Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3320
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1299
Pohvalio: 2589

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Sre Dec 21, 2016 7:31 pm

Sa novim redom vožnje počeo je zatvor pruge na deonicama BG-Lajkovac i sve južno od Niša. To će trajati mesecima. Zašto nisu uvedeni privremeni vozovi za zamenu Beograd-Kragujevac-Užice sa 711 u sinhronu ili nešto slično? Od ovolikih zatvora pruga imamo višak voznih sredstava u putničkom saobraćaju.
TROLEJBUS
Vozilo u kome vozač češće pritiska taster "četiri žmigavca" nego tastere za otvaranje i zatvaranje vrata.
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7516
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2176
Pohvalio: 3482

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Sre Dec 21, 2016 10:57 pm

зато што ред вожње раде људи без пола мозга. у ствари, тотално без мозга. а и Лапово-Крагујевац-Краљево путује 3 сата (!!!!!!!), тако да би воз БГ-КГ-УЕ путовао 7:40. и ко би онда тим возом путовао?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6609
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1474
Pohvalio: 484

Re: Modernizacija železnice

Postod boca-ica » Sre Dec 21, 2016 11:22 pm

JohnnyLee wrote : ... зато што ред вожње раде људи без пола мозга. у ствари, тотално без мозга

Sad ti je valjda jasnije , samo se igraju .... :lol:
Patrik.jpeg
Patrik.jpeg (17.5 KiB) Pogledano 2192 puta
.
Pohvale za post: 2
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7516
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2176
Pohvalio: 3482

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Čet Dec 22, 2016 7:45 am

а може и ово

где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
Gargoyle
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 313
Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 42
Pohvalio: 24

Re: Modernizacija železnice

Postod Gargoyle » Čet Dec 22, 2016 9:47 am

JohnnyLee » 21 Dec 2016 09:57 pm napisao:зато што ред вожње раде људи без пола мозга. у ствари, тотално без мозга.


ja recimo primećujem da vozni red na deonici šid-beograd-šid uopšte nije prilagođen ljudima koji dolaze na posao u beograd - commuterima, jer razmak između jutarnjeg dolaska i popodnevnog odlaska iznosi 8 sati i 4 minuta, što znači da jedino imaš šansu da se uklopiš ako radiš na glavnoj železničkoj stanici, al moraš da budeš baš brz i precizan :D :D :D
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6609
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1474
Pohvalio: 484

Re: Modernizacija železnice

Postod boca-ica » Čet Dec 22, 2016 10:31 am

U Bgdu u odnosu na status, veličinu, broj stanovnika i samo stanje svi putnički vozovi
bi morali da (za)staju na sva Bgd stajališta kroz koja prolaze
Svoju brzinu putovanja nadoknadjuju preskakajuci stajališta
umesto tu brzinu ostvaruju sa efikasnošću na otvorenom delu pruge.
Sada preskakajuci stajališta doprinose još vecoj Bg saob. gužvi i odbijanju manjeg procenta žel. putnika prilikom opredeljivanja o vrsti prevoza
jer svaki putnik prvo uradi kalkulaciju isplatljivosti, naročito sa dodatnim troškovima
vremena i sredstava
i nakon poredjenje opredelju je se za najisplatljiviju opciju.
Sadšnjim Bg žel. gledištima i pristupu to nikako nije opcija žel. transporta :(

Na primer mnogo puta sam video kako putnički voz samo projuri kroz stajalište Tošin bunar
a putnici koj gravitiraju Bežaniskoj kosi i toj regiji , troše i vreme, kapacitet i resurse javnog i dr. transporta kako bi se ponovo vratili u tu zonu.
(Još drastičniji primer su naselja kao sto je Batajnica)

Žel. MODERNIJI pristupu Bgdu , mora biti sa vecim uvažavanjem potreba gradjana
ako hoce da imaju opet Bg-putnike u inace vrlo jakoj konkurenciji sa dr. transp. sredstvima
Ovako kao u primeru, nece se rangirati u vrh te liste
te dovode u pitanje opravdanost ulaganja i boljitka u žel. putnički saob.
jer se ona meri isključivo u broju korisnika
:sesir:
.
Pohvale za post: 3
voz
Novice
Postovi: 3
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 12:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod voz » Čet Dec 22, 2016 11:11 am

Zaustavljanjem međugradskih linija (regio vozovi, tj brzi vozovi) na stajalištima gradske železnice, sa velikom verovatnoćom se remeti takt vozova same gradske železnice. Međugradske linije su podložnije kašnjenju, pa ih je lakše prevući do krajnje stanice u Bgd ili barem do većih stanica ako se ne zaustavljaju na svakom stajalištu. Koliko ja znam, svi lokalni vozovi iz pravca Subotice tj Novog Sada i Šida se zaustavljaju na svim stajalištima. Samo brzi vozovi ne stoje na svim stajalištima. Te vozove ne treba zaustavljati, jer to niko u svetu ne radi....brzi voz služi da preveze putnike od tačke A do tačke B, što je brže i kvalitetnije moguće. Samim tim, prijem gradskih tokova putnika, na teritoriji grada Beograda, je protivno ideji tj nameni takvih voza, kao i kapacitetima koje ti vozovi imaju. Bitno je takve vozove zaustaviti na mestima gde postoje značajnija čvorišta sa linijama gradskog prevoza.
Ideje koju si predložio je identična situaciji da međugradski autobus kada uđe u grad Beograd staje na svako stajalište gradskog prevoza na svom putu do BAS-a.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6609
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1474
Pohvalio: 484

Re: Modernizacija železnice

Postod boca-ica » Čet Dec 22, 2016 11:27 am

voz » 22 Dec 2016 09:11 napisao:.... identična situaciji da međugradski autobus kada uđe u grad Beograd staje na svako stajalište gradskog prevoza na svom putu do BAS-a.

Tako je
Ne samo sto doprinosi vecoj udobnosti i dr kalkulacije putovanja
nego direktno smanjuje gužvu u Bgd što je bitna stavka za svu zajednicu
Modernizuje se ne samo pruga i saob. sredstva - vec i pristup i odnos :D
.
Pohvale za post: 1
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 990
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 477
Pohvalio: 986

Re: Modernizacija železnice

Postod Kokos » Čet Dec 22, 2016 12:46 pm

Rangovi vozova postoje sa razlogom, brzi i IC vozovi samo na najvaznijim stajalistima, putnicki kao sto staje na svakoj banderi do npr Nisa, tako i kroz Beograd da staje na svakoj. Samo je potrebno uskladiti gradski saobracaj ukljucujuci i gradsku zeleznicu sa polascima vozova. Ako voz dolazi u Beograd posle ponoci, ljudi nekako od stanica moraju stici kuci.
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
Pohvale za post: 1
Pendolino
Intermediate
Postovi: 216
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 111
Pohvalio: 100

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Dec 22, 2016 1:57 pm

Pa ima istine i u jednom i u drugom.
Naravno da je bespredmetno razmatrati stajanje vozova za Bar, Sofiju ili Budimpeštu na više od dve stanice na područiju Beograda.
Sa druge strane, ljudima koji putuju na Novi Sad bi bilo idealno da voz ide iz npr. Ovče i da staje na svim stanica u Beogradu (P.Most, Vuk, K.Park, Prokop, NBG, Toša i dalje). Garantujem da bi to dovelo još dosta putnika. U tom smislu podržavam prebacivanje putničkog iz Niša na Prokop i Zemun, uz naravno kritiku što ne staje na Kneževcu i Toši.

...inače, u Beogradu ne postoji ni jedna stanica gradske železnice. Postoje samo stanice i stajališta Infrastrukture ŽS, koje i treba da se koriste i za druge vozove.

...i da, većina autobusa sa juga staje na Autokomandi i kod Hitne.
Pohvale za post: 2
Пантограф
Advanced
Postovi: 4491
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4114
Pohvalio: 2672

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Čet Dec 22, 2016 2:41 pm

За возове за НС потписујем то што си написао, али мислим и да би сваки воз са југа и са запада који опслужује Београд морао да стаје на све станице кроз које пролази: Раковица, Прокоп, НБ и Земун. Чвор је тако и пројектован.

Уз то, бар један пар возова ка Нишу и Пријепољу дневно (каснопоподневни) требало би да стаје на Тошином бунару, услед близине Студентског града. Вероватно би се могла увести још по нека таква цака у ред вожње.

Све то, наравно, под условом да Србијавоз није бирократска љуштура, већ предузеће које води рачуна о пословном резултату и приходима.
Nikola NS
Beginner
Postovi: 64
Pridružio se: Čet Okt 06, 2016 10:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 93
Pohvalio: 19

Re: Modernizacija železnice

Postod Nikola NS » Čet Dec 22, 2016 3:39 pm

Kada bismo na glavnim pravcima imali više od jednog voza za sat vremena u većem delu dana (a negde sada imamo i samo jedan voz u 3–4 sata), onda bi stroga podela vozova po rangu imala smisla. Kad sam bio u Holandiji, mogao sam da biram da li ću ući u brzi voz (Intercity) koji nema nijednu stajanje ili u lokalni (Sprinter) koji staje na svakoj stanici. Pritom je neverovatan osećaj kako na četvorokolosečnoj pruzi oba voza kreću u isto vreme, idu paralelno nekoliko minuta, a onda brzi projuri kroz prvu sledeću stanicu. Naravno, ovakav luksuz sebi mogu da priušte kada je od ranog jutra do kasne večeri najveći interval između vozova 15 minuta, a nekada i samo 5 minuta.

A kod nas ljudi uglavnom ni ne mogu da biraju, već se voze onim vozom koji ide u vreme koje im odgovara. Ali problem nastaje kada se ukidaju stajanja na stanicama koje je koristilo dosta putnika. Dosta putnika iz vozova Beograd – Novi Sad je ulazilo/izlazilo u Zemunu, a onda su prošle godine odlučili da ostave svega četri voza, a da ostalih 14 vozova ne staje u Zemunu, čime je napravljen problem velikom broju ljudi. Iz ličnog iskustva znam koliko je mučno stići od Novog Sada do Zemuna u vreme kada nema direktnih vozova, pa još i vikendom kada BG voz ide na sat vremena (i uglavnom ga u Batajnici treba čekati više od pola sata), a i 73 ima proređen red vožnje. A sva ta muka da bi se uštedelo minut-dva, koja se svakako izgube na ukrštanju vozova između Stare Pazova i Novog Sada.
Pohvale za post: 3
Вожд
Advanced
Postovi: 4520
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3504
Pohvalio: 3396

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Pet Dec 23, 2016 12:58 pm

Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 744
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 588
Pohvalio: 242

Re: Modernizacija železnice

Postod Stomatolog » Pet Dec 23, 2016 8:48 pm

"Taj projekat je obuhvatio rekonstrukciju i modernizaciju postojećeg koloseka i izgradnju potpuno novog koloseka i vraćanje na projektovanu brzinu od 120 kilometara na sat", istakao je Sultanov.

Ova izjava mi nije jasna, zar nismo konstatovali pre par dana da na starom koloseku još uvek važe stare brzine i da stari kolosek nije modernizovan?
Dalmatinac
Intermediate
Postovi: 138
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 229
Pohvalio: 311

Re: Modernizacija železnice

Postod Dalmatinac » Pet Dec 23, 2016 9:52 pm

Losa je bila konstatacija. Stare brzine mozda vaze dok prodje "probni" period.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1672
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1820
Pohvalio: 2325

Re: Modernizacija železnice

Postod Karlo del Ponte » Sub Dec 24, 2016 2:58 am

tragac » 21 Dec 2016 06:31 pm napisao:Sa novim redom vožnje počeo je zatvor pruge na deonicama BG-Lajkovac i sve južno od Niša. To će trajati mesecima. Zašto nisu uvedeni privremeni vozovi za zamenu Beograd-Kragujevac-Užice sa 711 u sinhronu ili nešto slično? Od ovolikih zatvora pruga imamo višak voznih sredstava u putničkom saobraćaju.

Постоје 2,5 пара возова дневно, за које је обезбеђена замена аутобусима на релацији Београд-Лајковац:
У 9:10 за Бар
У 15:25 за Пријепоље
У 4:02 из Ужица Пријепоље-Београд
У 10:15 из Ужица Врбница - Београд
У 15:32 из Ужица Бар-Београд
voz napisao:Zaustavljanjem međugradskih linija (regio vozovi, tj brzi vozovi) na stajalištima gradske železnice, sa velikom verovatnoćom se remeti takt vozova same gradske železnice. Međugradske linije su podložnije kašnjenju, pa ih je lakše prevući do krajnje stanice u Bgd ili barem do većih stanica ako se ne zaustavljaju na svakom stajalištu. Koliko ja znam, svi lokalni vozovi iz pravca Subotice tj Novog Sada i Šida se zaustavljaju na svim stajalištima. Samo brzi vozovi ne stoje na svim stajalištima. Te vozove ne treba zaustavljati, jer to niko u svetu ne radi....brzi voz služi da preveze putnike od tačke A do tačke B, što je brže i kvalitetnije moguće. Samim tim, prijem gradskih tokova putnika, na teritoriji grada Beograda, je protivno ideji tj nameni takvih voza, kao i kapacitetima koje ti vozovi imaju. Bitno je takve vozove zaustaviti na mestima gde postoje značajnija čvorišta sa linijama gradskog prevoza.
Ideje koju si predložio je identična situaciji da međugradski autobus kada uđe u grad Beograd staje na svako stajalište gradskog prevoza na svom putu do BAS-a.

Нема ту ни велике ни мале вероватноће. Ако говоримо о пропусној моћи пруге, и могућности формирања кашњења из саобраћајних разлога, максимум пропусне моћи и поузданости саобраћаја је када су сви возови истог ранга. Дакле, обрнуто, уколико се сви возови заустављају на свим станицама, већа је поузданост и капацитет. Чак, Стедлери имају боље карактеристике убрзања од РВР-ова за БГ:ВОЗ, и нижи под, што надокнађује мањи број врата.

Добро је погодио поенту неко, да су нека значајнија убрзавања вредна само ако заиста имамо јако пуно возова. Други случај је када немамо баш премало возова, а на одређеним станицама заиста немамо неки озбиљан прилив путника. Став Србија воза, зашто мало возова стаје на Тошином бунару, је да постоји врло висока фреквенција локалних возова између Новог Београда и Батајнице, па путници између могу да преседају. Наводили су ми школски пример са саобраћајног факултета, о уштедама коришћењем зонске станице, али који је применљив само за изразито моноцентричне градове. Званичан предлог реда вожње на релацији Београд - Нови Сад у мају месецу, када смо га предали, био је да свака два сата буду локални возови Нови Сад - Панчево Војловица, а између њих брзи возови, од којих је само један био Београд - Нови Сад. Остало, Крагујевац- Сомбор 2 пара, Нови Сад-Краљево један пар, Београд-Суботица један пар, 3 међународна ка Будимпешти, од чега 2 из Ниша, Суботица - Бар један пар и међународни Скопље - Суботица.

Међутим, у самом Удружењу, доста чланова мисли да би и међународни возови требало да стају у Тошином бунару и у Земуну, са чиме се ја не слажем. Односно, слажем се једино уколико се међународни воз пребаци у Прокоп, па је заустављање свих возова на Тошином бунару и у Земуну борба за сваког путника. Иначе, уколико би се остварио план уређења Земуна по захтевима петиције, коју правимо, имало би смисла да се готово сваки воз зауставља у Земуну.
Pohvale za post: 1
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2219
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 944
Pohvalio: 1852

Re: Modernizacija železnice

Postod RioBL » Sub Dec 24, 2016 9:56 am

Karlo del Ponte » Sat Dec 24, 2016 1:58 am napisao: Наводили су ми школски пример са саобраћајног факултета, о уштедама коришћењем зонске станице, али који је применљив само за изразито моноцентричне градове.


Meni se upravo i cini da je namjera planera saobracaja da formiraju linije brzih vozova koji ce na podrucju Beograda stajati SAMO na jednoj stanici - Prokopu. Kao potvrdu toga vidim najavu o dizanju brzine na dionici kroz NBG.

I tako, od stalno ponavljane teze da ce Prokop biti samo jedna od 4 jednakovazne stanice u cvoru, doci cemo do toga da cemo velika finansijska sredstva trositi na izgradnju jedne jedine terminalne stanice na prolaznoj pruzi. Na taj nacin prisiljavamo se da pravimo veliko saobracajno cvoriste na mjestu koje je sad skoro potpuno odsjeceno od grada. Prisiljavamo se da trosimo velika finansisjka sredstva dovodeci na to mjesto sredstva javnog saobracaja, istovremeno rizikujuci da nam zbog nedostatka sredstava propadaju ostali elementi u cvoru i da na kraju dobijamo neefikasan sistem prevoza. I u Beogradu i u ostatku Srbije. To se zove los menadzment.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 1
Вожд
Advanced
Postovi: 4520
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3504
Pohvalio: 3396

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Sub Dec 24, 2016 9:05 pm

Penzionisani plavi vozovi
Z. RAJIĆ | 24. decembar 2016. 18:45 | Komentara: 0

Sa pruge Sombor - Vrbas sišle i poslednje garniture popularne španske "makose" u Srbiji. Uz ruske kompozicije novi polasci, ali zamerke na red vožnje

http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... avi-vozovi
Nikola NS
Beginner
Postovi: 64
Pridružio se: Čet Okt 06, 2016 10:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 93
Pohvalio: 19

Re: Modernizacija železnice

Postod Nikola NS » Ned Dec 25, 2016 1:15 am

Редови вожње заиста (као да) су прављени по мери железничара. Али највеће изненађење за мене је било кад сам видео једног шефа секције како службено путује у Београд (било је ту још двоје службеника железнице, али заиста не знам на којим су радним местима). У питању је био ИЦС воз и очигледно је његов ред вожње направљен тако да дођу на посао, седну у воз и стигну у Београд на састанак. А није битно то што радно време велике групе потенцијалних корисника железнице (људи који из Пазове, Инђије па чак и Новог Сада путују у Београд на посао) почиње пре доласка тог воза у Београд.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21598
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8365
Pohvalio: 3103

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Ned Dec 25, 2016 3:57 am

Makose bi mogli da srede za rezervu hladnu
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 21598
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8365
Pohvalio: 3103

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Ned Dec 25, 2016 5:10 pm

Slika

Slika

Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 979
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 387
Pohvalio: 281

Re: Modernizacija železnice

Postod Gorstak89 » Pon Dec 26, 2016 1:05 am

Jedno vreme relacija Požarevac-Beograd imala je 6 polazaka, voz je putovao oko 2 sata i 20 minuta, sve je bilo redovno, međutim, niko to nije reklamirao, pokazao građanima pa su vozovi išli mahom prazni.
Kakva je situacija sada?
jedna linija
Iz požarevca: 3901 19:56 25.12.2016 22:45 25.12.2016 02:49
Iz Beograda: 3900 16:38 25.12.2016 19:37 25.12.2016 02:59
Dakle, sada ide jedan voz, treba mu skoro 3 sata da pređe nešto što se kolima pređe za 50 minuta a autobusom za 1h i 15 min.
Dalje, umobolno je i vreme polaska, jer je veća potreba požarevljana da idu u beograd nego obrnuto, pa ako se nadaš povratnom putu moraš da nađeš hotel ili dobru klupu!
Pored ove relacije imamo još 4 voza za smederevo i 1 za malu krsnu (relacija od oko 15-20km) i ni jedan voz za zaječar koji ide kroz veoma siromašan kraj (i nije elektrifikovan). Požarevac je do skoro imao i prugu do kostolca (park u samom centru) ali su uništili prugu na ulazu, a to bi bilo idealno za jednu metro-voz liniju koja bi smanjila jurnjavu i pomogla radnicima elektrane i kopova.
bilo je tu i nekih industrijskih koloseka ali to je davna istorija.
BRUKA I SRAMOTA! mogli su za zaječar da stave jednu rusku, i da malo doteraju relaciju bg-požarevac koja za male pare može da se spusti bar na 2h i za nešo veće na sat i po što bi bilo sasvim zadovoljavajuće.

E sad, moram da zapazim i ovu najavu kineske investicije, oni sad repariraju prugu od bg centar do nekle? pa taj deo nam je realno u najboljem stanju! zar nije logično reparirati deonicu ns-su? u daleko je lošijem stanju, i jeftinije je nju rekonstruisati! skratio bi se put za suboticu sa 4 na 3h sigurno!
Ukoliko Vam nije problem, posetite moj blog http://pravnipogledi.tk
bice zanimljivijih tekstova, a potrebni su mi citaoci kako bih ostvario neka prava...
Kolega2357
Higher intermediate
Postovi: 505
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 118
Pohvalio: 12

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Uto Dec 27, 2016 12:30 am

Pozarevacka pruga od Jajinaca do Male Krsne je skroz propala vecim delom se vozi sa 30 km/h.
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 979
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 387
Pohvalio: 281

Re: Modernizacija železnice

Postod Gorstak89 » Uto Dec 27, 2016 12:47 am

i jednim delom(kratkim) u blizini smedereva se vozi i do 100 kmh. najveći problemi su tu na prelazima pruga gde voz stoji i na nekim mostićima preko odvoda, kanala i potočića gde voz ide.. ili ne ide, teško je utvrditi, a ta količina metala i nekoliko rampi sigurno ne koštaju toliko da e može da se učini! i eto, bar 20 minuta da se skine sa relacije!
ali avaj, niko tu nema neku stvarnu želju da voskrsne železnicu.
Ukoliko Vam nije problem, posetite moj blog http://pravnipogledi.tk
bice zanimljivijih tekstova, a potrebni su mi citaoci kako bih ostvario neka prava...
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 744
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 588
Pohvalio: 242

Re: Modernizacija železnice

Postod Stomatolog » Uto Dec 27, 2016 6:05 pm

RTS, 27.12.2016.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... ranje.html

Железнице чека реструктурирање

Од првог јануара, "Желенице Србије", које чине три зависна предузећа "Инфраструктура", "Карго" и "Србија воз", ући ће у нову фазу реструктурирања која подразумева отпуштање око 3.000 радника, али и нови инвестициони циклус. Ове године је из Русије испоручено свих 27 моторних гарнитура, које ће возити путнике преко 125 километра нових колосека. Две велике светске силе су инвеститори и кредитори обнове Железнице Србије – Кина и Русија, које су нашле заједнички интерес да граде пруге у Србији.

Тренутно је највећи инвеститор на српским железницама – руска железница, која из кредита од 800 милиона долара обнавља пруге и железничку инфраструктру. Ове године је завршена двоколосечна пруга Београд–Панчево, али је и обновљено много деоница Коридора десет. Руси заједно са Кинезима од пролећа треба почну са градњом пруге од Београда до Будимпеште.

"Када се заврши, за три до четири године, ова пруга ће бити двоколосечна, моћи ће да прими возове који иду брзином до 200 километара на сат, а теретни возови ће моћи да иду 120 километара на сат. Од Београда до Будимпеште моћи ће да се стигне за три и по сата", истиче специјални саветник у Министарству инфраструктуре Раде Обрадовић.

Кинези дају комплетну телекомонуникациону инфраструктуру на овој прузи, што значи аутоматизацију саобраћаја, али и интернт везу за путнике. Домаћи пројектанти сарађују са кинеском компанијом "Хуавеј", а носилац пројекта је домаћа фирма ЦИП.

"Машиновође ће имати мање посла, возови ће се аутоматски укрштати, смањиће се људске грешке и повећати безбедност", напомиње пројектант ЦИП-а Илић Ана.

"Инфраструктура железнице" је задовољна изградњом пруга и сарадњом са страним партнерима, а овогодишњи резултати су импозантни.

"Ове године, за 215 милиона евра обновили смо 125 километара пруге, и припремили значајне пројекте за 2017. годину, када нас очекује инвестиција од око 640 милиона евра и око 275 километра нових реконструисаних пруга", рекао је генерални директор "Инфраструктуре" Душан Гарибовић.

Најбоља вест је да више од 50 одсто послова на нашим пругама раде домаће фирме, тако да се шине ни прагови не увозе. Са Кинезима је за пругу Београд–Будимпешта направљен договор да учешће буде 54 према 46 у корист кинеских фирми, али ће и тај посао донети и вишемилионску зараду домаћим добављачима материјала.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost