Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6500
Pohvalio: 1559

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Uto Avg 14, 2018 8:04 pm

mvbg1 » 14 Aug 2018 05:04 pm napisao:Ne znam po tom starom projektu BPS koji je minimalan poluprečnik krivina planiran. Mozda je upravo to stajaliste uzrok velikog razmaka koloseka zbog ogromnih planiranih poluprečnika?



Trebalo bi da je 3200 metara.
Ne znam ja kad sam se vozio TGV-om nisam vidjao tolike razmake. Postoji jedna deonica TGV EST na izlazu pariza gde je kolosecna situacija slicna, 2 koloseka za brzu prugu i 2 za ostale vozove i razmak izmedju koloseka je svuda isti.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Kolega2357
Higher intermediate
Postovi: 559
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 156
Pohvalio: 12

Re: Modernizacija železnice

Postod Kolega2357 » Sre Avg 15, 2018 6:04 am

plećko
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 431
Pridružio se: Pon Jun 03, 2013 11:18 am
Lokacija: Obrenovac
Kontakt:
Pohvaljen: 1999
Pohvalio: 1749

Re: Modernizacija železnice

Postod plećko » Čet Avg 16, 2018 5:57 pm

Погледај твит корисника @DaZivimSan: https://twitter.com/DaZivimSan/status/1 ... 77122?s=09
Pohvale za post: 1
markomarko
Intermediate
Postovi: 123
Pridružio se: Pet Jan 27, 2012 11:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 144

Re: Modernizacija železnice

Postod markomarko » Čet Avg 16, 2018 7:33 pm

WLABmz » 16 Aug 2018 02:00 pm napisao:Neke činjenice:

1) Most ne može da nosi dodatna dva koloseka.
2) Dodavanje dva koloseka za stanicu/stajalište Sajam bi negativnije uticalo na propusnu moć nego obično stajalište na prolaznim kolosecima. Već sam xy puta objašnjavao na forumu zašto je to tako, ali očigledno ne vredi.
3) Projektovana brzina od Beograd Centra do Novog Beograda je 100 km/h i voz bez problema razvije tu brzinu.


U tom slucaju treba dodati jos 2 koloseka u duzini od 400m izmedju izlaza tunela i Bul. Vojvode Misica izgradnjom jos jednog nadvoznjaka. Arnorian objasnio ostatak. Mislim da se time ne utice negativno na ukupnu propusnu moc mosta.

sajam.PNG


Dal' sa juzne ili sa severne strane zavisi gde mora vise da se rushi postojecih objekata. Sa juzne strane je nedavno sazidan novi hotel tako da to otezava stvari! Zato nacrtah sa severne.

U stvari, kad bolje razmislim, moze da se nakalemi dodatna celicna konstrukcija sa obe strane postojecih betonskih stubova. Vertikalno opterecenje onda ide na nove dodate stubice (sa temeljima), a ukupno se povecava otporni momenat celog stuba za horizonalno opterecenje. Plus novi nosaci izmedju novih stubova sa svake strane. Svakako bi na tim spoljnim kolosecima bila manja projektna brzina voza.

Zidar objasnio - ukrstanje moze i treba da bude na dve stanice. Druga slicna alternativa je blago razmimoilaznje - jedna zajednicka stanica kod ekonomskog fakulteta, a na vrhu Terazije za jednu liniju a trg Republike za drugu. Po meni je to malo bolje, ali skuplje resenje.

@norexan - nije problem tunel nego stanica. Treba da iskopas 87m pravo na dole i onda da napravis ili liftove ili eskalatore da popnes i spustis ljude. Nije realno, tj. nije ekonomski isplativo nikako.
Bez megalomanije:
1) Trase metroa racionalno usvajati da se pokrije što vise uz što manje ulaganje
2) Najracionalnija inžinjerska resenja – podzemne trase samo gde je apsolutno neophodno, urbanizmom odvajati buduće koridore sada i koristiti postojeće
3) Projektovati za realne sadašnje i buduće kapacitete

Analiza rute (2017) https://bit.ly/2A7dHGL
Autonomna vozila u JGP https://bit.ly/2NCKoPM
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1114
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1786
Pohvalio: 1390

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Avg 16, 2018 8:40 pm

Ništa sem pokusaja senzacionalizma.
Šta je sporno na ovom videu?
Taj prelaz u B.Topoli veoma retko bude neispravan. Čak i kad se desi nepredvidjeni kvar svaki postupak zeleznickog osoblja je do tančina predvidjen i mogućnost nesreće je svedena na nulu.
Čak štaviše kad sam malo bolje pogledao snimak,vidi se da je levi polubranik u smeru kretanja voza polomljen. I to od strane vozača drumskih vozila. A vidim da su oni na tvitu najglasniji.
Pohvale za post: 3
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26150
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12222
Pohvalio: 5064

Re: Modernizacija železnice

Postod direktor » Čet Avg 16, 2018 9:01 pm

U srb ugradjivati rampe preko cijele ulice i motke da budu celicne i jace nesto kao one kod sajma
Plus oni elementi sto izlaze iz zemlje rusija stil
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 4
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6500
Pohvalio: 1559

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Avg 16, 2018 9:53 pm

Ne bi bilo logike da u neku doglednu buducnost imamo 4 koloseka od Stare Pazove do NBG a od NBG do Prokopa da budu samo 2, to ce onda biti usko grlo.
Dakle u datom periodu ce morati da se dograde ta 2 koloseka na mostu ako moze ili da se izgradi most blizanac.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Pohvale za post: 1
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 87
Pohvalio: 22

Re: Modernizacija železnice

Postod Arnorian » Čet Avg 16, 2018 9:57 pm

Slika
Poslednja izmena od Arnorian u Čet Avg 16, 2018 10:11 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 2
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1066
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Čet Avg 16, 2018 10:24 pm

spatiotecte » Čet Avg 16, 2018 9:53 pm napisao:Ne bi bilo logike da u neku doglednu buducnost imamo 4 koloseka od Stare Pazove do NBG a od NBG do Prokopa da budu samo 2, to ce onda biti usko grlo.
Dakle u datom periodu ce morati da se dograde ta 2 koloseka na mostu ako moze ili da se izgradi most blizanac.


Neće biti 4 koloseka od Stare Pazove do Novog Beograda nego od Stare Pazove do Batajnice. Ima logike zato što će se u Batajnici spajati teretni i putnički saobraćaj. Imaj u vidu po novom kroz Prokop teretni smeju samo od 0-5h, a opasne materije uopšte ne smeju. Kroz Vukov Spomenik opasne materije samo 0-5h. Preko starog mosta od zatvaranja glavne teretni vozovi uopšte ne idu. No, otišli smo daleko od teme...
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 87
Pohvalio: 22

Re: Modernizacija železnice

Postod Arnorian » Čet Avg 16, 2018 10:31 pm

Četiri koloseka od Batajnice do NBg je u planovima odavno. neće skoro, ali biće.
Pohvale za post: 1
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6500
Pohvalio: 1559

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Čet Avg 16, 2018 11:12 pm

WLABmz » 16 Aug 2018 09:24 pm napisao:
spatiotecte » Čet Avg 16, 2018 9:53 pm napisao:Ne bi bilo logike da u neku doglednu buducnost imamo 4 koloseka od Stare Pazove do NBG a od NBG do Prokopa da budu samo 2, to ce onda biti usko grlo.
Dakle u datom periodu ce morati da se dograde ta 2 koloseka na mostu ako moze ili da se izgradi most blizanac.


Neće biti 4 koloseka od Stare Pazove do Novog Beograda nego od Stare Pazove do Batajnice. Ima logike zato što će se u Batajnici spajati teretni i putnički saobraćaj. Imaj u vidu po novom kroz Prokop teretni smeju samo od 0-5h, a opasne materije uopšte ne smeju. Kroz Vukov Spomenik opasne materije samo 0-5h. Preko starog mosta od zatvaranja glavne teretni vozovi uopšte ne idu. No, otišli smo daleko od teme...



Ponavaljam ti po treci put (posto nisi upucen izgleda) da je planirano POSLE ove prve faze koja podrazumeva 4 koloseka od Stare Pazove do Batajnice, da se izgrade 2 dodatna koloseka do NBG kako bi cela pruga bila sa 4 koloseka.
To prebacivanje na 4 koloseka u urbanoj zoni je za gradsku zeleznicu.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1066
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Avg 17, 2018 12:28 am

Ljudi, niko o tome trenutno osim vas ne razmišlja, a kamo li planira. To što se nalazi u prostornom planu, gde se nalaze i pruge Lazarevac - Mladenovac, Lazarevac - Čačak, Žabalj - Zrenjanin, Smederevo - Kovin - Pančevo, Paraćin - Zaječar itd. koje nikad neće biti izgrađene, ne znači da je planirano. Dajte, budite malo realni!

A ako toliko tvrdiš da je planirano, daj mi molim te, izvor, projekat, predviđRe: Modernizacija železniceen način finansiranja, ukupne troškove itd.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6500
Pohvalio: 1559

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Avg 17, 2018 12:35 am

Razmislja se o tome jako ozbiljno, podvoznjak na Novom beigradu koji ce uskoro poceti da se gradi u bulevaru Umetnosti ce biti uradjen za 4 koloseka, bila je slika projekta ako neko moze da izbunari trazio sam nisam nasao.
Poslednja izmena od spatiotecte u Pet Avg 17, 2018 12:46 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
beobike
Intermediate
Postovi: 181
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 235
Pohvalio: 70

Re: Modernizacija železnice

Postod beobike » Pet Avg 17, 2018 12:43 am

Glupo pitanje na glupe kometare, a zašto se onda nisu i južno od Prokopa radila 4 koloseka kada se već radila totalna rekonstrukcija?
spatiotecte
Expert
Postovi: 9920
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6500
Pohvalio: 1559

Re: Modernizacija železnice

Postod spatiotecte » Pet Avg 17, 2018 12:50 am

WLAB postoji izvodjacki projekat podvoznjaka za 4 koloseka, sigurno neko ima tu sliku da vidis kako to izgleda, da je to u planu i da nije samo na ideji ostalo.
Realnost arhitekture Novog Beograda napokon otkrio Roger34:
"Zgrade kao zgrade i nisu lepe. Nisu pravljene da se u njih gleda"
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5896
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4883
Pohvalio: 12602

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Pet Avg 17, 2018 12:54 am

Постоје ли реалне потребе за тим дуплирањима дуплих колосека у скоријој будућности докле год имамо oвакав обим саобраћаја?
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1066
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Avg 17, 2018 3:09 am

spatiotecte » Pet Avg 17, 2018 12:50 am napisao:WLAB postoji izvodjacki projekat podvoznjaka za 4 koloseka, sigurno neko ima tu sliku da vidis kako to izgleda, da je to u planu i da nije samo na ideji ostalo.


Pitao sam te za izvor, projekat, predviđen način finansiranja, ukupne troškove, investitora imaginarne 4-kolosečne pruge Novi Beograd - Batajnica, a ne za projekat podvožnjaka koji ostavlja prostor za 4 koloseka. Pa jel znaš ti koliko u Srbiji i svetu ima takvih prelaza preko/ispod pruge ili autoputa koji ostavljaju prostor za buduće proširivanje pruge ili autoputa koje se nikad nije dogodilo i koje se nikad neće dogoditi? Sigurno bi ti trebalo pola života da ih prebrojiš.

Evo, da bi se vratili na temu, uzmi za primer prvo kasete za metro u Prokopu i Vukovom spomeniku kroz koje po sadašnjem planu metro neće ni proći.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 87
Pohvalio: 22

Re: Modernizacija železnice

Postod Arnorian » Pet Avg 17, 2018 7:00 am

Дошљак » 16 Aug 2018 11:54 pm napisao:Постоје ли реалне потребе за тим дуплирањима дуплих колосека у скоријој будућности докле год имамо oвакав обим саобраћаја?

Za sada ne. Problem je u tome što je plan da svi međugradski vozovi prema NS i Šidu kreći iz Rakovice, a prema Nišu i Požegi iz Zemuna. To Prokop pretvara iz frontalne u prolaznu stanicu (funcionalno), ali duplira broj vozova od Zemuna do Rakovice. Signalizacioni sistem može da se popravi, što će Kinezi i da urade od Prokopa do Zemuna, ali bi trebalo i u ostatku Bg čvora. Ako se broj vozova poveća, što je valjda i cilj (ne radimo rekosntrucije i dogradnje pruge za ukras) neće biti puno mesta za Bg:Voz. Naravno rešenje uvek može da bude smanjenje frekvencije Bg:Voza.

Bg železnički čvor nikada nije planiran da bude u upotrebi za gradski saobraćaj. Kada je dizajniran to je bilo u sklopu metroa i regionalne železnice.
Pohvale za post: 1
Rile
Intermediate
Postovi: 234
Pridružio se: Čet Jun 16, 2011 8:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 262
Pohvalio: 94

Re: Modernizacija železnice

Postod Rile » Pet Avg 17, 2018 9:00 am

mvbg1 » 16 Aug 2018 07:40 pm napisao:... Čak i kad se desi nepredvidjeni kvar svaki postupak zeleznickog osoblja je do tančina predvidjen i mogućnost nesreće je svedena na nulu...

Većina vozača u Srbiji nije svesna toga da podignuta rampa na putnom prelazu ne znači da se preko tog
prelaza može preći tek tako, bez zaustavljanja. Kada dođe do kvara na putnom prelazu rampe su uvek podignute
a vozač drumskog vozila to ne može da zna. To znaju otpravnik vozova (TK dispečer) i mašinovođa i oni postupaju
prema propisima proisteklim iz Zakona o bezbednosti železničkog saobraćaja. Voz se zaustavlja ispred tog prelaza
( prosto rečeno da bi ga vozači drumskih vozila uočili ) i nastavlja dalju vožnju. Na svakom takvom prelazu postoji
saobraćajni znak STOP i Andrejin krst koji obavezuju vozača drumskog vozila da propusti šinsko vozilo bez
obzira što su rampe podignute. Na to ga obavezuje i jedno od osnovnih pravila saobraćaja.
Slabo se to poštuje pa se na prelazima često dešavaju razne situacije, od komičnih do onih ozbiljnih
o čemu bi, siguran sam, i moj drug mvbg1 mogao knjigu da napiše.

9d_k9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTm1ZN01EQV8vMmExNTQ5MWNhN2VkNGIwMTE4NDk4OTc5ZWIyZTA5ZjIuanBnkZMCzQLkAIGhMAE.jpg
9d_k9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTm1ZN01EQV8vMmExNTQ5MWNhN2VkNGIwMTE4NDk4OTc5ZWIyZTA5ZjIuanBnkZMCzQLkAIGhMAE.jpg (128.12 KiB) Pogledano 559 puta
Pohvale za post: 7
markomarko
Intermediate
Postovi: 123
Pridružio se: Pet Jan 27, 2012 11:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 144

Re: Modernizacija železniceRe: Modernizacija železnice

Postod markomarko » Pet Avg 17, 2018 10:48 am

Arnorian » 17 Aug 2018 06:00 am napisao:
Дошљак » 16 Aug 2018 11:54 pm napisao:Постоје ли реалне потребе за тим дуплирањима дуплих колосека у скоријој будућности докле год имамо oвакав обим саобраћаја?

Za sada ne. Problem je u tome što je plan da svi međugradski vozovi prema NS i Šidu kreći iz Rakovice, a prema Nišu i Požegi iz Zemuna. To Prokop pretvara iz frontalne u prolaznu stanicu (funcionalno), ali duplira broj vozova od Zemuna do Rakovice. Signalizacioni sistem može da se popravi, što će Kinezi i da urade od Prokopa do Zemuna, ali bi trebalo i u ostatku Bg čvora. Ako se broj vozova poveća, što je valjda i cilj (ne radimo rekosntrucije i dogradnje pruge za ukras) neće biti puno mesta za Bg:Voz. Naravno rešenje uvek može da bude smanjenje frekvencije Bg:Voza.

Bg železnički čvor nikada nije planiran da bude u upotrebi za gradski saobraćaj. Kada je dizajniran to je bilo u sklopu metroa i regionalne železnice.


Pa dobro, ako ti vozovi budu stajali na svim tim stanicama, onda ga mogu koristiti i Beogradjani da se prevezu od Rakovice do NBG npr - taman ce da nadopune frekvenciju Bg:Voza.

Koliko mi se puta desilo da u nekom evropskom gradu idem izmedju dve gradske stanice nekim giga mega brzim vozom koji svakako nije namenjen gradskom prevozu - ali staje gde meni treba...

A i uvek mogu malo da se polasci medjugradskih (a narocito medjunarodnih) vozova pomere iz najgoreg spica kad je kapacitet Bg:Voza najkriticniji.

Ali svakako sve vreme govorimo o nekoj daljoj buducnosti. Ceo cvor trenutno radi daleko ispod kapaciteta, zar ne?
Bez megalomanije:
1) Trase metroa racionalno usvajati da se pokrije što vise uz što manje ulaganje
2) Najracionalnija inžinjerska resenja – podzemne trase samo gde je apsolutno neophodno, urbanizmom odvajati buduće koridore sada i koristiti postojeće
3) Projektovati za realne sadašnje i buduće kapacitete

Analiza rute (2017) https://bit.ly/2A7dHGL
Autonomna vozila u JGP https://bit.ly/2NCKoPM
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 87
Pohvalio: 22

Re: Modernizacija železnice

Postod Arnorian » Pet Avg 17, 2018 11:11 am

markomarko » 17 Aug 2018 09:48 am napisao:Ali svakako sve vreme govorimo o nekoj daljoj buducnosti. Ceo cvor trenutno radi daleko ispod kapaciteta, zar ne?

Kapacitet je nizak jer Železnica nema dovoljno vozova. Na primer ima samo šest polazaka dnevno za Niš.

Kada se uradi novi signalizacioni sistem videće se propusnost. A kada budu gotovi tehnički centri Zemun i Kijevo onda Prokop postaje prolazna stanica.
Pohvale za post: 1
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 87
Pohvalio: 22

Re: Modernizacija železnice

Postod Arnorian » Pet Avg 17, 2018 11:16 am

Дошљак » 17 Aug 2018 10:10 am napisao:Мислим да би било простора за три линује БГ воза са поласцима на сваких пола сата, тако да на сваком краку такт између возова буде 15 минута, а да између тога сви остали возови на БЖЧ у оквиру ИТС зона саобраћају као БГ воз (нпр. воз из Новог Сада до Раковице да од Батајнице до Раковице саобраћа под тарифом БГ воза).

Voz za Novi Sad neće stajati na stajalištima Tošin Bunar, Altina i Kamendin. Tako dRe: Modernizacija železnicea nije prava zamena za Bg:Voz
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5300
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2840
Pohvalio: 4042

Re: Modernizacija železnice

Postod solecar » Pet Avg 17, 2018 11:51 am

Norexan » Čet Avg 16, 2018 6:18 pm napisao:Него мени нешто није јасно, ако постоји тунел који је већ дубљи од овог који би се копао како је онда немогуће саградити други изнад? Ваљда људи знају каква је земља ту ако су већ копали једаред :kafa:

Jedan primer. Ako su ljudi već radili određenu ulicu , postavljali vodovod , struju , telefon... , za očekivati je da prilikom rekonstrukcije (zamene asfalta) ne probuše kanalizacionu cev ili preseku kablove... , zar ne?
Slika

Slika
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 879
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1066
Pohvalio: 76

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Avg 17, 2018 12:12 pm

Uz takt BG voza na 15 minuta efektivno možemo imati od 4 (bez preticanja BG voza) do 8 (sa preticanjem BG voza) parova međugradskih vozova na sat po smeru. Ako bi računali da vozovi idu od 5 ujutru do ponoći, to je 76-152 parova vozova po smeru dnevno.

Uz takt BG voza na 30 minuta, efektivno možemo imati od 8 (bez preticanja BG voza) do 10 (sa preticanjem BG voza) parova međugradskih vozova na sat po smeru. Ako bi računali da vozovi idu od 5 ujutru do ponoči, to je 152-190 parova vozova po smeru dnevno.

Ovo je zasnovano na tome da međugradski vozovi u Beogradu staju samo u Novom Beogradu, Beograd Centru i Rakovici na pravcu sever-jug i obrnuto.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1148
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 87
Pohvalio: 22

Re: Modernizacija železnice

Postod Arnorian » Pet Avg 17, 2018 12:45 pm

Ne zaboravi Zemun. Biće Zemun-Niš, a Rakovica-Novi Sad.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: belami i 6 gosta