Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2586
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1765
Pohvalio: 1639

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pet Mar 30, 2018 7:16 pm

Prošao pored ŽS "Rakovica". Primetno se radi značajniji fejs-lifting na nadstrešnicama i peronima, nisam još video da li se rade podzemni prolazi (jer sam prošao nadvožnjakom prema Vidikovcu). Koloseci još nisu postavljeni.
Utisak dodatno popravlja i činjenica da se sređuje stepenište u naselju Rakovica, koje od zgrada vodi prema stanici. :sesir:
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
Pohvale za post: 1
Sam-2
Beginner
Postovi: 89
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 242
Pohvalio: 58

Re: Modernizacija železnice

Postod Sam-2 » Pet Mar 30, 2018 7:26 pm

Пантограф » Pet Mar 30, 2018 6:15 pm napisao:Idi u Solun pa ih pitaj kako manipulišu vozovima na Novoj stanici (čeonoj, od pre pola veka).

I ninje i prisno i vo vjeki vjekov...


Amin brate Pantografije..

Daj mi postupak u koracima u stanici po Karlovoj ideji.
P.S.
Interesantna pojava na forumu---NESTADE shopovani FOTO sa Karlovom idejom stanice sa dva koloseka.. !!!
Pohvale za post: 3
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1818
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2240
Pohvalio: 2946

Re: Modernizacija železnice

Postod Karlo del Ponte » Pet Mar 30, 2018 8:29 pm

Sam-2 » 30 Mar 2018 05:56 pm napisao:Dipl. ing saobracaja drzi cas politike i kadriranja... :laugh:

Nije li ti palo na pamet da resis zadatak o prijemu, manipulaciji i otpremi voza, kojeg sam postavio,
a tice se TVOJE ideje ostanka samo nekoliko koloseka u Glavnoj
???

Udri politicki cas-to uspeva kad se nema sta drugo.. Okaditi ? -radili su to skoro u Nemanjinoj.

Onakvo pitanje se obradjuje na TRECOJ godini Zeleznicko-tehnicke skole-smer SAOBRACAJ...
Trazi uz poznavanje elementarnih uputstava i propisa , samo malo zdrave pameti....
Posto su svi junaci nestali. ocekivao sam da ces makar ti, kao Dipl. Ing, resiti sopstvenu ideju.

Aleluja.

1. Молим људе који користе реч "политика" да је не (зло)употребљавају правећи се како знају право значење исте. Да бавим се политиком, а странчарење је мали део политике којим се не бавим.

2. Ја сам се никада нисам залагао за само 2 колосека. Потребан број колосека је 6 прилазних са јужне стране, 2 са северне, у самој станици 4 пролазна и 8 чеоних, са јужне стране 30 пари возова на сат, из правца Панчевачког моста и Трга републике 18 пари возова у вршном сату. Зашто 6 колосека? По 2 ка Ваљеву (Обреновцу), Раковици и Аердорому (Нови Београд). Превише? Само за друштво без визије. Али и разума, јер ако би сав додатни саобраћај са Београдом на води ставили у кола, требале би нам 2,5 Газеле са прилазним аутопутевима, у смислу капацитета. Наравно да за овакав систем треба неколико деценија да се изгради, али на лицу места треба резервисати земљиште.

3. Воз Беч - Солун је један од ретких брзих који треба да иде у Београд клинике и стадиони. Као и Краљево - Крагујевац - Београд клинике и стадиони - Нови Београд - Аеродром - Нови Сад на свака два сата, и још по неки. Разлог је и у томе што би Беч-Солун по свему био ноћни, са доласком у Београд у вампирско време, и са пријемом и отпремом само оних путника који су на све остало закаснили. Возови који путују преко 12 сати неће имати неку озбиљнију будућност чак ни као ноћни. Минимална средња брзина између Беча и Солуна би морала бити 110км/с, и таман посла да у Београду имају неко веће прегруписавање вагона.
Престајем са писањем на форуму, због толерисања етикетирања некога ко нисам ја, које траје већ 4 године, као и цензури на теми "примедбе, похвале, сугестије". Ако неко има неко питање у вези железнице, овога, онога, нека ми се обрати преко приватних порука.
Sam-2
Beginner
Postovi: 89
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 242
Pohvalio: 58

Re: Modernizacija železnice

Postod Sam-2 » Pet Mar 30, 2018 9:36 pm

Hajmo od slusa- (od poslednjih kola).

Odakle ti pravo da onemogucavas kursna kola stranih uprava i time cinis novcanu stetu nasem zel saobracaju.?
NAJSLADJA para je upravo od tranzita preko nase teritorije (pruga) sa sve naplatom manipulacije.

Velis NIKADA se nisi zalagao za samo dva koloseka? Mozes sada to pisati nakon fantomskog uklanjanja fotografije
na kojoj si nacrtao samo dva koloseka.... Nema vise dokaza i ti si eto NEVINO optuzen.. :lol: OK ..

Ovo sto si SADA napisao o kolicini kolosecima, moze postojati samo u tvojim planovima...
Lepo si naveo grupacije koloseka po stranama sveta--hajd neka ti bude.

I opet-

COVECE Inzenjeru saobracaja--- Gde su ti TU izvlacni koloseci , gde lokomotivski, GDE su tu postrojenja
za namirivanje lokomotiva nakon raspustanja ? Gde ce stajati lokomotiva za vucu?.Rezerva kola?
Gde ce biti manevra, pregled kola..??? Gde sa kursem koji okoncava put u BG ? Kako do izmene vuce ??


I NIKAKO da mi makar naznacis kojim redosledom ces primiti pa formirati dve nove garniture vozova ?
Nije sve onako kao ti i slicni zamisljaju- realna zeleznica je nesto sto vi nikako da shvatite.

Stanica Glavna bez lozionice i sluzbe namirivanja je MRTVA stvar.. Telo bez glave...
A upravo to uvek ISPUSTIS.
.... Inzinjeru , majstoru ....Vuca je srz zeleznickog saobracaja..

Pao si na ispitu iz organizacije zeleznickog saobracaja.
Pohvale za post: 5
milos.tro
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9752
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 13950
Pohvalio: 6059

Re: Modernizacija železnice

Postod milos.tro » Pet Mar 30, 2018 10:22 pm

Ruske železnice počele radove na tunelu Čortanovci,Published on Mar 30, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=-Smn01o ... e=youtu.be
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4628
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3084
Pohvalio: 9045

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pet Mar 30, 2018 10:53 pm

А зашто није могуће задржати 2-4-6 колосека са перонима на Главној за регионалне линије са гарнитурама? И онако је како сам разумео нека садашња идеја да сав унутрашњи саобраћај буде са гарнитурама.
Вожд
Expert
Postovi: 5232
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5533
Pohvalio: 4943

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Pet Mar 30, 2018 11:28 pm

DSC_0677.JPG
DSC_0677.JPG (265.21 KiB) Pogledano 1055 puta
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Expert
Postovi: 8981
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5169
Pohvalio: 1233

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Sub Mar 31, 2018 12:30 am

Sam-2 » 30 Mar 2018 08:36 pm napisao:Hajmo od slusa- (od poslednjih kola).

Odakle ti pravo da onemogucavas kursna kola stranih uprava i time cinis novcanu stetu nasem zel saobracaju.?
NAJSLADJA para je upravo od tranzita preko nase teritorije (pruga) sa sve naplatom manipulacije.

Velis NIKADA se nisi zalagao za samo dva koloseka? Mozes sada to pisati nakon fantomskog uklanjanja fotografije
na kojoj si nacrtao samo dva koloseka.... Nema vise dokaza i ti si eto NEVINO optuzen.. :lol: OK ..

Ovo sto si SADA napisao o kolicini kolosecima, moze postojati samo u tvojim planovima...
Lepo si naveo grupacije koloseka po stranama sveta--hajd neka ti bude.

I opet-

COVECE Inzenjeru saobracaja--- Gde su ti TU izvlacni koloseci , gde lokomotivski, GDE su tu postrojenja
za namirivanje lokomotiva nakon raspustanja ? Gde ce stajati lokomotiva za vucu?.Rezerva kola?
Gde ce biti manevra, pregled kola..??? Gde sa kursem koji okoncava put u BG ? Kako do izmene vuce ??


I NIKAKO da mi makar naznacis kojim redosledom ces primiti pa formirati dve nove garniture vozova ?
Nije sve onako kao ti i slicni zamisljaju- realna zeleznica je nesto sto vi nikako da shvatite.

Stanica Glavna bez lozionice i sluzbe namirivanja je MRTVA stvar.. Telo bez glave...
A upravo to uvek ISPUSTIS.
.... Inzinjeru , majstoru ....Vuca je srz zeleznickog saobracaja..

Pao si na ispitu iz organizacije zeleznickog saobracaja.


Umesacu se u ovu raspravu i odgovoriti umesto Karla.
Ovaj, pa zar sve to vec ne postoji?
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1818
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2240
Pohvalio: 2946

Re: Modernizacija železnice

Postod Karlo del Ponte » Sub Mar 31, 2018 8:37 am

А колико то па возова са локомотивском вучом треба Србији? Локомотивска вуча је исплатива само за неке међународне линије. Србија је толико мала да се регионалним возовима из Београда може обухватити пола Србије са више од пола становништва. Па чак и возови за Ниш и Суботицу, у питању су растојања где железница нема шта да тражи ако се путује преко 3 сата. А са 2-4 сата полуобртом, нису потребне неке веће техничке операције у крајњим станицама за моторни воз или ПУШ-ПУЛ гарнитуру. Карактеристике токова су такве да за 70% регионалних и интеррегионалних возова матична станица не би требала да буде Београд. За приградске је матична станица Земун, али они направе по 10-20 полуобрта дневно и намирују се ноћу. Једини озбиљнији возови са локомотивском вучом би били ноћни, али они се могу одржавати у Земуну, и из Београда полазе након поподневног вршног сата. Једино јутарњи могу мало направити гужву у шпицу, али некакав ноћни воз, који у, рецимо, 7:30 стиже из Атине (рецимо) је истовремено и први јутарњи из Јагодине и Ниша, тако да користи генерално Нишки колосек у Београд Главној. Сада њега у шпицу треба склонити одатле у Кијево или Земун, али није немогуће. Такође и за возове типа Рејл-Џет, са тим да би ти возови губили нешто више времена у обрту него да је техничко-путничка станица ближе. Али могуће да би Рејл-Џет намерно баш због тога ишао на Прокоп, знајући да на Новом Београду постоји градска железница на 10 минута која везује тај воз са центром Београда, а да у Раковици путници могу преседати за јужну и источну Србију. Станица у центру Београда има огроман значај пре свега за житеље Србије.

Од оних по 10 пари возова на свакој од три прилазне пруге у вршном сату, по 6 пари (сваких 10 минута) су градско-приградски, који иду у централни тунел. Остало су брзи и регионални возови који завршавају у Београду. Односно максимум 12 пари возова на сат у вршном сату, за које је просек задржавања за регионалне 20 минута, за брзе 45 минута, и све у тактном реду вожње.
Престајем са писањем на форуму, због толерисања етикетирања некога ко нисам ја, које траје већ 4 године, као и цензури на теми "примедбе, похвале, сугестије". Ако неко има неко питање у вези железнице, овога, онога, нека ми се обрати преко приватних порука.
Pohvale za post: 3
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6051
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 701
Pohvalio: 64

Re: Modernizacija železnice

Postod dragan » Sub Mar 31, 2018 8:51 am

milos.tro » 30 Mar 2018 10:22 pm napisao:Ruske železnice počele radove na tunelu Čortanovci
https://www.youtube.com/watch?v=-Smn01o ... e=youtu.be

Otvorena je tema o izgradnji pruge Beograd - Budimpešta :

viewtopic.php?f=17&t=4062&p=529043#p529043
Pohvale za post: 1
Sam-2
Beginner
Postovi: 89
Pridružio se: Sre Feb 14, 2018 9:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 242
Pohvalio: 58

Re: Modernizacija železnice

Postod Sam-2 » Sub Mar 31, 2018 9:52 am

Pravi politikant..
Postavis mu realno pitanje, a on krene od leptirica u bazilskoj prasumi , koji je....pa je ...i onda...

Ponovis pitanje iz struke-on o stanju u zemljoradnji..

Da li si cuo vest da se za koji mesec stara stanica GASI i sine uklanjaju ??
Nema veze kakva je stvarnost, ti i dalje teraj po svome.
Razradjuj i dalje svoje ideje, cak i kada se usele zgrade na PARNOJ strani Savske ulice.

Prekjuce je obustavljeno i namirivanje kola u Glavnoj, pa se ide do Topcidera ili Zemuna za to .
Verovatno ni to nisi cuo .

Predvidjam ti sjajnu politicku karijeru-za to imas dara.. :lool:
Pohvale za post: 5
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 920
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 987
Pohvalio: 1030

Re: Modernizacija železnice

Postod Veliki Vracar » Sub Mar 31, 2018 10:43 am

tzoran1 » 30 Mar 2018 02:45 pm napisao:@ DzT 1. "Počela" izgradnja pruge Beograd-Budimpešta (Stara Pazova-Novi Sad) probijanjem tunela Čortanovci;

Probijanje tunela, dve cevi, ocekivan rok oko dve godine. Znaci tamo s proleca 2020. godine. Plus vijadukt u dužini od 4km koji će ići od izlska tunela do Kar. Vinograda.


Нису ти добри подаци, вијадукт је дужине готово 3км, а рок за тунел и вијадукт и пругу од Ст.Пазове до Новог Сада је нешто више од 4 године, тако да не буде забуне једног дана око рокова...(тј. очекивања за 2020.)
Pohvale za post: 1
tzoran1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1115
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 1305
Pohvalio: 148

Re: Modernizacija železnice

Postod tzoran1 » Sub Mar 31, 2018 11:30 am

Da u pravu si za celu deonicu je 4 godine. Samo tunel 2 godine, a tako sam i napisao.(tako kazu u ZS :) )
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 522
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 588
Pohvalio: 40

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sub Mar 31, 2018 12:37 pm

@Karlo del Ponte

Noćni voz iz Atine i RailJet nikad neće doći do Beograda. Već sam pojašnjavao zašto neće. A ti opet sanjariš...
SlikaSlika
Pohvale za post: 5
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1273
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1456
Pohvalio: 648

Re: Modernizacija železnice

Postod milanche » Sub Mar 31, 2018 9:37 pm

Svi dosadasnji planovi su predvidjali da se SA urbanizuje. Svi. Svi do poslednjeg su predvidjali da ostanu 4 koloseka za gradsku i prigradsku zeleznicu a da se nov cvor koristi za regionalni i medjunarodni saobracaj. Svi, sem poslednjeg. Sa tunelom od 1.5km i stanicom ispod trga, gradska/prigradska zeleznica bi jako puno doprinela saobracajnoj dustupnosti i opsluzenosti centra grada.
Pohvale za post: 5
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2749
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1377
Pohvalio: 2478

Re: Modernizacija železnice

Postod RioBL » Sub Mar 31, 2018 10:16 pm

Milanche, i ti sanjaris, zar ne znas da od tog nema nista, zatvara se, gasi se, blaa, bla bla...

Naravno da sanjarimo. To je ljudska vrlina. Narocito kad je stvarnost ruzna. I ma koliko ju opravdavali realnoscu, ona se mijenja svaki put kad se neciji san ostvari.

P.S.
Sta znaci "dispecerski centar u Topcideru"? Znaci li to da se tamo planira depo?
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2586
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1765
Pohvalio: 1639

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Ned Apr 01, 2018 12:00 am

:bash: :bash: :bash: :roll:
„Danas“ nezvanično saznaje
Ruši se Glavna železnička stanica
Preduzeće „Infrastruktura Železnice Srbije“ je u dogovorima sa Vladom razmatralo više rešenja, te se odlučilo za finansijski najisplativije


Piše: Aprilija Lilić|31. marta 2018. 23.00 Izmenjeno: 23.30
GŽS.jpg
GŽS.jpg (108.99 KiB) Pogledano 656 puta


Ono što su mnogi slutili i čega su se pribojavali – biće ostvareno u septembru. Zgrada sada već bivše Glavne železničke stanice u Beogradu, izgrađena u drugoj polovini 19. veka, biće srušena do temelja, a na njenom mestu će biti izgrađen Muzej srednjevekovne Srbije, i to po potpuno novom arhitektonskom projektu, za koji će konkurs biti raspisan do kraja godine.
–Ovakva odluka nije doneta preko noći. "Beograd na vodi" je, u ovom momentu, projekat svih projekata, te su svi drugi planovi njemu podređeni. Aktuelna stanična zgrada nije pogodna za muzejski prostor, jer je previše skučena – prenosi naš dobro obavešteni izvor iz „Infrastrukture Železnice Srbije“.
–Nije nemoguće da će se u konkursnoj dokumentaciji insistirati na tome da nova zgrada asocira na trenutnu, ali je više nego jasno da Glavna železnička stanica sada sasvim gubi namenu. Dodatni elan pristalicama rušenja je dao i izuzetno slab odziv na protestu Udruženja ljubitelja železnica, na kome se zahtevalo da se ova stanica ne izmešta. Štaviše, konačna odluka je i donesena kad se na dotičnom okupio jedva dvocifren broj ljudi – završava on.

Podsećamo, nova glavna stanica za potrebe unutrašnjeg saobraćaja je od stupanja aktuelnog voznog reda, u decembru, „Beograd Centar“, popularni „Prokop“. Nova stanica nije ni izbliza završena, njen krov prokišnjava, a putnike iz unutrašnjosti iritira izrazito nepristupačna lokacija, te slaba povezanost sa gradskim saobraćajem. Uprkos tome, od juna će se i preostali, prevashodno međunarodni vozovi izmestiti na "Prokop", sa izuzetkom linije za Bar, čija početna stanica će do daljnjeg biti Topčider. U narednih nekoliko nedelja se može očekivati odobravanje kuvajtskog kredita za narednu fazu izgradnje stanice "Beograd Centar".

“Pod mač” odlaze i Generalštab i “Staklenac”
Naši dobro obavešteni izvori u gradskoj upravi navode i da je već odlučeno da se u junu sruši TC “Staklenac” na Trgu Republike. Ono što pomalo iznenađuje je i interna preporuka da se slično učini i sa bombardovanom zgradom Generalštaba, koju Ministarstvo odbrane više ne želi da koristi, te će je najverovatnije uskoro prepisati gradu. Podsetićemo, za ovu zgradu je više puta nagovešteno da bi bilo skupo rekonstruisati je.
Konačnu odluku o njenoj sudbini će doneti Vlada Srbije posle rekonstrukcije, odnosno novi saziv Gradske skupštine.


Izvor: https://goo.gl/M199Ns
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
Pohvale za post: 3
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 920
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 987
Pohvalio: 1030

Re: Modernizacija železnice

Postod Veliki Vracar » Ned Apr 01, 2018 12:30 am

Чему служи ово смеће од текста осим да неко са "незваничним" информацијама подјари јавност и да постигне оно што ови поменути љубитељи у првом покушају са својим протестима нису. Какво пилићарско политичарење, какви типови живе у овом граду да се смрзнеш од страха :shok:
Pohvale za post: 7
Вожд
Expert
Postovi: 5232
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5533
Pohvalio: 4943

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Ned Apr 01, 2018 12:44 am

Piše: Aprilija Lilić..? :wink:

Aprililili.. :lol:
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2586
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1765
Pohvalio: 1639

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Ned Apr 01, 2018 12:47 am

Znate kako, kome nije dovoljan tekst kao dokaz, ima i link. ;)
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 23867
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10234
Pohvalio: 4049

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Ned Apr 01, 2018 1:11 am

Znaci brate dzontra +++
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 920
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 987
Pohvalio: 1030

Re: Modernizacija železnice

Postod Veliki Vracar » Ned Apr 01, 2018 1:55 am

Па није фер априлилили примењивати 31.марта, онда је то један обичан мартртртрт... :mrgreen:
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2586
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1765
Pohvalio: 1639

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Ned Apr 01, 2018 11:19 am

Vest je okačena 01.04.2018, u 00:00 :mrgreen:
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika
Pohvale za post: 1
Veliki Vracar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 920
Pridružio se: Čet Nov 12, 2009 8:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 987
Pohvalio: 1030

Re: Modernizacija železnice

Postod Veliki Vracar » Ned Apr 01, 2018 2:11 pm

Није, није, био је 31.март 23.00, али овај сајт нон стоп мења тајминг, неби никако могао да се користи на суду као веродостојан сведок.. :mrgreen: :grand:
Poslednja izmena od Veliki Vracar u Ned Apr 01, 2018 2:19 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2586
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1765
Pohvalio: 1639

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Ned Apr 01, 2018 2:12 pm

Obrati pažnju na vreme, tj. vremensku zonu u podešavanjima profila. Znam kada sam okačio. :mrgreen:
Sklanjam jednu po jednu sliku kad se promeni sledeće:
Slika Slika

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta