Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

WLABmz
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 195
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 180
Pohvalio: 15

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sub Okt 21, 2017 12:05 pm

Kolega2357 » Sub Okt 21, 2017 2:50 am napisao:E sada ako oni zaista urade 200 km/h od Stare Pazove do novog sada to moze biti problem jer tu mogu samo brzi vozovi ali recimo teretni ne bi mogli da idu tuda.


Lupi i ostade živ! Pruge za brzine do 200 km/h su za mešoviti saobraćaj, pa čak se u nekim zemljame pruge i za preko 200 km/h koriste za teretnjake tokom noći.
Pohvale za post: 1
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2402
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1029
Pohvalio: 2061

Re: Modernizacija železnice

Postod RioBL » Sub Okt 21, 2017 7:58 pm

Пантограф » Sat Oct 21, 2017 10:16 am napisao:
RioBL » 20 Oct 2017 07:32 pm napisao:
Sto se toga tic, to bi nesumnjivo bilo gradjevinski puno lakse i sigurnije...ali samo gradjevinski. Da li si ti negdje mvbg vidio stepenicu na peronu?
Ovakvim spustanjem napravila bi se stepenica a da li je to bezbjedno...cisto sumnjam. Sta ako neko promasi stepenicu i podleti pod voz?


https://en.wikipedia.org/wiki/Boileau_premetro_station

При чему је у нашем случају потребно знатно мање спуштање.


U nasem slucaju je potreban samo jedan stepenik sto je puno opasnije nego 5 kao na tramvajskoj stanici u Briselu. No dobro, buducnost ce pokazati sta ce se tu desavati.

P.S. zanimljiva stanica a svidja mi se i ideja premetroa. :kk:
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7854
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2476
Pohvalio: 3839

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Sub Okt 21, 2017 9:33 pm

управо тако као на тој станици треба урадити и на Вуковом споменуку, дакле спустити само део ка шинама, а централни део да остане на садашњој висини. пар степеништа и једна рампа, завршен је посао
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta