Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod dragan » Pet Feb 09, 2007 8:58 pm

Izgradnja Prokopa još nije počela

Naime ugovor sa Trigranitom uopšte nije ni potpisan, dosada je potpisan samo generalni ugovor - ali ne i finalni koji bi označio početak izgradnje.

Već duže vreme nema informacija o izgradnji Prokopa, u medjuvremenu je došao i spor u vezi plaćanja naknade za zemljište:
"Ono na čemu se radi jeste usaglašavanje Trigranita sa gradskim vlastima, da dobiju veće pogodnosti prilikom plaćanja nadoknada za ovaj prostor."-rekao je Milanko Šarančić,dir.Željeznice Srbije.

Slika

Iako je bilo najavljeno da će radovi početi još tokom oktobra prošle godine dosada ništa nije uradjeno na Prokopu
Dok javnost iscekuje nastavak radova na najvecem infrastrukturnom projektu u Beogradu,brujanje motora kamiona i miksera za beton se izgleda zaista nece čuti u dogledno vreme.

Slika

O čemu se ovde otprilike radi:-Trigranit je ponudio najbolju cenu samo da bude 1. na tenderu, a sada hoće da plati manje od ponuđene.Zato se sada "usaglašavaju" oko nadoknada za zemljište sa Gradom ( Direkcijom ).Ili hoće da prebace neke radove Gradu da ih uradi....pristupne puteve, raseljavanje, infrastrukturu,..itd.
Ustvari hoće da izmeni uslove iz Tendera, što mu je neko verovatno i obećao.
E,sad su naleteli izbori, pa verovatno čekaju novu vladu da se dalje dogovaraju.
Ali,ako i izmene uslove tendera ,drugoplasirani će sigurno tužiti Državu...
Slično se dogodilo sa Kargo-centrom......sve sumnjivi poslovi,a izgubljeno vreme.

Slika

Danas je Prokop napušteno gradilište

Nisu izvršeni konzervatorski radovi,a čuvara nema ni na jednoj kapiji.
Šteta zbog toga je velika i može se meriti milionima.

Slika
Poslednja izmena od dragan u Pet Feb 09, 2007 9:14 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 2
Homer Jay
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6961
Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
Lokacija: Boleč
Kontakt:
Pohvaljen: 2442
Pohvalio: 3399

Postod Homer Jay » Pet Feb 09, 2007 9:08 pm

Znam da treba izbegavati komentare koji sadrze jednu jedinu rec, ali sta drugo reci, osim - TUGA!
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
Vračar
Intermediate
Postovi: 404
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Pet Feb 09, 2007 11:52 pm

Dragane, šta podrazumevaju konzervatorski radovi?
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Sub Feb 10, 2007 12:16 am

To su radovi koji će da zaštite od propadanja već urađeno,da mogu jednog dana se nastave tamo gde se stalo.

Nap. pogledaj gornje dve slike gde se vidi zarđala armatura kako štrči,a ona treba sutra da povezuje razne nastavke po projektu.
Pitanje je da li ona uopšte više može da se koristi za nastavak radova.

Ili oni stubovi koji nisu izliveni do kraja,što i nije neki skup posao.
Sada ako ne mogu da se nastave, moraju da se ruše pa liju izpočetka.

I još gomila takvih stvari je na napuštenom gradilištu u Prokopu.
Ako se gradnja privremeno zaustavlja, obavezno mora da se urade ti radovi koji će sprečiti propadanje već igrađenog,što ovde nije urađeno.

Slika

Ova zarđala armatura treba sutra da nosi teret po statičkom proračunu,a ona propada godinama i izgubila je prvobitna svojstva,tj. sada je neupotrebljiva.
Ko bi dozvolio da mu na porodičnoj kući ugrađuju ovakve stvari?....Niko!
Poslednja izmena od dragan u Sub Feb 10, 2007 12:39 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Vračar
Intermediate
Postovi: 404
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Sub Feb 10, 2007 12:39 am

Pa to je strašno, da ne poveruješ koliko su ljudi neodgovorni. :mad:

Hvala na pojašnjenju, u svakom slučaju.
Nesa
Novice
Postovi: 22
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 12:01 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod Nesa » Sub Feb 10, 2007 1:19 am

da je drzava normalna kao sto nije za ovakav javasluk i idiotizam bi se robijalo godinama....... :(
No1
Intermediate
Postovi: 168
Pridružio se: Pon Dec 11, 2006 11:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod No1 » Sub Feb 10, 2007 1:42 am

Sve je to politika,kriv je i grad i republika.
Nenad
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5301
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 2:30 pm
Lokacija: Hamburg
Kontakt:
Pohvaljen: 4
Pohvalio: 0

Postod Nenad » Sub Feb 10, 2007 1:10 pm

O Boze, kada ce se ovaj narod opametiti.. Nama treba prava revolucija, a ne bagerisanje i paljenje slika u Narodnoj skupstini!
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Sub Feb 10, 2007 1:42 pm

Slika

Zastupnik investitora-"BEOGRADČVOR"
Preduzeće za izgradnju Željezničkog čvora Beograd Centar

Table su novijeg datuma,verovatno postavljene da impresiraju učesnike na tenderu....za koji uopšte ne znamo da li je uspeo.

Jedan od ulaza u gradilište :

Slika
Poslednja izmena od dragan u Sub Feb 10, 2007 1:50 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Влада
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2465
Pridružio se: Čet Dec 21, 2006 10:23 pm
Lokacija: Дорћол
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Влада » Sub Feb 10, 2007 1:45 pm

Nenad napisao:O Boze, kada ce se ovaj narod opametiti.. Nama treba prava revolucija, a ne bagerisanje i paljenje slika u Narodnoj skupstini!

Мислим да би нам довољна била добра организација и ефикасна подела послова.
Докле год је овакав систем где се одговорност може пребацивати у недоглед са једног на другог на трећег неће нам помоћи ни три револуције.
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Sub Feb 10, 2007 1:59 pm

Влада napisao:Докле год је овакав систем где се одговорност може пребацивати у недоглед са једног на другог на трећег......

Na zvaničnim tablama gradilišta,pored Projektanta i Generalnog izvođača radova, piše i Zastupnik investitora : "Beogradčvor".

Prema tome, zna se ko je odgovoran....Inspekcija samo treba da izađe,snimi stanje i kazni odgovornog, a on se nalazi u ovoj zgradi stanice, pored pruge....bio je neki auto.

Slika

dole-isti onaj ulaz
Poslednja izmena od dragan u Sub Feb 10, 2007 2:22 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Влада
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2465
Pridružio se: Čet Dec 21, 2006 10:23 pm
Lokacija: Дорћол
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Влада » Sub Feb 10, 2007 2:29 pm

Да ли је "Београдчвор" заједничка фирма Града, Републике и ЖС или су они само инвеститори? (не могу их наћи на интернету)

Ја сам говорио мало шире, али и на Прокоп се то може односити. Значи да се пита Република тај посао (какав-такав) би био уговорен али је сад проблем са Градом ...
Да је само једна институција надлежна за ово питање верујем да би посао до сада био одавно завршен,па ако је добро одрађен браво, ако не оставка или затвор
Овако превише је ту бабица а епилог видимо. :(
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Sub Feb 10, 2007 2:35 pm

Evo,i ja sam tražio na internetu ;)

BEOGRADČVOR Beograd, 11000 Beograd
beocvor@eunet.yu
telefoni: 634 555, 632 299
fax: 634 555
Obilićev Venac 4/Ii
Preduzeće za izgradnju železničkog čvora Beograd
..............................................................
Opa,vidi šta je izletelo:

Bez zastitnih radova na stanici "Prokop" ulog od 93 miliona evra se brzo "kruni"
Investitori ne sprovode nalog inspekcije


Uprkos tome sto je zeleznicka inspekcija Ministarstva saobracaja i telekomunikacija, jos pocetkom ove godine nalozilo hitno izvodjenje novih zastitnih radova na zeleznickoj stanici Beograd centar, novac za ovo i dalje nije obezbedjen.

Glavna karika beogradskog cvora
Izgradnja zeleznicke stanice Beograd Centar, po varijanti "Prokop" pocela je 1977. godine. Realizacija ovog projekta je sastavni deo izgradnje novog beogradskog zeleznickog cvora, koji se po svojoj vrednosti i znacaju svrstava medju znacajnije saobracajne investicije u Beogradu i Srbiji.
Osim toga, stanica "Prokop" je vazan punkt na evropskom saobracajnom koridoru 10, o kome se u poslednje vreme sve vise govori.6.Okt.2002gog

Slika


Po recima glavnog inzinjera preduzeca "Beogradcvor" Zorana Petrovica, zastitni radovi na "Prokopu" su neophodni kako bi se sprecilo propadanje vec izgradjenih delova ove stanice, buduci da je tokom prosle godine prekinuto investiranje u njenu izgradnju. Usled prekida ovih gradjevinskih radova, objasnjava on, svi vec izvedeni radovi dovedeni su u ozbiljnu opasnost.

- Veoma lose uslove kojima je prepusteno gradiliste na zeleznickoj stanici Beograd Centar, konstatovala je i zeleznicka inspekcija nadleznog ministarstva i u cilju prenventive nad mogucom havarijom, nalozila hitno izvodjenje radova na vec sagradjenim objektima. Jedan program zastite zavrsen je u prvoj polovini ove godine, ali je zeleznicka inspekcija to ocenila kao nedovoljno i nalozila investitorima i izvodjacu radova novi paket radova - objasnjava Petrovic.

Slika

Pomocnik generalnog direktora preduzeca "Beogradcvor" Sinisa Stefanovic, kaze da je dosad u zastitu vec izgradjenih objekata zeleznicke stanice "Prokop" ulozeno 120 miliona dinara, ali da je za nove zastitne mere neophodno uloziti jos 160 miliona dinara. Po njegovim recima, preduzece "Beogradcvor" je izradilo Program zastite objekata i radova na stanici "Prokop", odmah cim je zeleznicka inspekcija dala takav nalog, ali se investitori, tvrdi on, do danas nisu ni jednom oglasili.

Preduzece "Beogradcvor" vec nekoliko puta je upoznalo Skupstinu grada Beograda, nadlezne u Vladi Srbije i ZTP "Beograd, koji su investitori izgradnje citavog beogradskog zeleznickog cvora, sa svime sto se desava na terenu, ali odgovora jos nema. To znaci da je realizacija ovog projekta, u koji se vec skoro tri decenije ulaze i na sta su potrosena oko 93 miliona evra, danas ozbiljno dovedena u pitanje.

Ukoliko investitori uskoro ne budu omogucili izvodjenje zastitnih radova na zeleznickoj stanici Beograd centar, sav dosadasnji trud, vreme i novac bice, velikim delom, obezvredjeni - upozorava Stefanovic.

Danas-6.Okt. 2002god......pisano pre 4,5 god.!!!
http://www.danas.co.yu/20021005/beograd.htm
Poslednja izmena od dragan u Sub Feb 10, 2007 3:45 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Sub Feb 10, 2007 3:26 pm

Ovi kao da su juče bili ovde na Beobuild-u i pročitali o Prokopu. ;)
Danas je izašao vrlo opširan članak sa istorijatom građenja Prokopa u Glasniku br.4-Inžinjerske komore Srbije.....citati iz članka:

Pre tačno 125 godina počelo "trajno" rešavanje
železničkog saobraćaja u Beogradu

Od koncepcije do realizacije - duga pruga

Za realizaciju programa izgradnje Beogradskog železničkog čvora investitori (Republika, Grad, železnica) su osnovali posebnu Direkciju, sada Preduzeće za izgradnju beogradskog železničkog čvora Beograd d.o.o - "Beogradčvor", kome su kao zastupniku investitora povereni investitorski poslovi.

U skadu sa planskom dokumentacijom i potencijalima lokacije izrađen je novi Akt sa urbanističkim uslovima za kompleks stanice koji je sastavni deo tenderske dokumentacije. Na osnovu sprovedenog licitacionog postupka, potpisan je Generalni ugovor između JP "Železnice Srbije" i preduzeća "Tri Granit" o ustupanju prava na izgradnju i vlasništvo nad objektima ukupne površine do 128.000 kvadratnih metara na armirano betonskoj ploči na koti 105, kao i do 10.000 kvadrata površine sa komercijalnim sadržajima ispod ove ploče.

Novi investitor će, prema zadatim urbanističkim uslovima i svojim potrebama, na osnovu analize postojećih projektantskih rešenja, pristupiti dopuni ili izradi novih. Prihvatanju novih projektantskih rešenja prethodi, između ostalih i pribavljanje saglasnosti JP "Železnice Srbije".

http://www.ingkomora.org.yu/glasnik/04/?id=cl04_22
Влада
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2465
Pridružio se: Čet Dec 21, 2006 10:23 pm
Lokacija: Дорћол
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Postod Влада » Sub Feb 10, 2007 3:44 pm

Видео сам и ја тај чланак из Данаса али на основу њега нисам могао да закључим да ли су Република, Град и Железница власници или само инвеститори, што је лепо објашњено у чланку Инжињерске коморе.

dragan napisao:Novi investitor će, prema zadatim urbanističkim uslovima i svojim potrebama, na osnovu analize postojećih projektantskih rešenja, pristupiti dopuni ili izradi novih. Prihvatanju novih projektantskih rešenja prethodi, između ostalih i pribavljanje saglasnosti JP "Železnice Srbije".

Да ли на основу овога треба закључити да се само чекају та пројектантска решења како би се наставили радови?
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Sub Feb 10, 2007 4:11 pm

"Vlasnik" svih nekretnina i zemljišta je Republika Srbija, koja može ( i obično čini ) da ta svoja prava prenese na Pokrajinu,Grad,opštine ili Javna preduzeća koja je Ona formirala radi lakšeg upravljanja.
Ovde je to preneseno na Beogradčvor i zato on zastupa investitore,tj vlasnike.
Investitor je i vlasnik, jer ne može da se dobije nijedna dozvola za gradnju, ako nisi vlasnik parcele ili nekog objekta.
.................................................
"Prihvatanju novih projektantskih rešenja prethodi, između ostalih i pribavljanje saglasnosti JP "Železnice Srbije"."

Postojali su uslovi na Tenderu na osnovu kojih su svi zainteresovani davali ponude.
Sad posle tendera oni govore o "Novim projekt. rešenjima", što onda menja uslove koji su bili na tenderu,tj. možda bi prema novim pro.reš. neki drugi investitor dao bolju ponudu.

Trigranit je možda napumpao ponudu,da bi bio prvi,a sada hoće da smanji ponudu po uslovima iz tendera-tako što bi neke radove obavio Grad umesto njega ili oko cene nadoknada za zemljište.
Ima tu raznih varijanti kako da prođe jeftinije nego što je ponudio.
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Sub Feb 10, 2007 11:03 pm

Ovako je počelo.....a, kako će se završiti ?

(Ponovo) Radovi na Prokopu
13. jun 2006. | Izvor:B92

Železnička stanica Prokop mogla bi konačno
da bude završena u naredne dve i po godine.


To će se dogoditi ako Vlada Srbije na jesen potpiše završni ugovor s kiparskom firmom Trigranit, po kom će ta kompanija uložiti 1,5 milijardi evra u završetak stanice čija je gradnja počela pre 36 godina. Prema danas potpisanom predugovoru, ŽTP će dobiti podzemnu stanicu, a firma Trigranit poslovni prostor.

U protekle tri decenije mnoge vlade su obećavale da će završiti stanicu Prokop. Sada je Javno preduzeće Železnice Srbije na pragu da zaključi sporazum s kiparskom kompanijom Trigranit, koja će, kao finansijer, potom raspisati konkurs za izvođača radova.
Tot Kauen, menadžer Trigranita, nada se da će to biti prvi posao u Srbiji. "Danas ćemo pristupiti potpisivanju memoranduma o razumevanju i nadamo se da ćemo potpisati završni ugovor ne kasnije od septembra", kaže on.

Slika

Preduzeće Trigranit je dalo najbolju ponudu na prošlogodišnjem tenderu i obećalo ulaganje do dve milijarde evra.
.Za uzvrat, to preduzeće bi od države u nadzemnom delu stanice dobilo 180.000 kvadratnih metara poslovnog prostora u vlasništvo.
Ministar za kapitalne investicije Velimir Ilić rekao je da je davanje dela stanice bio jedini način da ona bude završena i da ne propadne.

"Domaći interes nije postojao. Da je postojao, Prokop bi bio urađen za sve ove godine. Moramo da premestimo sadašnju Železničku stanicu i da otvorimo Beograd prema Savi", kaže Ilić.
Pretpostavlja se da je od 1970, kada je počela gradnja Prokopa, za radove potrošeno skoro milijardu dolara.
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=201022

Koliko je dogovoreno 1,5 ili 2 Milijarde evra........nije baš mala razlika.
Poslednja izmena od dragan u Sub Feb 10, 2007 11:13 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
dragan
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4168
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Zemun
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Postod dragan » Ned Feb 11, 2007 10:48 pm

Navodno hoće da ulože 1,5-2 Milijarde evra,a traže popust za 30mil. koliko treba da plate Gradu?!

"Trigranit" je još u tenderskoj dokumentaciji obavešten o svemu što mora da se plati gradu. Po zakonu je nemoguće umanjiti naknadu, jer je ona javni prihod grada. Cenu gradskog zemljišta odredila je Skupština grada, i tu se ne mogu praviti nikakvi ustupci. Možemo da pričamo jedino o nekim benefitima i plaćanju na rate. Ukoliko investitor ne bude imao para da plati koliko treba, onda će izgubiti pravo da gradi "Prokop" - ističe Bobić.

Slika
Šta su se ustvari ovi dogovorili ?

I u Direkciji za građevinsko zemljište kažu da se "niti sme, niti može" davati bilo kakav popust na gradsko zemljište. Nadležni kažu da od "Trigranita" još nisu dobili nijedan zahtev za plaćanje naknade.
U ovoj ustanovi tvrde da su, sa druge strane, "Železnice Srbije", koje su vlasnik železničke stanice na "Prokopu", obavestili o tome koliko treba platiti gradu za "Prokop", i to pre nego što je tender uopšte raspisan.

Mislim da ćemo kroz posebne ugovore moći da omogućimo neke olakšice za "Trigranit".
Nadam se da će nadležni u gradu imati bar malo tolerancije u pregovorima, jer je reč o izgradnji novog poslovnog centra. Ipak je to trenutno najveći projekat na Balkanu. Vrlo je važno za grad i za Srbiju da ovaj problem što pre rešimo, jer tek posle prve faze sledi prava gradnja na ovoj lokaciji - uređenje šireg područja stanice i izmeštanje Glavne železničke stanice - kaže za Press Šarančić.

Slika
Poslednja izmena od dragan u Ned Feb 11, 2007 11:00 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Goran
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 72
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 1:06 am
Lokacija: Stuttgart
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Goran » Ned Feb 11, 2007 11:06 pm

Meni ovo oko Prokopa sve smrdi na kupovinu vremena. Valda zbog toga, da se na NB izgradi nova ŽS.
A city of justice, a city of love
A city of peace, for everyone of us
We all need it, can't live without it
Belgrade City, oh, yeah!
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1977
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 23
Pohvalio: 47

Postod Milance » Ned Feb 11, 2007 11:22 pm

Dajte ljudi da pricamo o tome koje su prednosti zeleznicke stanice Prokop i eventualne na Novom Beogradu. Zasto neko stopira dalju izgradnju Prokopa? Nesumljivo da bi nova stanica na NBg-u bila lakse dostupna i saobracajne veze bi se lakse izvele ali pitanje je gde bi ona mogla da se posadi. Ako bi bila previse udaljena od centra grada to onda opet ne valja.
CVRKI
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 65
Pridružio se: Čet Dec 21, 2006 12:37 am
Lokacija: Paris
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod CVRKI » Ned Feb 11, 2007 11:36 pm

Za sada bi trebalo "zamrznuti" Prokop (tj zavrsiti najhitnije radove i urediti ga kao Beovoz stanicu) i forsirati NBGD, a kad kapacitet NBGD bude prevazidjen, sto je najvece zlo koje mogu pozeliti, onda najzad "odmrznuti" Prokop.
NBGD ipak ima najbolji polozaj ako mu se dodaju autobuske stanice, tramvajska stajalista i prostor za parkiranje kola tipa Park & Ride.
Milance
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1977
Pridružio se: Sre Jan 31, 2007 1:08 pm
Lokacija: Srbija
Kontakt:
Pohvaljen: 23
Pohvalio: 47

Postod Milance » Ned Feb 11, 2007 11:38 pm

A gde na NBGD? Imas li neku ideju?
Steva
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2981
Pridružio se: Pet Dec 08, 2006 11:34 pm
Lokacija: Berlin
Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 6

Postod Steva » Ned Feb 11, 2007 11:40 pm

^^ pa na mestu sadašnje glavne železničke stanice na NBGD.u, peroni su tu, infrastruktura je tu, samo treba da se spakuje u jednu lepu fasadu i postave nove pločice i sadržaji na peronima i okolo i eto jako lepe i dostojne glavne stanice bgd.u ;)
Goran
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 72
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 1:06 am
Lokacija: Stuttgart
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Goran » Ned Feb 11, 2007 11:41 pm

^^ Da, a sve to koči izgradnju Savskog amfiteatra :( Time is money
A city of justice, a city of love
A city of peace, for everyone of us
We all need it, can't live without it
Belgrade City, oh, yeah!
CVRKI
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 65
Pridružio se: Čet Dec 21, 2006 12:37 am
Lokacija: Paris
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod CVRKI » Ned Feb 11, 2007 11:42 pm

^^ tacno tako, imas besplatnu stanicu sa 12 koloseka na NBGDu, sta ce ti vise (za sada) ?

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta