Karlo del Ponte » Ned Okt 06, 2019 12:08 pm napisao:Дошљак » 19 Aug 2019 11:02 am napisao:Уместо да једним ударцем средимо три проблема (клизиште, веза новог аутопута са градом и веза Обреновца са центром) одлучена је јефтинија варијанта која саобраћајно само компликује ситуацију.
Некога овде очигледно мрзи да броји више од три. А где је решавање безбедносног питања заштите од поплава? А где је побољшање услова пловности успоравањем реке на најбржем месту кроз Србију? А где је формирање целовитог туристичко-излетничко-рекреативног коридора од Београда све до Обреновца? А где је формирање најскупљег дела доњег строја за саобраћајно најповољнију пругу за Обреновац? А где је утицај на индуковану градњу, стамбене, пословне, индустријске и логистичке садржаје ван водоизворишта и на локацијама са приступом водном саобраћају, поред друма и пруге?
Још гора ствар је оно продужење Јурија Гагарина, преко зоне принудног слетања Аеродрома Никола Тесла.
Апсолутно се слажем, додао бих још ово. Свеједно ће се морати кад-тад направити квалитетна веза од Остружнице до Обреновца, што пре тим боље!
Отварањем Деонице Сурчин-Обреновац једним делом ће се растеретити уско грло код Умке и Барича, али не нешто значајно, у шпицевима ће мање-више бити исто. Створиће се нови проблем на обилазници, посебно јер Штрабаг касни са другом половином Остружничког моста. Некординисаност у кључним пројектима је очигледна. Мислим да се изградња ове саобраћајнице намерно развлачи на 2022, да би се отворила са завршетком обилазнице, ако би је завршили пре, на Газели би била ноћна мора добар део дана.