Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

milos.tro
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8690
Pridružio se: Uto Dec 24, 2013 11:42 pm
Pohvaljen: 8955
Pohvalio: 3763

Re: Modernizacija železnice

Postod milos.tro » Čet Jan 05, 2017 8:31 pm

Потписан уговор са кинеском компанијом „CCEECC“ за реконструкцију дела пруге Београд – Младеновац – Ниш – Прешево
Објављено 5. јануара 2017. 16:58
http://infrazs.rs/2017/01/potpisan-ugov ... s-presevo/

У четвртак, 05. јануара 2017.године, са почетком у 12.00 часова, у сали библиотеке Управне зграде „Инфраструктуре железнице Србије“ а.д., Немањина 6, одржано је свечано потписивање Уговора, са кинеском компанијом China Сivil Еngeneering Сonstruction Сorporacion (CCECC), за радове на деоници пруге Распутница „Г“ – Раковица – Ресник, на прузи Београд – Младеновац – Ниш – Прешево (државна граница). Уговор вредан 23.779.518,08 евра, свечано су потписали генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“ а.д., Душан Гарибовић и директор представништва за Србију, кинеске компаније „CCECC“, Zhu Tianran.


Уговором је предвиђена реконструкција и замена грађевинске и електротехничке инфраструктуре у дужини од 7,5 километара. Радови подразумевају прилагођавање висине перона гарнитурама БГ воза у станици Раковица, сређивање перона и надстрешница у стајалишту Кијево – Кнежевац, затим у станици Ресник, изградњу подходника и доградњу станичне зграде као и гараже са једним помоћним колосеком, модернизацију три путна прелаза и реконструкцију пропуста.

Радови, који се финансирају из зајма ЕБРД 5, на овој деоници, почеће половином фебруара, уколико временски услови буду дозволили, а најкасније почетком марта и рок за њихов завршетак је 351 дан.

Генерални директор је у свом обраћању представницима медија истакао да је кинеска компанија „CCECC“ дала најповољнију понуду на тендеру ЕБРД – а и да ће реконструкција дела пруге на уласку у Београд са јужних пруга бити њен први посао у Србији. Такође је нагласио да ће из тог зајма бити финансирана и реконструкција пруге Јајинци – Мала Крсна, дужине 75,9 километара, која би требало да почне половином 2017. године. Посебно се захвалио извршној директорки, Мири Вукмировић и директорки Сектора за развој, Горици Петровић на вишемесечном залагању како би се целокупан поступак око реализације овог Уговора успешно привео крају.

Mедијима се обратио и директор представништва за Србију кинеске компаније „CCECC“, Zhu Tianran, рекавши да ће српске фирме као подизвођачи бити укључене у реконструкцију ове деонице и да ће опрема бити набављена у Србији и земљама у окружењу.
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 741
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 355
Pohvalio: 328

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pet Jan 06, 2017 12:21 pm

Bome, nije da su i nadstrešnice u Rakovici neka klasa.
Inače, šta bi od priče o stanici u Košutnjaku koju je svojevremeno Mališa najavio? :D
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
Вожд
Advanced
Postovi: 4130
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2799
Pohvalio: 2512

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Sub Jan 07, 2017 1:17 am

Воз у Пландишту после 11 година
http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/voz-u ... 89894.html

Pohvale za post: 2
bobcha78
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 433
Pridružio se: Uto Feb 02, 2016 4:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 764
Pohvalio: 1353

Re: Modernizacija železnice

Postod bobcha78 » Sub Jan 07, 2017 8:04 pm

Pogledajte ljudi kakva je stanica, a 90% stanica su takve. SRAMOTA za železnice Srbije, državu Srbije i svih nas
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2764
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1405
Pohvalio: 3188

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Jan 07, 2017 8:24 pm

Станичне зграде и кругове треба предати локалним самоуправама, а Инфрструктура да се фокусира на одржавање шина, скретница, рампи, сигнала, тунела, мостова, контактне мреже и остале опреме и пратеће инфраструктуре.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1652
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1770
Pohvalio: 2286

Re: Modernizacija železnice

Postod Karlo del Ponte » Sub Jan 07, 2017 9:39 pm

mvbg1 » 05 Jan 2017 06:08 pm napisao:
Pendolino » 05 Jan 2017 02:29 pm napisao:Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.

Skretnice u "Dedinjskom" tunelu su oduvek bile za 50km/h i za vožnju u pravac i za vožnju u skretanje.
Inače trenutno u Srbiji ne postoje skretnice za veću brzinu za vožnju u skretanje od 50km/h.

Потребно је прецизније се изразити:
На пругама Железница Србије не постоје скретнице Р-500 за 65км/с, а да се уредно одржавају за ту брзину. У Батајници и Реснику су неке од скретница тих карактеристика, а вероватно има и на још неким местима.

А везано за најаву реконструкције пруге Распутница Г - Раковица - Ресник, мало ми је глупо да су поменули реконструкцију Раковице за гарнитуре БГ:ВОЗ-а. Вероватно су мислили на реконструкцију перона због Стедлера, што би било одлично!
Pohvale za post: 1
Kolega2357
Intermediate
Postovi: 433
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 10

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Ned Jan 08, 2017 12:43 am

Karlo del Ponte » Sat Jan 07, 2017 9:39 pm napisao:
mvbg1 » 05 Jan 2017 06:08 pm napisao:
Pendolino » 05 Jan 2017 02:29 pm napisao:Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.

Skretnice u "Dedinjskom" tunelu su oduvek bile za 50km/h i za vožnju u pravac i za vožnju u skretanje.
Inače trenutno u Srbiji ne postoje skretnice za veću brzinu za vožnju u skretanje od 50km/h.

Потребно је прецизније се изразити:
На пругама Железница Србије не постоје скретнице Р-500 за 65км/с, а да се уредно одржавају за ту брзину. У Батајници и Реснику су неке од скретница тих карактеристика, а вероватно има и на још неким местима.

А везано за најаву реконструкције пруге Распутница Г - Раковица - Ресник, мало ми је глупо да су поменули реконструкцију Раковице за гарнитуре БГ:ВОЗ-а. Вероватно су мислили на реконструкцију перона због Стедлера, што би било одлично!


Verovatno je neko pogresno napisao to da ce smanjivati perona za BG Voz.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7273
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 1923
Pohvalio: 3087

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Ned Jan 08, 2017 3:42 pm

можда ставе Штедлера на БГВ за ту релацију. елем, од 13. јануара воз Београд-Крагујевац-Косовска Митровица (не, није Њуз.нет)
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3034
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1134
Pohvalio: 2136

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Jan 08, 2017 3:45 pm

a najjača je propaganda vlasti "prvi put od rata ide voz BG-Mitrovica". Kog rata pitam se, sirijskog ili ukrajinskog, jer su ti ratovi jedini koji su se desili otkako je 2010 ili 2011 prestao da ide voz istom trasom.
TROLEJBUS
Vozilo u kome vozač češće pritiska taster "četiri žmigavca" nego tastere za otvaranje i zatvaranje vrata.
Dalmatinac
Intermediate
Postovi: 111
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 150

Re: Modernizacija železnice

Postod Dalmatinac » Ned Jan 08, 2017 5:20 pm

Smanjise brzinu na 160

Kontam uskoro da ce najavljivati 120 a nakon toga 100... A kad je 100 sto onda ista da se dira, kad vec sad na nekim delovima ide 100... ma nek ostane sve kako je...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1218125
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2764
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1405
Pohvalio: 3188

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Jan 08, 2017 5:56 pm

JohnnyLee » Нед Јан 08, 2017 2:42 pm napisao:можда ставе Штедлера на БГВ за ту релацију. елем, од 13. јануара воз Београд-Крагујевац-Косовска Митровица (не, није Њуз.нет)


Oво и није лоша вест, значи пустиће 711 (надам се спрегнуте гарнитуре) до КМ, што значи да би могли и на другим правцима слично да ураде, нпр. воз до Крагујевца, Лознице, Неготина...
Pohvale za post: 1
Вожд
Advanced
Postovi: 4130
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2799
Pohvalio: 2512

Re: Modernizacija železnice

Postod Вожд » Ned Jan 08, 2017 6:29 pm

Слажем се, добра вест.
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 878
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 344
Pohvalio: 786

Re: Modernizacija železnice

Postod Kokos » Ned Jan 08, 2017 8:46 pm

Dalmatinac » 08 Jan 2017, 16:20 napisao:Smanjise brzinu na 160

Kontam uskoro da ce najavljivati 120 a nakon toga 100... A kad je 100 sto onda ista da se dira, kad vec sad na nekim delovima ide 100... ma nek ostane sve kako je...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1218125


Meni ovo izgleda kao da je izjavila čisto da bi nešto izjavila. Neka me neko ispravi ali verujem da na većini deonice Bg-Ni, možemo da imamo 120 km/h, a na mnogim i 160 km/h. Dok su ka Budimpešti do sad najavljivali 200kmh, a eto ti sad 160km/h.

A ovo što je najavio Marko Đurić, ako se saberu vozna vremena sada na toj relaciji BG-KM teško može bez 8 sati. Videćemo najavu Srbija voza o ovom vozu, još ga nema u redu vožnje. Ali putovati Štedlerom 8 sati, pa bolje se ubiti. A i ovo brendiranje voza, je u najmanju ruku kič. Tako da ja o tome imam samo da kažem https://youtu.be/lUfxNqEAvjU?t=16s
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 874
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1148
Pohvalio: 791

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Ned Jan 08, 2017 9:44 pm

Kokos,neće Stadler pokrivati ovaj voz iz Beograda ka Kosovskoj Mitrovici već DMU 711. Pruga od Lapova preko Kraljeva ka Kosovskoj Mitrovici je neelektrificirana. 711 ima kud i kamo udobnija sedišta nego 413. Doduše nemogu se porediti po udobnosti sa sedištima u Gošinim vagonima ali mogu da prodju.
Pohvale za post: 1
Kokos
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 878
Pridružio se: Čet Mar 17, 2011 3:19 pm
Lokacija: Galenika
Kontakt:
Pohvaljen: 344
Pohvalio: 786

Re: Modernizacija železnice

Postod Kokos » Ned Jan 08, 2017 9:57 pm

Ok, moja greška, nikako da zapamtim koji broj su Rusi koji Švajcarci. Al opet zar nije besmisleno da od Beograda do Lapova ide DMV?
"Najzad, Beograd je najidealnije mesto na svetu da se uhvati autobus za Zemun." - Momo Kapor

https://prugomokoevrope.wordpress.com/
Kolega2357
Intermediate
Postovi: 433
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 10

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Ned Jan 08, 2017 10:05 pm

DMU 711 nije voz vec sinobus.
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2764
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1405
Pohvalio: 3188

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Jan 08, 2017 10:58 pm

Kokos » Нед Јан 08, 2017 8:57 pm napisao:Ok, moja greška, nikako da zapamtim koji broj su Rusi koji Švajcarci. Al opet zar nije besmisleno da od Beograda do Lapova ide DMV?


Јесте, као и што је бесмислено да иде од БГ до Панчева, али просто даље oд неких места немамо електрификовану пругу, а људе је јако тешко натерати да путују возом са преседањем ако имају директни аутобус. Проблем је што немамо гарнитуре са електромотором и пантографом али и дизелмотором за кретање по неелектрификованим пругама.
Dalmatinac
Intermediate
Postovi: 111
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 9:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 150

Re: Modernizacija železnice

Postod Dalmatinac » Pon Jan 09, 2017 12:19 am

Krenula put Srbije. Da su ovakve sve gde bi nam bio kraj... :D

Slika
Slika

Svako ko je rekao da nije to ona sa prvobitno postavljene slike se malo zeznuo.
Pohvale za post: 5
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2764
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1405
Pohvalio: 3188

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pon Jan 09, 2017 12:52 am

Једва чекам да стигне :) Лепо је што је ТЕНТ задржао своју оригиналну шему за разлику од ЖС.
Kolega2357
Intermediate
Postovi: 433
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 99
Pohvalio: 10

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Pon Jan 09, 2017 1:50 am

Ova lokomotiva je za 100 kW jaca od 461.
loyola
Higher intermediate
Postovi: 1513
Pridružio se: Uto Dec 10, 2013 3:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 691
Pohvalio: 696

Re: Modernizacija železnice

Postod loyola » Pon Jan 09, 2017 2:04 am

tragac » Sun Jan 08, 2017 2:45 pm napisao:a najjača je propaganda vlasti "prvi put od rata ide voz BG-Mitrovica". Kog rata pitam se, sirijskog ili ukrajinskog, jer su ti ratovi jedini koji su se desili otkako je 2010 ili 2011 prestao da ide voz istom trasom.


Naravno da lazu kao i za sve. Vozio sam se nekoliko puta ovim vozom. Mada, sad ce da se izvade da kazu prvi put do Kosovske Mitrovice, jer je isao do Zvecana...
#samojako da pobedimo #napreDNO
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7273
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 1923
Pohvalio: 3087

Re: Modernizacija železnice

Postod JohnnyLee » Pon Jan 09, 2017 11:36 am

Kolega2357 » 08 Јан 2017, 21:05 napisao:DMU 711 nije voz vec sinobus.


колико знам, 710 и 812 су шинобуси, а ово је ДМВ

Дошљак » 08 Јан 2017, 16:56 napisao:Oво и није лоша вест


Вожд » 08 Јан 2017, 17:29 napisao:Слажем се, добра вест.


са овако лошим стањем пруге, и слањем 711 на пут од 8+ сати, ово је јако лоша вест. да су скарабуџили неку локомотиву и 3-4 вагона, па и да кажем да је ок вест. овако... више ће та 711 да проведе на сервису него у вожњи
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1652
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1770
Pohvalio: 2286

Re: Modernizacija železnice

Postod Karlo del Ponte » Pon Jan 09, 2017 12:41 pm

Dalmatinac » 08 Jan 2017 04:20 pm napisao:Smanjise brzinu na 160
Kontam uskoro da ce najavljivati 120 a nakon toga 100... A kad je 100 sto onda ista da se dira, kad vec sad na nekim delovima ide 100... ma nek ostane sve kako je...
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1218125

Ако су смањили на 160км/с, то је знак разума јер:
1. Тренутно немамо вучна средстава за брзине преко 160км/с. Имамо само 26 вагона за брзине 200км/с, а које због уштеда одржавамо по стандардима за 160км/с.
2. Иста власт која се буса у груди за брзине 200км/с уништила је једини елемент техничке оперативе који смо имали за ту брзину, а то су Институт Кирило Савић и Гошин институт.
3. Технологија контактне мреже коју користимо је за 180км/с, а сигнална техника за 160км/с.
4. Наша грађевинска оператива је за брзине до 120км/х.

Следећи логичан корак је 160км/х. Чак и много богатија и рационалније управљана Немачка је током 1980-тих оценила да је преценила своје могућности, и спустила циљни стандард са 160 на 140. Земља која је по својој економији и организацији пример за целу Југоисточну Европу, Румунија, има тек пар стотина километара пруга за брзине 160км/с, и то 10 година након уласка у Европску унију.

А 70-120 километара на сат је стандард са којим би провинција пропевала! То би, на пример, значило да се Београд-Зајечар путује 3,5 сата што је брже од аутобуса, а чак и уз најбољу транспортну политику, за то ће нам требати године!
Pohvale za post: 4
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 874
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1148
Pohvalio: 791

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pon Jan 09, 2017 1:35 pm

160km/h u ovom trenutku puna kapa. Raditi geometriju koloseka za veće brzine(200km/h) radi kasnijeg upgrade-a,ako se ukažu potrebe za tim.
mvbg1
Higher intermediate
Postovi: 874
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1148
Pohvalio: 791

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pon Jan 09, 2017 2:38 pm

Kolega2357 » 09 Jan 2017 12:50 am napisao:Ova lokomotiva je za 100 kW jaca od 461.

Ova lokomotiva je mnogo jača od ŽS serije 461 nego tih 100kw što si napisao. 461 ima snagu od 5100kw a ova Kineska lepotica 7000kw. 461 je za brzine do 120km/h naspram 140km/h za koliko je konstruisana nova lokomotiva TENT-a.
Pohvale za post: 3

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta