Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26591
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12810
Pohvalio: 5360

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Sub Jan 12, 2019 1:49 am

Izgradjena nova pruga kod smedereva teretna prvi put u istoriji 5,5km
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6237
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5420
Pohvalio: 13594

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Jan 12, 2019 2:09 am

То за железару?
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26591
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12810
Pohvalio: 5360

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Sub Jan 12, 2019 9:12 am

Vjerovatno ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Soko
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Uto Jun 12, 2018 6:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 30
Pohvalio: 0

Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Postod Soko » Sub Jan 12, 2019 9:48 am

Soko napisao:Inace, pre nekoliko veceri je ostala podignuta pa je voz imao bliski susret sa autobusom u kom mi je bila supruga. Sreca pa su oba vozaca bila pazljiva i nije se desilo nista. U normalnoj zemlji bi oba vozaca podnela prijavu a neko od odgovornih zavrsio na drzavnoj hrani zbog izazivanja opste opasnosti.


O ovom sam pisao.
Bliski susret autobusa i lokomotive kojoj jedan far jedva radi a drugi je radio za vreme Tita. Da se desila nesreca, verovatno bi vozac autobusa bio kriv sto mu nije palo na pamet da ovaj fenjer sto ckilji sa 50ak metara zapravo znaci da nailazi voz?

Na drugoj slici od juce, teretni voz uredno prolazi dok su rampe podignute i signalizacija iskljucena.

Onda su vozaci bahati sto prolaze pored rampe koja uglavnom radi u reverse rezimu?

SlikaSlika

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Pohvale za post: 3
puskele
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Sre Feb 08, 2017 7:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 66
Pohvalio: 5

Re: Modernizacija železnice

Postod puskele » Sub Jan 12, 2019 10:06 am

Nekima ne vredi pričati. Idemo još jednom.

Kada je putni prelaz u kvaru, mašinovođa se o tome obaveštava opštim nalogom. Putem naloga mu se naređuje da mora ispred putnog prelaza stati i oprezno preći.

Pošto fotografija ne može da dočara da li je mašinovođa zaustavio voz, ispada da su rampe dignute, a da voz juri svetlosnom brzinom, ustvari tako se shvata.
A kada mašinovođa nastavi vožnju, a rampe su podignute, onda stvarno treba biti umobolan i udariti u voz, mada bilo je i takvih slučajeva.

Što se tiče fara lokomotive on je više signalizacija za železničko osoblje a ne za osvetljenje pruge. Za vožnju se korisiti reflektor koji da je bio upaljen zaslepeo bi sve, ali mašinovođe misle o tome i često ga gase zbog smetnje drumskom saobraćaju.
Pohvale za post: 10
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6237
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5420
Pohvalio: 13594

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Jan 12, 2019 11:13 am

Очигледно су главни проблеми лоше одржавање (фали радника и фали пара) као и крађе које су свакодневна појава над инфраструктуром железнице (опет фали радника тј. пара да се то чува).
Pohvale za post: 2
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 544
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 449
Pohvalio: 158

Re: Modernizacija železnice

Postod miki_ns » Sub Jan 12, 2019 12:34 pm

OVde je u pitanju više faktora
1. radnici železnice koji su bili zaposleni da čuvaju prelaze i spuštaju rampe, ako ne radi automatski, su pootpuštani kao višak
2. gomila materijala sa železnice se krade jer više nema ni ophodara pruge (opet višak) koji su obilazili svoj reon i proveravali da je sve na svom mestu, a država krađu opreme sa pruga tretira kao običnu krađu umesto kao sabotažu ili deo protiv opšte bezbednosti kako bi faktički trebalo
3. Naši vozači su navikli da vozova nema, pa da na prelaze ni ne obraćaju pažnju, pa sad kada im se broj povećava javlja se problem
4. Vozači su bahati i nekulturni - čak i kada nema rampe - lepo stoji znak STOP, a i kada ima rampe opet stoji znak STOP - nemaš šta da razmišljaš staneš!! (da li bi iko pri zdravoj pameti izleteo iz sporedne uličice na magistralni put pored znaka STOP - ne bi). Policija samo treba da postavi po jednog policajca sa svake strane prelaza i krene da guli kazne. Za mesec dva svi bi naučili.

Kod nas se svi prave da im se toliko žuri da ne mogu oni da sačekaju 5-10 minuta kada rampa radi. Ma nije nego!

Nekad davno, kad smo išli kod prabake u Podravinu, tada je put prelazio Dravu deleći most sa prugom Zagreb-Budimpešta. Bila je rampa (ali i česte magle). Tata nikada nije samo zajahao na most uvek bi stao i pogledao prugu iz pravca Mađarske i preko mosta. Kućica pored mosta je uvek bila posednuta - kada je bila magluština rampe su često i bile spuštene, pa se malim telefonom zvonilo u kućicu i onda bi vam otpravnik potvrdio da voza nema i podigao rampu, ili bi vam rekao koliko ćete čekati otprilike.
Sve u svemu ranije su svi manje više posštovali pravilo, stani bez obzira na rampu, danas su svi isključili mozak. I uostalom prvo što naučite u auto školi je da šinsko vozilo, ama baš svako uvek ima prednost - što je i logično - ona nemaju opciju da se sklone da izbegnu sudar, i ako se desi uvek je krivo drumsko vozilo, drugo toliko su teška da je zaustavni put dugačak, a kinteička energija koju u momentu udara saopštavaju ogromna. Kraj priče - čista fizika, i malo pravnih normi i to je to.
Pohvale za post: 4
Propeler
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 950
Pohvalio: 693

Re: Modernizacija železnice

Postod Propeler » Sub Jan 12, 2019 1:54 pm

Za sve ove nesreće koje su se desile je u najvećoj meri kriva neodgovorna st*k* koja radi u Železnicama Srbije. Ta uhljebaška firma je toliko propala i tu rade takvi nesposobnjakovići, koji nemaju nimalo svesti, odgovornosti, a ni pameti, da je postalo svima jasno da čitavu firmu treba privatizovati i dati u ruke nekom sposobnom, npr. Nemcima, po maltene bilo kakvim uslovima.

Ionako narod, a ni firme u Srbiji nemaju nikakvu korist od sadašnje železnice, a troškovi i šteta su ogromni.
Pohvale za post: 1
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 556
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 825
Pohvalio: 10695

Re: Modernizacija železnice

Postod nekianonimnilik » Sub Jan 12, 2019 2:08 pm

ja bih pre nemcima prepustio kaznjavanje, oni imaju efikasne metode za to, zna srbin da radi ko japanac pod nemackim zakonima
Soko
Novice
Postovi: 12
Pridružio se: Uto Jun 12, 2018 6:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 30
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod Soko » Sub Jan 12, 2019 3:00 pm

Hajde da to primenimo na ovaj prelaz i da se pozabavimo racunicom.
Pogledajte koliko automobila je proslo ulicom za manje od jednog minuta koliko je trajao snimak reportera. Ja sam izbrojao oko 20. Verujte mi da ih bude dosta vise tj. da su u spicevima kolone neprekidne i da ih prodje bar 50 u minutu. Kad se prolepsa vreme i ako me ne bude mrzelo, otici cu da brojim.
Recimo da svako vozilo stane na 5 sekundi. Treba mu jos 10 da se zaustavi i pokrene. Autobusima i mnogo vise a ima ih jer tu prolaze 3 linije. Tim rezimom bi se, vec sada nedovoljna, propusnost te ulice umanjila 10 puta pa bi vozila koja sada prodju za 20 minuta, prolazila nekoliko sati. Pod uslovom da se u medjuvređenu rampa bez razloga ne spusti na 10-15 minuta.
Ako ne znate, ta ulica je jedina veza gornjeg dela Zeleznika i cele Sremcice sa ostatkom grada. To je, grubo, preko 40.000 ljudi. Vecina njih ide i vraca se i slicnom vremenskom rasponu i svi treba godinama da ispastaju zbog 2-3 teretne kompozicije?

Naravno, nikom nije problem da nekad saceka 10 minuta.Ali kad ti se godinama ponavlja situacija da se rampa spusti bez razloga pa da voz nidje bez signalizacije, razumljivo je da "izgubi autoritet" i da mi koji predjemo i po nekoliko puta dnevno razumemo da ta rampa zapravo nista ne znaci tj. da je bas fantomska kako su je na RTS-u nazvali. Voz moze i ne mora da naidje bez obzira na stanje signalizacije.

Tim putem preko Drave nisu bar dvaputa svakog dana prolazile desetine hiljada ljudi i djaka tako da je los primer.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 544
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 449
Pohvalio: 158

Re: Modernizacija železnice

Postod miki_ns » Sub Jan 12, 2019 3:42 pm

Moze biti kakav hoće, kad nailaziš na prugu STANEŠ, bez izuzetka i bez opravdanja zašto nisi stao. Elementarna vozačka kultura, bezbednost i zdrava logika.
To rade i u Švajcarskoj gde vozovi prolaze na svakih par minuta - da potpuno je nerealno porediti SBB sa ŽS, ali eto ni tamo nisu svi prelazi denivelisani. Ali red se zna, ideš preko pruge staješ, sviđalo se to nekome ili ne.
To što preko prelaza ide nekoliko hiljada ljudi dnevno je zapravo motivacija da se traži pravljenje nadvožnjaka, podvožnjaka, a ne da se opravdava glupiranje po prelazima.
Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6237
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5420
Pohvalio: 13594

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Jan 12, 2019 4:17 pm

Propeler » Суб Јан 12, 2019 12:54 pm napisao:Za sve ove nesreće koje su se desile je u najvećoj meri kriva neodgovorna st*k* koja radi u Železnicama Srbije. Ta uhljebaška firma je toliko propala i tu rade takvi nesposobnjakovići, koji nemaju nimalo svesti, odgovornosti, a ni pameti, da je postalo svima jasno da čitavu firmu treba privatizovati i dati u ruke nekom sposobnom, npr. Nemcima, po maltene bilo kakvim uslovima.

Ionako narod, a ni firme u Srbiji nemaju nikakvu korist od sadašnje železnice, a troškovi i šteta su ogromni.

Једна познаница је прошле године радила приправнички у ИЖС након завршеног мастера на факултету безбедности и каже да је страшно колико се краде и колико људи не поштују сигнализацију и када ради. И кад питају њу као стручњака које мере да предузму она каже па обезбеђење, е онда главоње одмах крену како немају пара за то, рестуктуирање, реформа, бла бла. Тако да је све до политичке воље.
Pohvale za post: 1
Propeler
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 950
Pohvalio: 693

Re: Modernizacija železnice

Postod Propeler » Sub Jan 12, 2019 4:48 pm

Verujem, mada tu nema opravdanja. Nije tu ni potrebno obezbeđenje, već organizacija koje nema i bolja logistika.

Npr. crveno svetli se pali 30 sec. pre spuštanja rampe, rampa se spušta 30 sec. pre prolaska voza. Postavi se kamera. Ko eventualno prođe ispod rampe na crveno- sledi kazna oduzimanja vozila i velika novčana kazna ili zatvor. Sve je elektronski povezano i umreženo- manja potreba za brojem zaposlenih itd.


Slično kao i u ostalom saobraćaju.... postavi se kamera na raskrsnicu i naplaćuju kazne- posledično manja potreba za brojem zaposlenih u saobraćajnoj policiji i dugoročno se drastično smanjuju troškovi, a povećava efikasnost.

Sve je do organizacije i uhljebaštva.
Pohvale za post: 1
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10986
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8833
Pohvalio: 2030

Re: Modernizacija železnice

Postod stf » Sub Jan 12, 2019 9:22 pm

miki_ns » 12 Јан 2019 11:34 am napisao:4. Vozači su bahati i nekulturni - čak i kada nema rampe - lepo stoji znak STOP, a i kada ima rampe opet stoji znak STOP - nemaš šta da razmišljaš staneš!! (da li bi iko pri zdravoj pameti izleteo iz sporedne uličice na magistralni put pored znaka STOP - ne bi).


Суштина свега. Возачи треба да схвате да је пруга саобраћајница као и свака друга. Ако стају на раскрсници са сваким путељком, а стају, онда треба да стају и на раскрсници са пругом. То нестајање ми једноставно не допире до мозга. Колико треба да неко буде глуп? То није ни бахатост ни безобразлук. То је одлика надпросечно глупих људи.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 2
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8772
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3804
Pohvalio: 5678

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Sub Jan 12, 2019 10:12 pm

опште познато је да су Срби, а нарочито возачи, надпросечно глупи. више пута доказана чињеница
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 3
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3304
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3227
Pohvalio: 918

Re: Modernizacija železnice

Postod Žika » Sub Jan 12, 2019 10:26 pm

Stani na bilo koju raskrsnicu sa znakom STOP i videćeš koliko se vozača zaustavi, meri se u promilima. Onda pogledaj koliko njih skrene pogled da bi video da li se neko kreće putem sa pravom prvenstva prolaza i tu su neki sitni procenti, jednostavno vozači kao konji gledaju samo prvo i uleću u raskrsnice. Tako isto je i ponašanje preko pružnog prelaza.
Pravo je čudo koliko smo nekulturni u saobraćaju i koliko nas ovaj gore čuva.


A ovo je čuveni debil koji je zbog svoje pameti ubio tri čoveka (više povređenih kao i putnici na peronu obližnje stanice) i zaradio 8 1/2 godina zatvora. A pameti da bi uštedeo putarinu išao lokalnim putevima i onda pored zvučnog i svetlosnog signala (tu se vadio na suđenju da ga zbog sunca nije video) nastavio vožnju preko pružnog prelaza da su stao zaglavljen između rampi. Koliko pameti taj čovek ima da sa šleperom na pruzi čeka voz
koji je dolazio brzinom oko 160 km/h ????? Šteta zbog polomljenog branika rampe je beznačajna sa posledicama svoje gluposti. Čak je i branik dizajniran da puca pri malo jačem udaru.



Pohvale za post: 1
Rile
Intermediate
Postovi: 243
Pridružio se: Čet Jun 16, 2011 8:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 313
Pohvalio: 109

Re: Modernizacija železnice

Postod Rile » Sub Jan 12, 2019 11:12 pm

Ova garnitura je 09.01.2019. vraćena sa remonta iz Zrenjanina. Od noviteta
dobila je zatamnjena stakla, dva vakuumska wc-a i čeona led svetla.
Trenutno je na probnim vožnjama i uskoro će u saobraćaj.

027 028..jpg
Vozači drumskih vozila opametite se, počnite da poštujete
propise na putnim prelazima i sve će biti u redu!
Pohvale za post: 12
Propeler
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 950
Pohvalio: 693

Re: Modernizacija železnice

Postod Propeler » Sub Jan 12, 2019 11:41 pm

Mislim da je ovde objašnjenje daleko složenije od puke tvrdnje da je narod glup.

Na svim ukrštanjima drumskih saobraćajnica i pruge u Srbiji kao po pravilu se nalaze rampe i semafori koji u većini slučajeva ne rade.

Kod prosečnog, pa čak i natprosečno inteligentnog čoveka prvi zaključak koji mu dolazi nakon uočene podignute rampe i odsustva crvenog svetla na semaforu je da je put bezbedan za prolazak. Samo izrazito pažljiv čovek i onaj koji zna da u Srbiji nijedna j.b.n. stvar ne može da funkcioniše normalno, staje i dodatno posmatra.

U prevodu kriva je država, odn. državna firma i njena dezorganizacija i neodgovornost.

Ako rampa i semafor ne rade, popravi ih ili ih ukloni da ne zbunjuju vozače, a postavi znak obaveznog zaustavljanja i upozorenja. Makar to.
Pohvale za post: 1
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1947
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2181
Pohvalio: 608

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Ned Jan 13, 2019 12:37 am

Ma ne trebaju nam ni kamere, ni obezbedjenje, ni policija na pruznim prelazima.
Treba samo na svaki prelaz postaviti po jednog glavonju iz uprave zeleznica, sa sve foteljom, ali da mu plata bude uslovljena postovanjem propisa.

Da vidite kako ce o svom trosku da nabavi lanac sa ekserima i razvlaci ga hitro pred svaki prolazak voza.

Cik neko da ne stane na “stop”, ima odmah da mu baci kletvu “da bog da sam sam sebi kafu kuvao!”
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 2
Rile
Intermediate
Postovi: 243
Pridružio se: Čet Jun 16, 2011 8:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 313
Pohvalio: 109

Re: Modernizacija železnice

Postod Rile » Ned Jan 13, 2019 3:18 pm

Propeler » 12 Jan 2019 10:41 pm napisao:Mislim da je ovde objašnjenje daleko složenije od puke tvrdnje da je narod glup.

Na svim ukrštanjima drumskih saobraćajnica i pruge u Srbiji kao po pravilu se nalaze rampe i semafori koji u većini slučajeva ne rade.

Kod prosečnog, pa čak i natprosečno inteligentnog čoveka prvi zaključak koji mu dolazi nakon uočene podignute rampe i odsustva crvenog svetla na semaforu je da je put bezbedan za prolazak. Samo izrazito pažljiv čovek i onaj koji zna da u Srbiji nijedna j.b.n. stvar ne može da funkcioniše normalno, staje i dodatno posmatra.

U prevodu kriva je država, odn. državna firma i njena dezorganizacija i neodgovornost.

Ako rampa i semafor ne rade, popravi ih ili ih ukloni da ne zbunjuju vozače, a postavi znak obaveznog zaustavljanja i upozorenja. Makar to.

Ako si u voznji vest onoliko koliko si vest u pisanju ovakvih postova onda ti je moj savet da nikada i ni pod kojim uslovima ne prelazis prugu. Vozaci drumskih vozila postujte propise i zakone i sve ce biti u redu!!!
Vozači drumskih vozila opametite se, počnite da poštujete
propise na putnim prelazima i sve će biti u redu!
Pohvale za post: 4
Propeler
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 950
Pohvalio: 693

Re: Modernizacija železnice

Postod Propeler » Ned Jan 13, 2019 3:43 pm

Mani se spinovanja u sklopu lobiranja za propalu železnicu i neodgovorne uhljebaše.

U napisanom postu je sve kristalno jasno. Odgovornost za pokvarene rampe i semafore je na ljudima koji vode i rade u Železnicama Srbije i nema skoro nikakve veze sa IQ-om naroda. Spinovanje je i da je narod glup zato što veruje da podignuta rampa i semafor koji ne pokazuje crveno ispravan. To je više do obaveštenosti o celokupnoj propasti države i svih državnih struktura, nego do logičnog razmišljanja.

U gore pomenutoj Švajcarskoj bi preko 99 posto ljudi prošlo preko pruge u datoj situaciji, bez razmišljanja da rampa i semafor možda nisu ispravni. U slučaju da se tako nešto desi i automatski ne reaguje, odgovorni za rampu i semafor bi debelo robijali.
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5972
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6868
Pohvalio: 4407

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Ned Jan 13, 2019 4:04 pm

Пропелер, знамо да је железница урушен систем, али није баш логично то што написа.

Као прво, они, ипак, воде рачуна о безбедности: што кроз строге прописе који важе на српским пругама, што кроз смањење возних брзина, па и кроз заустављање пред неисправним прелазима. Отправници који направе с... релативно лако добију отказ, много лакше него у било којој државној служби (ЈАТ је одавно постао безбедна компанија, али није отпуштао ни пилоте којима се рушио авион). Али овде је други проблем.

Наиме, не постоји на свету 100% поуздан технички систем, тј. такав да се баш никад не поквари, и уз најбоље одржавање. Тога - нема. И, онда, по свакој логици, лакше ће возача "намамити" да без гледања прође преко прелаза рампа која је исправна у 99,9999998% случајева, него она која ради 85% времена. Јер, за ту прву ће људи веровати да "увек" ради. А не може увек да ради. Са друге стране, ко се у Србији ослони на 100% савршено претпостављено функционисање било чега, и том веровању подари без трунке сумње (тј. гледања лево и десно пред пругом) свој живот, тај је био, јесте и биће будала. Тешка будала, која природној селекцији може да умакне само пуким случајем.

Дакле, ако смо интелигентни, у оваквој средини бисмо морали бити спремни на свакојака изненађења. Али, да смо интелигентнији, не би ни средина била таква, и ту ти је тај неки circulus vitiosus...
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 5
Rile
Intermediate
Postovi: 243
Pridružio se: Čet Jun 16, 2011 8:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 313
Pohvalio: 109

Re: Modernizacija železnice

Postod Rile » Ned Jan 13, 2019 4:33 pm

Propeler » 13 Jan 2019 02:43 pm napisao:Mani se spinovanja u sklopu lobiranja za propalu železnicu i neodgovorne uhljebaše.

U napisanom postu je sve kristalno jasno. Odgovornost za pokvarene rampe i semafore je na ljudima koji vode i rade u Železnicama Srbije i nema skoro nikakve veze sa IQ-om naroda. Spinovanje je i da je narod glup zato što veruje da podignuta rampa i semafor koji ne pokazuje crveno ispravan. To je više do obaveštenosti o celokupnoj propasti države i svih državnih struktura, nego do logičnog razmišljanja.

U gore pomenutoj Švajcarskoj bi preko 99 posto ljudi prošlo preko pruge u datoj situaciji, bez razmišljanja da rampa i semafor možda nisu ispravni. U slučaju da se tako nešto desi i automatski ne reaguje, odgovorni za rampu i semafor bi debelo robijali.

Kakvo bre spinovanje, kakvi bakraci?!
Prestani da dovodis u zabludu one koji ne znaju ili slabo poznaju propise drumskog saobracaja.
Vozaci postujte propise na putnim prelazima i sve ce biti u redu.
Vozači drumskih vozila opametite se, počnite da poštujete
propise na putnim prelazima i sve će biti u redu!
Pohvale za post: 5
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1145
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1904
Pohvalio: 1439

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Ned Jan 13, 2019 7:36 pm

Rile,ne vredi.
Znak stop i andrejin krst na putnim prelazima su železničari postavili samo zato kako bi skinuli odgovornost sa sebe.
Svašta. :roll:
Tom logikom se vodi i @Propeler.
Svi ti koji krenu da mi broje sekunde i milisekunde koje će izgubiti tako što će poštovati saobraćajnu signalizaciju neka odmah bace vozačku dozvolu i nikada više ne sednu za upravljač automobila.
Bolje za njih,bolje za njihove porodice i bolje za nas.



STOP BUDALAMA ZA VOLANOM AUTOMOBILA.
Pohvale za post: 8
Propeler
Higher intermediate
Postovi: 520
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 950
Pohvalio: 693

Re: Modernizacija železnice

Postod Propeler » Ned Jan 13, 2019 8:35 pm

Da li će iko od vas uhljebaša konstatovati da je stanje u železnici užasavajuće loše i da su za to skoro isključivo krivi kadrovi u toj firmi? Kao i da to nema nikakve veze sa inteligencijom naroda.

Ja lično uvek stajem pred pružnim prelazom i gledam levo i desno, mada često je to potpuno beskorisno, jer na mnogim prelazima ne postoji nikakva preglednost, za šta su takođe krivi ljudi u Železnicama Srbije. To što stajem, činim samo zato što znam da tu skoro ništa ne funkcioniše kako treba, pa ni rampe, ni semafori. I to nema nikakve veze sa inteligencijom.

Tvrdnja da pored rampe i semafora na pružnom prelazu koji ne rade, za sudar sa vozom je kriv isključivo vozač drumskog vozila je u najmanju ruku bezobrazna i maliciozna.

Uostalom, da li biste imali obraza da okrivite isključivo vozača automobila i njegovu inteligenciju za sudar, ukoliko bi prošao kroz zeleno svetlo na raskrsnici i sudario se sa drugim automobilom iz poprečne ulice koji je takođe prošao kroz zeleno, u trenutku kada semafori ne rade na odgovarajući način i svi pokazuju zeleno u isto vreme ili biste prihvatili da je u većoj meri krivica onoga koji nije izvršio remont semafora?
Pohvale za post: 2

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google Adsense [Bot], mvbg1 i 3 gosta