Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

=nikola=
Intermediate
Postovi: 143
Pridružio se: Čet Jul 28, 2016 2:31 am
Kontakt:
Pohvaljen: 147
Pohvalio: 118

Re: Modernizacija železnice

Postod =nikola= » Sre Feb 26, 2020 5:54 am

WLABmz » Uto Feb 25, 2020 12:22 pm napisao:Tako je. Beograd Centar - Novi Beograd 100 km/h, Novi Beograd - Batajnica 120 km/h. Nakon toga Batajnica - Nova Pazova putnički koloseci 200 km/h, teretni koloseci 120 km/h. Nova Pazova - Stara Pazova unutrašnji koloseci (za Suboticu) 200 km/h, spoljni koloseci 160 km/h (za Šid). U Novoj Pazovi se ugrađuju skretnice za 100 km/h u skretanje i tu razdvajaju pravci za Suboticu i Šid, umesto u Staroj Pazovi kao do sad.


Ovo ne zvuci lose. Mozda je vec od Zemuna moglo 200, mada bi to zahtevalo denivelacije pruznih prelaza sto nije bas zgodno kad ti pruga prolazi kroz centar Batajnice.
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1380
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2515
Pohvalio: 2078

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sre Feb 26, 2020 11:38 am

=nikola= » 26 Feb 2020 04:54 am napisao:Ovo ne zvuci lose. Mozda je vec od Zemuna moglo 200, mada bi to zahtevalo denivelacije pruznih prelaza sto nije bas zgodno kad ti pruga prolazi kroz centar Batajnice.

Pa upravo se i radi denivelacija svih pružnih prelaza. Od Bgd Centra do Subotice neće biti ni jednog prelaza preko pruge u nivou. Biće ili nadvožnjaci ili podvožnjaci.
Pohvale za post: 3
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1205
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 96

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sre Feb 26, 2020 11:49 am

=nikola= » Sre Feb 26, 2020 5:54 am napisao:Ovo ne zvuci lose. Mozda je vec od Zemuna moglo 200, mada bi to zahtevalo denivelacije pruznih prelaza sto nije bas zgodno kad ti pruga prolazi kroz centar Batajnice.


Sve će biti denivelisano. 120 km/h do Batajnice je zbog BG:voza koji neće ići preko 120 km/h i koji kočio da brži vozovi da razviju veću brzinu.

Дошљак napisao:Мислим да раде прво страну колосека који је први демонтиран па ће другу страну кад буду радили колосек који се тренутно користи.


Tako je. Kada završe levi kolosek, saobraćaj se prebacuje na njega, a na desnom se radi isto što i na levom u ogledalu. :) Na žalost, na deonici NS-SU sve zatvaraju umesto da rade kolosek po kolosek kao BG-SP.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
=nikola=
Intermediate
Postovi: 143
Pridružio se: Čet Jul 28, 2016 2:31 am
Kontakt:
Pohvaljen: 147
Pohvalio: 118

Re: Modernizacija železnice

Postod =nikola= » Sre Feb 26, 2020 5:25 pm

WLABmz » Sre Feb 26, 2020 11:49 am napisao:Sve će biti denivelisano. 120 km/h do Batajnice je zbog BG:voza koji neće ići preko 120 km/h i koji kočio da brži vozovi da razviju veću brzinu.

Odlicno. A jel predvidjena mogucnost da se to u nekoj buducnosti kad se stvore uslovi i to podigne na 200? Mada, verovatno i nema potrebe, dobilo bi se minut-dva (malo vise za vozove koji se ne zaustavljaju u Batajnici i/ili Zemunu) sto je beznacajno.
NSB
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 54
Pridružio se: Sre Maj 02, 2018 10:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 232
Pohvalio: 206

Re: Modernizacija železnice

Postod NSB » Sre Feb 26, 2020 9:41 pm

Radovi na brzoj pruzi Beograd - Budimpešta - 15.02.2020.


Pohvale za post: 11
biftek
Intermediate
Postovi: 201
Pridružio se: Pet Feb 10, 2012 11:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod biftek » Čet Feb 27, 2020 1:20 pm

Za šta će služuti onaj most što se na snimku vidi od 3:15?
RSK
Beginner
Postovi: 59
Pridružio se: Pon Apr 01, 2019 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 381
Pohvalio: 3

Re: Modernizacija železnice

Postod RSK » Čet Feb 27, 2020 6:32 pm

Za izlazak na obalu Dunava

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1205
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 96

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Feb 27, 2020 11:44 pm

=nikola= » Sre Feb 26, 2020 5:25 pm napisao:
WLABmz » Sre Feb 26, 2020 11:49 am napisao:Sve će biti denivelisano. 120 km/h do Batajnice je zbog BG:voza koji neće ići preko 120 km/h i koji kočio da brži vozovi da razviju veću brzinu.

Odlicno. A jel predvidjena mogucnost da se to u nekoj buducnosti kad se stvore uslovi i to podigne na 200? Mada, verovatno i nema potrebe, dobilo bi se minut-dva (malo vise za vozove koji se ne zaustavljaju u Batajnici i/ili Zemunu) sto je beznacajno.


Ne, osim da se dograđuju novi koloseci/nova pruga, što je uvom trenutku potpuno bespotrebno, besmisleno i preskupo. Aman ljudi, strpite se da se ovo završi i da se koristi par godina pa pričajte o nekakvim unapređenjima. Zaboravljate da u Srbiji i dalje postoje deonice na Koridoru 10 na kojima vozovi idu 30 km/h, a nisu u planu da se u skorijoj budućnosti remontuju.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 6
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1205
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 96

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sub Feb 29, 2020 11:41 am

WLABmz napisao:Zaboravljate da u Srbiji i dalje postoje deonice na Koridoru 10 na kojima vozovi idu 30 km/h, a nisu u planu da se u skorijoj budućnosti remontuju.


I evo, jedna od tih deonica jutros:

https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/134/hronika/3870684/resnik-cisterne-gorivo.html

Исклизнуло седам цистерни са горивом код Ресника

На излазу из станице Ресник, на прузи Београд-Ниш, око седам часова исклизнуло је седам цистерни са дизел горивом. Нема повређених нити опасности по становништво и животну средину.

Једна од тих седам цистерни се преврнула и из ње цури гориво. Одмах су на лице места изашле ватрогасне екипе, екипа МУП -а, интервентна екипа власника цистерни, као и железничка комисија, саопштило је предузеће "Србија карго".
Исклизнуле цистерне код Ресника
Исклизнуле цистерне код Ресника

Теретни воз саобраћао из Панчева за Црвени Крст и у свом саставу је имао 21 цистерну.

Због инцидента, на деоници пруге Београд-Ниш, саобраћај је у прекиду.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28971
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 16074
Pohvalio: 6873

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Sub Feb 29, 2020 3:03 pm

Do valjevac se islo 2:30 h min sad se ide 1 h i oces reci da nista uradjeno nije
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1205
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 96

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sub Feb 29, 2020 3:54 pm

direktor » Sub Feb 29, 2020 3:03 pm napisao:Do valjevac se islo 2:30 h min sad se ide 1 h i oces reci da nista uradjeno nije


Hajde ne izmišljaj! Niti sam rekao da nije urađeno ništa, već se rade remonti tamo gde i nije tako alarmanta situacija, a tamo gde je alarmantna situacija ništa se ne radi, niti je u planu. Stalna iskakanja vozova su samo pokazatelj toga, a leto tek sledi...

Urađena je 1/3 pruge do Valjeva koja je bila loša. Ostatak je bio dobar. Uvidom na sadašnji red vožnje i red vožnje 2013/2014 za brzi voz 431 na delu Rakovica - Valjevo vidi se:

2013/2014 - vozno vreme 1 sat i 31 minut
2019/2020 - vozno vreme 1 sat i 7 minuta

Vozno vreme nije skraćeno za 1 sat i 30 minuta kao što ti izmišljaš, već je skraćeno za 24 minuta zahvaljujući tome što je na delu Stepojevac - Lazarevac položena nova pruga i u tunelu Bela Reka gde je podignuta brzina. Na ostalim delovima je brzina ostala ista jer je remont tih pruga rađen ne tako davno i pruga je u dobrom stanju.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 4
Pendolino
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 490
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 420
Pohvalio: 342

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Sub Feb 29, 2020 11:45 pm

Исклизнуло седам цистерни са горивом код Ресника
На излазу из станице Ресник, на прузи Београд–Ниш, око седам часова исклизнуло је седам цистерни са дизел-горивом. Нема повређених нити опасности по становништво и животну средину.


https://www.rts.rs/page/stories/ci/stor ... orivo.html
tragac
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5141
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2991
Pohvalio: 5727

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Mar 01, 2020 10:41 am

direktor » 29 Feb 2020 02:03 pm napisao:Do valjevac se islo 2:30 h min sad se ide 1 h i oces reci da nista uradjeno nije

Odakle se do Valjeva stiže za 1h? Od Barajeva možda?
Stop nejednakom razvoju grada. Rakovica Independent!
drumstep
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 25
Pridružio se: Pon Feb 03, 2020 2:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 53
Pohvalio: 2

Re: Modernizacija železnice

Postod drumstep » Ned Mar 01, 2020 11:46 am

Дошљак napisao:Наствак... Нека ме неко исправи али имам утисак да ће пруга за брзине до 200км/ч бити само где су поставили ове цевасте носаче контактне мреже.


[/quote] Tako je. Beograd Centar - Novi Beograd 100 km/h, Novi Beograd - Batajnica 120 km/h. Nakon toga Batajnica - Nova Pazova putnički koloseci 200 km/h, teretni koloseci 120 km/h. Nova Pazova - Stara Pazova unutrašnji koloseci (za Suboticu) 200 km/h, spoljni koloseci 160 km/h (za Šid). U Novoj Pazovi se ugrađuju skretnice za 100 km/h u skretanje i tu razdvajaju pravci za Suboticu i Šid, umesto u Staroj Pazovi kao do sad.
[/quote]


znaci menjali su projekat malo, cujem da je promenjeno i za depo Zemun, nece biti izlaz iz depoa ka Zemun Polju.
milanche
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1640
Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2719
Pohvalio: 1018

Re: Modernizacija železnice

Postod milanche » Ned Mar 01, 2020 11:48 am

tragac » 01 Mar 2020, 09:41 napisao:
direktor » 29 Feb 2020 02:03 pm napisao:Do valjevac se islo 2:30 h min sad se ide 1 h i oces reci da nista uradjeno nije

Odakle se do Valjeva stiže za 1h? Od Barajeva možda?

Ja sam konkretno stigao iz Topcidera - barcem, za sat vremena do Valjeva. U minut tacan.
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1380
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2515
Pohvalio: 2078

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Ned Mar 01, 2020 8:24 pm

milanche » 01 Mar 2020 10:48 am napisao:
tragac » 01 Mar 2020, 09:41 napisao:
direktor » 29 Feb 2020 02:03 pm napisao:Do valjevac se islo 2:30 h min sad se ide 1 h i oces reci da nista uradjeno nije

Odakle se do Valjeva stiže za 1h? Od Barajeva možda?

Ja sam konkretno stigao iz Topcidera - barcem, za sat vremena do Valjeva. U minut tacan.

Tačnije 15 minuta duže. :kafa:
Screenshot_20200301_192304.jpg
orion
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2013
Pridružio se: Čet Sep 11, 2008 11:17 am
Lokacija: Beograd
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod orion » Pon Mar 02, 2020 11:07 am

радови недељом у Батајници..
Slika
Slika
Pohvale za post: 8
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1205
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 96

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pon Mar 02, 2020 11:13 am

drumstep » Ned Mar 01, 2020 11:46 am napisao:znaci menjali su projekat malo, cujem da je promenjeno i za depo Zemun, nece biti izlaz iz depoa ka Zemun Polju.


Nisu menjali projekat Beograd - Stara Pazova. Od početka je bilo predviđeno Vmax 120 km/h do Batajnice, uglavnom iz razloga koji sam već napisao. Depo odnosno TPS Zemun je potpuno drugi projekat druge firme (Srbija Voz) i nema veze sa projektom Beograd - Stara Pazova (Infra ŽS).
SlikaSlikaSlika
drumstep
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 25
Pridružio se: Pon Feb 03, 2020 2:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 53
Pohvalio: 2

Re: Modernizacija železnice

Postod drumstep » Pon Mar 02, 2020 12:15 pm

WLABmz » Pon Mar 02, 2020 10:13 am napisao:
drumstep » Ned Mar 01, 2020 11:46 am napisao:znaci menjali su projekat malo, cujem da je promenjeno i za depo Zemun, nece biti izlaz iz depoa ka Zemun Polju.


Nisu menjali projekat Beograd - Stara Pazova. Od početka je bilo predviđeno Vmax 120 km/h do Batajnice, uglavnom iz razloga koji sam već napisao. Depo odnosno TPS Zemun je potpuno drugi projekat druge firme (Srbija Voz) i nema veze sa projektom Beograd - Stara Pazova (Infra ŽS).


za brzinu je ok, to sam i ja video.,. one skretnice koje si rekao da ce biti u Novoj Pazovi, ja sam cuo da ce to biti radjeno u Staroj Pazovi na bloku 2 ka Indjiji.
Novkabl
Novice
Postovi: 7
Pridružio se: Pet Sep 20, 2019 6:42 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod Novkabl » Uto Mar 03, 2020 8:38 am

mvbg1 » Ned Mar 01, 2020 8:24 pm napisao:
milanche » 01 Mar 2020 10:48 am napisao:
tragac » 01 Mar 2020, 09:41 napisao:
direktor » 29 Feb 2020 02:03 pm napisao:Do valjevac se islo 2:30 h min sad se ide 1 h i oces reci da nista uradjeno nije

Odakle se do Valjeva stiže za 1h? Od Barajeva možda?

Ja sam konkretno stigao iz Topcidera - barcem, za sat vremena do Valjeva. U minut tacan.

Tačnije 15 minuta duže. :kafa:
Screenshot_20200301_192304.jpg

Slika

Najbrza veza Beograd Valjevo vozom je Beograd Rakovica - Valjevo i traje samo 1 sat i 6 minuta - brzi voz koji krece iz Rakovice u 17:13 i stize u Valjevo u 18:19
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3223
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2439
Pohvalio: 2418

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Uto Mar 03, 2020 1:10 pm

Mogu da potvrdim da je voz Rakovica-Valjevo ubedljivo najrentabilnija varijanta, trenutno.
The odds are never in our favor
kojekude
Beginner
Postovi: 71
Pridružio se: Sre Nov 07, 2018 10:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 114
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod kojekude » Uto Mar 03, 2020 4:54 pm

Novo stajalište 'Altina' se gradi na lokaciji na kojoj sam postavio pin na mapi, +-10 metara. Jedan peron je već poprilično završen, podzemni prolaz je urađen na čitavoj širini na kojoj terenutno ne postoji kolosek (gađao sam da pin postavim na mestu podzemnog prolaza). Pitanje je sledeće: postojeća stanica Zemun Polje je (sama stanična zgrada) udaljena oko 1100 metara od ove lokacije... Da li ima smisla da stanice budu toliko blizu jedna drugoj? Ili će stanica Zemun Polje da se ukine?

https://www.google.com/maps/place/44%C2 ... 20.3457178
Pohvale za post: 1
drumstep
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 25
Pridružio se: Pon Feb 03, 2020 2:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 53
Pohvalio: 2

Re: Modernizacija železnice

Postod drumstep » Uto Mar 03, 2020 9:32 pm

to se i ja pitam.. nije mi jasno.,posle stanice Zemun Polje opet tamo kod prvog putnog prelaza(koji ce ici ispod pruge), se pravi stajaliste za bg voz.
tragac
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5141
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2991
Pohvalio: 5727

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Čet Mar 05, 2020 7:47 am

Pre par dana u busu pored mene neke studentkinje iz UE pričaju jedna drugoj kako putuju u zavičaj....ovaj autoprevoznik, onaj....voz nisu ni spomenike.
Stop nejednakom razvoju grada. Rakovica Independent!
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10124
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11231
Pohvalio: 26860

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Mar 05, 2020 10:16 am

Такав поглед према железници има већина народа - игнорише је. Кад год некоме предложим воз гледа ме као лудака и каже да неће да путује две гладне године. Једном сам наговорио друштво да се из Новог Сада вратимо у Београд, још је радила главна станица, али су почели радови на прузи БГ-НС па се ишло преко триангла у Голубинце са мењањем смера локомотиве, толико су били сморени и бесни на мене што сам их наговорио да идемо возом уместо аутобусом.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta