Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9648
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4988
Pohvalio: 7264

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Čet Okt 31, 2019 9:33 pm

lukarts » 31 Окт 2019, 18:55 napisao:Sad koliko ima istine?


заправо и доста. већина тих ван саобраћаја се, по ономе што сам чуо, користе као донори за резервне делове. а да не кажем да смо их преплатили
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
spatiotecte
Professional
Postovi: 10653
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7644
Pohvalio: 1804

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Okt 31, 2019 9:44 pm

Ma nismo trebali da kupimo ove ruske kante, eto skoro 20% su van saobracaja a skoro su pa nove i još imaju preveliku potrošnju.
Pohvale za post: 2
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1317
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2347
Pohvalio: 1918

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Okt 31, 2019 10:36 pm

spatiotecte » 31 Oct 2019 08:44 pm napisao:Ma nismo trebali da kupimo ove ruske kante, eto skoro 20% su van saobracaja a skoro su pa nove i još imaju preveliku potrošnju.

Nisu oni kante Spatio, nego ih ubi neodržavanje i nedostatak rezervnih delova.
Pohvale za post: 4
spatiotecte
Professional
Postovi: 10653
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7644
Pohvalio: 1804

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Okt 31, 2019 11:38 pm

Zar nije bilo bolje da smo uzeli neki DMU kod Stadlera?
Pendolino
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 434
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 346
Pohvalio: 269

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Okt 31, 2019 11:57 pm

spatiotecte » Wed Oct 30, 2019 11:42 pm napisao:Pogledaj malo bolje Igorovu reportažu, ovo je potpuno nova pruga koja se gradi maltene od nule. Nije ovo neki remont koji radi ZGOP gde se menja samo gornji stroj kao sto smo imali prilike da vidimo do sad.

:gobb: Pogledao sam je i video na yt i dao sam plusić.

I Gilje-Paraćin je građena potpuno nova trasa od nule. Projektovano i kako kažu, izvedeno za 160km/h a vozi se 120km/h, a bila i jedna lagana vožnja pred Paraćin.


WLABmz » Thu Oct 31, 2019 1:22 am napisao:Kada bi se cela pruga Resnik - Niš remontovala ovo bi bile brzine koje bi se maksimalno mogle izvući iz trase sadašnje prcuge:

Resnik - Ralja 80 km/h
Lapovo - Jagodina 100 km/h
Jagodina - Stalać 140 km/h

*Deonica Mala Krsna - Velika Plana je remontovana pre par godina i brzina je "samo" 100 km/h.*

* Resnik - Ralja je rađena neke 1991. za 80 km/h ali je propalo zbog klizišta.
* Jagodina - Stalać 140 km/h
može tu 160km/h vrlo jeftino
Jagodina Gilje je pravac, do Paraćina je (gore pomenuta) nova pruga, a dalje do Ćićevca ima samo jedna blaga krivina na izlasku iz grada Paračina, koja se može ispeglati. Od Ćićevca je planirana nova trasa.

Rak rana su PP.

...a da, ima i "Mala Krsna - Velika Plana"
:bash:
Pohvale za post: 1
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 12546
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 13087
Pohvalio: 15301

Re: Modernizacija železnice

Postod Igor » Pet Nov 01, 2019 7:11 am

miki_ns » Čet Okt 31, 2019 8:26 am napisao:Ono što me na videu potpuno zbunilo je izgled izlaza iz tunela prema Sremskim Karlovcima, gde se, bar koliko se meni čini, ispod nivoa poslednjeg segmenta koji bi trebao da spoji vijadukt i portale tunela vidi sa obe strane potpornim zidovima potpuno izbetonirana trasa sadašnje pruge, kao da je planirano da ona ostane kao prolaz ispod novog mosta.

U pitanju je galerija koja je pomenuta u tekstu:
"Na izlasku iz tunela, preko stare pruge izgrađena je konstrukcija galerije ramovskog tipa, gde je ispod galerije predviđena drumska saobraćajnica za prolaz vozila za lokalni saobraćaj i tehničko održavanje pruge."

Slika
Slika
Slika
Pohvale za post: 9
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1317
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2347
Pohvalio: 1918

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pet Nov 01, 2019 11:18 am

spatiotecte » 31 Oct 2019 10:38 pm napisao:Zar nije bilo bolje da smo uzeli neki DMU kod Stadlera?

Naravno da bi bilo kud i kamo bolje, ali Rusi dali kredit, Rusi nam i prodali vozove.
Uvek sam za unifikaciju voznog parka. Što zbog obuke voznog osoblja, što zbog obuke ljudi iz održavanja. Takođe tu su i rezervni delovi, alati za eventualne popravke i još mnogo toga.
Sve se više priča da će se kupiti vozovi Nemačkog proizvođača što je meni van svake pameti zbog gore iznesenog.
Plus, u prošloj nabavci EMV za 100 milki smo dobili 21 voz, a sada se za isti iznos govori o 18 garnitura.
Jedino ako budu stvarno sve za brzine 200km/h pa otud i veća cena po komadu.
Videćemo.
Pohvale za post: 2
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9648
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4988
Pohvalio: 7264

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Pet Nov 01, 2019 12:23 pm

mvbg1 » 31 Окт 2019, 21:36 napisao:Nisu oni kante Spatio, nego ih ubi neodržavanje i nedostatak rezervnih delova.


проблем свих руских возила/возова/авиона. то је главни разлог зашто је и СуперЏет пројекат тако пропао. једноставно су им односи са клијентима катастрофални

mvbg1 » 01 Нов 2019, 10:18 napisao:Naravno da bi bilo kud i kamo bolje, ali Rusi dali kredit, Rusi nam i prodali vozove.
Uvek sam za unifikaciju voznog parka. Što zbog obuke voznog osoblja, što zbog obuke ljudi iz održavanja. Takođe tu su i rezervni delovi, alati za eventualne popravke i još mnogo toga.
Sve se više priča da će se kupiti vozovi Nemačkog proizvođača što je meni van svake pameti zbog gore iznesenog.
Plus, u prošloj nabavci EMV za 100 milki smo dobili 21 voz, a sada se za isti iznos govori o 18 garnitura.
Jedino ako budu stvarno sve za brzine 200km/h pa otud i veća cena po komadu.
Videćemo.


технички је и Штадлер Немац, јер им је један од већих производних погона у Панкову (Берлин). могуће је да ће део гарнитура бити за 200, па је зато мањи број гарнитура у оптицају. а можда реше да узму и неколико двоспратних ;)

иначе, када сам већ споменуо Штадлер, од 2019. имају производни погон и у Румунији, у сарадњи са Електропутере
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4909
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2767
Pohvalio: 4977

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Pet Nov 01, 2019 12:47 pm

U Berlinu je i BOMBARDIER (i to tako velikim slovima napisano nasred Berlin Hbf). Iskreno njih priželjkujem jer su pokidali sa dizajnom.

Inače, kakvi su planovi za elektrifikaciju? Naša pokrivenost elektrifkacijom je najgora u Evropi.
Ne zaustavljajte Taxi - bojkotujte ga!
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3119
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2335
Pohvalio: 2291

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pet Nov 01, 2019 1:26 pm

Ne bih ja insistirao na elektrifikaciji kao na primarnom cilju. Bio sam nedavno u Irskoj i vozio se njihovim regionalnim železnicama, koje fenomenalno šljakaju na dizel + tačne su...
... Doduše, izazvale su mi strahovitu alergiju, ali, bože moj.
The odds are never in our favor
Pohvale za post: 1
hiavata
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 673
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 635
Pohvalio: 2142

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pet Nov 01, 2019 1:44 pm

Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9648
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4988
Pohvalio: 7264

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Pet Nov 01, 2019 2:42 pm

ово су праве дизелке:





DzonTravolta » 01 Нов 2019, 12:26 napisao:Ne bih ja insistirao na elektrifikaciji kao na primarnom cilju. Bio sam nedavno u Irskoj i vozio se njihovim regionalnim železnicama, koje fenomenalno šljakaju na dizel + tačne su...
... Doduše, izazvale su mi strahovitu alergiju, ali, bože moj.


слажем се. приорите треба да буде ремонтовање пруга на најмање пројектовану брзину, повећање брзине на деоницама где је то могуће, па тек онда електрификација
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Professional
Postovi: 10653
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7644
Pohvalio: 1804

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Sub Nov 02, 2019 8:14 pm

D32182BE-4B4A-460D-A8F0-7C836337ED94.jpeg


Projekat obnove kontrolnog tornja stanice TPS Zemun i Zemun.
Pohvale za post: 6
MaRtInsrbija1993
Novice
Postovi: 8
Pridružio se: Ned Jan 27, 2019 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 4

Re: Modernizacija železnice

Postod MaRtInsrbija1993 » Ned Nov 03, 2019 11:22 am

Ево три слике са радова у станици Инђија, ћале ми послао јуче.
Prikačeni fajlovi
IMG-5c0d986433650327ec714ad7d3882a92-V.jpg
IMG-65799260ed78f8be76bf5c530617e585-V.jpg
IMG-0c3b916a55f43aa5ec8f47e42fd2072a-V.jpg
Pohvale za post: 16
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1109
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1584
Pohvalio: 87

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Ned Nov 03, 2019 5:05 pm

DzonTravolta » Čet Okt 31, 2019 4:44 pm napisao:Da li je neko imao prilike da baci oko na novi RV? Onaj link, koji je cirkulisao pre par nedelja je imao virus.


Nije virus, link je sa stranice infre. Nekima antivirusi često prepoznaju virus tamo gde ga nema.

1) Biće direktan voz 5200/5201 Zvornik - Beograd - Zvornik, bez ulaska u Šabac. Ujutru u 5.49 iz Zvornika, nazad iz Beograda u 14:00 za Zvornik. Vreme putovanja Beograd - Loznica malo preko 3 sata, Beograd - Zvornik malo preko 3 i po sata. (Zvornik je stanica u Srbiji, čisto da ne bude zabune)

2) Jutarni brzi iz Niša za Beograd i popodnevni brzi iz Beograda za Niš će produžiti do Leskovca.

3) Ukida se 414/415 na delu Beograd - Zagreb (ostaje na delu Zagreb - Švarcah) i umesto njega u istom terminu saobraća 412/413 Beograd - Zagreb do početka oktobra 2020. Od početka oktobra 2020. umesto 412/413 saobraća 1412/1413 sa polaskom oko 7h iz Beograd i dolaskom nazad u Beograd oko 20h.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 4
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3119
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2335
Pohvalio: 2291

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Ned Nov 03, 2019 5:56 pm

Hvala. Ovo za Loznicu i Zvornik nije nimalo loše, tu su faktički konkurentni busevima.
The odds are never in our favor
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1109
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1584
Pohvalio: 87

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Ned Nov 03, 2019 6:34 pm

DzonTravolta » Ned Nov 03, 2019 5:56 pm napisao:Hvala. Ovo za Loznicu i Zvornik nije nimalo loše, tu su faktički konkurentni busevima.


Da bi bili konkurentni moraju imati bar 4 para vozova dnevno. Ovo odgovara samo onima koji imaju nešto preko dana da odrade nešto u Velikom Selu i vrate se isti dan.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4909
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2767
Pohvalio: 4977

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Nov 03, 2019 7:29 pm

Ima li se u planu uvođenje čuvenog ubrzanog voza ka Zaječaru?
Ne zaustavljajte Taxi - bojkotujte ga!
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3119
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2335
Pohvalio: 2291

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Ned Nov 03, 2019 7:58 pm

Mislim da ne, rekonstrukcija neće biti gotova do kraja 2020.
The odds are never in our favor
JudasPriestess
Novice
Postovi: 18
Pridružio se: Čet Nov 30, 2017 6:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 12

Re: Modernizacija železnice

Postod JudasPriestess » Pon Nov 04, 2019 2:30 am

WLABmz » Ned Nov 03, 2019 4:05 pm napisao:
DzonTravolta » Čet Okt 31, 2019 4:44 pm napisao:Da li je neko imao prilike da baci oko na novi RV? Onaj link, koji je cirkulisao pre par nedelja je imao virus.


Nije virus, link je sa stranice infre. Nekima antivirusi često prepoznaju virus tamo gde ga nema.

1) Biće direktan voz 5200/5201 Zvornik - Beograd - Zvornik, bez ulaska u Šabac. Ujutru u 5.49 iz Zvornika, nazad iz Beograda u 14:00 za Zvornik. Vreme putovanja Beograd - Loznica malo preko 3 sata, Beograd - Zvornik malo preko 3 i po sata. (Zvornik je stanica u Srbiji, čisto da ne bude zabune)

2) Jutarni brzi iz Niša za Beograd i popodnevni brzi iz Beograda za Niš će produžiti do Leskovca.

3) Ukida se 414/415 na delu Beograd - Zagreb (ostaje na delu Zagreb - Švarcah) i umesto njega u istom terminu saobraća 412/413 Beograd - Zagreb do početka oktobra 2020. Od početka oktobra 2020. umesto 412/413 saobraća 1412/1413 sa polaskom oko 7h iz Beograd i dolaskom nazad u Beograd oko 20h.

Kakav šuk politički nepodobnom Šapcu. Pretpostavljam da se putnički saobraćaj u Šapcu potpuno ukida pošto je voz Ruma-Šabac-Ruma u ovakvoj postavci stvari suvišan, jer će Sremci od Klenka do Rume i dalje do Beograda svakako moći vozom Zvornik-Beograd-Zvornik. Da nije "Zorke" verovatno bi nam i šine počupali i minirali most. :bash:
Pohvale za post: 5
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9221
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9706
Pohvalio: 22772

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pon Nov 04, 2019 11:52 am

Баш безвезе. Мада можда се смилују и направе стајалиште код бувљака. Да нема Зорке, сам град би тражио чупање шина и нову станицу или код Триангле или на бувљаку, зарад ширења према Сави.
Pohvale za post: 1
ink
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 896
Pridružio se: Uto Jul 07, 2009 5:13 pm
Lokacija: Beograd, Jugoslavija
Kontakt:
Pohvaljen: 619
Pohvalio: 629

Re: Modernizacija železnice

Postod ink » Pon Nov 04, 2019 12:20 pm

Novi kredit za železnice:

Srbija od Rusije uzima kredit od 172,5 miliona evra za železnicu
http://rs.n1info.com/Biznis/a540819/Srb ... znicu.html
Kreditom bi se finansiralo 75 odsto vrednosti svakog ugovora o isporuci robe i obavljanju radova prilikom izgradnje deonica Stara Pazova - Novi Sad i Valjevo - Vrbnica - granica sa Crnom Gorom, kao i izgradnje jedinstvenog železničkog dispečerskog centra.
__________________________
СМРТ ПЛАСТИЧНИМ КЕСАМА
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3119
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2335
Pohvalio: 2291

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pon Nov 04, 2019 12:39 pm

Čudi me da ovo od Stare Pazove do Novog Sada već nije bilo finansijski pokriveno.
A za ovo od Valjeva do Vrbnice je dobra vest i nadam se da će što pre da se krene u realizaciju.
The odds are never in our favor
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1109
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1584
Pohvalio: 87

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pon Nov 04, 2019 1:57 pm

Ostali vozovi svraćaju u Šabac, samo taj novi neće svraćati u Šabac. Slažem se da treba napraviti stajalište kod buvljaka u Šapcu jer se gubi dragoceno vreme kod okretanja garniture u stanici Šabac.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 3
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9648
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4988
Pohvalio: 7264

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Pon Nov 04, 2019 2:35 pm

то је грешкао што је станица у Шапцу на месту на ком се налази. требало је од старта направити станицу на главном транзитном правцу, тако да ниједан воз који иде ка Лозници не мора да губи време на окретању у Шапцу
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Прле i 4 gosta