Stranica 397 od 407

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Okt 19, 2018 1:15 pm
od JohnnyLee
Rile » 19 Окт 2018, 12:03 napisao:Na žalost, JohnnyLee, 083 084 i dalje izgleda tako. Ona koju je Gaga uslikao je 064-092 i ona je jedna od pet novije remontovanih
koje su uspešno sačuvane od ŠTETOČINA grafitera. Ako i zarade poneki grafit negde, odmah se isključe iz saobraćaja i čiste od grafita.
Ove stare nemoguće je očistiti jer im je sloj grafita deblji od samog lima.


мени се учинило да пише 083, као што је и Гага написао

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pet Okt 19, 2018 3:38 pm
od DzonTravolta
Rile » 19 Okt 2018, 12:03 napisao:Na žalost, JohnnyLee, 083 084 i dalje izgleda tako. Ona koju je Gaga uslikao je 064-092 i ona je jedna od pet novije remontovanih
koje su uspešno sačuvane od ŠTETOČINA grafitera. Ako i zarade poneki grafit negde, odmah se isključe iz saobraćaja i čiste od grafita.
Ove stare nemoguće je očistiti jer im je sloj grafita deblji od samog lima.

Da li bi nekakav remont pomogao? :roll:

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Sub Okt 20, 2018 8:17 pm
od Bender Rodriguez
Glupo pitanje:
Slika
Jel ovo treba da služi kao upozorenje u slučaju da neki voz greškom proba da prođe tom prugom? Pitam jer nikad nisam video ovo pre.
Žika » Pet Okt 19, 2018 12:49 pm napisao:Više neće da im padne napamet. Odličan marketing a i škola za sve štetočine.

Odlično, tako i treba. Nek šaraju kući ili nek idu u psihijatrijsku ustanovu da malo razmisle da li je normalno da se u 25 godina ponašaju kao deca.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Ned Okt 21, 2018 12:23 am
od Gorstak89
Pa ako je upuzurenje trebalo bi biti mnogo ranije a ne na sred ovog dela. nema voz abs pa da ugoči tako brzo... ko će ga znati šta su mislili sa tom tablom, ili je tabla kao neki poslednji pokušaj

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Ned Okt 21, 2018 12:44 am
od Bender Rodriguez
Pa to i meni pade na pamet. Možda je to u slučaju da voz greškom krene (iz starta) iz stanice NBG. A pošto je mala razdaljina, svega par stotina metara, ne bi mogao da razvije veliku brzinu pa ko veli mašinovođa bi video ovaj znak dovoljno rano da odreaguje i zaustavi se.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Ned Okt 21, 2018 2:36 am
od Гага
Bender Rodriguez » 20 Окт 2018 08:17 pm napisao:Glupo pitanje:
Slika
Jel ovo treba da služi kao upozorenje u slučaju da neki voz greškom proba da prođe tom prugom? Pitam jer nikad nisam video ovo pre.


На табли је нацртан знак "радови у току" и тих табли, на овом десном колосеку, има и код железничке станице "Тошин бунар" и железничке станице "Нови Београд". Ниједан воз не може грешком да дође на овај колеосек сад кад у радови у току, јер су скретнице намештене тако да искључују сваки саобраћај овим колосеком. Композиције возова, и путничке и теретне, се сад крећу успорено левим колосеком који је дозвољен за саобраћај.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Ned Okt 21, 2018 9:37 am
od spatiotecte
A nema ni kontaktne mreze vise.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Ned Okt 21, 2018 12:58 pm
od WLABmz
Bender Rodriguez napisao:Glupo pitanje:
Slika
Jel ovo treba da služi kao upozorenje u slučaju da neki voz greškom proba da prođe tom prugom? Pitam jer nikad nisam video ovo pre.


Slažem se, glupo pitanje. Voz nije živo biće da "proba da prođe tom prugom". A takođe ni mašinovođa ne može da "proba da prođe tom prugom" jer ne okreće mašinovođa skretnice. Takođe, sve mašinovođe koji rade na tom potezu znaju da je zatvoren taj kolosek i skinuta kontaktna mreža.


Gorstak89 » Ned Okt 21, 2018 12:23 am napisao:Pa ako je upuzurenje trebalo bi biti mnogo ranije a ne na sred ovog dela. nema voz abs pa da ugoči tako brzo... ko će ga znati šta su mislili sa tom tablom, ili je tabla kao neki poslednji pokušaj


Nema oni tu šta da misle. Propisi kažu gde i kakva oznaka treba da stoji, što je ispoštovano.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Ned Okt 21, 2018 1:17 pm
od Bender Rodriguez
@Wblamz
Za vreme koje si utrošio pišući tih par očiglednih rečenica da bi ispao faca mogao si da jednostavno da napišeš odgovor ili da iskuliraš ako je isti već napisan.

@Gago
Hvala na odgovoru.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Ned Okt 21, 2018 2:53 pm
od milos.tro
Dopremanje pragova i šina za buduću brzu prugu u toku.
Šine stižu iz Austrije od proizvođača Voestalpine Schienen GmbH.
Beška, 21.10.2018
44425139_2405219582827645_5261223770961477632_n.jpg
44425139_2405219582827645_5261223770961477632_n.jpg (148.43 KiB) Pogledano 1414 puta
44458549_2405219882827615_1991373140252426240_n.jpg
44458549_2405219882827615_1991373140252426240_n.jpg (142.8 KiB) Pogledano 1414 puta
44428821_2405219532827650_7268965147543076864_n.jpg
44428821_2405219532827650_7268965147543076864_n.jpg (140.75 KiB) Pogledano 1414 puta
44576994_2405219662827637_8475896492962349056_n.jpg
44576994_2405219662827637_8475896492962349056_n.jpg (181.24 KiB) Pogledano 1414 puta
44569188_2405220012827602_269205814219112448_n.jpg
44569188_2405220012827602_269205814219112448_n.jpg (191.03 KiB) Pogledano 1414 puta

izvor.pruge i vozovi Vojvodine

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 12:21 am
od Гага
Bender Rodriguez » 21 Окт 2018 01:17 pm napisao:
@Gago
Hvala na odgovoru.

:sesir: и други пут

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 10:54 am
od JohnnyLee
DzonTravolta » 19 Окт 2018, 15:38 napisao:Da li bi nekakav remont pomogao? :roll:


мислим да би. али су скоро ремонтовани, тако да од тога нема ништа

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 11:48 am
od DzonTravolta
Definiši skoro, jer nisu svi prošli remont, barem koliko ja znam (i koliko se vidi iznutra).

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 12:35 pm
od JohnnyLee
све БГВ гарнитуре су прошле ремонт пре него што су укључене у саобраћај, а то је било пре колико? 5, 6 година?

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 12:57 pm
od DzonTravolta
Pa to i mislim, pre 8 godina.
Znači, moraju opet, jer su gradske vlasti implicitno dale za pravo grupici pavijana da se umetnički izražava.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 1:19 pm
od WLABmz
Ne moraju dokle god ne pretrče propisima predviđen broj kilometara, a praksa Srbija Voza pokazuje da može i poprilično duže od toga. Neki vagoni voze i 7. godinu bez revizije, a po propisima je obavezna revizija posle 4 godine za RIC vagone. Pritom je to po novijim propisima. Ranije je bilo 2 godine!

Zbog takvog odnosa, od decembra se dnevni voz za Filah (Austrija) skraćuje do Zagreba jer Slovenci i Austrijanci više neće dozvoliti saobraćanje naših vagona na svojoj teritoriji. Tako da osim u sezoni kad saobraća noćni voz za Ljubljanu, gubi se direktan voz za Ljubljanu!

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 8:40 pm
od ICE4
WLABmz » Pon Okt 22, 2018 1:19 pm napisao:Ne moraju dokle god ne pretrče propisima predviđen broj kilometara, a praksa Srbija Voza pokazuje da može i poprilično duže od toga. Neki vagoni voze i 7. godinu bez revizije, a po propisima je obavezna revizija posle 4 godine za RIC vagone. Pritom je to po novijim propisima. Ranije je bilo 2 godine!

Zbog takvog odnosa, od decembra se dnevni voz za Filah (Austrija) skraćuje do Zagreba jer Slovenci i Austrijanci više neće dozvoliti saobraćanje naših vagona na svojoj teritoriji. Tako da osim u sezoni kad saobraća noćni voz za Ljubljanu, gubi se direktan voz za Ljubljanu!

Da li će biti neki voz sa presedanjem iz Zagreba ka SLO?

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Pon Okt 22, 2018 10:03 pm
od DzonTravolta
Ovo moje "moraju" se odnosilo na faktičko stanje, ne da nešto hoće da bude.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Uto Okt 23, 2018 11:30 am
od WLABmz
ICE4 » Pon Okt 22, 2018 8:40 pm napisao:Da li će biti neki voz sa presedanjem iz Zagreba ka SLO?


Vremenski biće kao sad, samo će se presedati u Zagrebu.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Uto Okt 23, 2018 11:32 am
od WLABmz
Inače, kontaktna mreža i signalizacija je uklonjenja gotovo u potpunosti na oba koloseka od Glavne železničke stanice do Topčidera, tako da ništa od halucinacija pojedinih forumaša da će se graditi stanica Sajam po nacrtima iz GUP Beograda. Za sad ostaje saobraćaj na jednom koloseku Topčider - stari savski most - Novi Beograd. Videćemo do kad.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Uto Okt 23, 2018 11:37 am
od spatiotecte
I tako je spucano pola milijarde evra na most preko Ade sa izuzetno komplikovanim petljama na 3 nivoa koji ce preskakati nepostojecu prugu.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Uto Okt 23, 2018 11:52 am
od tragac
Idejni tvorci mosta i tih petlji koje jesu bespotrebno komplikovane verovatno nisu hteli nikad da prebacuju glavnu stanicu. Jedna od prvih stvari koje su SNS vlasti u Beogradu uradile je podizanje kredita od Kuvajta za nastavak gradnje prokopa uz dizanje velike prašine o ceni mosta i štatijaznam. Da oni nisu došli na vlast itekako bi se ti koloseci koristili. A prokop bi dobio drugu namenu.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Uto Okt 23, 2018 11:54 am
od Пантограф
WLABmz » 23 Oct 2018 10:32 am napisao:Inače, kontaktna mreža i signalizacija je uklonjenja gotovo u potpunosti na oba koloseka od Glavne železničke stanice do Topčidera, tako da ništa od halucinacija pojedinih forumaša da će se graditi stanica Sajam po nacrtima iz GUP Beograda. Za sad ostaje saobraćaj na jednom koloseku Topčider - stari savski most - Novi Beograd. Videćemo do kad.


Dobro, hajde sad, lepo i staloženo - a možeš i uz ironiju, nije važno - kako se nečije pozivanje na važeći planski dokument jedini merodavan za uređenje grada može nazvati "halucinacijom"?

Čemu takvo pisanje? Šta ti je na srcu i šta želiš da pokažeš?

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Uto Okt 23, 2018 12:10 pm
od spatiotecte
Covek ocigledno ne voli Glavnu i ne voli stari cvor.

Re: Modernizacija železnice

Poslato: Uto Okt 23, 2018 12:54 pm
od roland
Nažalost moram da se složim sa WLAB-om, mislim da trenutno svaki planski dokument gubi svaki smisao. Kao što su sistematski uništene sve institucije u Srbiji tokom ove garniture vlasti, tako su i svi planski dokumenti potpuno irelevantni prilikom donošenja odluka sadašnjih vlastodržaca. Ništa ih ne sprečava, ako sutra požele, da naprave odlagalište nuklearnog otpada u sred Košutnjaka i da to ispromovišu kao veliku razvojnu šansu Beograda.