Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8889
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 2815
Pohvalio: 608

Re: Modernizacija železnice

Postod dragan » Uto Maj 05, 2020 4:50 pm

Vidi se u polju put i proširenje pruge gde će biti nova ž.s. "Beška".
Prilično daleko od centra oba susedna sela, i Čortanovaca i Beške.
Prikačeni fajlovi
IMG_20200505_165256.jpg
Pohvale za post: 1
ZvezdaracMare
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 305
Pridružio se: Ned Jan 19, 2014 12:46 am
Kontakt:
Pohvaljen: 297
Pohvalio: 340

Re: Modernizacija železnice

Postod ZvezdaracMare » Uto Maj 05, 2020 5:08 pm

Razlog ocigledan,da se voz ne bi zaustavljao dvaput pa samim tim da brze stize od BG u NS i obrnuto,i da prividno stvori utisak vece brzine ustedom od nekoliko minuta,al podpuno je nebitno sto ce pristup stanici oba sela biti vece maltretiranje to nije vazno.Bitno da se vodja pohvali brzinom,sve je marketing,interesi gradjana su opet po strani!!!
drumstep
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 28
Pridružio se: Pon Feb 03, 2020 2:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 56
Pohvalio: 3

Re: Modernizacija železnice

Postod drumstep » Uto Maj 05, 2020 5:16 pm

S Voz ne planira nabavku lokomotiva i vagona.,tako reci, nemaju nikakav dugorocni plan. Radi se od danas do sutra. Vase zelje ce tesko neko uslisiti (da li bi bilo dobro kupiti polovan TGV sa paletom od 1600mm ili novi simens itd). Verujte mi da o tome u toj firmi niko ne razmislja. Lokomotive nisu ni u najavi. Sve novo sto se bude kupovalo odradice politika a ne struka. u martu je trebao biti raspisan tender za kupovinu novih EMG za 200kmh, sta je uradjeno ne znam, cim saznam napisacu ovde. Postoji vise varijanti (Stadler, Semens,Alstom ili neki kinez).
Ako pitate masinovodju Srbija Voza, on ce vam reci Stadler flirt 200, ali struku niko ne pita nista.

Vidim par stranica u nazad sliku skretnickog podrucja iz kabine Vectrona, niko nije prepoznao Staru Pazovu iako je autor naveo da je slika sa deonice Nova Pazova prema Staroj :lol: .. Toliko za sad.. :sesir:
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8889
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 2815
Pohvalio: 608

Re: Modernizacija železnice

Postod dragan » Uto Maj 05, 2020 5:49 pm

ZvezdaracMare » 05 Maj 2020 05:08 pm napisao:Razlog ocigledan,da se voz ne bi zaustavljao dvaput . .
Ukunuta je i ž.s. "Čortanovci Dunav", a verovatno još neka.
NSB
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 72
Pridružio se: Sre Maj 02, 2018 10:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 278
Pohvalio: 373

Re: Modernizacija železnice

Postod NSB » Uto Maj 05, 2020 6:25 pm

Koridori - Izgradnja pruge Beograd – Budimpešta


Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10761
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12108
Pohvalio: 29064

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Uto Maj 05, 2020 9:13 pm

Кад видим овог Станисављевића одмах изгубим вољу за гледањем.
Pohvale za post: 7
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17450
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4505
Pohvalio: 1071

Re: Modernizacija železnice

Postod vucko » Uto Maj 05, 2020 10:04 pm

Od 10.44 stanica NBGD i Ci-pi-ri-pi nadstrešnice.
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 29772
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17720
Pohvalio: 7383

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Sre Maj 06, 2020 12:10 am

Sto ga neupita gdje je pristup za invalide i wc na stanici...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 5
puskele
Beginner
Postovi: 30
Pridružio se: Sre Feb 08, 2017 7:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod puskele » Čet Maj 07, 2020 4:48 pm

Železnička stanica Beška je na pravom mestu, između oba mesta, bliže malo Beški. Ovoliko ulaganje ne može da prati trenutnu situaciju, nego buduću. Kada se pravila stanica Novi Sad, oko nje su pasla goveda i šetale svinje. Kraj "bulevara Oslobođenja" je bio kod kokre, 400m ispod stanice i nije bio bulevar, nego običan šor, a od kokre do stanice je išao atarski put i to sve pre 60 godina. Pogledajte danas, širi centar, bez i jednog putnog prelaza. Kroz deceniju ili dve, mesta Čortanovci i Beška će se spojiti. Očigledno je po prostornom planu da se oba naselja šire u atar na plato kuda prolazi pruga.
Promene stoje, treba se na iste naviknuti. Više se ovom prugom dobija nego što se oduzima, to je činjenica.
Pohvale za post: 6
NS arhitekt
Beginner
Postovi: 43
Pridružio se: Pet Mar 18, 2011 7:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 155
Pohvalio: 10

Re: Modernizacija železnice

Postod NS arhitekt » Čet Maj 07, 2020 7:53 pm

puskele » 07 May 2020 03:48 pm napisao:Železnička stanica Beška je na pravom mestu, između oba mesta, bliže malo Beški. Ovoliko ulaganje ne može da prati trenutnu situaciju, nego buduću. Kada se pravila stanica Novi Sad, oko nje su pasla goveda i šetale svinje. Kraj "bulevara Oslobođenja" je bio kod kokre, 400m ispod stanice i nije bio bulevar, nego običan šor, a od kokre do stanice je išao atarski put i to sve pre 60 godina. Pogledajte danas, širi centar, bez i jednog putnog prelaza. Kroz deceniju ili dve, mesta Čortanovci i Beška će se spojiti. Očigledno je po prostornom planu da se oba naselja šire u atar na plato kuda prolazi pruga.
Promene stoje, treba se na iste naviknuti. Više se ovom prugom dobija nego što se oduzima, to je činjenica.


Da ne bude zabune, i železnička stanica u Novom Sadu i bulevar Oslobođenja (23. oktobra) su građeni po tada važećem urbanističkom planu koji je predviđao da pravolinijski poveže železničku stanicu sa Štrandom. Zacrtani profil bulevara je bio 60 metara i sve kuće koje su ulazile u taj profil su srušene, izuzev zgrade na uglu Futoškog puta i bulevara Oslobođenja, koja je ostavljena zbog svojih arhitektonskih karakteristika. Tek kasnije, sredinom 70-tih se javila ideja da se bulevar "pređe" preko dunava preko novog mosta. Dalje, bulevar je trebao da se produži u auto-put za Beograd. Posle se odustalo od ideje da auto-put za Beograd ide tom trasom i izgrađen je na postojećoj.
Tako da priča o tome kako će Beška i Čortanovci "srasti" u jedno mesto ne stoji.
Pohvale za post: 2
gishko
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 783
Pridružio se: Uto Sep 27, 2016 1:41 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1601
Pohvalio: 4964

Re: Modernizacija železnice

Postod gishko » Čet Maj 07, 2020 11:15 pm

Ako je suditi po ministarkinim rečima, neki od ovih vozova bi trebalo da budu uzeti za BG - Budimpešta. Priča o tome na 1:50

Screenshot 2020-05-07 at 22.04.34.jpg


Ceo video:
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Professional
Postovi: 11193
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8538
Pohvalio: 2013

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Maj 08, 2020 12:22 am

Pa ovo su high speed vozovi.

Ovaj levo je model CR 400 BF ide u zavisnosti od verzije od 350 do 400 km/h.
Bulbulderac17
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1792
Pridružio se: Ned Jan 04, 2015 8:10 pm
Lokacija: Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4638
Pohvalio: 147

Re: Modernizacija železnice

Postod Bulbulderac17 » Pet Maj 08, 2020 12:32 am

pa dobro vozice ga u 3oj na 1.500 obrtaja


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pohvale za post: 4
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 514
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 452
Pohvalio: 355

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Pet Maj 08, 2020 1:05 am

A onaj desni je ono što su uzeli Makedonci?
Dart
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1061
Pridružio se: Čet Sep 13, 2018 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1208
Pohvalio: 14

Re: Modernizacija železnice

Postod Dart » Pet Maj 08, 2020 7:08 am

Desni je CJ5 hibrid napravljeno je samo 3 komada i 160km/h je max
Levi je Fuxing, ali je teško pogoditi koja tačno verzija.
abrines
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 888
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 9:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1613
Pohvalio: 1426

Re: Modernizacija železnice

Postod abrines » Pet Maj 08, 2020 8:42 am

Ово није никаква лабораторија, него диспечерски центар. Где им паде на памет да га назову лабораторија. :bash:
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 8014
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12347
Pohvalio: 7742

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Pet Maj 08, 2020 11:30 am

Dart » 08 May 2020 06:08 am napisao:Desni je CJ5 hibrid napravljeno je samo 3 komada i 160km/h je max
Levi je Fuxing, ali je teško pogoditi koja tačno verzija.

Obe makete su bile onomad na Sajmu, na događaju koji je organizovao Nenad Popović.

Taj hibrid je tačno ono što nama treba. Za razliku od Štadlera, Kinezi nude verzije i sa baterijama, i sa dizel-motorom. Mada verujem da će i Štadler uskoro izbaciti varijantu sa baterijama.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

Zdravlje je najpreče... bilo do juče.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 17450
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 4505
Pohvalio: 1071

Re: Modernizacija železnice

Postod vucko » Pet Maj 08, 2020 11:56 am

Dakle, kinezi posle Budimpešte grade do Niša. Biće kredita ihajhaj. A ovo za 200km/h ne shvatim kako joj ne dosadi da laže.
Пантограф
Expert
Postovi: 8014
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12347
Pohvalio: 7742

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Pet Maj 08, 2020 12:08 pm

Pa, tehnički ne laže; stvarno ćemo imati prugu za 200 km/h. E, sad, koliko će vozova dnevno ići tom brzinom... na tu temu će neki njen naslednik morati da smišlja opravdanja.

Zanimljivo, za Niš niko ne pominje 200, već 160 km/h. A to nema smisla, ne pravi se najbrža deonica na rubu mreže, nego na kičmi.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

Zdravlje je najpreče... bilo do juče.
Pohvale za post: 4
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1404
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2598
Pohvalio: 2141

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pet Maj 08, 2020 12:41 pm

abrines » 08 May 2020 07:42 am napisao:Ово није никаква лабораторија, него диспечерски центар. Где им паде на памет да га назову лабораторија. :bash:

Na koji dispečerski centar tačno misliš?
Пантограф
Expert
Postovi: 8014
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12347
Pohvalio: 7742

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Pet Maj 08, 2020 1:10 pm

Tanjug je uspeo da objavi da je to u BG Office Parku zapravo 'budući dispečerski centar za brzu prugu'.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

Zdravlje je najpreče... bilo do juče.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1318
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2033
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Maj 08, 2020 1:40 pm

Tačno se vidi da idu izbori, pa se odjednom zvaničan rok za završetak radova sa jula 2021. skratio na Zokinih "do kraja godine", a "desni kolosek do leta" (u stvari je levi, nego je Zoka neinformisana). A stanje na terenu je obrnuto, sa radovima se debelo kasni. A što se tiče ovih maketa vozova, nije se još krenulo ni u kakvu nabavku, a svi znamo da procedura tendera traje bar 3-4 meseci, a onda kad se izabere "najbolja" ponuda još 2-3 godine dok vozovi budu proizvedeni i stignu u Srbiju.
SlikaSlikaSlika
spatiotecte
Professional
Postovi: 11193
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8538
Pohvalio: 2013

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Maj 08, 2020 2:15 pm

Cim je rekla da će takvi vozovi biti nabavljeni to već znaci da neće biti tendera a za proizvodnju voza ne treba 3 godine već može za manje od 12 meseci da se naprave. Verujem da su oni već sve dogovorili odavno samo sto informacije nisu bile javne.

Mi smo već mesecima licitirali da li će da bude Stadler ili Siemens a oni su imali potpuno druge planove.
možda se ti vozovi već i proizvode za nas a da mi to ne znamo, nakon izgradnje brze pruge ima i period testiranja iste i za to je potreban voz tako da za godinu i po dana svakako mora nešto da dodje kod nas.
NS arhitekt
Beginner
Postovi: 43
Pridružio se: Pet Mar 18, 2011 7:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 155
Pohvalio: 10

Re: Modernizacija železnice

Postod NS arhitekt » Pet Maj 08, 2020 2:53 pm

Ne funkcioniše to baš tako kako zamišljate, da neko potvrdi koji tip voza želi da kupi, potpiše ugovor i fabrika sledeći dan fizički počne da proizvodi vozove.
Realno proizvodnja vozova traje kraće od roka isporuke ali svaka fabrika ima svoju internu dinamiku proizvodnje i prioritete tako da jedan mali Srbija Voz sigurno neće ubacivati preko reda samo zato što neko nije mislio na vreme o tim detaljima.

Drugo, da su tajno ispregovarali tip voza i da je urađena porudžbina već bi se uveliko hvalili renderima i maketama, tako da ni ovde priča ne pije vodu.

Ono što vidim kao rešenje je da će na par godina uzimati vozove u najam, samo da mogu da kažu da su pustili voz koji može da ide 200km/h.
Pohvale za post: 3
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10761
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12108
Pohvalio: 29064

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pet Maj 08, 2020 3:12 pm

Неће набављати возове велике брзине све док не ураде комплет пругу до Суботице, као и Мађари свој део.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gosta