Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

sizif
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1881
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 4:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 905
Pohvalio: 524

Re: Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Postod sizif » Sre Jun 21, 2017 1:29 am

Људи, ја не верујем да полиција, било комунална било права, не зна ко је СТУ.

Потребно је само мало искрене свести и жеље у органима реда да се овом вандализму стане за врат. Дођеш му на кућу у по бела дана и у пратњи Машана Лекића и Младена Мијатовића, покупиш га пред родитељима и комшијама, задржиш на информативном разговору све док не призна шта је урадио и ода саучеснике, а онда Аутопутеви Србије дигну приватну тужбу са одштетним захтевом. Па ће, када му се годинама сваког месеца са текућег рачуна буде откидало по пола пара док не измири штету, добро размислити где ће и да ли ће следећи пут употребити спреј.
Сизиф не одустаје!
Pohvale za post: 5
Гага
Expert
Postovi: 8087
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 5883
Pohvalio: 10973

Re: Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Postod Гага » Čet Jun 22, 2017 11:19 pm

Слике 22. јун 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Све што је овим пројектом зида букобрана требало да се уради на овом делу аутопута, је урађено, односно остале су још две мање ствари да се ураде. После тога следи технички пријем и за зид букобрана код КБЦ Бежанијска коса и за овај зид букобрана код Хитне помоћи. За технички пријем треба ускоро да се распише јавна набавка.

Шта је остало да се уради ? Треба насути хумус са обе стране зида букобрана и наравно посадити семе ГМО траве, али је питање да ли то сад урадити, кад му време није, или на јесен. Јер ако се сад посади семе траве онда би требало сваки дан заливати, а чини ми се да ипак преовладава мишљење да је боље и сврсиходније то урадити у октобру месецу.
И за крај треба да се уради потпуно нов тротоар од дела где почиње зид букобрана, од излазно-улазне рампе са аутопута према улици Кнеза Милоша, који пролази између Хитне помоћи и зида букобрана, и онда се полако спушта према тротоару надвожњака и ту се спаја са њим и до тог спајања ће се радити тротоар, а то је неких 270 метара дужине. Следеће недеље ће се завршити тај тротоар и са тиме би сви радови били окончани, а као што је и речено до краја јуна.

Како сад све изгледа, ево прво неколико слика снимљених мобилним :roll: из градског аутобуса 18 и погледа са самог аутопута. Немојте да гледате буквално изгребано и мало запрљано стакло аутобуса :x
IMG_20170622_115303_.jpg
IMG_20170622_115308_.jpg
IMG_20170622_115315_.jpg
IMG_20170622_115321_.jpg
IMG_20170622_115327_.jpg
IMG_20170622_115332_.jpg

Много лепши поглед на цео зид букобрана гледано од стране БИП-а.

Да овде поновим још једном о основним техничким карактеристикама овог зида букобрана. Зид букобрана код Хитне помоћ је урађен од високоапсорбујућих алуминијумских панела, а на делу где је надвожњак, панели букобрана су урађени од провидног плексигласа. Укупна дужина је 365 метара, рачунајући и део код надвожњака и тај део је дужине 28 метара, колико је дугачак и надвожњак. Висина је, осим на почетку и крају зида букобрана, од 4 до 6 метара заједно са земљаним насипом. Укупно је постављен 91 метални шип и 22 бетонска темељна самца, 97 комада што бетонских, што алуминијумских парапата-носача, који практично сви заједно, са шиповима и бетонским самцима, носе ове зидове букобрана. Ту су и двоја врата на букобранима, а за случај неког хитног излаза и евакуације људи са аутопута.
На овом делу зида букобрана који је окренут према аутопуту (унутрашњи део) сви алуминијумски панели букобрана, а такође и постоља-носачи тј. алуминијумски парапети на делу где је надвожњак, имају на себи рупице. Кроз те рупице се уствари упија део буке која долази од возила са аутопута. Код дела зида букобрана који је од провидног плексигласа где је надвожњак, ту бука, да тако кажем, „силази“ са самог зида букобрана до њихових постоља-носача тј. парапета који су урађени од алуминијума, где се бука упија.
У самим тим постољима-носачима, а такође и осталим зидовима букобрана који су урађени од алуминијума, у њиховој унутрашњости је постављена камена водоотпорна вуна и она у ствари упија ту буку. У једном кубику има 100 кг ове вуне. Код ових алуминијумских зидова букобрана и парапета-носача, је јако важна пропустљивост и упијање буке и постоје три апсорбције нивоа, нижи, средњи и високи. Ови зидови букобрана и парапети су највишег нивоа и могу да апсорбују буку од 20 до 25 децибела. Са леђне (спољње) стране зидови букобрана и парапета-носача, површина је исцела. Цео зид букобрана са унутрашње и спољње стране има антиграфитну заштиту.
Сви алуминијумски панели зида букобрана, као што сам и раније више пута напомињао, прате распоред и линију, а донекле и боје, односно „шару“ зграде породилишта у Вишеградској улици, која је изнад аутопута. Овај распоред „шара“ и линија се наставља на зид букобрана код КБЦ Бежанијска коса, а идеја је потекла од "Путева Србије".
DSCF5179.JPG
DSCF5178.JPG
DSCF5180.JPG
DSCF5181.JPG

Зид букобрана гледано од стране Хитне помоћи.
DSCF5185.JPG
DSCF5183.JPG
DSCF5184.JPG
DSCF5186.JPG

Идемо даље са ткз. спољње стране букобрана тротоаром који треба да се ради, а према почетку зида букобрана. Бетонски зид до тротоара, а где је оних 14 комада бетонски темељних самаца, је наравно завршен и насута земља.
DSCF5205.JPG
DSCF5206.JPG
DSCF5200.JPG
DSCF5187.JPG
DSCF5189.JPG
DSCF5190.JPG
DSCF5191.JPG

Идемо да видимо како изгледа са унутрашње стране букобрана тј. до аутопута. Наравно изашао сам и кроз обеју врата за случај неког хитног излаза са аутопута, да сликам стање.
DSCF5193.JPG
DSCF5194.JPG
DSCF5195.JPG
DSCF5196.JPG
DSCF5197.JPG
DSCF5198.JPG
DSCF5202.JPG
DSCF5201.JPG
DSCF5204.JPG
DSCF5203.JPG

Нажалост на једном месту на почетку зида букобрана, на 5-том или 6-том бетонском носачу букобрана (парепату) је, изгледа намерно, оштећен један од панела букобрана и то прилично, чак се види и камена водоотпорна вуна. Такође на два места, види се на горњим двема задњим сликама још два мања каменом оштећена букобрана, а ближе надвожњаку !!!
Никад ми неће то бити јасно намерно оштећивање, што кажу људи у оваквим случајевима, дај Боже да им се руке осуше.
DSCF5199.JPG

Крај зида букобрана
DSCF5211.JPG
DSCF5212.JPG

Као и увек, хвала на пажњи и стрпљењу,
:sesir:
Pohvale za post: 9

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gosta