auto-put.
Isto tako, pri izlazu iz Bujanovca, ako pratiš zeleni putokaz za auto-put ka Vranju, upoznaćeš se sa lepotama Neradovca, Davidovca, Pavlovca, a auto-put ćeš čežnjivo gledati na 50m od sebe.
Stvarno mnogo košta da platiš radniku dnevnicu i daš mu okasti 19 da preokrene znak, ili ga postavi na drugi stub. :bash:
Pohvale za post: 3
caribrod
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 382
Pridružio se: Pon Nov 10, 2014 12:52 am
Lokacija: Neimar
Kontakt:
Pohvaljen: 1643
Pohvalio: 576

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod caribrod » Čet Okt 26, 2017 6:05 am

Vocar » Tue Sep 19, 2017 11:14 pm napisao:
caribrod » 01 Sep 2017 07:01 pm napisao:
Vocar » Fri Jul 28, 2017 8:38 pm napisao:Svi vi ( što maštate o sreći :violina: ...) koji verujete izgovorima o banderama, krivinama itd., od Pirota do Dimitrovgrada je magistralni put a la ibarska 1+1, sa belom razdelnom linijom, i ograničenjem na jednom potezu 100 km/h. Koga ne mrzi neka gugla.


Nije, to je put za mešoviti saobraćaj, ograničenje je 80, čak i na pravcu od 9km (tu se najviše gine) u naseljenim mestima 50. Prolazim svakodnevno, nema potrebe da guglam.. Ograničenje 100 je na obilaznici Pirota i bilo je do izgradnje autoputa između Pirota i Bele Palanke (put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, osim u tunelima i naseljenim mestima.


Ne razumem tvoj post, ali uopšte.
Prvo, šta "Nije"?
Drugo, šta znači "put za mešoviti saobraćaj"?
Treće, ima li ograničenje 100km/h, ili su ga sklonili?

U svakom slučaju, do juna 2015. ga je bilo i to na deonici 1+1 ( jedna traka za Pirot, jedna za Dimitrovgrad) sa belom linijom u sredini. Dakle: tamo moglo, ovde ne.


1. Nije 100 ograničenje, nego 80, nikad nije bilo 100, bar ne u poslednjih 30+ godina. Btw. sad su na raskrsnicama gde se ukrštaju seoski putevi sa magistralnim (bio IA43 sad je IIA259) kod nadvožnjaka preko autoputa stavili 50, što je glupost SMT razmera i patrole nonstop stoje i redom kažnjavaju.
2. Znači da nije "put rezervisan za saobraćaj motornih vozila" (plavi znak sa belim retro-autom) i da se tu mogu kretati i poljoprivredne mašine što se neretko i dešava.
3. Nikada nije bilo tog znaka 100, pa nisu mogli ni da ga sklone. Ograničenje 100 je bilo od Bele Palanke do Pirota i na obilaznici. Kod NIS-ove pumpe

U svakom slučaju, ni pre juna 2015. od Pirota do Dimitrovgrada nije bilo znaka i ograničenje je bilo 80 i nikada nije bilo 100. Bar sam 2 kazne platio zato što sam vozio više od 80, a manje od 100.
Kod Gazprom-ove pumpe kod Poljske Ržane na izlasku iz Pirota (stara petlja Pirot istok na magistralnom ), stoji ograničenje 80 i važi do granice sa Bugarskom, menja se samo naniže u naseljenim mestima.
Još jednom: ograničenje između Pirota i Dimitrovgrada nikada nije bilo 100.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3017
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2711
Pohvalio: 844

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Žika » Čet Okt 26, 2017 6:52 am

Saobraćajna Kamera » Sre Okt 25, 2017 12:49 pm napisao:https://twitter.com/prijavi_problem/status/923150874909782016


Bar će ovde uskoro da dignu na 80.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/na-zre ... at/s23pm9f
Pohvale za post: 2
Vocar
Intermediate
Postovi: 363
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 186
Pohvalio: 41

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Vocar » Pet Okt 27, 2017 10:02 pm

caribrod » 26 Oct 2017 05:05 am napisao:
Vocar » Tue Sep 19, 2017 11:14 pm napisao:
caribrod » 01 Sep 2017 07:01 pm napisao:
Vocar » Fri Jul 28, 2017 8:38 pm napisao:Svi vi ( što maštate o sreći :violina: ...) koji verujete izgovorima o banderama, krivinama itd., od Pirota do Dimitrovgrada je magistralni put a la ibarska 1+1, sa belom razdelnom linijom, i ograničenjem na jednom potezu 100 km/h. Koga ne mrzi neka gugla.


Nije, to je put za mešoviti saobraćaj, ograničenje je 80, čak i na pravcu od 9km (tu se najviše gine) u naseljenim mestima 50. Prolazim svakodnevno, nema potrebe da guglam.. Ograničenje 100 je na obilaznici Pirota i bilo je do izgradnje autoputa između Pirota i Bele Palanke (put rezervisan za saobraćaj motornih vozila, osim u tunelima i naseljenim mestima.


Ne razumem tvoj post, ali uopšte.
Prvo, šta "Nije"?
Drugo, šta znači "put za mešoviti saobraćaj"?
Treće, ima li ograničenje 100km/h, ili su ga sklonili?

U svakom slučaju, do juna 2015. ga je bilo i to na deonici 1+1 ( jedna traka za Pirot, jedna za Dimitrovgrad) sa belom linijom u sredini. Dakle: tamo moglo, ovde ne.


1. Nije 100 ograničenje, nego 80, nikad nije bilo 100, bar ne u poslednjih 30+ godina. Btw. sad su na raskrsnicama gde se ukrštaju seoski putevi sa magistralnim (bio IA43 sad je IIA259) kod nadvožnjaka preko autoputa stavili 50, što je glupost SMT razmera i patrole nonstop stoje i redom kažnjavaju.
2. Znači da nije "put rezervisan za saobraćaj motornih vozila" (plavi znak sa belim retro-autom) i da se tu mogu kretati i poljoprivredne mašine što se neretko i dešava.
3. Nikada nije bilo tog znaka 100, pa nisu mogli ni da ga sklone. Ograničenje 100 je bilo od Bele Palanke do Pirota i na obilaznici. Kod NIS-ove pumpe

U svakom slučaju, ni pre juna 2015. od Pirota do Dimitrovgrada nije bilo znaka i ograničenje je bilo 80 i nikada nije bilo 100. Bar sam 2 kazne platio zato što sam vozio više od 80, a manje od 100.
Kod Gazprom-ove pumpe kod Poljske Ržane na izlasku iz Pirota (stara petlja Pirot istok na magistralnom ), stoji ograničenje 80 i važi do granice sa Bugarskom, menja se samo naniže u naseljenim mestima.
Još jednom: ograničenje između Pirota i Dimitrovgrada nikada nije bilo 100.


Ibarskom magistralom se takođe kreću traktori, biciklisti i sl. pa je opet magistralni put. Sad videh da više ne postoje magistralni, već se kategorišu kao državni putevi sa određenim podskupovima. U svakom slučaju dozvoljeno je kretanje traktora.

Što se znaka 100km/h tiče, on JESTE postojao na obilaznici oko Pirota u smeru ka granici i to negde posle petlje sa putokazima Pirot-Leskovac i pumpe. E sad, ne mogu da se setim da li posle NIS pumpe, ili one privatne sa leve strane, što je bliža petlji za Pirot.
Za znak sam apsolutno siguran jer sam radio kao vozač i bar dvaput nedeljno vozio na relaciji Beograd-Sofija i to mi je bilo baš začuđujuće da vidim taj znak ograničenja 100km/h izvan auto-puta. Kada sam video da su postavili 50km/h prema Borči, prvo sam pomislio "Bože, a tamo od Pirota ka Bugarskoj je 100km/h".
E sad, ti kao lokalac meni pričaš "Nije bilo od Pirota do Dimitrovgrada, već na obilaznici do pumpe" i sl. Znači, postoji deonica od petlje Pirot ka granici gde je 100km/h i gde su 1+1 traka. Da li je to tebi put za Dimitrovgad ili nije ja zaista ne znam, i naravno da nije celom trasom, niti sam to mislio niti napisao još u prvom postu.
Gringo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 180
Pridružio se: Ned Jul 30, 2017 9:06 am
Lokacija: Исток-Запад-Југ
Kontakt:
Pohvaljen: 352
Pohvalio: 285

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Gringo » Pet Dec 15, 2017 5:53 pm

Ogranicenje brzine nije isto sto i preporucena brzina.
Боље фићом у швалерацију него фераријем на посао
profa_chb
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 267
Pridružio se: Ned Okt 16, 2016 9:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 316
Pohvalio: 238

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod profa_chb » Pon Jan 08, 2018 2:43 pm

Da li postoji mogućnost da se u nekim ulicama na NBG-u digne ograničenje na 60, 70? Uglavnom mislim na velike Bulevare koji nemaju velik broj pešaka, niti imaju pešačke prelaze.

Takođe, mislim da je katastrofa što je 50 na UMP-u, i što NE STOJI TABLA ZA IZLAZAK IZ NASELJENOG MESTA kada se ulazi na UMP. Barem bi deo od raskrpetlje (i od kraja Požeške) do GSP-a na NBG mogao da se tretira kao nenaseljeno mesto. POSTOJE BANKINE I NE POSTOJE TROTOARI :bash: :grand:

Meni to liči na kvazipoboljšanje bezbednosti saobraćaja. To je ono kada imamo tako neko glupo ograničenje ne bismo li lakše punili kasu (ili privatne fondove nečasnih službenika), a to predstavimo kao veliko unpaređenje bezbednosti. Isto kao i spuštanje granice za nivo alkohola u krvi. Na papiru super, a u praksi kontrole nisu niti učestalije, niti "časnije"... :kafa:
Pohvale za post: 3
Gringo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 180
Pridružio se: Ned Jul 30, 2017 9:06 am
Lokacija: Исток-Запад-Југ
Kontakt:
Pohvaljen: 352
Pohvalio: 285

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Gringo » Sub Avg 11, 2018 10:24 pm

1) Да ли је технички проблем ставити на Новом Београду, бар у Јурија Гагарина, између семафора, баријере (стаклени панели, метални панели, штагод) па повећати ограничење брзине које ће сви поштовати? Није.
2) Да ли су сада аутомобили много сигурнији, управљивији, кочиони трагови су захваљујући АБС-у, побољшаном вешању, много бољим гумама и ко зна чему далеко краћи него пре 30 година? Да.
3) Да ли у светским градовима у којима је дозвољена већа брзина кроз центар града има више несрећа. Нема

Шта је онда проблем?
а) Оно што каже Профа, све се ради да се пуни каса или приватни фондови нечасних службеника.
б) Они горе знају да народ .... у здрав мозак, а ово са небулозним правилима је једна од тих активности.
Боље фићом у швалерацију него фераријем на посао
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8141
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7326
Pohvalio: 1469

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod astrodule » Sub Avg 11, 2018 11:10 pm

Gde po evropskim gradovima imaš veće ograničenje negde u centru od uobičajenog za naseljeno mesto?

Veća brzina se u Beogradu može dozvoliti na Pupinov mostu, kao i na mostu na Adi. Mada je pitanje šta se konkretno dobija povećanjem brzine na tako kratkom intervalu? Na 1000m ako ideš 80 umesto 50 dobiješ 30-ak sekundi.

U Jurija Gagarina ja ne bih povećavao ograničenje najviše zbog tramvaja koji ide po sredini (pa postoji rizik od neodgovornih ljudi)

Moje mišljenje je da je potrebnije raditi na zelenim talasima i kružnim tokovima i bolje organizovanim levi skretanjima.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6545
Pohvalio: 4234

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Пантограф » Sub Avg 11, 2018 11:24 pm

Дуки, има тога по Европи. Да не идемо далеко - Загреб: на авенијама, саобраћајницама налик новобеоградским булеварима, ограничење је 60, на Дубровачкој - 70. А трамвај иде по средини. На Славонској авенији (некадашњи ауто-пут) ограничење је 80, мада има укрштања у нивоу.

Онда Солун - то већина наших путника зна - булевар којим се вози ка ринг роуду и Халкидикију од одвајања са ауто-пута, ограничење је 70.

У Београду, реална ограничења су на свим НБ булеварима осим ЗЂ 60 (на Бул. Николе Тесле можда 70 на делу иза Сива); вијадукт УМП-а + Мост на Ади 80, Бранков мост 60, Панчевачки и Нови новосадски пут (са све семафорима) 80, Северна тангента 100 итд.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8141
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7326
Pohvalio: 1469

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod astrodule » Sub Avg 11, 2018 11:36 pm

U pravu si, mada ne znam koliko bi to sve ubrzalo saobraćaj ako imamo nove idiotske semafore na nekim nebuloznim mestima (iza SIV-a)

Trebalo bi da bitni bulevari imaju pouzdan zeleni talas, a poprečne ulice tu moraju da trpe. Naravno, čim se ne vide stambene zgrade, odmah povećati ograničenje (lokacije koje spominješ)
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5818
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6545
Pohvalio: 4234

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Пантограф » Ned Avg 12, 2018 12:04 am

Ако и не би много убрзало саобраћај, олакшало би га, макар у психолошком смислу, уз позитиван утицај на општу безбедност: наиме, ситуација у којој сви крше закон (као на Мосту на Ади, где нико, али нико не вози 50 - ја возим 90 и сматрам да је то разумно - да не помињемо Северну тангенту) потпуно је нежељена у правном систему и поставља возаче пред непотребне дилеме. Најгоре је што би онај ко поштује прописе представљао већу опасност, јер много одступа од уобичајене брзине (Американци су научно показали да је то, чак, већа опасност од брзе вожње и најревносније од свих кажњавају за преспору вожњу, по критеријумима по којима је 50 на сат на Мосту на Ади озбиљан прекршај).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Gringo
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 180
Pridružio se: Ned Jul 30, 2017 9:06 am
Lokacija: Исток-Запад-Југ
Kontakt:
Pohvaljen: 352
Pohvalio: 285

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Gringo » Ned Avg 12, 2018 1:45 am

Намерно сам рекоа Јурија Гагарина, јер пре овог иживљавања са камерама и сачекушама, није било неких великих несрећа, углавном око стајалишта трамваја. Али и то се може решити. Слажем се са Пантографом, да и спора вожња повећава ризик од несрећа, посебно ако је нелогична. Понављам, сада су аутомобили много бољи у поређењу са оним од пре 30-так година.
Друго, идеја наших путара, да смање радијусе кривина у раскрсницама, због приморавања возача да смање брзину је добар пример плиткоумности. Па јел' треба хитна помоћ да укључи све ротације, сирене и "јури 30" да би стигла до пацијента?
Боље фићом у швалерацију него фераријем на посао
Pohvale za post: 2
ccc
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 182
Pridružio se: Pon Nov 21, 2016 11:39 am
Kontakt:
Pohvaljen: 110
Pohvalio: 73

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod ccc » Ned Avg 12, 2018 9:21 am

Prosecna brzina u Jurija Gagarina je oko 60-65, a kad se prodje kamera i sacekusa ispod nadvoznjaka, u Vladimira Popovica je cak i visa.
Malo evolucije nije na odmet.
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8646
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3602
Pohvalio: 5424

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod JohnnyLee » Ned Avg 12, 2018 3:17 pm

просечна брзина по свим 2+2 улицама у граду је преко 60, ако није гужва. Славија-Аутокоманда ретко ко вози испод 60. Слично је и на Булевару од Вука до Цветка или Булевар ЈНА од Аутокоманде до Трошарине

Послато са Nokia 7 plus уз помоћ Тапатока
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
Astrotrain
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 419
Pridružio se: Ned Dec 04, 2011 2:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 497
Pohvalio: 805

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Astrotrain » Ned Avg 12, 2018 4:56 pm

Ја пошто гориво точим на новој Shell пумпи у блоку 63 у ту сврху пролазим целу Јурија Гагарина једном месечно. Возим 50 и сваки пут се одушевим одличним зеленим таласом који ме увек доведе до одредишта скоро без заустављања. Мислим да ме црвено заустави само на последњем семафору пред пумпу. Исто важи и за Устаничку којом идем много чешће. Одличан зелени талас уколико се поштује 50. И иначе се трудим да свугде поштујем ограничење јер је вожња у граду при тој брзини много течнија и безбеднија, са много мање кочења па самим тим и економичнија. ABS? Колико ја знам он служи за нагла кочења у изненадним ситуацијама. Е па знате како, када возите по пропису, таквих је ситуација далеко мање. Много је више времена за правовремено реаговање. Са друге стране, увек се трудим да ако неко жели да ме претекне то око омогућим на што безбеднији начин. Откуд знам, можда је нешто заиста хитно.
Pohvale za post: 2
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8141
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7326
Pohvalio: 1469

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod astrodule » Ned Avg 12, 2018 6:01 pm

Tako je. I ja imam isto iskustvo sa Jurija Gagarina (sa smerom ka buvljaku).

U Bulevaru Milutina Milankovića zeleni talas već mora da se juri sa nekih 60-70km/h (isti smer).
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
tzoran1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1454
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 1901
Pohvalio: 184

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod tzoran1 » Ned Avg 12, 2018 8:53 pm

mogli bi da stave semafor sa preporucenom brzinom da se uhvati zeleni talas.. kao u Kneza Milosa
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8141
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 7326
Pohvalio: 1469

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod astrodule » Ned Avg 12, 2018 8:57 pm

Da oni koji treba da rade svoj posao to i rade, to bi odavno već postojalo
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8646
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3602
Pohvalio: 5424

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod JohnnyLee » Ned Avg 12, 2018 11:10 pm

ауто-пут треба да има варијабилно ограничење брзине, са електронским саобраћајним знацима (као они што се стављају на портале, само да буду на стубовима поред пута), и то да 80 км/х буде у току дана, 100 км/х од 04 до 06 и 22 до 00 и 120 км/х од 00 до 04 (јер је тада најмања густина саобраћаја)
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 449
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 690
Pohvalio: 9316

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod nekianonimnilik » Uto Avg 14, 2018 4:58 pm

a ja bih bas obrnuto, zato sto su ljudi nocu umorniji i refleksi su sporiji, a pogotovo ako voze mladi koji se nocu nacirkaju/nadrogiraju
Norexan
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 814
Pridružio se: Uto Sep 08, 2015 12:32 am
Lokacija: Сремчица
Kontakt:
Pohvaljen: 428
Pohvalio: 1147

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Norexan » Sre Avg 15, 2018 1:40 am

Само фантазија. :kafa:
Slika
Slika
#СВЕПОДМАЧ
Vlad000
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 52
Pridružio se: Pet Okt 12, 2012 4:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 70
Pohvalio: 15

Re: RE: Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod Vlad000 » Sre Avg 15, 2018 2:03 am

Zeleni talas na Gagarinu je najbolje čuvana tajna NBG :) većina ljudi gasira od semafora do semafora i stvara čepove.

Kad nije prevelika gužva u Oml.brigada se isto uhvati lepo talas, s tim da se može i brže voziti, oko 60 km/h.
Astrotrain napisao:Ја пошто гориво точим на новој Shell пумпи у блоку 63 у ту сврху пролазим целу Јурија Гагарина једном месечно. Возим 50 и сваки пут се одушевим одличним зеленим таласом који ме увек доведе до одредишта скоро без заустављања. Мислим да ме црвено заустави само на последњем семафору пред пумпу. Исто важи и за Устаничку којом идем много чешће. Одличан зелени талас уколико се поштује 50. И иначе се трудим да свугде поштујем ограничење јер је вожња у граду при тој брзини много течнија и безбеднија, са много мање кочења па самим тим и економичнија. ABS? Колико ја знам он служи за нагла кочења у изненадним ситуацијама. Е па знате како, када возите по пропису, таквих је ситуација далеко мање. Много је више времена за правовремено реаговање. Са друге стране, увек се трудим да ако неко жели да ме претекне то око омогућим на што безбеднији начин. Откуд знам, можда је нешто заиста хитно.


Sent from my SM-A530F using Tapatalk
Pohvale za post: 1
kopte3
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 173
Pridružio se: Sre Nov 16, 2011 12:07 pm
Lokacija: Bgd
Kontakt:
Pohvaljen: 252
Pohvalio: 125

Re: Neadekvatna ograničenja brzine i slične nelogičnosti

Postod kopte3 » Pet Avg 17, 2018 2:13 pm

Posto vecina nas vozi odredjene deonice u gradu brze nego sto je predvidjeno da li zaista mislite da kada bi postavili ogranicenja na 60 ili 70 da ne bi onda svi vozili 90km/h?

Ja bih radije voleo da vidim optimizovanje semafora (zelene talase) i edukaciju vozaca po pitanju drzanja rastojanja i paljenja zelenog svetla. Neadekvatno rastojanje (sem vece bezbednosti) brze dovodi do zaustavljanja saobracaja, a samim tim i do stvaranja guzvi. Sto se tice zelenog svetla postoji vrlo losa navika ljudi da blenu u telefon ili negde sa strane ako nisu prvi u redu na semaforskoj raskrsnici. Na taj nacin automobili krecu jedan po jedan umesto da svi krenu na zeleno svetlo.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: miki_ns, Vocar i 5 gosta