Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 266
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 195
Pohvalio: 115

Re: Modernizacija železnice

Postod Рипањац 405 » Čet Jun 20, 2019 4:12 pm

461-017, да напоменем, није локомотива СВ. :wink: Само сам ставио догађај у ситуацију да се то десило на неком путничком возу, тј. некој локомотиви СВ. Ем би путници били угрожени здравствено, ем СВ има локомотива тек ,,на кашичицу", ако се не варам. Све што иоле ваља завршило је па где друго него у Каргу. :bash: И притом се ни локсе ни путнички вагони годинама не шаљу на ремонт, осим оних 444 за СКГ и оне 3 441-700 за СВ.
Елем, шта се дешава са оним AcBcm кушетима из Гоше?
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
Где престаје логика почиње 405-ица...
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7786
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7537
Pohvalio: 18141

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Jun 20, 2019 8:06 pm

Отприлике је план да у СВ буду скоро све гарнитуре осим међународних возова које би вукле те преостале локомотиве. А могли су лепо да шаљу композиције и у унутрашњем саобраћају као пре. Ја сам баш волео да путујем у НС у купеу. Пропадоше ремонтери и пропадоше локомотиве и вагони.
perovicp
Beginner
Postovi: 31
Pridružio se: Sre Jul 29, 2015 9:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 56
Pohvalio: 43

Re: Modernizacija železnice

Postod perovicp » Čet Jun 20, 2019 9:45 pm

A sad skroz druga tema, ima li info neko od internista da li su dizali išta plate mašinovođama u poređenju sa prošlom godinom?
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Jun 20, 2019 10:07 pm

mvbg1 napisao:Tri. (011,013,034)
Doduše, 034 je već neki vremenski period u depou Lapovo zbog nekog kvara.


Šta se dešava sa 461-001? Znam da je u planu da se remontuje, ali evo već dve godine Srbija Voz nije sposoban da to sprovede u delo.

Рипањац 405 napisao:Елем, шта се дешава са оним AcBcm кушетима из Гоше?


AcBcm su nepropisno označeni kao AcBc i na njima piše LIGEWAGEN umesto LIEGEWAGEN. Do sad je urađeno 3 od 4 planirana vagona. Saobraćaju za Bar. Takođe je urađeno 4 od 5 planirana Bc vagona. Ne znam gde će ti silni vagoni da saobraćaju osim za Bar. Da bude još gore, od 4 RIC napona kojim su se mogli napajati ovi vagoni ranije, ugrađen je statički pretvarač koji se može napajati iz samo jednog RIC napona, tako da ne može da saobraća u mnogim zemljama.
SlikaSlikaSlika
Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 266
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 195
Pohvalio: 115

Re: Modernizacija železnice

Postod Рипањац 405 » Pet Jun 21, 2019 6:56 am

@ Дошљак
По мом мишљењу, гарнитуре су погодне само и искључиво за приградске, локалне и регионалне возове који путују краће (макс. 2 сата, не преко). За све даље трасе вагони и локомотиве су се показали као боља солуција, једноставно због удобности коју за дату дужину трасе нуде. Сигурно ћете се сложити са мном да је крајње сулудо слати ЕМВ 412/416 на возове који путују више од 5 сати до својих крајњих одредишта. Е па мени се баш то пре неколико година десило када сам путовао за Црну Гору (тачније до Бијелог Поља), ишао сам локалцем 2101 од Беле реке па све до Врбнице јер ми је тада био јефтинија солуција него да идем брзим. Кад оно, имам шта и да видим. Наилази несуђена композиција БГ Воза, и то 412-093/094 са све пластичним седиштима унутра. :bash: Брука каква се не памти. А ни Штадлер није ништа удобнији, очекивао сам много више, имају јако, јако тврда седишта. А и они су итекако слати на дуга путовања барском пругом до Пријепоља и Врбнице.
Крајње нерезонско размишљање у врху Железница већ неколико година. Туга. :violina: Па чак ни у најразвијенијим земљама се не базирају сви локални и регионални возови на гарнитурама, и тамо итекако има оних које вуку локомотиве (пример: Чешка и Словачка). Срећа па не путујем више локалним возовима, у принципу сада готово увек бирам брзи...
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
Где престаје логика почиње 405-ица...
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7786
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7537
Pohvalio: 18141

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pet Jun 21, 2019 9:29 am

Слажем се апсолутно. За возове до најдаљих станица дефинитивно треба имати композиције са вагонима и локомотивом, а гарнитуре треба искористити за регионалне возове. Када су најављени ФЛИРТОВи ја сам очекивао да ће они да буду појачање постојећим композицијама и замена само за РВР који су потребнији на БГ возу, кад оно испаде скроз сулудо и обрнуто.
Pohvale za post: 1
Norexan
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 938
Pridružio se: Uto Sep 08, 2015 12:32 am
Lokacija: Сремчица
Kontakt:
Pohvaljen: 571
Pohvalio: 1596

Re: Modernizacija železnice

Postod Norexan » Pet Jun 21, 2019 4:29 pm

СВ ако већ набавља нове локомотиве треба да узме дизел-електричне локомотиве како би могле да иду тамо где није елетрификовано без губљња драгоценог времена.
Slika
"Крадеш од државних институација? Имаш три опције! Или да се лечиш, или да се селиш или да идеш #ПОДМАЧ!"
hiavata
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 557
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 487
Pohvalio: 1808

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pet Jun 21, 2019 4:31 pm

Mislim da je za SV po pitanju lokomotiva krajni domet remont svih 441-7xx lokomotiva.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7786
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7537
Pohvalio: 18141

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pet Jun 21, 2019 5:11 pm

Тачно, нажалост, план је изгледа да у будућности СВ има локомотиве само за међународни саобраћај.
NSB
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Sre Maj 02, 2018 10:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 104
Pohvalio: 77

Re: Modernizacija železnice

Postod NSB » Pet Jun 21, 2019 9:16 pm

У Трстенику уређено пет путних прелаза


NSB
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Sre Maj 02, 2018 10:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 104
Pohvalio: 77

Re: Modernizacija železnice

Postod NSB » Sub Jun 22, 2019 11:40 am

Ево још једна фотографија вектрона са фејсбук странице "Возољубитељи - Србија"

Фотограф: Иван Родић.
Prikačeni fajlovi
193.jpg
Pohvale za post: 9
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1225
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2122
Pohvalio: 1654

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sub Jun 22, 2019 4:26 pm

WLABmz » 20 Jun 2019 09:07 pm napisao:Šta se dešava sa 461-001? Znam da je u planu da se remontuje, ali evo već dve godine Srbija Voz nije sposoban da to sprovede u delo.

61136003_423694198410712_4965598418903760896_n.jpg

Evo fotke od pre tri nedelje iz depoa Lapovo.
Kao sto se vidi,nije nesto obecavajuce. Jedino sto sam primetio na njoj su nove osovine,koje su relativno skoro zamenjene.
Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7786
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7537
Pohvalio: 18141

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Jun 22, 2019 5:12 pm

Да ли је 461-001 и прва и најстарија румунка у ЈЖ?
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1225
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2122
Pohvalio: 1654

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sub Jun 22, 2019 5:28 pm

Дошљак » 22 Jun 2019 04:12 pm napisao:Да ли је 461-001 и прва и најстарија румунка у ЈЖ?

Nisam siguran da se bas ona prva "zakotrljala" na prugama JZ,ali je sigurno prva napravljena(naravno prva napravljena za nas).
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7786
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7537
Pohvalio: 18141

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Jun 22, 2019 5:42 pm

Ваљало би онда да је сачувају за музеј (ако планирају уопште да праве музеј нормалног колосека).
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1225
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2122
Pohvalio: 1654

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sub Jun 22, 2019 6:25 pm

Ma ona će sigurno još dva tri remontna ciklusa da odradi. Dal u SV ili kod nekog privatnika nebitno. Važno je da trči jer od muzeja nema ni go q...(da izvinete na izrazu).
Pohvale za post: 1
Гага
Expert
Postovi: 9307
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 9140
Pohvalio: 15923

Re: Modernizacija železnice

Postod Гага » Ned Jun 23, 2019 12:49 am

Слике 21.јун 2019., напредује градња потходника, нисам баш имао времена да сиђем и сликам радове из близине, други пут.

DSCF0007.JPG
DSCF0009.JPG
Pohvale za post: 11
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Ned Jun 23, 2019 4:17 pm

Danas je u prekidu Koridor X kod Ralje, pala kontaktna mreža. Međunarodni za Sofiju jutros nije ni krenuo. Sve stoji, teretni stoje. Do pre par godina se prevlačilo dizelom kada se tako nešto desi (a nedopustivo je da se tako nešto dešava na glavnom koridoru u Srbiji), a sad boli ćoše sve...Bitno je da oni prave prugu za 200 km/h. Smejurija od železnice :notok:
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 7
spatiotecte
Professional
Postovi: 10266
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6973
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 5:05 pm

Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7786
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 7537
Pohvalio: 18141

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Jun 23, 2019 5:07 pm

Мрежа пала због крађе тегова или?
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Ned Jun 23, 2019 6:01 pm

spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 5:05 pm napisao:Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.


Jeste, toliko se temeljno radi da za godinu dana nisu uspeli ni jedan kolosek Beograd Centar - Zemun da urade. Nisu ni jedan metar pruge postavili za godinu dana! Ovim "temeljnim" tempom do Ralje će stići za oko 321409237840912 godina, a do Preševa cenim negde 7124781247123919293812431. godine oko Vidovdana stižu... :lool: :lool: :lool:
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 12085
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11514
Pohvalio: 13632

Re: Modernizacija železnice

Postod Igor » Ned Jun 23, 2019 6:18 pm

Pohvale za post: 3
spatiotecte
Professional
Postovi: 10266
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6973
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 6:42 pm

WLABmz » 23 Jun 2019 05:01 pm napisao:
spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 5:05 pm napisao:Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.


Jeste, toliko se temeljno radi da za godinu dana nisu uspeli ni jedan kolosek Beograd Centar - Zemun da urade. Nisu ni jedan metar pruge postavili za godinu dana! Ovim "temeljnim" tempom do Ralje će stići za oko 321409237840912 godina, a do Preševa cenim negde 7124781247123919293812431. godine oko Vidovdana stižu... :lool: :lool: :lool:


Aha a 90ih i 2000ih su obnavljali na stotine km pruga u Srbiji.
Pohvale za post: 2
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1045
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1424
Pohvalio: 85

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pon Jun 24, 2019 12:50 am

spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 6:42 pm napisao:
WLABmz » 23 Jun 2019 05:01 pm napisao:
spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 5:05 pm napisao:Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.


Jeste, toliko se temeljno radi da za godinu dana nisu uspeli ni jedan kolosek Beograd Centar - Zemun da urade. Nisu ni jedan metar pruge postavili za godinu dana! Ovim "temeljnim" tempom do Ralje će stići za oko 321409237840912 godina, a do Preševa cenim negde 7124781247123919293812431. godine oko Vidovdana stižu... :lool: :lool: :lool:


Aha a 90ih i 2000ih su obnavljali na stotine km pruga u Srbiji.


Au. Kao da pričam sa nepomenom lično. Pa ko kaže da su se obnavljale? Nisu se obnavljale.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Professional
Postovi: 10266
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6973
Pohvalio: 1661

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jun 24, 2019 1:03 am

Ja bi razumeo tvoj stav da pričaš o vremenu od pre 15 ili 20 godina, ali ovako mi zaista nisi jasan.
Šta treba tebi da priznas neki napredak u železnici u poslednjih par godina?
Da nabave 200 EMV i da izgrade 1000 km pruga za 300km/h?
Pohvale za post: 6

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Дошљак i 9 gosta