Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2862
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 799
Pohvalio: 1142

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod solecar » Sre Maj 24, 2017 9:31 pm

Bukira » May 24th, 2017, 2:33 pm napisao:Novo stajalište kod Ruda još uvek nije u funkciji, trolejbusi staju na starom, ali su pojedini putnici, vidno zbunjeni, uzalud čekali na novom.

Slike postavljene oko 14h , ja komentarisao kako treba da se piše novinama , možda to ubrza puštanje stanice u rad , a evo sad pročitah na busevi.com da je pušteno u rad od 15h. :sesir:
Slika
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2173
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 920
Pohvalio: 1746

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod RioBL » Čet Maj 25, 2017 9:58 am

solecar » Wed May 24, 2017 5:48 pm napisao:Ovde je , koliko god to neki ne želeli da prihvate / priznaju , upravo reč o linijama gradskog prevoza. Akcenat je upravo na njima , i to u službi bolje povezanosti okolnih naselja sa železnicom. Nažalost , gde god živeo , nećeš shvatiti , ako to ne želiš , da je svuda u svetu normalno da postoje linije drumskog gradskog prevoza koje dovoze / odvoze građane do / od železnice / metroa. Jedino se to kod nas , za jedan deo stanovništva , ne smatra kao normalno , nego kao nešto nakaradno i neprirodno.


Slazem se da je potrebno, ali nema razloga da pretjerujemo ni u broju ovih linija ni u dodatnim saobracajnicama (mostovima preko autoputa, prosirenjem Deligradske itd...).

Prokop odavno ima skoro sve sto mu je potrebno. Najbolje je opremljena i uredjena zeljeznicka stanica u Srbiji! Sve se ostale raspadaju.

Pogledajmo sta ima aerodrom Nikola Tesla kao vezu sa Beogradom. Ima 3 autobusne linije i skoro pola miliona putnika mjesecno!

Tako i Prokopu, ne treba nista posebno, pogotovo za sadasnji broj putnika. Potrebna je jedna ili dve nove bus linije koje bi spojile Prokop sa centrom. Odavno postoji velika slobodna povrsina koja se moze pretvoriti u parkiraliste (a nije jer nema putne traznje. niko ne zeli na Prokop), postoji frekventna linija BG voza (koju koriste 3 putnika po voznji). Prokop odavno ima vise nego sto mu je potrebno. Potrebno je jos samo urediti pjesacke i biciklisticke prilaze, mozda uvesti RENT a Bike u okviru putne karte za voz. E voala!

Onog dana kad se rijesi BIP, Rudo, neposredno okruzenje stanice, kad ozivi prostor oko stanice, onda treba razmisljati o tramvaju, metrou, novim linijama busa i BG voza. U medjuvremenu, pomozimo da se ne urusava zeljeznicki saobracaj u Srbiji zatvranjem stanica (BG Glavna) prodajom zemljista i objekata zeljeznice.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2862
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 799
Pohvalio: 1142

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod solecar » Čet Maj 25, 2017 12:52 pm

RioBL » May 25th, 2017, 9:58 am napisao:Slazem se da je potrebno, ali nema razloga da pretjerujemo ni u broju ovih linija ni u dodatnim saobracajnicama (mostovima preko autoputa, prosirenjem Deligradske itd...).

:roll:

RioBL » May 25th, 2017, 9:58 am napisao:Prokop odavno ima skoro sve sto mu je potrebno. Najbolje je opremljena i uredjena zeljeznicka stanica u Srbiji! Sve se ostale raspadaju.

Ono "skoro" devojci sreću kvari. To skoro su kršteni prilazi , tako da ne moramo 3/4 stanice da obilazimo da bi došli do ulaza u železničku stanicu , već da možemo gradski prevoz da približimo.

RioBL » May 25th, 2017, 9:58 am napisao:Pogledajmo sta ima aerodrom Nikola Tesla kao vezu sa Beogradom. Ima 3 autobusne linije i skoro pola miliona putnika mjesecno!

Tako i Prokopu, ne treba nista posebno, pogotovo za sadasnji broj putnika. Potrebna je jedna ili dve nove bus linije koje bi spojile Prokop sa centrom. Odavno postoji velika slobodna povrsina koja se moze pretvoriti u parkiraliste (a nije jer nema putne traznje. niko ne zeli na Prokop), postoji frekventna linija BG voza (koju koriste 3 putnika po voznji). Prokop odavno ima vise nego sto mu je potrebno. Potrebno je jos samo urediti pjesacke i biciklisticke prilaze, mozda uvesti RENT a Bike u okviru putne karte za voz. E voala!

Pogledajmo šta železničke stanice "Batajnica" , "Novi Beograd" , "Karađorđev park" , "Vukov spomenik" i "Pančevački most" kao vezu sa Beogradom i koliko imaju putnika.
Mani me sa tom pričom kako nije potrebno da se dodaje bilo kakva nova linija u Prokop , jer ima 3 putnika i kako treba da čekam da se sami od sebe stvore putnici. Pri tom se zalažeš za to da upravo i ono malo međugradskih vozova koji trenutno polaze sa Prokopa , bude izmešteno odatle , zato što nemaju normalne prilaze stanici i funkcionalan drumski gradski prevoz. Sa takvim stavom , ne da se neće povećati broj putnika , nego ih neće biti uopšte.

RioBL » May 25th, 2017, 9:58 am napisao:Onog dana kad se rijesi BIP, Rudo, neposredno okruzenje stanice, kad ozivi prostor oko stanice, onda treba razmisljati o tramvaju, metrou, novim linijama busa i BG voza. U medjuvremenu, pomozimo da se ne urusava zeljeznicki saobracaj u Srbiji zatvranjem stanica (BG Glavna) prodajom zemljista i objekata zeljeznice.

Dođi u Beograd i lično pomozi u sprečavanju urušavanja Glavne železničke stanice , umesto što se zalažeš za urušavanje Prokopa preko kompjutera u Banjaluci. Tako ćeš mnogo više pomoći.

P.S.

Ja ne želim sve najbolje nekome na taj način što ću da mu unazadim gradsku železnicu i svaku mogućnost za njeno poboljšanje.
Slika
orjen
Intermediate
Postovi: 126
Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 160
Pohvalio: 25

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod orjen » Čet Maj 25, 2017 1:36 pm

Da podsecam, kada su Kolasin i Mojkovac dobili zeleznicke stanice 1975/76 nije bilo nekog veceg zeleznickog putnickog prometa prema crnogroskim brdima. Sve strucne analize tada su govorile da iz nenaseljene krajeve zapadne Srbije i Crne gore nece pridolaziti dovoljan broj putnika da bi pruga postala rentabilna. 1981 je i izasla zavrsna analiza svetske banke kako se za tih par godina razvijao zeleznicki-punticki saobracaj na toj relaciji i gde dalje ulagati http://documents.worldbank.org/curated/ ... ay-Project. Uglavnom ta pruga nije ni propala i mozda nikad nije ni bila nerentabilna a nije se ni razvila po predvidenom planu (trazeno je bilo tranzverzalna povezivanja sa Bosnom).
Sto se tice beogradskog cvora, rentabilnost zeleznicko-putnickog i zeleznicko-transportnog saobracaja nije bila neka nedoumica, nego da se uskladi gradski, prigradski i daljinski promet u cvoru. Da je centar Beograda na desnoj obali Save je geografska cinjenica, traziti glavnu zeleznicku stanicu na levoj obali je nelogican pristup problemu. Prokop je lociran u prosirenom relijefnom proseku jedne manje reke sa povoljnom prirodim geomorfoloskim osobinama relijefa za postavljena zeleznickih koloseka koji ne smeju biti u nagibu. Prema tome koliko geomorfoloskih varijanta su postojali za postavljanja zeleznicke stanice u brdovitom delu sumadijskih grebena koji zbog blizine devuju velikih nizinskih reka pripada jako erozivnom tipu. A broj putnika u milionskom gradu se moze vrlo lako povecavati sa sadrzajniom ponudom i to stanicnih usluga i medgradskim i medunarodnim reclacijama. Evo ja koji zivim u Nemackoj sam vec nekoliko puta bio putnik na toj stanici. Ne zato sto moram nego sto rado putujem zeleznicom i zelim da dajem neki moj doprinos tom vidu transporta Srbiji.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2862
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 799
Pohvalio: 1142

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod solecar » Čet Maj 25, 2017 5:42 pm

Veliki Vracar » May 21st, 2017, 8:45 pm napisao:1. На табли пише - крај радова 22.05.2017. ја мора да сам обневидео или нешто још горе :| :oops: :cry: :x
2. Енергопројект је имао рок 27.јануар 2016. за радове под плочом и испоштовао је. Или ја имам амнезију.
3. Иста фирма потпуно у року ради у БНВ-у ове прве зграде... Толико о томе да нико не поштује рокове. :grand:


Radovi su produženi do 12. juna , taman za onoliko koliko nisu zimus postojali minimalni uslovi za rad , zbog velikih minusa , kao što spomenuh u jednopm od ranijih postova.
Slika
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2173
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 920
Pohvalio: 1746

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod RioBL » Čet Maj 25, 2017 6:18 pm

solecar » Thu May 25, 2017 11:52 am napisao:Mani me sa tom pričom kako nije potrebno da se dodaje bilo kakva nova linija u Prokop , jer ima 3 putnika i kako treba da čekam da se sami od sebe stvore putnici. Pri tom se zalažeš za to da upravo i ono malo međugradskih vozova koji trenutno polaze sa Prokopa , bude izmešteno odatle , zato što nemaju normalne prilaze stanici i funkcionalan drumski gradski prevoz.


Ovo si izmislio. Sve i da hocu ne mogu se zalagati za izmjestanje vozova sa Prokopa jer su tek prekjuce poceli da saobracaju. S druge strane "dusebriznici" nase zeljeznice se godinama zalazu i rade na tome da se izmjeste vozovi sa Glavne i ugasi najveca zeljeznicka stanica u Srbiji. Obrces stvari.

Evo, ja cu sad javno napisati da zelim da SVI vozovi koji sad saobracaju na Prokopu ostanu tu dovijeka. Mozes li ti ili bilo ko na ovom forumu napisati da je za to da vozovi koji trenutno saobracaju na Glavnoj ostanu tu 10 godina? Naravno da ne mozete jer to ne zelite. Stvar jasna.

Dođi u Beograd i lično pomozi u sprečavanju urušavanja Glavne železničke stanice , umesto što se zalažeš za urušavanje Prokopa preko kompjutera u Banjaluci. Tako ćeš mnogo više pomoći.


I po ovom pitanju stvar je vise nego jasna.
Zasto da dolazim uBeograd kad imam tebe tu koji si starosjedilac i brines za zeljeznicu. Ti ces da sprecis rusenje Glavne, jel tako? Naravno da neces. Kao i vecini Beogradjana zeljeznicko nasledje ti ne znaci nista i zivite u oblacima i nerealnoj fantaziji da ce te u iskopu pored maleskog brda sagraditi cudo nevidjeno. E zato sam ja tu iz Banjaluke i sjedim za racunarom i pisem.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Advanced
Postovi: 4447
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4034
Pohvalio: 2660

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod Пантограф » Čet Maj 25, 2017 6:22 pm

Kao i vecini Beogradjana zeljeznicko nasledje ti ne znaci nista i zivite u oblacima i nerealnoj fantaziji da ce te u iskopu pored maleskog brda sagraditi cudo nevidjeno. E zato sam ja tu iz Banjaluke i sjedim za racunarom i pisem.


За ово од мене имаш пуну подршку, јер си у праву.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2862
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 799
Pohvalio: 1142

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod solecar » Čet Maj 25, 2017 6:48 pm

orjen » May 25th, 2017, 1:36 pm napisao:Da podsecam, kada su Kolasin i Mojkovac dobili zeleznicke stanice 1975/76 nije bilo nekog veceg zeleznickog putnickog prometa prema crnogroskim brdima. Sve strucne analize tada su govorile da iz nenaseljene krajeve zapadne Srbije i Crne gore nece pridolaziti dovoljan broj putnika da bi pruga postala rentabilna. 1981 je i izasla zavrsna analiza svetske banke kako se za tih par godina razvijao zeleznicki-punticki saobracaj na toj relaciji i gde dalje ulagati http://documents.worldbank.org/curated/ ... ay-Project. Uglavnom ta pruga nije ni propala i mozda nikad nije ni bila nerentabilna a nije se ni razvila po predvidenom planu (trazeno je bilo tranzverzalna povezivanja sa Bosnom).

Odlično poređenje , ali džaba kad to neće "stići" do onih kojima je namenjeno.

orjen » May 25th, 2017, 1:36 pm napisao:Sto se tice beogradskog cvora, rentabilnost zeleznicko-putnickog i zeleznicko-transportnog saobracaja nije bila neka nedoumica, nego da se uskladi gradski, prigradski i daljinski promet u cvoru. Da je centar Beograda na desnoj obali Save je geografska cinjenica, traziti glavnu zeleznicku stanicu na levoj obali je nelogican pristup problemu. Prokop je lociran u prosirenom relijefnom proseku jedne manje reke sa povoljnom prirodim geomorfoloskim osobinama relijefa za postavljena zeleznickih koloseka koji ne smeju biti u nagibu. Prema tome koliko geomorfoloskih varijanta su postojali za postavljanja zeleznicke stanice u brdovitom delu sumadijskih grebena koji zbog blizine devuju velikih nizinskih reka pripada jako erozivnom tipu. A broj putnika u milionskom gradu se moze vrlo lako povecavati sa sadrzajniom ponudom i to stanicnih usluga i medgradskim i medunarodnim reclacijama. Evo ja koji zivim u Nemackoj sam vec nekoliko puta bio putnik na toj stanici. Ne zato sto moram nego sto rado putujem zeleznicom i zelim da dajem neki moj doprinos tom vidu transporta Srbiji.

Sve dok postoje ljudi koji na stvar gledaju "imamo tri putnika na Prokopu , šta će nam nove saobraćajnice oko njega , daj da dignemo ruke od njega , vidite da je nerentabilan" , nećemo se nigde maknuti. Umesto da vidimo kako da poboljšamo situaciju , da iskorišćenost bude veća , mi se ovde raspravljamo da li da ga zatrpamo ili ne , samo zato što pojedinci smatraju da je bilo pogrešno izmeštanje i ovih nekoliko polazaka sa Glavne železničke stanice na Prokop , i polako ali sigurno ukidanje Glavne železničke stanice.
Ni ja nisam za to da se u potpunosti ukine Glavna železnička stanica , ali isto tako nisam ni za zatrpavanje Prokopa ili prepuštanje zubu vremena. To bi bilo k'o da ja kežem da treba da se sruši Most na ADI , zato što se ne slažem sa time što je 94 preusmerena da ide tuda , a ne ostavljena da ide preko Gazele.
Slika
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2862
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 799
Pohvalio: 1142

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod solecar » Čet Maj 25, 2017 8:03 pm

RioBL » May 25th, 2017, 6:18 pm napisao:
solecar » Thu May 25, 2017 11:52 am napisao:Mani me sa tom pričom kako nije potrebno da se dodaje bilo kakva nova linija u Prokop , jer ima 3 putnika i kako treba da čekam da se sami od sebe stvore putnici. Pri tom se zalažeš za to da upravo i ono malo međugradskih vozova koji trenutno polaze sa Prokopa , bude izmešteno odatle , zato što nemaju normalne prilaze stanici i funkcionalan drumski gradski prevoz.

Ovo si izmislio. Sve i da hocu ne mogu se zalagati za izmjestanje vozova sa Prokopa jer su tek prekjuce poceli da saobracaju. S druge strane "dusebriznici" nase zeljeznice se godinama zalazu i rade na tome da se izmjeste vozovi sa Glavne i ugasi najveca zeljeznicka stanica u Srbiji. Obrces stvari.

Samo ti nemoj da mi pričaš o izmišljanju i obrtanju stvari. Do juče si pričao kako treba vozove preusmeriti da idu do Vukovog spomenika , zato što je on u centru i zato što već ima dobru mrežu linija gradskog prevoza.

RioBL » May 25th, 2017, 6:18 pm napisao:Evo, ja cu sad javno napisati da zelim da SVI vozovi koji sad saobracaju na Prokopu ostanu tu dovijeka. Mozes li ti ili bilo ko na ovom forumu napisati da je za to da vozovi koji trenutno saobracaju na Glavnoj ostanu tu 10 godina? Naravno da ne mozete jer to ne zelite. Stvar jasna.

Ko kaže da ne mogu da napišem. Evo , ja ću sad javno napisati da želim da svi vozovi koji trenutno saobraćaju sa Glavne železničke stanice ostanu tu , ne 10 godina , nego zauvek.
A da li ti možeš da napišeš da želiš da se gradski prevoz približi stanici Prokop , da stanovnici okolnih naselja koja se naslanjaju na Prokop mogu i da priđu toj stanici , a ne samo da je gledaju sa prozora svojih stanova i kuća? I da li možeš da kažeš šta rade korisnici koji koriste stanicu Karađorđev park , da li da dođu do nekog ekstra bitnog objekta koji se nalazi u blizini ili prelaze na brdo linija koje prolaze tuda i razvoze građane ka polovini Beograda? I da li je stanica Karađorđev park najprometnija stanica zato što u blizini ima neki ekstra bitni objekat ili zato što postoji mogućnost da se preseda na brdo linija koje prolaze tuda i razvoze građane ka polovini Beograda? Naravno da ne možeš , jer to ne želiš. Dva puta sam pitao , odgovor nisam dobio , a treći put sam dobio nešto što se nikako ne može nazvati odgovorom na pitanje. Stvar je više nego jasna.

RioBL » May 25th, 2017, 6:18 pm napisao:Zasto da dolazim u Beograd kad imam tebe tu koji si starosjedilac i brines za zeljeznicu.

Zato što tvrdiš da je pogrešan način za koji se ja zalažem za bolju železnicu , a ispravan onaj za koji se ti zalažeš i zato što tvrdiš da .

RioBL » May 25th, 2017, 6:18 pm napisao:Ti ces da sprecis rusenje Glavne, jel tako? Naravno da neces. Kao i vecini Beogradjana zeljeznicko nasledje ti ne znaci nista i zivite u oblacima i nerealnoj fantaziji da ce te u iskopu pored maleskog brda sagraditi cudo nevidjeno. E zato sam ja tu iz Banjaluke i sjedim za racunarom i pisem.

Ovo si izmislio. Ja nikada nisam , niti ću živeti u ubeđenju da je pored Maleškog brda izgrađeno čudo neviđeno. Ako je neko napravio put koji omogućuje prilaz stanici , pri tom omogućivši da stanica postane pristupačna i onima kojima do sada nije bila , bio taj put obična blatnjava džada , smatraću to napretkom , jer pre nisam imao ni to. I zalagaću se za to da se taj put iskoristi za približavanje okolnih naselja železnici i obrnuto. To što se tebi ne sviđa što sam ja ili neko drugi predložio više linija da se tu okreću , uz napomenu da je data nadležnima mogućnost da od većeg broja linija odaberu nekoliko , za koje smatraju da su najoptimalnije rešenje , je druga priča.
Slika
Pohvale za post: 1
orjen
Intermediate
Postovi: 126
Pridružio se: Ned Sep 20, 2009 7:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 160
Pohvalio: 25

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod orjen » Čet Maj 25, 2017 8:42 pm

Da bi se naslo pravo mesto Beogradske stanice trebalo je koristiti topografske cinjenice. Stara zeleznicka stanica je na Savskoj terasi na nadmorskoj visini od oko 75 m (korito Save je na 72 m), kota 105 oznacava visinu gornje platforme Prokopa, mislim da su koloseci na 95. Terazije i Knez Mihajla su na koti 125 m. Znaci drumski saobracaj sa Terazije ima da prevali 50 m niz-/uzbrdo da bi sisao do Glavne Zeleznicke stanice a sada do kote 105 samo 20 m. Cista je racunica da je Stara zeleznicka stanica nedostupna transverzalnom pravcu zbog longitudinalnog pruzanja grebena od Kalemegdana prema Topcideru, a Prokop ima i transverzalne i longitudinalne pristupe sto je na visini gde mu relijef ide u prilog. Tvrdnja bolje lokacije Savskog keja je izmisljotina i Prokop je manja rupa od one Savske sto izlazi iz hipsometrijske razlike koja je 30 m.
U ostalom je taj Beogradski greben sustinsko bitan za privlacnost Beograda. On toliko smeta drumskom saobracaju, da nije usmeren prema starom jezgru nekadasnje Beogradske sance. Drumski saobracaj ne ulazi glavnim arterijama u Stari Grad i tako ne smeta ambijentalnoj celini.

Proverio sam, Glavna Zeleznicka nije povezana nijednom transverzalom (Nemanjina to nije sto ide od GZ do Slavije pa se razcvara na oba kraja) a Prokop lezi odma pored glavne Beogradske transverzale Mostarska Petlja-Knez Milosa-Takovska-Pancevacki most a nalazi se na samoj glavnoj drumskoj raskrsnici Beograda kod Bulevard F. Deperera (Mostarska Petlja). Po principu rimskog planiranja gradskih zadrzaje je Prokop idealno izabran da bude transportni centar pored centralne razkrsnice dva glavna drumska cvorista po principu cardus-decumanus.
Pohvale za post: 3
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2173
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 920
Pohvalio: 1746

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod RioBL » Čet Maj 25, 2017 9:47 pm

solecar » Thu May 25, 2017 7:03 pm napisao:Ko kaže da ne mogu da napišem. Evo , ja ću sad javno napisati da želim da svi vozovi koji trenutno saobraćaju sa Glavne železničke stanice ostanu tu , ne 10 godina , nego zauvek.


Ako je tako onda smo problem rjesili. Bar sto se tebe i mene tice.
Od 10 pari vozova 2 ide na Prokop a 8 ostaje na Glavnoj.
Od 10 autobuskih linija 2 idu na Prokop a 8 ostaje na Glavnoj.
Ja bih bio zadovoljan.

Sljedeci korak je da okrecimo i Glavnu i da zamjenimo dotrajale instalacije i opremu pa da se pohvalimo kako smo zeljeznicku mrezu u Beogradu PROŠIRILI.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Jacques)))
Novice
Postovi: 9
Pridružio se: Sub Apr 30, 2016 8:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14
Pohvalio: 1

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod Jacques))) » Čet Maj 25, 2017 9:58 pm

Pri tom, pogled koji se pruža na Beograd i njegova obeležja (Hram, Istočna kapija, most na adi, kula Ušće...) je neuporedivo bolji sa stanice Prokop nego sa trenutne GŽS. Tako da kad u budućnosti turisti dođu brzim vozom iz Budimpešte na Prokop (za 3 sata) i kad bace pogled na grad, rećiće WOW haha
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2862
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 799
Pohvalio: 1142

Re: Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Postod solecar » Pet Maj 26, 2017 12:26 am

RioBL » May 25th, 2017, 9:47 pm napisao:
solecar » Thu May 25, 2017 7:03 pm napisao:Ko kaže da ne mogu da napišem. Evo , ja ću sad javno napisati da želim da svi vozovi koji trenutno saobraćaju sa Glavne železničke stanice ostanu tu , ne 10 godina , nego zauvek.


Ako je tako onda smo problem rjesili. Bar sto se tebe i mene tice.
Od 10 pari vozova 2 ide na Prokop a 8 ostaje na Glavnoj.
Od 10 autobuskih linija 2 idu na Prokop a 8 ostaje na Glavnoj.
Ja bih bio zadovoljan.

Sljedeci korak je da okrecimo i Glavnu i da zamjenimo dotrajale instalacije i opremu pa da se pohvalimo kako smo zeljeznicku mrezu u Beogradu PROŠIRILI.

To što će političari da se hvale kako su proširili železničku mrežu u Beogradu i / ili se uhvatili prvi u koštac sa problemima koje su prethodne vlasti , proteklih pola veka , izbegavale , savršeno me briga , dokle god postoji boljitak za mene i druge korisnike železnice , ma koliko mali on bio u
trenutku samopromocije političara.
Što se tiče linija gradskog prevoza , ne znam kako si zaključio da sam za to da se sve linije sa Glavne železničke stanice prebace na Prokop , kada sam više puta napisao da sam za preusmerenje par linija sa Glavne železničke stanice na Prokop , uz preusmerenje / produzenje par linija iz drugih pravaca , poput 34 , 39 , 44 , 55 ...
Ja sam više za to da se prebace cele linije , par njih , nego po malo polazaka sa svake linije. Mislim da bi tako više koristilo korisnicima same železniče , jer ovako , kao što neko reče , ljudi misle da je redukovan broj polazaka.
Slika

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Bing [Bot], Срлес i 3 gosta