Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1864
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1782
Pohvalio: 501

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Sub Jul 07, 2018 8:48 pm

Delija » 07 Jul 2018 12:24 am napisao:То што не постоји воз НС-БГ-ПА (како експрес тако и локални поласци) са тактом на бар 1 сат је акт велеиздаје, исто важи и за Панчево ван система јавног превоза Београда и без линије БГ воза.


Potpisujem.

Na našu sreću koridor X (Pirej-Solun-Beograd-Budimpešta) je u interesu Kine i Nemačke pa ćemo izmedju sulnih teretnjaka spakovati i po neki putnički voz da odemo na kafu u Solun ili Beč.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1057
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1604
Pohvalio: 1277

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Sub Jul 07, 2018 10:29 pm

Postavljeni prvi metri koloseka izmedju stanica S.Pazova i Indjija
spgol2.jpg
spgol2.jpg (129.48 KiB) Pogledano 950 puta
Pohvale za post: 17
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1563
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 123

Re: Modernizacija železnice

Postod trialin » Ned Jul 08, 2018 9:22 am

Opasne materije, želežničkih kompozicija koje su išle oko Kalemegdana ubuduće će prolaziti kroz stanicu Vukov Spomenik

https://youtu.be/wUcxLjviFj4?t=6m40s
Pohvale za post: 2
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1563
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 123

Re: Modernizacija železnice

Postod trialin » Ned Jul 08, 2018 9:32 am

Šta će biti sa prostorom kad se ukloni želežnicka pruga koja je prolazila kroz Dorćol do Pančevačkog mosta?
Prikačeni fajlovi
Screenshot.png
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4091
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1957
Pohvalio: 3532

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Ned Jul 08, 2018 10:47 am

trialin » 08 Jul 2018 08:22 am napisao:Opasne materije, želežničkih kompozicija koje su išle oko Kalemegdana ubuduće će prolaziti kroz stanicu Vukov Spomenik

https://youtu.be/wUcxLjviFj4?t=6m40s

Jezivo. Ovo se mora sprečiti po svaku cenu.
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5114
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3851
Pohvalio: 10322

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Jul 08, 2018 11:31 am

trialin » Нед Јул 08, 2018 8:32 am napisao:Šta će biti sa prostorom kad se ukloni želežnicka pruga koja je prolazila kroz Dorćol do Pančevačkog mosta?
Slika


Ако буде памети, направиће уместо Дунавске улице нови широки Дунавски булевар са 6 трака и трамвајем у средини и широким тротоарима, бициклистичким стазама и дрворедима који би кретао од Тадеуша Хошћушка, тј. СРЦ Милан Гале Мушкатировић, средином садашњих колосека, заокружили нову окретницу тролејбуса и аутобуса која је планирана на Дорћолу иза тролејбуског депоа, и онда поред луке Београд, после Жоржа Клемансоа благо скретао како би на Вилиним водама тако да би дошао као наставак на Цвијићеву на раскрсници са Поенкареовом. Након тога, требало би урадити интеграцију приобалних новијих блокова на Дорћолском кеју са старим Доњим Дорћолом продужетком постојећих саобраћајница са обе стране, као и затрпавање подвожњака, и остатак простора који није искоришћен за саобраћајнице испарцелисати и дати на продају. Такав булевар би одвукао лепо саобраћај из Доњег Дорћола ка Деспота Стефана и будућем тунелу до Савамале. А имали би смо и пристојан булевар до СРЦ Милан Гале Мушкатировић, до марине, будућег музеја Николе Тесле у бившој електрани, до будуће велике окретнице трола и бусева на Дорћолу као и до Луке Београд која ће бити у будућности нови стамбено-пословни комплекс. А заокружио би се инфраструктурно и саобраћајно Дорћол према Дунаву и побољшао естетски.

Ако не буде памети, ту ће на простору колосека нићи Капије Дорћола или нека сл. новоградња без проширење Дунавске.
Pohvale za post: 3
And7rey
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 663
Pridružio se: Sre Sep 23, 2015 8:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 839
Pohvalio: 61

Re: Modernizacija železnice

Postod And7rey » Ned Jul 08, 2018 11:41 am

Дошљак » Ned Jul 08, 2018 11:31 am napisao:Ако буде памети, направиће уместо Дунавске улице нови широки Дунавски булевар са 6 трака и трамвајем у средини и широким тротоарима, бициклистичким стазама и дрворедима

Malo sutra, prvo će krenuti gradnja u Dunavskoj, gde je inače dozvoljeno P+8, što u prakzi znači P+10-11. Izgradiće neke jeftine zgrade tipa Južni Bulevar, a Dunavska će ostati takva kakva jeste. O tramvajskoj liniji bolje ni da ne govorim.
Zato bih radije želeo da sve ostane ovako kako jeste i da sačeka neka bolja vremena.
Zaklanjaš mi Beograd!
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1864
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1782
Pohvalio: 501

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Ned Jul 08, 2018 12:36 pm

@Dosljak

Sličan plan predložio je Alban Chambon pre 100 godina, kružni bulevar trasom Dunavske i Cvijićeve (Bulbulderski potok)

Slika
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 3
trialin
Higher intermediate
Postovi: 1563
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 3:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 123

Re: Modernizacija železnice

Postod trialin » Ned Jul 08, 2018 12:41 pm

tragac » 08 Jul 2018 10:47 am napisao:
trialin » 08 Jul 2018 08:22 am napisao:Opasne materije, želežničkih kompozicija koje su išle oko Kalemegdana ubuduće će prolaziti kroz stanicu Vukov Spomenik

https://youtu.be/wUcxLjviFj4?t=6m40s

Jezivo. Ovo se mora sprečiti po svaku cenu.


Pa moraju kad nemaju lovu,oko 600 miliona evra kolko im treba za Most Vinca - Pancevo ...
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2242
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3227
Pohvalio: 2494

Re: Modernizacija železnice

Postod Bender Rodriguez » Ned Jul 08, 2018 12:47 pm

Dobro ali bar ćemo imati stadion kod Ostružnice...
Ako je Amerika imala Red scare, Beobuild definitivno ima Car scare
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Expert
Postovi: 9245
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5586
Pohvalio: 1306

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Ned Jul 08, 2018 12:56 pm

zidar » 08 Jul 2018 11:36 am napisao:@Dosljak

Sličan plan predložio je Alban Chambon pre 100 godina, kružni bulevar trasom Dunavske i Cvijićeve (Bulbulderski potok)

Slika


Najlogicinije resenje, kruzni bulevar sa tramvajem i lepim drvoredima i zeleznim povrsinama.
Ne cudi me sto je ideja stara 100 godina.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5114
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3851
Pohvalio: 10322

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Jul 08, 2018 5:17 pm

Како овај план изгледа феноменално, греота што није реализован.
Pohvale za post: 2
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 978
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 684
Pohvalio: 101

Re: Modernizacija železnice

Postod Nurko7000 » Ned Jul 08, 2018 10:55 pm

Дошљак » 08 Jul 2018 10:31 am napisao:
trialin » Нед Јул 08, 2018 8:32 am napisao:Šta će biti sa prostorom kad se ukloni želežnicka pruga koja je prolazila kroz Dorćol do Pančevačkog mosta?
Slika


Ако буде памети, направиће уместо Дунавске улице нови широки Дунавски булевар са 6 трака и трамвајем у средини и широким тротоарима, бициклистичким стазама и дрворедима који би кретао од Тадеуша Хошћушка, тј. СРЦ Милан Гале Мушкатировић, средином садашњих колосека, заокружили нову окретницу тролејбуса и аутобуса која је планирана на Дорћолу иза тролејбуског депоа, и онда поред луке Београд, после Жоржа Клемансоа благо скретао како би на Вилиним водама тако да би дошао као наставак на Цвијићеву на раскрсници са Поенкареовом. Након тога, требало би урадити интеграцију приобалних новијих блокова на Дорћолском кеју са старим Доњим Дорћолом продужетком постојећих саобраћајница са обе стране, као и затрпавање подвожњака, и остатак простора који није искоришћен за саобраћајнице испарцелисати и дати на продају. Такав булевар би одвукао лепо саобраћај из Доњег Дорћола ка Деспота Стефана и будућем тунелу до Савамале. А имали би смо и пристојан булевар до СРЦ Милан Гале Мушкатировић, до марине, будућег музеја Николе Тесле у бившој електрани, до будуће велике окретнице трола и бусева на Дорћолу као и до Луке Београд која ће бити у будућности нови стамбено-пословни комплекс. А заокружио би се инфраструктурно и саобраћајно Дорћол према Дунаву и побољшао естетски.

Ако не буде памети, ту ће на простору колосека нићи Капије Дорћола или нека сл. новоградња без проширење Дунавске.



Ваљда је планирано да се Дунавска прошири и продужи испод Панчевачког моста, па све до иза станице Карабурма где се спаја са Вишњичком. У овом делу од 25. маја за проширење најмањи јој је проблем пруга. А пругу је јако опасно скидати, у плану су предвиђене зелене површине, до прецизирања метро линије Трг Републике, Калемегдан, Дорћол. Тај коридор се мора заштити.
Pohvale za post: 2
abrines
Intermediate
Postovi: 427
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 9:25 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 422
Pohvalio: 439

Re: Modernizacija železnice

Postod abrines » Ned Jul 08, 2018 11:57 pm

Дошљак » Нед Јул 08, 2018 5:17 pm napisao:Како овај план изгледа феноменално, греота што није реализован.

Богами погледај на google maps, скоро све се поклапа. Изгледа да је по овом плану и рађено, него није завршено све.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5114
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3851
Pohvalio: 10322

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pon Jul 09, 2018 12:48 am

Није урађено заокруживање Дорћола ка Дунаву,излазак Диђитрија Туцовића на булевар Краља Александра и његов излазак на Јужни булевар, као ни цео Јужни булевар целом дужином одговарајућом ширином и његов излазак на булевар Краља Александра такође.То је оно што данас покушавамо да надоместимо помоћу УМПа.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9245
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5586
Pohvalio: 1306

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jul 09, 2018 12:51 am

Kruzni bulevar iz 1923 je mnogo bolji od UMP-a.
Pohvale za post: 3
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1864
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1782
Pohvalio: 501

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Pon Jul 09, 2018 12:59 am

^^^ da, ispratio covek doline potoka i nekadašnje vojne šance. Zdrav razum i logika na delu.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 1
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 352
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 264
Pohvalio: 1149

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pon Jul 09, 2018 8:57 am

Što se tiče isplativosti pruge Beograd-Subotica bitan faktor je i samo nepostojanje koridora 10 na nivou EU. Naime, možemo mi posle 300 godina da sredimo taj pravac, i da dignemo brzniu čak na 200, ali ako su se tranzitne zemlje oko nas već preorjentisale na koridor 4, koji interes postoji da bruto ide preko nas? U kom stanju je trasa Budimpesta-Subotica? Pored toga, postoji i administrativni momenat jer roba koridorom 4 ne napušta EU do kraja, dok ako ide koridorom 10 ima izlazak i ulazak (papirologija/zadržavanje). Zato je možda bolje bilo srediti Novi Sad - Subotica prvo, sa delovima 160 jer bi smo mogli da budemo jeftiniji. Ovako ako budemo otplaćivali prugu od 200km/h teretnim saobraćajem koji tek treba da privučemo, pitanje je koliko nisko cenu možemo da ponudimo.
Pohvale za post: 1
Dusko
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 16
Pohvalio: 16

Re: Modernizacija železnice

Postod Dusko » Pon Jul 09, 2018 9:51 am

l austrijski rail kargo se sprema da prebaci sovoje vozove od ovog leta na Bugarsku i Rumuniju.
Zato je otvorio firmu dole u Grčkoj i počeo da nabavlja lokomotive.

http://blog.railcargo.com/kali-mera-griechenland/
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1057
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1604
Pohvalio: 1277

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pon Jul 09, 2018 10:44 am

Spominjao sam više puta... Kada se budu digle brzine na celom koridoru 10 i značajno poveća propusna moć pruge ogromna većina operatera i špedicija će ponovo krenuti da prevlače vozove preko naše zemlje. Zabole njih i za Srbiju i Bugarsku i Rumuniju I ko je gde. Ako vide da imaju uštedu u vremenu od polaska voza do dolaska na krajnji cilj,što će im značajno uštedeti gomilu novca,nema te politike koja će ih naterati da idu okolo naokolo.
Pohvale za post: 6
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 352
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 264
Pohvalio: 1149

Re: Modernizacija železnice

Postod hiavata » Pon Jul 09, 2018 10:47 am

Upravo tako, na celom koridoru 10. Ono što mene zanima je, koliko na vreme putovanja utiče stanje infrastrukture u zemljama oko nas u kojima koridor 10 trenutno nije prioritet, tj da li loše ili lošije stanje tu može da "pojede" tu pozitivnu razliku u vremenu putovanja kraćim putem preko nas (naravno govorim o idealnoj situaciji u kojoj je koridor 10 kroz Srbiju sređen i vozi se projektovanim brzinama na svim deonicama)?
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Pon Jul 09, 2018 10:55 am

Apropo vesti da je potpisan memorandum o pruzi Beograd-Niš...
Na stranu činjenicu da još ima dosta i do ugovora, a naročito do realizacije, to je dobra vest. Štaviše, za naše železnice verovatno potencijalno najbolja u prethodnih XY godina.
Kada bi se ta pruga uradila, makar to bilo u narednih 6-7 godina, zajedno sa prugom za Bar, perspektiva spram železnica u ovoj zemlji bi se promenila možda i za 180 stepeni.
No hajde, da ne širim potencijalno nepotreban optimizam. Treba rešiti pitanje finansijske konstrukcije.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Pohvale za post: 4
Dusko
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Sub Nov 04, 2017 12:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 16
Pohvalio: 16

Re: Modernizacija železnice

Postod Dusko » Pon Jul 09, 2018 11:25 am

hiavata » Pon Jul 09, 2018 9:47 am napisao:Upravo tako, na celom koridoru 10. Ono što mene zanima je, koliko na vreme putovanja utiče stanje infrastrukture u zemljama oko nas u kojima koridor 10 trenutno nije prioritet, tj da li loše ili lošije stanje tu može da "pojede" tu pozitivnu razliku u vremenu putovanja kraćim putem preko nas (naravno govorim o idealnoj situaciji u kojoj je koridor 10 kroz Srbiju sređen i vozi se projektovanim brzinama na svim deonicama)?


Pruge u Rumuniji su takođe jako loše. Međunarodni teretni vozovi prolaze prugom Simerija-Krajova probijajući se kroz šikaru.
Na slikama se vide austrijski taurusi u granju, pruga se od rastinja i ne vidi ali vozovi idu tuda.
Angažuju rumunske privatnike da im dizelima prevlače vozove od Videla do Rusa u Bugarskoj gde nema žice.
Za sada Austrijanci neće otvarati filijalu u Srbiji tako da će i dalje vozovi da idu oko nas
iako i sa ovakvim stanjem pruga kod nas vozna vremena preko Rumunije su duža.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4091
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1957
Pohvalio: 3532

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Pon Jul 09, 2018 1:36 pm

A da li su u prednosti zbog članstva u EU (kraće zadržavanje na granicama, jednostavnije carinske i druge procedure...)?
Dok Milorad Dodik ima dvojno prebivalište u Banjaluci i Beogradu, hiljadama rođenih Beograđana je uskraćeno pravo na jedno jedino prebivalište, tu gde žive decenijama.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9245
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5586
Pohvalio: 1306

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pon Jul 09, 2018 1:45 pm

Kad bude i Beograd-Nis za 200, nece biti nikakvih razloga da nas teretni saobracaj obilazi, bili mi u EU ili ne.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gosta