Stranica 342 od 402

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Čet Apr 12, 2018 9:18 pm
od tzoran1
Istorija Srba pocinje negde od 2013...

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Čet Apr 12, 2018 11:08 pm
od WLABmz
Pa slagaše i da je rekonstrukcija završena...Nije! Nego je ovo političko otvaranje kao i što su otvarani na jesen radovi u Zemunu koji nisu ni počeli...

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 12:06 am
od vucko
Koji heroji, postavljaju slike od 15 kb 2018. godine. Braćo, nije ovo 1998. godina i vreme dialupa 33.6 k. Da li ste vi kršteni???

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 12:41 am
od direktor
Pa kako da cuje IZS za beovoz kad postoji od skoro sve ranije je nije postojalo

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 9:41 am
od roland
Da li je moguće da u Srbiji ne postoji građevinska firma koja je sposobna da uradi rekonstrukciju železničke pruge?? Rusi nam rekonstruišu prugu iz ruskog kredita, kineske firme rade rekonstrukciju pruge do Subotice iz kineskog kredita a sad vidim da nam kineska firma radi rekonstrukciju pruge do Rakovice iz evropskog kredita!! :o Ako se ne varam nijedna domaća firma nije dobila projekat rekonstrukcije pruge u poslednjih nekoliko godina.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 10:48 am
od WLABmz
roland » Pet Apr 13, 2018 9:41 am napisao:Ako se ne varam nijedna domaća firma nije dobila projekat rekonstrukcije pruge u poslednjih nekoliko godina.


Svugde su domaće firme podizvođači.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 11:35 am
od Kokos
Privremena izmena koja nije privremena

PRIVREMENA IZMENA SAOBRAĆAJA VOZA IZ NIŠA
„Srbija Voz“ a.d. obaveštava korisnike svojih usluga da će zbog početka saobraćaja BG:VOZ-a za Resnik, od 13. aprila 2018. godine, doći do izmene saobraćaja putničkih vozova.
Voz koji iz Niša polazi u 03:06 časova za Beograd Centar, saobraćaće do stanice Beograd.
Voz koji iz Beograd Centra, preko Rakovice, polazi za Niš u 15:22 časova, polaziće iz stanice Beograd u 15:10 časova.


Koliko su nesposobni to je strašno.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 12:14 pm
od WLABmz
vucko » Pet Apr 13, 2018 12:06 am napisao:Koji heroji, postavljaju slike od 15 kb 2018. godine. Braćo, nije ovo 1998. godina i vreme dialupa 33.6 k. Da li ste vi kršteni???


Čak se i na tim slikama od 15 kb vidi da remont nije završen...

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 12:19 pm
od DzonTravolta
Znali smo da neće otvoriti završenu prugu. Gde bi nam kraj bio da su sve stigli na vreme. :kafa:

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 8:13 pm
od RioBL
Kokos » Fri Apr 13, 2018 10:35 am napisao:Privremena izmena koja nije privremena

PRIVREMENA IZMENA SAOBRAĆAJA VOZA IZ NIŠA
„Srbija Voz“ a.d. obaveštava korisnike svojih usluga da će zbog početka saobraćaja BG:VOZ-a za Resnik, od 13. aprila 2018. godine, doći do izmene saobraćaja putničkih vozova.
Voz koji iz Niša polazi u 03:06 časova za Beograd Centar, saobraćaće do stanice Beograd.
Voz koji iz Beograd Centra, preko Rakovice, polazi za Niš u 15:22 časova, polaziće iz stanice Beograd u 15:10 časova.


Koliko su nesposobni to je strašno.


Sto sad to? Zar ne mogu BG voz iz Resnika i voz iz Nisa na istu stanicu?
Zar ne planiraju zatvoriti stanicu Beograd?

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 8:14 pm
od direktor
Moze rio samo treba da se uskladi

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Apr 13, 2018 10:00 pm
od milos.tro
"Prvi dan uvođenja linije br 2. BG_Voza na relaciji Beograd Centar- Resnik.
Kašnjenja na ovoj relaciji duplo veća nego li vozno vreme. Zbog kašnjenja "Srbija Voz" šalje I dodatnu garnituru u saobraćaj.
Tako je kad se projekat smatra gotovim I ceremonijalno otvori, pre nego što su radovi ni do pola završeni.
Resnik, 13.4'2018."
izvor.vozovi i zeleznička infrastruktura

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 12:24 am
od Вожд
DSC_0252.JPG
DSC_0252.JPG (134.99 KiB) Pogledano 780 puta
DSC_0001.JPG
DSC_0001.JPG (119.58 KiB) Pogledano 780 puta

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 1:04 am
od direktor
Opa mjerna kola to jos u zivotu i radi

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 6:21 am
od puskele
Po nekim informacijama, od ponedeljka 16.04. počeće remont pruge Stara Pazova-Inđija u sklopu remonta SP-NS. Doći će do totalnog zatvora, a vozovi će saobraćati preko Golubinaca. Postavlja se dvokolosečna pruga, a u stanicic Inđija remontuju se svi koloseci sem 2 i 3 koji će služitit za odvijanje saobraćaja. Takođe, kada počne remont, redukovaće se neki polasci na relaciji BG-NS i obratno. Po nezvaničnim informacijama ukinuće se negde oko 5 polazaka.
Žeželjev most je pušten 7. aprila, mada još uvek nefunkcioniše u punom kapacitetu. Poslednje dve noći bio je totalni zatvor u trajanju od po 15 sati, za to vreme demontirane su privremene skretnice i podignuta je pruga preko starog mosta. Ostala je samo skretnica br. 2 sa Petrovaradinske strane koja deli novoizgrađeni kolosek na mostu, levi i desni. Vozovi saobraćaju u međustaničnom razmaku zbog nedostatka signalizacije, tj. ne puštanja u funkciju novih prostornih signala. Brzina preko mosta je 30km/h. Kompletan završetak očekuje se za nekih 7 dana, tada će voz saobraćati preko mosta 80 km/h, kao i na celom rastojanju od N.Sada do Petrovaaradina.

Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 7:34 am
od RioBL
direktor napisao:Moze rio samo treba da se uskladi
Sta da se uskladi? Moje pitanje je jednostavno. Zašto vraćaju liniju na glavnu stanicu sa koje su je nedavno uklonili? Gdje je problem? Šta bi se desilo sa vozom za Niš da je Glavna već zatvorena?

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka

Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 10:58 am
od WLABmz
RioBL » Sub Apr 14, 2018 7:34 am napisao:
direktor napisao:Moze rio samo treba da se uskladi
Sta da se uskladi? Moje pitanje je jednostavno. Zašto vraćaju liniju na glavnu stanicu sa koje su je nedavno uklonili? Gdje je problem? Šta bi se desilo sa vozom za Niš da je Glavna već zatvorena?

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka


Remont nije završen. Do završetka remonta trasa BG:voza je u koliziji sa ovim vozom. Kada bude gotov remont neće biti prepreke da se ovaj voz vrati na Prokop.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 12:27 pm
od beobike
Više koristi bi bilo da je BG Voz išao do Glavne stanice, da ne kažem do BnV.

A ne bih da pišem ovde šta je sa čim u koliziji. Koliko je meni poznato, verovatno po prvi put u istorji, ovakve stvari odlučuje isključivo i samo politika.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 12:58 pm
od spatiotecte
+1 Tako je, to i ja mislim, da ljudi mogu direktno iz svih krajeva grada da dodju pravo u centar kao sto je Glavna bilo bio mnogo vise putnika.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 1:50 pm
od WLABmz
Ljudi, ovo je privremeno rešenje na 2-3 meseca max, posle toga će ići do Ovče. Do glavne je vozno vreme 12 minuta duže nego do Prokopa, bila bi potrebna + 1 garnitura, čega nema, tako da to nije moguće. Uostalom, zašto ljude navikavati na nešto, kad će se ionako glavna ukinuti krajem juna...

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 2:11 pm
od spatiotecte
Vozno vreme je duze 12 minuta jer su sredstva koja su bila namenjana za obnovu pruge do glavne su preusmerena na deonicu rasputnica G, Resnik, a to je zapravo ista deonica samo skracena.
Ko je uzeo u svoj dzep deo sredstava od rasputnice G do Glavne?
Pojela maca jel?

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 2:59 pm
od WLABmz
spatiotecte » Sub Apr 14, 2018 2:11 pm napisao:Vozno vreme je duze 12 minuta jer su sredstva koja su bila namenjana za obnovu pruge do glavne su preusmerena na deonicu rasputnica G, Resnik, a to je zapravo ista deonica samo skracena.
Ko je uzeo u svoj dzep deo sredstava od rasputnice G do Glavne?
Pojela maca jel?


Nije pojela maca nego će se od preostalog novca raditi remont Jajinci - Mala Krsna.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 3:42 pm
od beobike
@WLABmz Ovo privremeno rešenje je samo zato jer će biti radova prema Zemunu.I baš će za vreme odmora pustiće liniju prema Ovči, ma važi. Šta bi bilo da nema radova? I šta se dešava posle radova ukoliko ne nabave nove garniture? Opet kažem, suludo ili ne, Grad ne vidi neki poseban interes za Resnik - Ovču, mada bih zaista voleo da me demantuju.

A vezano za vreme putovanja, manimo se reda vožnje, pruga nije završena, Rakovica je raskopana, ni sve koloseke nema, Kneževcu nedsotaje sve ono šta ide na peron... Za očekivati je da projektovano vreme nije moguće ostvariti, znači kašnjenja. Posebno jer iz a i za Prokop treba juriti 36 i moliti se da voz koji ide na jedan sat ne pobegne, ako se pogodi kada saobraća, tako da da, trojka još uvek ima prednost.

Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 4:11 pm
od RioBL
WLABmz » Sat Apr 14, 2018 9:58 am napisao:
RioBL » Sub Apr 14, 2018 7:34 am napisao:
direktor napisao:Moze rio samo treba da se uskladi
Sta da se uskladi? Moje pitanje je jednostavno. Zašto vraćaju liniju na glavnu stanicu sa koje su je nedavno uklonili? Gdje je problem? Šta bi se desilo sa vozom za Niš da je Glavna već zatvorena?

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka


Remont nije završen. Do završetka remonta trasa BG:voza je u koliziji sa ovim vozom. Kada bude gotov remont neće biti prepreke da se ovaj voz vrati na Prokop.


Pa jel to onda znaci da kad se zavrsi remont pruge, zbog kog je problem, da se vise NIKAD nece raditi nikakvi radovi na toj pruzi i da nece biti nikakvih problema u saobracaju? Sta cemo ako jednog dana opet budu radovi na pruzi a Glavna bude zatvorena? Hocemo li onda otkazati voz za Nis ili BG voz? Zasto se zavaravamo mislju da na jednoj pruzi mozemo imati sav saobracaj grada Beograda?

WLABmz napisao:...Uostalom, zašto ljude navikavati na nešto, kad će se ionako glavna ukinuti krajem juna...


Pa upravo zato sto ovaj slucaj sa vozom za Nis pokazuje da je stanica potrebna.

Re: RE: Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Apr 14, 2018 5:48 pm
od WLABmz
@RioBL

Mislim da je ovo poslednji put da odgovaram na tvoje postove, zato što se zasnivaju na pretpostavkama koje se zasnivaju potpunom nepoznavanju funkcionisanja železničkog sistema uopšte.

Voz je prebačen na glavnu privremeno jer se njegov red vožnje sudara sa redom vožnje novouvedenog BG:voza. Naravno da pruga ima kapacitet da primi mnogo više od ovih vozova, čak i za vreme radova, ali bi bila potrebna reorganizacija reda vožnje ovog para vozova od Prokopa do Resnika, što bi automatski prouzrokovalo reorganizaciju reda vožnje na delu Resnik - Niš. Reorganizacija reda vožnje ovog para vozova od Resnika do Niša bi prouzrokovala reorganizaciju drugih vozova koji se ukrštaju sa ovim, što bi dalje prouzrokovalo reorganizaciju vozova koji se ukrštaju sa onima koji se ukrštaju sa ovim, itd, itd. Kao što vidiš jedna lančana reakcija koja bi izazvala reorganizaciju gotovo kompletnog reda vožnje, što košta vreme i novac! Umesto toga, kao što vidiš, voz je lepo privremeno premešten do glavne i nema nikakvih problema.