Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Вожд
Advanced
Postovi: 4255
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 2821

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Sre Dec 28, 2016 9:14 pm


Take a ride on China's Shanghai-Kunming high-speed railway
Dalmatinac
Intermediate
Postovi: 121
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 200
Pohvalio: 250

Re: Modernizacija železnice

Postod Dalmatinac » Čet Dec 29, 2016 12:07 am

Obratiti pažnju na razmak između pragova:

Slika
Pohvale za post: 2
Вожд
Advanced
Postovi: 4255
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 2821

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Uto Jan 03, 2017 8:23 pm


Шумска пруга
Pohvale za post: 2
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 910
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1245
Pohvalio: 859

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sre Jan 04, 2017 12:54 am

Vozd,hvala za objavu. Uzivao sam gledajuci. +1 :kk:
Pohvale za post: 1
Вожд
Advanced
Postovi: 4255
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3085
Pohvalio: 2821

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Sre Jan 04, 2017 1:05 am

:sesir:
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 20825
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7877
Pohvalio: 2876

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Čet Jan 05, 2017 2:18 am

Slika
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
arapski investitor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 570
Pridružio se: Sub Feb 07, 2015 1:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 449
Pohvalio: 1067

Re: Modernizacija železnice

Postod arapski investitor » Čet Jan 05, 2017 4:49 am

osim sto je poruka za privatnu a ne javnu upotrebu, sta je prikazano?
rusticus expectat, dum defluat amnis
Pohvale za post: 3
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7389
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2032
Pohvalio: 3285

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Čet Jan 05, 2017 8:07 am

пруга Београд-Суботица
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 20825
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7877
Pohvalio: 2876

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Čet Jan 05, 2017 1:23 pm

Dzoni ekspert
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 910
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1245
Pohvalio: 859

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Jan 05, 2017 1:26 pm

Pohvale za post: 2
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 822
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 366

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jan 05, 2017 1:54 pm

Fala onoj stvari.
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 914
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 383
Pohvalio: 848

Re: Modernizacija železnice

Postod Kokos » Čet Jan 05, 2017 1:57 pm

Koliko će od ovih 351 dan pruga biti zatvorena?
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 822
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 366

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jan 05, 2017 2:01 pm

Što sam jednom rekao i za barsku: neka bude i svih 351 dan ako će posle da šljaka normalno.
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
Pohvale za post: 1
Пантограф
Advanced
Postovi: 4378
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3952
Pohvalio: 2615

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Čet Jan 05, 2017 2:04 pm

Ево, да се подсетимо мало овог дебакла од кредитног аранжмана, који се реализује спорије него што шинобус стигне из Панчева у Бечкерек:


Потписан уговор са кинеском компанијом ЧЕЧ о реконструкцији пруге


БЕОГРАД, 5. јануара 2017. (Бета) - Предузеће Инфраструктура железнице Србије потписало је данас уговор са кинеском државном компанијом ЧЕЧ (Цхина цивил енгинееринг цонструцтион цорпорацион) о реконструкцији и модернизацихи деонице Распутница "Г"- Раковица-Ресник на прузи Београд-Младеновац-Ниш-Прешево, у вредности око 23,78 милиона евра.

Уговором је предвиђена реконструкција и замена грађевинске и електротехничке инфраструктуре у дужини 7,5 километара.

Радови, који се финансирају из зајма Европске банке за обнову и развој (ЕБРД), почеће половином фебруара и требало би да буду завршени за 351 дан.

Генерални директор Инфраструктура железница Србије, Душан Гарибовић је после потписивања уговора новинарима рекао да је уговор са ЕБРД о зајму за железницу укупне вредности 95 милиона евра потписан 2012. године и да су због кашњења у његовом повлачењу плаћен "не мали износ пенала".

Из тог зајма, како је додао, биће финансирана и реконструкција пруге Јајинци-Мала Крсна дужине 75,9 километа која би требало да почне половинам 2017.

Он је истакао да је кинеска компанија ЧЕЧ дала најповољнију понуду на тендеру ЕБРД-а и да ће реконструкција дела пруге на уласку у Београд са јужних пруга бити њен први посао у Србији.

Директор представништва за Србији ЧЕЧ, Џу (Зху) Тианран је казао да ће српске фирме као подизвођачи бити укључене у обнову пруге Распутница "Г"- Раковица- Ресник и да ће опрема бити набављена у Србији и земљама у окружењу.

По његовим речима, та компанија ће се надметати и за учешће у изградњи брзе пруге од Београда до Будимпеште, која ће бити финансирана кинеским зајмом.
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 822
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 366

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jan 05, 2017 2:09 pm

Jajinci-Mala Krsna ne zvuči nimalo loše, bez obzira što su naše lopuže/birokrate opet bili na svom nivou.
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 822
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 398
Pohvalio: 366

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jan 05, 2017 2:10 pm

Btw, nešto se šuškalo da će sređivati prugu do Malog Zvornika, čak i da je materijal već prenet. Šta bi od toga?
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 910
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1245
Pohvalio: 859

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Jan 05, 2017 2:34 pm

Kokos » 05 Jan 2017 12:57 pm napisao:Koliko će od ovih 351 dan pruga biti zatvorena?

Pošto je na celoj deonici pruga dvokolosečna neće se desiti da bude totalnih zatvora i prekida saobraćaja za vreme izvodjenja remonta.
Pohvale za post: 3
Pendolino
Intermediate
Postovi: 207
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 98

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Jan 05, 2017 2:36 pm

Valjda će konačno Rasputnicu G da preurede da pravac ka Pokopu bude "u pravcu" a ka Topčideru "u skretanju", kako bi moglo da se od Rakovice do Prokopa vozi bar 80km/h
Pohvale za post: 2
Пантограф
Advanced
Postovi: 4378
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3952
Pohvalio: 2615

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Čet Jan 05, 2017 2:37 pm

70 је ограничење у Дедињском тунелу.
Pohvale za post: 1
Kolega2357
Intermediate
Postovi: 460
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 11

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Čet Jan 05, 2017 2:39 pm

Da li se zna pocetak radova to jest datum pocetka radova?
Kolega2357
Intermediate
Postovi: 460
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 11

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Čet Jan 05, 2017 2:39 pm

Пантограф » Thu Jan 05, 2017 2:37 pm napisao:70 је ограничење у Дедињском тунелу.


I 50 u skretanje kada se ide prema Prokopu.
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 910
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1245
Pohvalio: 859

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Jan 05, 2017 2:53 pm

Kolega2357 » 05 Jan 2017 01:39 pm napisao:
Пантограф » Thu Jan 05, 2017 2:37 pm napisao:70 је ограничење у Дедињском тунелу.


I 50 u skretanje kada se ide prema Prokopu.

Nije 50 nego 30km/h.
A što se tiče brzine u skretanje problem je lako rešiti sa ugradnjom dužih skretnica.
Pendolino
Intermediate
Postovi: 207
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 105
Pohvalio: 98

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Jan 05, 2017 3:29 pm

Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.

Užasno me nervira ta poslovična polovičnost. Uradili prugu od Gilja do Paraćina za (još malo pa) 160km/h a Jagodina-Gilje 50km/h sa par laganica.
Sada je prilika da srede i Dedinjski tunel. To je nova pruga, koja verovatno nije mnogo propala da ne može da se sredi za veću brzinu, za male pare.


Nego, kad smo kod tunela, da li neko zna zbog čega onoliko tandrču točkovi u najdužem tunelu kod Ralje?
Пантограф
Advanced
Postovi: 4378
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3952
Pohvalio: 2615

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Čet Jan 05, 2017 4:02 pm

Добра је пруга у Дедињском, ал` не мож` брже због геометрије - преоштра је кривина. Можда би пендолино могао 90... :)

А о проблематици Рипањског тунела, чуда 19-вековног градитељства у Србији, слушао сам од упућених, али сам заборавио шта је беше прича. Мислим да је проблем са подлогом, да сав шљунак који би се насуо брзо пропада, али ме не држи за реч (тастатуру).
Pohvale za post: 2
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 910
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1245
Pohvalio: 859

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Jan 05, 2017 7:08 pm

Pendolino » 05 Jan 2017 02:29 pm napisao:Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.



Skretnice u "Dedinjskom" tunelu su oduvek bile za 50km/h i za vožnju u pravac i za vožnju u skretanje.
Inače trenutno u Srbiji ne postoje skretnice za veću brzinu za vožnju u skretanje od 50km/h.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: assassin, bobcha78 i 6 gosta