Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Пантограф
Expert
Postovi: 5579
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6063
Pohvalio: 3963

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Sre Jul 11, 2018 7:04 pm

Да, Џонтра, а ти си духовит, али као појава.
О искључењу противпожарног система у подземном тунелу испод Београда, који има и подземне станице са присуством људи (путника и железничког особља), да не заборавимо путнике и посаду воза, на форуму треба да се пише "са смислом за хумор"??

Људи, умијте се хладном водом и размислите о чему пишете. Овде, чак, постоји и запослени на железници - који пише да је искључење ПП система нормално, да се не би активирао (?!), а онда напише да и на "пантографу електролокомотиве варничи"... Ал` онда се ПП систем, ваљда, не гаси?. Или смо сазнали да је, на овквом објекту, стало угашен? Браво! Хеј Словени! Залуд прети... ватра у тунелу.

Шта ће смисао за хумор поред оваквог штива...
Propeler
Intermediate
Postovi: 369
Pridružio se: Sub Dec 17, 2016 11:26 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 616
Pohvalio: 447

Re: Modernizacija železnice

Postod Propeler » Sre Jul 11, 2018 7:17 pm

Kad je već sve u offu .... :shock:

Srpski mentalitet je dominantno dinarski, odnosno protoevropski, a to nema skoro nikakve veze niti sa pravim slovenskim, niti sa mediteranskim. Pravi Sloveni ( Rusi, Poljaci i ostali na severu ) su većinski indo-evropskog porekla, a mi sa njima delimo relativno malo sličnosti, i genetske, a i kulturološke, što se i vidi na različitim novoima. Oni su prosto oduvek bili mnogo napredniji po raznim pitanjima i uspešniji. To je prosto činjenica.

Osnovni problemi kod nas potiču baš od dinarskih osobina, a to su: bahatost, prepotentnost, sklonost ka korupciji i izdaji, sujeta, formalna ubeđenost u sopstvenu superiornost, nipodaštavanje drugih, uz paradoksalno često prisustvo kompleksa niže vrednosti, odsustvo sposobnosti apstraktnog mišljenja i dugoročnog planiranja, egoizam, materijalizam, agresija, izraženi individualizam i nesposobnost kolektivnog udruživanja i delovanja, aljkavost, infanilnost i neodgovornost. Pored ovih, dinarski tip poseduje i čitav niz pozitivnih osobina koje su nažalost sve manje prisutne. Pri tom smo mi šarolika genetička mešavina i logično bi bilo da se iskoriste sve pozitivne osobine svih genetičkih linija, ali to u poslednje vreme ne dolazi do izražaja.

Zašto je to tako? Ja ne znam, ali verujem da uz odgovarajuće obrazovanje i vaspitavanje bi sve moglo da bude mnogo bolje. :vops:
Pohvale za post: 2
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10992
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8359
Pohvalio: 8417

Re: Modernizacija železnice

Postod Igor » Sre Jul 11, 2018 7:38 pm

A sada se vratimo temi ;)
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5579
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6063
Pohvalio: 3963

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Sre Jul 11, 2018 7:51 pm

Ево, да се вратимо теми, уз похвале за Пропелеров пост.
Дакле, да говоримо као људи, а не као (медитеранско-динарске) бабетине:

- Да ли је тачно да је искључен против-пожарни систем у Врачарском тунелу?
- Ко је то одобрио, постоји ли елаборат стручних и одговорних служби да се тиме не угрожава безбедност?
- Шта пише у том елаборату и како се, у случају да ПП систем јесте искључен, спроводи заштита од пожара?

Одговори на ова питања занимају све грађане. Има ли кога да одговори?
Pohvale za post: 2
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Sre Jul 11, 2018 11:01 pm

Već su odavno provaljene spin rečenice:
1. "Ima li ko da odgovori?",
2. "Koji je tvoj plan (ako moj ne valja)!?"
3. "Čekajte, vi se slažete sa nama da je nešto loše, ali biste drugačije?"

Do sada si ih, u raznim varijantama, izvrteo sve.

U kombinaciji sa stalnim uvredama drugih forumaša, to je suština tvog boravka na ovom forumu.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Pohvale za post: 3
Пантограф
Expert
Postovi: 5579
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6063
Pohvalio: 3963

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Sre Jul 11, 2018 11:49 pm

Тебе, дакле, не занима да ли је против-пожарни систем у подземном сегменту Београдског железничког чвора искључен, и да ли је то безбедно?
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Sre Jul 11, 2018 11:53 pm

Пантограф » 11 Jul 2018, 23:49 napisao:Тебе, дакле, не занима да ли је против-пожарни систем у подземном сегменту Београдског железничког чвора искључен, и да ли је то безбедно?

1. "Ima li ko da odgovori?",
2. "Koji je tvoj plan (ako moj ne valja)!?"

E, da, mogu da dodam i ovo: "Tebe dakle ne zanima..."

A u ovom slučaju je SAM-2 već sve lepo objasnio.
Da citiram čoveka:
reko 20 godina dizelke tutnje kroz "Vuk" uz preventivno iskljucenje PP-a..(ako se proceni da treba)..
Motor lokomotive je snage 1800 KW, i verovatno ce emitovati koju varnicu kroz auspuhe na krovu...
Pobogu, pa i na pantografu elektrolokomotive varnici - sta onda ..???
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Pohvale za post: 1
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 10992
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 8359
Pohvalio: 8417

Re: Modernizacija železnice

Postod Igor » Čet Jul 12, 2018 12:12 am

Džontra malo tolerancije ;)

Sam2 je potvrdio u suštini da se po potrebi "preventivno" sša god to značilo iskjučuje PP. Moj odgovor nije upućen Sam-u već je više čuđenje ideji da se tako nešto uopšte radi.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 12:17 am

Biće tolerancije sa moje strane, ali da bude obostrana ;)
Što se tiče gašenja PP-a: nekako, čisto razumno: ako to funkcioniše bez incidenata 20 godina, a iskreno sumnjam da bi neko dozvolio da dođe do problema... Onda ne verujem da je tu nešto sporna stavka.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Pohvale za post: 1
zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1864
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1782
Pohvalio: 501

Re: Modernizacija železnice

Postod zidar » Čet Jul 12, 2018 12:23 am

Situacija je danas ipak malo drugacija nego lani.
Do sada se desavalo da iskljucivo u izuzetnim okolnostima dizelka prodje kroz vracarski tunel. Inace su kompozicije isle oko Kalemegdana.

Od sada se desava da je stvorena izuzetno opasna svakodnevna situacija po gradjane i grad ukidanjem neophodne infrastrukture, naime Glavne zeleznicke stanice i obilazne pruge oko Kalemegdana, bez adekvatne alternative to jest zavrsenog Prokopa, tehnickih stanica Zemun i Kijevo i Zeleznickog mosta Vinca.

Bilo je i ranije rizicno terati opasne materije za Rafineriju i Azotaru kroz uzi centar grada, ali makar su ti konvoji prolazili adekvatnom prugom oko Kalisa uz postovanje protokola. Kada je pre nekoliko godina deo vagona iskocio sa sina nije bilo strasnih posledica.

Danas je sasvim suprotno. Pruga kroz tunel nije adekvatna. Protokol se ne postuje. Opasnost je umnogostrucena.

I sve to zarad nekolio krmaca u Savskom Amfiteatru.

Smajli koji povraca.
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pohvale za post: 2
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 12:27 am

Aha. Dobro, do sada nisam znao, a sada ste me ubedili da su dizelke samoeksplodirajuća sokoćala. :lool:
Dok se do jutra ne pojavi neko razumno i upućeno biće, odoh da spavam.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Pohvale za post: 2
Staklena_Wool_nica
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 504
Pridružio se: Sre Feb 02, 2011 11:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 262
Pohvalio: 61

Re: Modernizacija železnice

Postod Staklena_Wool_nica » Čet Jul 12, 2018 3:26 am

Osnovni problemi kod nas potiču baš od dinarskih osobina, a to su: bahatost, prepotentnost, sklonost ka korupciji i izdaji, sujeta, formalna ubeđenost u sopstvenu superiornost, nipodaštavanje drugih, uz paradoksalno često prisustvo kompleksa niže vrednosti, odsustvo sposobnosti apstraktnog mišljenja i dugoročnog planiranja, egoizam, materijalizam, agresija, izraženi individualizam i nesposobnost kolektivnog udruživanja i delovanja, aljkavost, infanilnost i neodgovornost. Pored ovih, dinarski tip poseduje i čitav niz pozitivnih osobina koje su nažalost sve manje prisutne. Pri tom smo mi šarolika genetička mešavina i logično bi bilo da se iskoriste sve pozitivne osobine svih genetičkih linija, ali to u poslednje vreme ne dolazi do izražaja.


Kako si samo lepo umeo da opises Francuze? Le,le. Cista 10.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10674
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7961
Pohvalio: 1801

Re: Modernizacija železnice

Postod stf » Čet Jul 12, 2018 8:27 am

Дошљак » 11 Јул 2018 03:35 pm napisao:По интернету, тј. друштвеним мрежама последњих годину дана и више се врте стереотипи о словенима, између осталог и приручне импровизације (попут споменуте флаше Росе на сензору) као нека врста словенске науке.


Треба напоменути да су то стереотипи шаљивог типа јер их шире сами Словени. Сајтови типа Славорум и слични. Кул места да се човек насмеје.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 3
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 9:01 am

Pa da. Da ne idemo u off, ali ko ne zna da se šali na svoj račun, ne treba ni da pokušava da bude duhovit.
Ima strana i o balkanskom mentalitetu, kad smo kod toga.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Pohvale za post: 1
ttbgd
Novice
Postovi: 13
Pridružio se: Sre Nov 25, 2015 2:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 9

Re: Modernizacija železnice

Postod ttbgd » Čet Jul 12, 2018 9:08 am

Da se vratimo temi. Na Vukovom Spomeniku nema detektora požara, niti takvi detektori postoje. Požari se detektuju detekcijom gasova koji se javljaju kao produkt sagorevanja (ugljen-monoksid) ili detekcijom toplote (onda je već kasno). Postoje u druga rešenja ali nisu standardizovana (automatska detekcija dima video-kamerama, BOSCH je nedavno razvio to rešenje). Na peronu st. Vukov Spomenik postoji 12 detektora CO (ugljen monoksida), tip detektora je DG99CO, proizvođač je naša firma GASALARM. Ovi detektori su vezani za vrlo složen sistem firme SAUTER.
Detektori su toliko osetljivi da reaguju na čak i na dim cigarete. U prošlosti, kada god je Kalimero ili KM drezina prolazila kroz V. Spomenik, dispečeri su morali da privremeno softverski isključe detektore ili da resetuju njihov alarm. To se verovatno i sada radi kad god naiđe DMV ili nešto slično.
Jasno je da je rizik veliki, kada je na peronu DMV, detektori CO su ili isključeni ili je njihov alarm ručno resetovan od strane tehničkog dispečera. Postavlja se pitanje, šta ako u tim situacijama stvarno dođe do požara???
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Expert
Postovi: 9245
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5586
Pohvalio: 1306

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Jul 12, 2018 11:27 am

Resenje je da se vozovi vrate na Beograd Dunav, ta stanica bar nije smetala za izgradnju BnV.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 11:33 am

Nije smetala za BnV, ali je smetala za tzv. linijski park na Dorćolu.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
spatiotecte
Expert
Postovi: 9245
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5586
Pohvalio: 1306

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Jul 12, 2018 11:39 am

Ne smeta ni za to jer taj linijski park moze da se izgradi sve do dunav stanice a to je 95% trase.
To su lazni argumenti od strane SNS.
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 11:42 am

Ma "Dunav" je odavno viđen bio za pod mač. I bez SNS-a.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5114
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3851
Pohvalio: 10322

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Jul 12, 2018 11:50 am

Какав сад линијски парк на Дорћолу? Дунав станица сама где је налази се у амбијенту пропале привреде, луке Београд, старих фабрика, магацина и којекаквих складишта и радионица. Oд топлане па до Панчевца дуж Дунавске и пруге имамо само распале бараке нема никаквих стамбених објеката изузев можда дивљих насеља као нити уређене градске инфраструктуре. Цео тај појас треба осмишљено реурбанизовати.

Што се тиче саме Дунав станице и њене функције, мислим да је путницима ова опција са возом до Прокопа много боља, пре свега због Вуковог споменика. Зна се да је на линијама са Дунав станице највећа измена путника била на Дунавском колосеку станице Панчевачки мост, због окретнице 33, 37 и 48, као и због БГ воза. Е сад што се тиче проблема дизел воза у тунелу и ПП заштите, ту ми на памет пада пар солуција, прва јесте и најскупља, али дугорочно најрационалнија, а то је електрификација пруга у Банату, тј. макар две пруге, Панчево-Вршац(Ватин) и Панчево-Зрењанин. Друго решење, мало компликованије, али верујем ипак изводиво било би превлачење дизелки од стране електро возова, где опет имамо пар опција, прва јесте да електро локомотива (441/444) превлачи воз од до Панчевца до Прокопа и обрнуто, друга опција јесте да се дизел гарнитура веже за електро гарнитуру БГ воза, ,ада нисам баш сигуран колико је то изводиво. Tрећа верзија, по мени исто мало скупља била би да се набаве електро маневарке, ево Штадлер производи електро маневарке а и ваљало би продубити сарадњу са њима.
Slika
Pohvale za post: 2
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 11:53 am

Дошљак » 12 Jul 2018, 11:50 napisao:Какав сад линијски парк на Дорћолу? Дунав станица сама где је налази се у амбијенту пропале привреде, луке Београд, старих фабрика, магацина и којекаквих складишта и радионица.

Prema novom planu, sve to se ruši - izuzev luke. Možda i zato što je propalo.

Što se tiče ovog dela za PP zaštitu, kao što rekoh, neću da komentarišem, dok se u raspravu ne uključe ljudi koji rade u železnici, da pojasne logiku. :sesir:
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5114
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3851
Pohvalio: 10322

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Jul 12, 2018 12:07 pm

И предпоставио сам да се руши све, само рано ми је ту за парк, прво треба уклонити пругу, а онда развити нову мрежу друмских саобраћајница на целом том потезу од СРЦ Милан Гале Мушкатировић, прво само у појасу уклоњене пруге између Дунавске и блокова на Дунавском кеју, а онда и у ширем појасу како Дунавска скреће и кривуда ка Луци Београд. Мада ме то и радује, Дунавска обала јесте она дуж које се Београд у суштини протеже и од које је железницом, али и другом индустријском инфраструктуром дуго година био одвојен.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2785
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1954
Pohvalio: 1770

Re: Modernizacija železnice

Postod DzonTravolta » Čet Jul 12, 2018 12:09 pm

U suštini, sve što je uz reke (u urbanom delu grada) treba da služi kao izletište.
Industrija u gradu mi je nekako relikt prve polovine 20. veka. Pa neka bude da je to moj lični stav.
Urbanisti Beograda ( ako uopšte postoje ) moraju da prestanu da posmatraju Beograd kroz prizmu kruga dvojke, kao jedino što postoji, što je odraz njihovog palanačkog, zaostalog i pritupog mentaliteta i da počnu Beograd da posmatraju zaista kao višemilionsku konkurbaciju, gde je potrebno jako mnogo ulagati u infrastrukturu, jer je to jedini put ka bilo kakvom daljem razvoju.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5114
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3851
Pohvalio: 10322

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Jul 12, 2018 12:18 pm

За излетиште на Дунаву је најпогоднија Ада Хуја, Лука за те елитне стамбено-пословне комплексе, а од индустрије ће колико ја видим остати само топлана (док и њу не иселе али сумњам да ће бити то у следећих 30-40 година) и стара електрана као музеј. Oстали објекти на том потезу су претежно магацини и складишта, изузетак су мало већи комплекси попут оног у Деспота Стефана после СУПа ка мосту (бивша кланица, Сутјеска и још нека пропала индустрија), као и комплекс између пруге и луке Београд где има доста резервоара и индустријских вишеспратница, као и пар мањих комплекса са вишеспратницама на ћошковима Дунавске, њих 2-3, и наравно сама лука Београд. Отприлике би изузев набројаних већих комплекса, она мања складишта, стоваришта, отпади, радионице и сервиси могли за пар недеља да се рашчисте.

П.С. Могли би смо направити тему о силаску Београда на Дунав у радионици.
Nurko7000
Higher intermediate
Postovi: 978
Pridružio se: Čet Avg 02, 2007 12:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 684
Pohvalio: 101

Re: Modernizacija železnice

Postod Nurko7000 » Čet Jul 12, 2018 12:55 pm

За проширење Дунавске се неће дирати пруга нити је потребно, само пажљиво испратите План генералне регулације.

dunavska2.jpg


http://www.beoland.com/wp-content/uploads/planovi/pgr-beograda/04_PGR_Namena_I_II.pdf

ПГР - град Београд (целине I и II, општине Стари град, Врчар, Савски венац, Звездара и Палилула)
http://www.beoland.com/lat/planovi/pgr-beograda/

dunavska_LI2.jpg
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta