Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Прле
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 715
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 715
Pohvalio: 867

Re: Modernizacija železnice

Postod Прле » Sre Maj 20, 2020 5:50 pm

ZvezdaracMare » Сре Мај 20, 2020 4:02 am napisao:Sinvoz iz ZR priznao Kosovo i Metohiju!!! :bash:


Ја им написао протестно писмо.
Pohvale za post: 6
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 514
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 452
Pohvalio: 356

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Sre Maj 20, 2020 10:21 pm

Ma batal'te politiku.

Nego da pitam, nešto sam čuo da deonice koje rekonstruiše Infra sama sa svojim ZOP ljudima bolje od kineskih i ruskih?
Pohvale za post: 2
abrines
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 890
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 9:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1615
Pohvalio: 1441

Re: Modernizacija železnice

Postod abrines » Čet Maj 21, 2020 8:52 am

Било би ми драго ако је то истина, да се докаже да и са половним праговима, осталим мањим средствима може боље. Свакако плус за домаћу привреду.
tragac
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5227
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 3113
Pohvalio: 6013

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Čet Maj 21, 2020 9:02 am

Domet Infrinih rekonstrukcija je max 80 kmh. To je sasvim dovoljno za lokalne pravce, ali ne i za magistralne.
U kući koja ne lupa u šerpe problem su zarđale kašike.
Пантограф
Expert
Postovi: 8016
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12366
Pohvalio: 7764

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Čet Maj 21, 2020 9:12 am

Па могу они да раде и за веће брзине, али на пругама где је то у плану су ангажовани Руси или Кинези.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

Zdravlje je najpreče... bilo do juče.
Pohvale za post: 1
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1321
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2036
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Maj 21, 2020 11:54 am

tragac » Čet Maj 21, 2020 9:02 am napisao:Domet Infrinih rekonstrukcija je max 80 kmh. To je sasvim dovoljno za lokalne pravce, ali ne i za magistralne.


To je domet jer se uglavnom radi sa polovnim materijalom skinutog sa deonica Koridora X koje se remontuju. I nije do 80, već do 100 km/h (Lapovo - Kragujevac). Btw, 100 km/h je bio domet svih remonata pruge u Srbiji od 2000. godine do danas, osim nove deonice Gilje - Paraćin i desnog koloseka Golubinci - Ruma koji su za 120 km/h.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 514
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 452
Pohvalio: 356

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Maj 21, 2020 9:19 pm

Gilje-Paraćin je ugovorena i plaćena za 160km/h a već ima dve LV. Pa kad kupiš veš mašinu imaš 5 godina garancije.

:bash:

Plašim se da ne bude tako i sa ovom za NS od 200km/h
Pohvale za post: 7
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1321
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2036
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Maj 21, 2020 9:55 pm

Pendolino » Čet Maj 21, 2020 9:19 pm napisao:Gilje-Paraćin je ugovorena i plaćena za 160km/h a već ima dve LV. Pa kad kupiš veš mašinu imaš 5 godina garancije.


Kao i deonica Batajnica - Golubinci:

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=06&dd=29&nav_id=441915


Na nekim projektima Železnice Srbije već rade. Tako je obezbeđen kredit Evropske investicione banke od 80 miliona evra za modernizaciju 93 kilometra pruge na Koridoru 10. Reč je o deonicama Batajnica - Golubinci, Ćele Kula-Staničenje, i Gilje - Ćuprija - Paraćin.

U modernizaciju pruge Batajnica - Golubinci, uključujući i izgradnju nove pruge duge sedam i po kilometara između Stare Pazove i Golubinaca, uloženo je 33 miliona evra. Modernizacija te pruge završena je krajem prošle godine i ova deonica prva je u Srbiji kojom vozovi mogu da saobraćaju brzinom od 160 kilometara na sat. U ovoj godini Železnice očekuju dalju realizaciju kredita i početak radova na deonicama Gilje - Paraćin i Ćele Kula - Staničenje.


A inače, Ćele Kula - Staničenje nikad nije ni urađeno. Pitanje je, ko, gde i kako je oprao pare. Ovo je možda jedna od najvećih malverzacija na železnici, koja nikad nije dospela do javnosti, zahvaljujući katastrofalnom kvalitetu novinarstva u Srbiji.

Od Evropske investicione banke srpske železnice planiraju da pozajme 150 miliona evra i taj novac namenjen je za modernizaciju i izgradnju dvokolosečne pruge na relaciji Stara Pazova - Novi Sad, za brzine do 160 kilometara na sat.


Ovo je još jedan debeli pokazatelj koliko se preplaćuje ono što se trenutno radi na prugama u Srbiji. Samo deonica Stara Pazova - Novi Sad je od 2010. do danas poskupela 4 puta!
SlikaSlikaSlika
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 514
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 452
Pohvalio: 356

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Maj 21, 2020 11:39 pm

Mrzim što ću ovo reći, ali svaka vlast krade i to je nekako, na žalost, uobičajeno.

Ali neka urade kako treba, pa neka su i uzeli. Ovo što se sada radi je težak javašluk. Potpuno nova deonica (nova trasa, projekat, eksproprijacija, pare, pare, pare,..) i šta je bilo?
Nije uspostavljen saobraćaj po projektovanoj brzini.
Posle tri godine i po toj redukovanoj brzini uvode LV zbog sleganja terena?!

Ako od onih 200km/h za NS bude i 160km/h biće dobro. U stvari biće dobro ako traje više od godinu dana.


Nemam reči da opišem kako sam besan. Naši ljudi rade bolje i jeftinije od stranaca, a mi opet uzimamo strance.
Pohvale za post: 6
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1321
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2036
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Maj 22, 2020 10:26 am

Pendolino » Čet Maj 21, 2020 11:39 pm napisao:Ali neka urade kako treba, pa neka su i uzeli.


Po meni je ovo nešto najgore, jer od toga sve počinje...
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
ValterUdarnik
Beginner
Postovi: 97
Pridružio se: Uto Nov 08, 2016 11:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 179
Pohvalio: 45

Re: Modernizacija železnice

Postod ValterUdarnik » Pet Maj 22, 2020 1:04 pm

Pendolino » Čet Maj 21, 2020 11:39 pm napisao:Mrzim što ću ovo reći, ali svaka vlast krade i to je nekako, na žalost, uobičajeno.

Ali neka urade kako treba, pa neka su i uzeli. Ovo što se sada radi je težak javašluk. Potpuno nova deonica (nova trasa, projekat, eksproprijacija, pare, pare, pare,..) i šta je bilo?
Nije uspostavljen saobraćaj po projektovanoj brzini.
Posle tri godine i po toj redukovanoj brzini uvode LV zbog sleganja terena?!

Ako od onih 200km/h za NS bude i 160km/h biće dobro. U stvari biće dobro ako traje više od godinu dana.


Nemam reči da opišem kako sam besan. Naši ljudi rade bolje i jeftinije od stranaca, a mi opet uzimamo strance.

Ne. Biti ce dobro kad bude od sad zauvijek 200km/h. Nase pilagodjavanje i ocekivanje nizih standarda je jedan od razloga zasto su takve seme uopce moguce
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1321
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2036
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Sub Maj 23, 2020 11:08 pm

Nastavlja se dalja modernizacija koridora X - danas čeoni sudar dva teretna voza kod Ralje. Srećom pa je brzina mala pa nema povređenih.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10771
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12126
Pohvalio: 29118

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:19 pm

Oпет електро локомотива налетела на дизелку или?
chiki
Novice
Postovi: 7
Pridružio se: Sub Nov 07, 2015 9:43 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod chiki » Sub Maj 23, 2020 11:24 pm

Koliko vidim probijen je rok za kolosek od NBG do Stare Pazove. Trebalo je 1. marta da se pusti saobraćaj. Jel to tačno?
Koji je rok za deo pruge od Male Krsne do Resnika ?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
NSB
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 72
Pridružio se: Sre Maj 02, 2018 10:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 278
Pohvalio: 373

Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Postod NSB » Sub Maj 23, 2020 11:32 pm

Дошљак napisao:Oпет електро локомотива налетела на дизелку или?
Вектрон и румунка.

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10771
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12126
Pohvalio: 29118

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:35 pm

A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?
NSB
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 72
Pridružio se: Sre Maj 02, 2018 10:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 278
Pohvalio: 373

Re: Modernizacija železnice

Postod NSB » Sub Maj 23, 2020 11:43 pm

Е то ће већ неко стручнији морати да објасни

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1321
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2036
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Ned Maj 24, 2020 12:28 am

Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:35 pm napisao:A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?


Ne znam na koji tačno sistem misliš. Ako možeš malo preciznije. Koliko znam, na toj deonici Koridora X većinu vremena signalizacija ni ne radi - neka potvrdi mvbg1 da li je ovo tačno.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 514
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 452
Pohvalio: 356

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Ned Maj 24, 2020 1:49 am

subota, 23. maj 2020, 21:49 -> 22:13
Izvor: RTS
Sudar dva teretna voza kod Ralje, saobraćaj na tom delu pruge u prekidu
U 19 časova i 33 minuta, u stanici Ralja, sudarila su se dva teretna voza, a u udesu nije bilo povređenih. Prvi teretni voz saobraćao je na relaciji Subotica–Dimitrovgrad a drugi, sa praznim vagonima, na relaciji Svilajnac-Vreoci, saopštila je kompanija "Srbija kargo".
Kako se navodi, skliznuo je jedan vagon natovaren papirom i tri prazna vagona.

Saobraćaj na tom delu pruge Beograd-Niš, trenutno je u prekidu.
Železnička komisija, koja je na licu mesta, utvrdiće razloge udesa, kao i nastalu materijalnu štetu, dodaje se u saopštenju.

https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... ralja.html

…nije prvi
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1404
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2598
Pohvalio: 2141

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 10:35 am

WLABmz » 23 May 2020 11:28 pm napisao:
Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:35 pm napisao:A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?


Ne znam na koji tačno sistem misliš. Ako možeš malo preciznije. Koliko znam, na toj deonici Koridora X većinu vremena signalizacija ni ne radi - neka potvrdi mvbg1 da li je ovo tačno.

Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1321
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2036
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Ned Maj 24, 2020 11:41 am

mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 10:35 am napisao:Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.


Ako signalizacija radi normalno, kako je moguće da se desi ovako nešto? Ako drugi voz ide u susret, signal bi trebalo da pokazuje STOJ i ako ga lokomotiva prođe da se aktivira autostop. Ili?
SlikaSlikaSlika
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1404
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2598
Pohvalio: 2141

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 11:42 am

WLABmz » 24 May 2020 10:41 am napisao:
mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 10:35 am napisao:Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.


Ako signalizacija radi normalno, kako je moguće da se desi ovako nešto? Ako drugi voz ide u susret, signal bi trebalo da pokazuje STOJ i ako ga lokomotiva prođe da se aktivira autostop. Ili?

Ja ti lepo napisah da je ljudski faktor u pitanju.
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1321
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2036
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Ned Maj 24, 2020 12:42 pm

mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 11:42 am napisao:Ja ti lepo napisah da je ljudski faktor u pitanju.


To mi je jasno. Ali zar signalizacija i autostop ne bi trebalo da spreče nesreće izazvane ljudskim faktorom? Nemam pojma koji je nivo SS uređaja na tom delu pruge...Zato i sam postavio prethodno pitanje.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10771
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12126
Pohvalio: 29118

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Maj 24, 2020 2:27 pm

mvbg1 » Нед Мај 24, 2020 9:35 am napisao:
WLABmz » 23 May 2020 11:28 pm napisao:
Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:35 pm napisao:A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?


Ne znam na koji tačno sistem misliš. Ako možeš malo preciznije. Koliko znam, na toj deonici Koridora X većinu vremena signalizacija ni ne radi - neka potvrdi mvbg1 da li je ovo tačno.

Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.

На то сам мислио, чини ми се да има и нека скраћеница али да се не фрљам боље да питам :D Чуо сам да је људски фактор у питању. На сликама изгледа да је Вектрон више оштећен. Иначе, онај зелени вектрон сликан са два наша на пре пар страница је изнајмљен од Комбинованог превоза.
milanobelgrade
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 895
Pridružio se: Sre Feb 24, 2010 3:10 pm
Lokacija: Звездара
Kontakt:
Pohvaljen: 1547
Pohvalio: 3082

Re: Modernizacija železnice

Postod milanobelgrade » Ned Maj 24, 2020 6:38 pm

:(
Prikačeni fajlovi
20200524_182608.jpg
#сви ми који не желимо да се од наших пара прави линија метроа Макиш-Миријево
Pohvale za post: 2

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gosta