Stranica 4 od 12

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 12:51 pm
od мајстор
Завршиће Остружнички мост...онда настаје проблем зато што обилазница неће бити готова до краја 2022-е. У Србију се увози око 75000 половних аутомобила годишње плус нови. Бар трећина заврши у Бг. Колапс ће само бити већи. Добро би било спојити и на Војвођанску и на Јурија Гагарина, бар ће се мало разлити саобраћај. Док се не направи метро, а то је бар 10 година. Гужве ће бити све веће и веће, неминовно је. Који год нови пут се направи-добро је!

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 12:55 pm
od Пантограф
@Zoran80
Па, ја бих се стварно додатно забринуо за просечни IQ популације ако возачи са Врачара и Старог града не буду користили везу преко обилазнице и Остружнице, па поред Аде, него упру преко Новог Београда па на Бранков мост...

Са друге стране, хајде опет да се позовем на Наполеона: узмите карту. Нова веза Блокови - Сурчин може половини Новобеограђана и те како да послужи за путовања ка Шиду и Новом Саду. Као и целом Новом Београду за путовања ка Нишу, кад се заврши обилазница. У шпицу ће то бити - спас.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 12:59 pm
od мајстор
Људи ће испробавати све варијанте и након неког времена пронаћи најбољу варијанту за себе. Мада има и људи који воле своје навике.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 1:06 pm
od astrodule
Samo da postoji što više alternativa i kružnih tokova, a manje semafora, pa ćemo se snaći.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 1:10 pm
od мајстор
ДА, кружни токови су одлични, увек ми је било фасцинантно у Каиру, где има бар 10 милиона аутомобила, како све функционише. Истина да не силазе са сирене, дерњају се и машу рукама, али зато има много кружних токова. Ретко где да има семафора.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 3:02 pm
od varos kapija
Putevi Srbije o ceni izgradnje dela auto-puta: Deonica Surčin-Novi Beograd specifična, u planu i biciklističke i pešačke staze


https://www.ekapija.com/news/2608435/pu ... vi-beograd

Re: RE: Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 5:05 pm
od PIGLET
varos kapija napisao:
Putevi Srbije o ceni izgradnje dela auto-puta: Deonica Surčin-Novi Beograd specifična, u planu i biciklističke i pešačke staze


https://www.ekapija.com/news/2608435/pu ... vi-beograd
na ove izgovore mi dodje da se ispovracam...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 6:31 pm
od Djape
Izgovore?! Mostovi, nadvožnjaci, raskrsnice su izgovori?
Predviđa se i izgradnja biciklističkih i pešačkih staza duž iste što za rezultat ima širi profil (trup) čitavog auto-puta i značajno veće količine radova. Planirane su pešačke i biciklističke staze sa obe strane ove saobraćajnice, širine 2,0m i 2,20m. Imajući to u vidu, širina normalnog poprečnog profila ove deonice ide čak do 47,2m. Takođe, s obzirom da je sam autoput širi, to zahteva i da buduće konstrukcije za ukrštanje ove saobraćajnice sa lokalnim putevima (mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci) budu veće nego što je to uobičajen slučaj. Projekat podrazumeva izgradnju ukupno pet mostovskih konstrukcija i jedan nadvožnjak, a pored toga ukrštanja sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvarena i preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice (petlje)


Pritom se ceo posao obavlja u užem pojasu vodo snabdevanja i retenzije..

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 6:36 pm
od Žika
Fale vrtići i staze za kućne ljubimce. Ko normalan pravi staze pored autoputa, kad je pešacima i biciklistima zabranjen pristup. Pa čak i motoput je zabranjen.

Slika

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 6:41 pm
od astrodule
Koliko ja znam, uz auto-put ne sme da postoji pešačka i biciklistička staza, pa mi nije baš najjasnije ovo što piše.

A i potpuno mi je nebulozno da biciklistička i pešačka staza ide kroz njive, pored Vojvođanske koja već sada nema neku frekvenciju saobraćaja.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 7:10 pm
od Djape
Ovo je gradska magistralna saobraćajnica, izlazak ka auto-putu nije auto put.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 7:22 pm
od tzoran1
Posto je to zasticea vodoizvorisna zona (valjda je po zakonu zabranjeno zidanje objekata) za sta su predvideli tolike nadvoznjake, mostove, raskrsnice kada tu osim njiva nema nista. Pumpanje radova a time i cene a posao dogovoren na kanabetu?

"Projekat podrazumeva izgradnju ukupno pet mostovskih konstrukcija i jedan nadvožnjak, a osim toga, ukrštanja sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvarena i preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice (petlje)."

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 7:29 pm
od Djape
Pogledaj na mapi koliko ima kanala.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 7:40 pm
od Hromi Daba
Brza saobraćajnica sa 4 raskrsnice u nivou, pešačkom i bici stazom. Nije problem u stručnjacima nego u političarima i planerima koji podležu svakom pritisku.

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 7:46 pm
od astrodule
Ali šta će da spaja ta saobraćajnica da je potrebno da tuda idu bicikli i pešaci?

Ko hoće tuda da vozi bajs ili da šeta, to će da radi uz Savu.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 7:48 pm
od Djape
Pa nije to Sahara nego gradska zona..

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 8:00 pm
od мајстор

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 8:09 pm
od solecar
Slika

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 8:12 pm
od tzoran1
Djape » Thu Aug 22, 2019 6:29 pm napisao:Pogledaj na mapi koliko ima kanala.


Da ima gomila rovova (u narodu zovu jarak) za odvodnjavanje od par metara i sve se to resava ovakvim prepustima. Kakvi crni mostovi!!
.
.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 8:24 pm
od tzoran1


Da to se zove pumpanje radova i naravno cene. Na par stotina metara dva ukljucenja na Vinogradsku ulicu. Veza 1 i veza 2 sa Vinogradskom. A na kilometar odatle i Veza 3.

uzgred blajhana to ipak zove auto-put a na auto-putu pesacke staze odavde- dovde
" Од када водим министарство пита се струка, а не политика када је реч о трасама, ценама, роковима - изјавила је Михајловићева. - По питању овог пројекта је све рађено са пројектантима и инжењерима тако да цена није произвољна. Када је реч о траси, неке су давно предвиђене просторним плановима у складу са мишљењем струке. Наше мишљење је да треба да имамо ту ауто-пут."

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Čet Avg 22, 2019 8:42 pm
od Bezaninac
Odlična i iznenađujuče tačna grafika u Novostima!

Veza 2 i 3 inače vec postoje, u vidu uzanih ulica kroz divlje naselje, koje se završavaju kao slepe i nastavljaju kao poljski putevi kroz njive... tu je verovatno reč o rekonstrukciji i proširenju, do će veza 1 biti zapravo glavna saobraćajna veza vinogradske sa ostatkom Bežanije i blokova, jer će Vinogradksa izgubiti vezu sa kružnim tokom kod obeliska.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Pet Avg 23, 2019 12:14 pm
od astrodule
KrCan » Today, 02:24 napisao:
vucko » Pet Avg 23, 2019 1:56 am napisao:Postoji li plan tog priključka za Vojvođansku sa sve stazom za bicikle?

Prvobitni plan je bio obicni brzi put sa cetiri vozne trake. Na samom pocetku kruzni tok u koji bi ulazila Vojvodjanska i pristupno parce polukruzno iz Gagarinove. I sve ravan put do petlje na obilaznici koja je u izgradnji i koja nije u sastavu ove deonice, tako da i ne ulazi ni u ovu enormnu cenu!
Onda su se stvari malo "zakomplikovale" jer je vlast planirala nacionalni stadion i jos mnogo sto sta, pa sada cak i metro liniju guraju da produze sa Tesle do tog podrucja u kome ce se, planiraju graditi i mnogo drugih komercijalnih i rezidencijalnih sadrzaja. Iz tog razloga planirana je jedna mini petlja /podvoznjak/ odmah na samom kraju trase do glavne petlje, koja bi bila konekcija sa centrom Surcina i izlaz za buduci NS /nacionalni stadion/ i ostale sadrzaje! Onda su pametnjakovici odlucili da dodaju umesto zaustavnih traka da ne bi bio pun profil AP jer je grad /iako su 98% samo njive/ biciklisticka i pesacka staza i jos vise prosirili trasu da namire sa expropriacijom one kojima su sve te informacije bile davno dostupne da prodaju zemlju koju su za tako nesto i kupovali!
E onda na kraju i dobijemo to da brzi put fakticki bez ijedne petlje, nadvoznjaka, mosta ili bilo kakvog objekta u Sremu vise kosta nego pun profil AP u Makedoniji! :bash: :notok:


Da ponovim i ovde da je potpuno besmisleno praviti bici stazu (pa i pešačku) na putu koji ide kroz njive ka auto-putu, a imamo u blizini i Nasip i Vinogradsku

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Pet Avg 23, 2019 1:56 pm
od Bezaninac
Bici staza se proteze samo od kružnog toka u Vojvođanskoj, i produžetka J.Gagarina, do njihovog ukrštanja. Dalje je nema.

tzoran1 » 22 Aug 2019 07:24 pm napisao:


Da to se zove pumpanje radova i naravno cene. Na par stotina metara dva ukljucenja na Vinogradsku ulicu. Veza 1 i veza 2 sa Vinogradskom. A na kilometar odatle i Veza 3.

...



@tzoran1,

između veze 1 i veze 2 razdaljina je nešto oko 870 m... između veze 2 i veze 3, verovali ili ne, nešto jače od 2,2 km... veliko je Donje Polje. Pritom, veza 3 ima dodatni značaj u tome što je ona planirana, po PDR-u za proširenje i rekonstrukciju Vojvođanske (u Surčinu), kao veza ove magistrale, preko Vinogradske i Vojvođanske (u Surčinu), sa pristupnom saobraćajnicom za Aerodrom (koja je nedavno rekonstruisana)...

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Pet Avg 23, 2019 3:38 pm
od astrodule
To za bici stazu je onda OK.

Re: Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Poslato: Pet Avg 23, 2019 4:58 pm
od tzoran1
Bezaninac » Fri Aug 23, 2019 12:56 pm napisao:Bici staza se proteze samo od kružnog toka u Vojvođanskoj, i produžetka J.Gagarina, do njihovog ukrštanja. Dalje je nema.

tzoran1 » 22 Aug 2019 07:24 pm napisao:
solecar » Thu Aug 22, 2019 7:09 pm napisao:[url=http://www.novosti.rs/upload/images/2019a//08/21n/06-cetiri2.jpg]


Da to se zove pumpanje radova i naravno cene. Na par stotina metara dva ukljucenja na Vinogradsku ulicu. Veza 1 i veza 2 sa Vinogradskom. A na kilometar odatle i Veza 3.

...



@tzoran1,

između veze 1 i veze 2 razdaljina je nešto oko 870 m... između veze 2 i veze 3, verovali ili ne, nešto jače od 2,2 km... veliko je Donje Polje. Pritom, veza 3 ima dodatni značaj u tome što je ona planirana, po PDR-u za proširenje i rekonstrukciju Vojvođanske (u Surčinu), kao veza ove magistrale, preko Vinogradske i Vojvođanske (u Surčinu), sa pristupnom saobraćajnicom za Aerodrom (koja je nedavno rekonstruisana)...


Hvala na ispravci. Moze li neki link za krstenim planom trase ovog puta?
I dalje ne vidim potrebu za tri iskljucenja sa magistralne (auto-puta ili sta vec) na Vinogradsku.