Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1906
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1882
Pohvalio: 534

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Sub Jul 07, 2018 8:48 pm

Delija » 07 Jul 2018 12:24 am napisao:То што не постоји воз НС-БГ-ПА (како експрес тако и локални поласци) са тактом на бар 1 сат је акт велеиздаје, исто важи и за Панчево ван система јавног превоза Београда и без линије БГ воза.


Potpisujem.

Na našu sreću koridor X (Pirej-Solun-Beograd-Budimpešta) je u interesu Kine i Nemačke pa ćemo izmedju sulnih teretnjaka spakovati i po neki putnički voz da odemo na kafu u Solun ili Beč.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1098
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1737
Pohvalio: 1364

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sub Jul 07, 2018 10:29 pm

Postavljeni prvi metri koloseka izmedju stanica S.Pazova i Indjija
spgol2.jpg
spgol2.jpg (129.48 KiB) Pogledano 1017 puta
Pohvale za post: 17
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1584
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1010
Pohvalio: 128

Re: Modernizacija železnice

Postod trialin » Ned Jul 08, 2018 9:22 am

Opasne materije, želežničkih kompozicija koje su išle oko Kalemegdana ubuduće će prolaziti kroz stanicu Vukov Spomenik

https://youtu.be/wUcxLjviFj4?t=6m40s
Pohvale za post: 2
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1584
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1010
Pohvalio: 128

Re: Modernizacija železnice

Postod trialin » Ned Jul 08, 2018 9:32 am

Šta će biti sa prostorom kad se ukloni želežnicka pruga koja je prolazila kroz Dorćol do Pančevačkog mosta?
Prikačeni fajlovi
Screenshot.png
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4176
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2045
Pohvalio: 3663

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Jul 08, 2018 10:47 am

trialin » 08 Jul 2018 08:22 am napisao:Opasne materije, želežničkih kompozicija koje su išle oko Kalemegdana ubuduće će prolaziti kroz stanicu Vukov Spomenik

https://youtu.be/wUcxLjviFj4?t=6m40s

Jezivo. Ovo se mora sprečiti po svaku cenu.
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5516
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4411
Pohvalio: 11640

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Jul 08, 2018 11:31 am

trialin » Нед Јул 08, 2018 8:32 am napisao:Šta će biti sa prostorom kad se ukloni želežnicka pruga koja je prolazila kroz Dorćol do Pančevačkog mosta?
Slika


Ако буде памети, направиће уместо Дунавске улице нови широки Дунавски булевар са 6 трака и трамвајем у средини и широким тротоарима, бициклистичким стазама и дрворедима који би кретао од Тадеуша Хошћушка, тј. СРЦ Милан Гале Мушкатировић, средином садашњих колосека, заокружили нову окретницу тролејбуса и аутобуса која је планирана на Дорћолу иза тролејбуског депоа, и онда поред луке Београд, после Жоржа Клемансоа благо скретао како би на Вилиним водама тако да би дошао као наставак на Цвијићеву на раскрсници са Поенкареовом. Након тога, требало би урадити интеграцију приобалних новијих блокова на Дорћолском кеју са старим Доњим Дорћолом продужетком постојећих саобраћајница са обе стране, као и затрпавање подвожњака, и остатак простора који није искоришћен за саобраћајнице испарцелисати и дати на продају. Такав булевар би одвукао лепо саобраћај из Доњег Дорћола ка Деспота Стефана и будућем тунелу до Савамале. А имали би смо и пристојан булевар до СРЦ Милан Гале Мушкатировић, до марине, будућег музеја Николе Тесле у бившој електрани, до будуће велике окретнице трола и бусева на Дорћолу као и до Луке Београд која ће бити у будућности нови стамбено-пословни комплекс. А заокружио би се инфраструктурно и саобраћајно Дорћол према Дунаву и побољшао естетски.

Ако не буде памети, ту ће на простору колосека нићи Капије Дорћола или нека сл. новоградња без проширење Дунавске.
Pohvale za post: 3
And7rey
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 719
Pridružio se: Sre Sep 23, 2015 8:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 62

Re: Modernizacija železnice

Postod And7rey » Ned Jul 08, 2018 11:41 am

Дошљак » Ned Jul 08, 2018 11:31 am napisao:Ако буде памети, направиће уместо Дунавске улице нови широки Дунавски булевар са 6 трака и трамвајем у средини и широким тротоарима, бициклистичким стазама и дрворедима

Malo sutra, prvo će krenuti gradnja u Dunavskoj, gde je inače dozvoljeno P+8, što u prakzi znači P+10-11. Izgradiće neke jeftine zgrade tipa Južni Bulevar, a Dunavska će ostati takva kakva jeste. O tramvajskoj liniji bolje ni da ne govorim.
Zato bih radije želeo da sve ostane ovako kako jeste i da sačeka neka bolja vremena.
Zaklanjaš mi Beograd!
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1906
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1882
Pohvalio: 534

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Ned Jul 08, 2018 12:36 pm

@Dosljak

Sličan plan predložio je Alban Chambon pre 100 godina, kružni bulevar trasom Dunavske i Cvijićeve (Bulbulderski potok)

Slika
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 3
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1584
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1010
Pohvalio: 128

Re: Modernizacija železnice

Postod trialin » Ned Jul 08, 2018 12:41 pm

tragac » 08 Jul 2018 10:47 am napisao:
trialin » 08 Jul 2018 08:22 am napisao:Opasne materije, želežničkih kompozicija koje su išle oko Kalemegdana ubuduće će prolaziti kroz stanicu Vukov Spomenik

https://youtu.be/wUcxLjviFj4?t=6m40s

Jezivo. Ovo se mora sprečiti po svaku cenu.


Pa moraju kad nemaju lovu,oko 600 miliona evra kolko im treba za Most Vinca - Pancevo ...
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2743
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4058
Pohvalio: 3104

Re: Modernizacija železnice

Postod Bender Rodriguez » Ned Jul 08, 2018 12:47 pm

Dobro ali bar ćemo imati stadion kod Ostružnice...
Džepni rečnik srpskih nadležnih organa:
Spoiler!
Nismo obavešteni - Ne cimamo se zbog jedne prijave
Nismo nadležni - Ne možemo vam opisati koliko nas zabole
Ruke su nam vezane - Naša služba je na nečijem platnom spisku
A vi ste? - Bolje sam daj ime da te ne bi posle mi tražili
A što vas to interesuje? - A ko s' ti i šta zabadaš nos?
Nama je bitno da bude mir - Ne talasaj previše da ne bi svašta bilo
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Expert
Postovi: 9789
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6300
Pohvalio: 1480

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Ned Jul 08, 2018 12:56 pm

zidar » 08 Jul 2018 11:36 am napisao:@Dosljak

Sličan plan predložio je Alban Chambon pre 100 godina, kružni bulevar trasom Dunavske i Cvijićeve (Bulbulderski potok)

Slika


Najlogicinije resenje, kruzni bulevar sa tramvajem i lepim drvoredima i zeleznim povrsinama.
Ne cudi me sto je ideja stara 100 godina.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5516
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4411
Pohvalio: 11640

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Jul 08, 2018 5:17 pm

Како овај план изгледа феноменално, греота што није реализован.
Pohvale za post: 2
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 1025
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 729
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija železnice

Postod Nurko7000 » Ned Jul 08, 2018 10:55 pm

Дошљак » 08 Jul 2018 10:31 am napisao:
trialin » Нед Јул 08, 2018 8:32 am napisao:Šta će biti sa prostorom kad se ukloni želežnicka pruga koja je prolazila kroz Dorćol do Pančevačkog mosta?
Slika


Ако буде памети, направиће уместо Дунавске улице нови широки Дунавски булевар са 6 трака и трамвајем у средини и широким тротоарима, бициклистичким стазама и дрворедима који би кретао од Тадеуша Хошћушка, тј. СРЦ Милан Гале Мушкатировић, средином садашњих колосека, заокружили нову окретницу тролејбуса и аутобуса која је планирана на Дорћолу иза тролејбуског депоа, и онда поред луке Београд, после Жоржа Клемансоа благо скретао како би на Вилиним водама тако да би дошао као наставак на Цвијићеву на раскрсници са Поенкареовом. Након тога, требало би урадити интеграцију приобалних новијих блокова на Дорћолском кеју са старим Доњим Дорћолом продужетком постојећих саобраћајница са обе стране, као и затрпавање подвожњака, и остатак простора који није искоришћен за саобраћајнице испарцелисати и дати на продају. Такав булевар би одвукао лепо саобраћај из Доњег Дорћола ка Деспота Стефана и будућем тунелу до Савамале. А имали би смо и пристојан булевар до СРЦ Милан Гале Мушкатировић, до марине, будућег музеја Николе Тесле у бившој електрани, до будуће велике окретнице трола и бусева на Дорћолу као и до Луке Београд која ће бити у будућности нови стамбено-пословни комплекс. А заокружио би се инфраструктурно и саобраћајно Дорћол према Дунаву и побољшао естетски.

Ако не буде памети, ту ће на простору колосека нићи Капије Дорћола или нека сл. новоградња без проширење Дунавске.



Ваљда је планирано да се Дунавска прошири и продужи испод Панчевачког моста, па све до иза станице Карабурма где се спаја са Вишњичком. У овом делу од 25. маја за проширење најмањи јој је проблем пруга. А пругу је јако опасно скидати, у плану су предвиђене зелене површине, до прецизирања метро линије Трг Републике, Калемегдан, Дорћол. Тај коридор се мора заштити.
Pohvale za post: 2
abrines
Higher intermediate
Postovi: 510
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 9:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 532
Pohvalio: 504

Re: Modernizacija železnice

Postod abrines » Ned Jul 08, 2018 11:57 pm

Дошљак » Нед Јул 08, 2018 5:17 pm napisao:Како овај план изгледа феноменално, греота што није реализован.

Богами погледај на google maps, скоро све се поклапа. Изгледа да је по овом плану и рађено, него није завршено све.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5516
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4411
Pohvalio: 11640

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pon Jul 09, 2018 12:48 am

Није урађено заокруживање Дорћола ка Дунаву,излазак Диђитрија Туцовића на булевар Краља Александра и његов излазак на Јужни булевар, као ни цео Јужни булевар целом дужином одговарајућом ширином и његов излазак на булевар Краља Александра такође.То је оно што данас покушавамо да надоместимо помоћу УМПа.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9789
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6300
Pohvalio: 1480

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jul 09, 2018 12:51 am

Kruzni bulevar iz 1923 je mnogo bolji od UMP-a.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 3
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1906
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1882
Pohvalio: 534

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Pon Jul 09, 2018 12:59 am

^^^ da, ispratio covek doline potoka i nekadašnje vojne šance. Zdrav razum i logika na delu.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 1
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 392
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 302
Pohvalio: 1302

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pon Jul 09, 2018 8:57 am

Što se tiče isplativosti pruge Beograd-Subotica bitan faktor je i samo nepostojanje koridora 10 na nivou EU. Naime, možemo mi posle 300 godina da sredimo taj pravac, i da dignemo brzniu čak na 200, ali ako su se tranzitne zemlje oko nas već preorjentisale na koridor 4, koji interes postoji da bruto ide preko nas? U kom stanju je trasa Budimpesta-Subotica? Pored toga, postoji i administrativni momenat jer roba koridorom 4 ne napušta EU do kraja, dok ako ide koridorom 10 ima izlazak i ulazak (papirologija/zadržavanje). Zato je možda bolje bilo srediti Novi Sad - Subotica prvo, sa delovima 160 jer bi smo mogli da budemo jeftiniji. Ovako ako budemo otplaćivali prugu od 200km/h teretnim saobraćajem koji tek treba da privučemo, pitanje je koliko nisko cenu možemo da ponudimo.
Pohvale za post: 1
Dusko
Novice
Postovi: 22
Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 32
Pohvalio: 37

Re: Modernizacija železnice

Postod Dusko » Pon Jul 09, 2018 9:51 am

l austrijski rail kargo se sprema da prebaci sovoje vozove od ovog leta na Bugarsku i Rumuniju.
Zato je otvorio firmu dole u Grčkoj i počeo da nabavlja lokomotive.

http://blog.railcargo.com/kali-mera-griechenland/
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1098
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1737
Pohvalio: 1364

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pon Jul 09, 2018 10:44 am

Spominjao sam više puta... Kada se budu digle brzine na celom koridoru 10 i značajno poveća propusna moć pruge ogromna većina operatera i špedicija će ponovo krenuti da prevlače vozove preko naše zemlje. Zabole njih i za Srbiju i Bugarsku i Rumuniju I ko je gde. Ako vide da imaju uštedu u vremenu od polaska voza do dolaska na krajnji cilj,što će im značajno uštedeti gomilu novca,nema te politike koja će ih naterati da idu okolo naokolo.
Pohvale za post: 6
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 392
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 302
Pohvalio: 1302

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pon Jul 09, 2018 10:47 am

Upravo tako, na celom koridoru 10. Ono što mene zanima je, koliko na vreme putovanja utiče stanje infrastrukture u zemljama oko nas u kojima koridor 10 trenutno nije prioritet, tj da li loše ili lošije stanje tu može da "pojede" tu pozitivnu razliku u vremenu putovanja kraćim putem preko nas (naravno govorim o idealnoj situaciji u kojoj je koridor 10 kroz Srbiju sređen i vozi se projektovanim brzinama na svim deonicama)?
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2834
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2027
Pohvalio: 1849

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pon Jul 09, 2018 10:55 am

Apropo vesti da je potpisan memorandum o pruzi Beograd-Niš...
Na stranu činjenicu da još ima dosta i do ugovora, a naročito do realizacije, to je dobra vest. Štaviše, za naše železnice verovatno potencijalno najbolja u prethodnih XY godina.
Kada bi se ta pruga uradila, makar to bilo u narednih 6-7 godina, zajedno sa prugom za Bar, perspektiva spram železnica u ovoj zemlji bi se promenila možda i za 180 stepeni.
No hajde, da ne širim potencijalno nepotreban optimizam. Treba rešiti pitanje finansijske konstrukcije.
Treba ubediti svakog pojedinca da je samo i isključivo on odgovoran za sopstvenu nesreću, usled oskudnog znanja, ograničenih sposobnosti, ili nedovoljnog truda. Tako nesiguran i potcenjen pojedinac, opterećen osećajem krivice, odustaće od traženja pravih uzroka svog položaja i pobune protiv ekonomskog sistema.
Pohvale za post: 4
Dusko
Novice
Postovi: 22
Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 32
Pohvalio: 37

Re: Modernizacija železnice

Postod Dusko » Pon Jul 09, 2018 11:25 am

hiavata » Pon Jul 09, 2018 9:47 am napisao:Upravo tako, na celom koridoru 10. Ono što mene zanima je, koliko na vreme putovanja utiče stanje infrastrukture u zemljama oko nas u kojima koridor 10 trenutno nije prioritet, tj da li loše ili lošije stanje tu može da "pojede" tu pozitivnu razliku u vremenu putovanja kraćim putem preko nas (naravno govorim o idealnoj situaciji u kojoj je koridor 10 kroz Srbiju sređen i vozi se projektovanim brzinama na svim deonicama)?


Pruge u Rumuniji su takođe jako loše. Međunarodni teretni vozovi prolaze prugom Simerija-Krajova probijajući se kroz šikaru.
Na slikama se vide austrijski taurusi u granju, pruga se od rastinja i ne vidi ali vozovi idu tuda.
Angažuju rumunske privatnike da im dizelima prevlače vozove od Videla do Rusa u Bugarskoj gde nema žice.
Za sada Austrijanci neće otvarati filijalu u Srbiji tako da će i dalje vozovi da idu oko nas
iako i sa ovakvim stanjem pruga kod nas vozna vremena preko Rumunije su duža.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4176
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2045
Pohvalio: 3663

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Pon Jul 09, 2018 1:36 pm

A da li su u prednosti zbog članstva u EU (kraće zadržavanje na granicama, jednostavnije carinske i druge procedure...)?
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9789
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6300
Pohvalio: 1480

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jul 09, 2018 1:45 pm

Kad bude i Beograd-Nis za 200, nece biti nikakvih razloga da nas teretni saobracaj obilazi, bili mi u EU ili ne.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta