Air Serbia

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2124
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1294
Pohvalio: 1277

Re: Air Serbia

Postod DzonTravolta » Čet Avg 17, 2017 11:22 am

Kao što je poznato od ranije, ja ću apsolutno da prihvatim da je ovo istina kad vidim crno na belo dokaz.
Eto, baš me interesuje šta piše u ICAO i evropskoj regulativi po ovom pitanju. :kafa:
Dotle su mi sve nagađanja.
Tema "Trg Slavija":
Nebojsa » 12 Nov 2011, 23:28 napisao:Ma uradice bre samo neku sminku, trotoare, nove trake i sl. videcete, oni pobednicki radovi sacekace neka bolja vremena, ispucasmo se za gazelu i adu.
beowl
Intermediate
Postovi: 381
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 429
Pohvalio: 78

Re: Air Serbia

Postod beowl » Čet Avg 17, 2017 11:25 am

Ajde ako budem imao vremena iskopaću negde tu regulativu.

Ovo za rezervacije možeš lako da proveriš - idi na sajt bilo kog prevoznika da rezervišeš let i pogledaj da li će te pitati za posebne potrebe odnosno smetnje u razvoju. Ne, pitaće te samo da li si passenger with reduced mobility.
Pohvale za post: 4
dr strangelove
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 306
Pridružio se: Pon Mar 24, 2008 12:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 207
Pohvalio: 824

Re: Air Serbia

Postod dr strangelove » Čet Avg 17, 2017 11:47 am

ja otisao na sajt Lufthanse, iskliktao sve do kraja, stigo do unosa kreditne kartice i nigde me nista nije pitao za reduced mobility
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2124
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1294
Pohvalio: 1277

Re: Air Serbia

Postod DzonTravolta » Čet Avg 17, 2017 11:55 am

Generalno toga nema uvek.
Što se tiče propisa, bojim se da tu Antić neće imati naročitog uspeha po pitanju zakonske regulative (evo, za početak sam guglao sa raznim kriterijumima kakva su međunarodna akta, ništa naročito nema, navodi se samo koja je praksa nekih kompanija).
Šta mu još ne ide na ruku je to što su ovi sa šaltera zvali lekara. Sad, to da li ga je on detaljno pregledao ili nije jeste problematično, mada isto stoji da mu je ponudio lek za smirenje, što jeste neka praksa.
Ako je ovaj odbio da postupi po zahtevu lekara, kompanija je mogla da mu uskrati pravo na let (toga je oduvek bilo).
Pravo na let se uskraćuje i za dosta benignije stvari, sad, što je pitanje dece sa poremećajem u razvoju ušlo u sferu političke korektnosti predstavlja drugu problematiku.
Meni sve ovo nije ništa čudno, ali kažem, ne znam kakva je regulativa.
Tema "Trg Slavija":
Nebojsa » 12 Nov 2011, 23:28 napisao:Ma uradice bre samo neku sminku, trotoare, nove trake i sl. videcete, oni pobednicki radovi sacekace neka bolja vremena, ispucasmo se za gazelu i adu.
beowl
Intermediate
Postovi: 381
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 429
Pohvalio: 78

Re: Air Serbia

Postod beowl » Čet Avg 17, 2017 5:33 pm

dr strangelove » 17 Aug 2017 10:47 am napisao:ja otisao na sajt Lufthanse, iskliktao sve do kraja, stigo do unosa kreditne kartice i nigde me nista nije pitao za reduced mobility


Mnogi prevoznici to ostavljaju tek za online čekiranje.
beowl
Intermediate
Postovi: 381
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 429
Pohvalio: 78

Re: Air Serbia

Postod beowl » Čet Avg 17, 2017 5:56 pm

DzonTravolta » 17 Aug 2017 10:55 am napisao:Generalno toga nema uvek.
Što se tiče propisa, bojim se da tu Antić neće imati naročitog uspeha po pitanju zakonske regulative (evo, za početak sam guglao sa raznim kriterijumima kakva su međunarodna akta, ništa naročito nema, navodi se samo koja je praksa nekih kompanija).


Ovo: http://www.passepartouttraining.com/upl ... h-2013.pdf

i ovo: https://www.ecac-ceac.org/documents/101 ... a934c40d31

... bi bili ključni međunarodni akti.
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Čet Avg 17, 2017 11:21 pm

но, то се ипак своди на особе са физичким хендикепом
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Kokili
Intermediate
Postovi: 392
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 131
Pohvalio: 210

Re: Air Serbia

Postod Kokili » Čet Avg 17, 2017 11:35 pm

Ako je tačno ono što Dragaš piše o AS ova tema neće još dugo postojati.
laki72
Expert
Postovi: 7133
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5690
Pohvalio: 1642

Re: Air Serbia

Postod laki72 » Pet Avg 18, 2017 12:16 am

@Kokili
A sta pise Dragas o kompaniji AirSerbia?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Kokili
Intermediate
Postovi: 392
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 131
Pohvalio: 210

Re: Air Serbia

Postod Kokili » Pet Avg 18, 2017 6:04 am

Namerno nisam stavio link da ne bi doslo do stranackog prepucavanja. Ukratko on tvrdi, pozivajuci se na izvestaj KPMGa, da je Air Serbia morala da objavi bankrot prema svim parametrima iz tog izvestaja.
beowl
Intermediate
Postovi: 381
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 429
Pohvalio: 78

Re: Air Serbia

Postod beowl » Pet Avg 18, 2017 8:30 am

Naravno da nije morala da objavi bankrot i naravno da tog pajaca treba uzimati za ozbiljno taman koliko i Bogoljuba Karića.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2124
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1294
Pohvalio: 1277

Re: Air Serbia

Postod DzonTravolta » Pet Avg 18, 2017 10:48 am

Jopet: Air Serbia je džulovska u mnogo čemu, ali Branko Dragaš je stručnjak za ekonomiju, koliko i Dejan Anđus za sport, a Jovan Deretić za istoriju.
Tema "Trg Slavija":
Nebojsa » 12 Nov 2011, 23:28 napisao:Ma uradice bre samo neku sminku, trotoare, nove trake i sl. videcete, oni pobednicki radovi sacekace neka bolja vremena, ispucasmo se za gazelu i adu.
Pohvale za post: 2
Smederevac
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 29
Pridružio se: Ned Dec 18, 2016 7:40 pm
Lokacija: Smederevo/Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 45
Pohvalio: 9

Re: Air Serbia

Postod Smederevac » Pet Avg 18, 2017 1:21 pm

DzonTravolta » Пет Авг 18, 2017 10:48 am napisao:koliko i Dejan Anđus za sport


MOLIM?!? :laugh:
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Pet Avg 18, 2017 4:02 pm

а ко је тај Бранко Драгаш? и шта је написао?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3651
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1562
Pohvalio: 3072

Re: Air Serbia

Postod tragac » Pet Avg 18, 2017 7:05 pm

https://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1 ... 0%B0%D1%88

Izjaavio je da ako se pravilno tumače sve knjige Air Serbia ispunjava sve uslove za bankrot.
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Pet Avg 18, 2017 9:39 pm

а како се то тумаче књиге? и дајте текст, хоћу да прочитам, а стварно немам намеру да гуглам
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3651
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 1562
Pohvalio: 3072

Re: Air Serbia

Postod tragac » Pet Avg 18, 2017 11:20 pm

Spoiler!
Ekonomista Branko Dragaš osvrnuo se na izveštaj o poslovanju Er Srbije, pozivajući se na podatke godišnjeg izveštaja, navodeći da je ta kompanija bankrotirala.

Tekst sa njegovoj sajta prenosimo u celosti.

"Zahvaljujem se čitaocu koji mi je dostavio izveštaj revizorske kuće KPGM, upućen akcionarima ER SRBIJE, o finansisjkom izveštaju Kompanije za 2016.godinu.

Mada u poglavlju ODGOVORNOST REVIZORA stoji :

„Naša odgovornost je da na osnovu izvršene revizije izrazimo mišljenje o priloženim pojedinačnim finansijskim izveštajima“.

Nisam uspeo nigde da pročitam stručno mišljenje Revizora o katastrofalnoj situaciji u Kompaniji.


FOTO: SHUTTERSTOCK

Nisam nigde pročitao stručni apel Revizora da se hitno ispita kompletno poslovanje Kompanije i da se uvedu vanredne mere u Kompaniju koja dramatično loše posluje, uprkos svim političkim privilegijama koje je dobila i konkretnim novčanim subvencijama koje neprestalno dolaze iz našeg bankrotiranog državnog budžeta.

Ali, u ovom tekstu se ne bavim Revizorom, koji bruka našu ekonomsku struku, jer pravi izveštaj smuti pa prospi i udrobljeno-umrvljeno, što je veliki problem već pune dve decenije svih svetskih revizora, koje plaćaju kompanije da prave izveštaje tako da revizori nisu odgovorni za te revizorske izveštaje.

To je, svakako, morate da priznate, prilično apsurdno i glupo, ali u prevarantskom neoliberalnom kapitalizmu tako se uglavnom ponašaju svi veliki svetski revizori koji su, prema mome mišljenju, doprineli finansijskom bankrotu neoliberalizma, jer nisu radili svoj posao niti u duhu sa poslovnim moralom niti, pak,profesionalno.

U ovom tekstu neću do detalja analizirati bilans stanja i bilans uspeha, jer to radim profesionalno za kompanije koje me angažuju kako bi utvrdili pravo stanje zdravlja kod pacijenta, nego ću na najjednostavniji način, da građani mogu da razumeju, izneti samu suštinu kako posluje ER SRBIJA.
Svi podaci su zvanični za 31.12.2016.godine.


FOTO: FONET

AKTIVA

Na strani Aktive vidim da Stalna imovina iznosi -8,158 milijardi dinara.
Stavku koja mora da se ispita je – Ulaganja na tuđim
nekretninama,postrojenjima i opremi u iznosu od – 1,274 mld. Din.

Koje su to tuđe nekretnine, postrojenja i oprema?
Zašto Kompanija ulaže na tuđoj imovini?
Koji je poslovni interes iz takvog ulaganja?
Kome pripada ta imovina na kojoj Kompanija ulaže?
Zašto baš kod njih ulaže?

Kako je Kompanija uložila u svoja zavisna društva – 463,7 miliona dinara, onda je meni potpuno neshvatljivo da nema konsolidovanog bilansa Kompanije i za ta njena zavisna preduzeća, nego je dato Kompaniji da dostavi izveštaje do 31.07.2017.godine.

Zašto im je potreban toliki rok?
U čemu je problem da se izveštaji ne rade sa 31.12.2016?
Na poziciji – Ostali dugoročni finansijski plasmani nalazimo prilično veliki iznos od – 496,2 miliona dinara.

Ko je dobio finansijska sredstva Kompanije? Zašto? Koji su uslovi za korišćenje tih sredstava? Da li je tim sredstvima Kompanija mogla nešto bolje da uradi?


FOTO: NEBOJŠA MANDIĆ

Obrtna imovina Kompanije iznosi – 14,719 milijardi dinara.

Potrebno je napraviti reviziju na stavkama – Kupci u inostranstvu 1,267 milijardi dinara , ko su ti kupci i kako se izvršilo obezbeđivanje tolikog novca Kompanije, i na stavci – Potraživanja iz specifičnih poslova – 935 miliona dinara, koji su to specifični poslovi?

Takođe, stavka – Ostali kratkoročni finansijski plasmani – 87,3 miliona dinara mora da se prekontroliše.

Koji su to ostali kratkoročni finansijski plasmani?
Kome su otišli? Kojije prinos?
Zašto baš njima?

Bilansna stavka – Gotovinski ekvivalenti i gotovina iznose :
– Devizni računi…………………………………742 miliona dinara
– Oročene devize………………………………9.277 miliona dinara
– Tekući računi……………………………………433 miliona dinara
– Devizna blagajna……………………………………9 miliona dinara
– Dinarska blagajna………………………………….3 miliona dinara
UKUPNO ……………………………………………..10.464 miliona dinara

Revizor navodi da je Kompanija oročila kod komercijalnih banaka u Srbiji 79,2 miliona dolara do juna 2017 po kamati od 0,4% – 2,2%.
Zašto je Kompanija oročila slobodna devizna sredstva?
Zašto po tako niskim kamatama?

Da li se taj slobodan devizni novac mogao pametnije da uloži?
Aktivna vremenska razgraničenja iznose – 471 milion dinara.
Da li su to obračunati i nenaplaćeni prihodi ili unapred plaćeni troškovi?
Ako su nenaplaćeni prihodi, kako će se naplatiti taj veliki iznos?
Ako su unapred plaćeni troškovi, zašto i kome se unapred plaćaju?

PASIVA

Kapital Kompanije je – 6, 845 milijardi dinara ili 57 miliona evra
Gubitak iz ranijih godina – 29,747 milijardi dinara ili 247.891.667 evra.
Neraspoređena dobit 105 miliona dinara ili 875.000 evra.
Dugoročne obaveze 29,489 milijardi dinara ili 245.741.667 evra.
Kratkoročne obaveze 16,306 milijardi dinara ili 135.883.333 evra.
UKUPNE OBAVEZE KOMPANIJE …………..381.625.000 EVRA

Gubitak iznad visine kapitala iznosi – 22,999 milijardi dinara ili 191.658.333 evra.

KOMPANIJA VIŠE NEMA KAPITAL!
GUBICI SU IZNAD KAPITALA ZA 191,6 MILIONA EVRA
OBAVEZE KOMPANIJE SU 381,6 MILIONA EVRA.
KOMPANIJA ER SRBIJA JE – BANKROTIRALA!!!!

Gde je otišao toliki novac?
Pogledajmo BILANS USPEHA Kompanije 31.12.2016
Poslovni prihodi………………………………35,336 mild.din
Poslovni rashodi……………………………….35,655 mild.din
Finansijski prihodi……………………………2,972 mild.din
Finansijski rashodi ……………………………3,468 mild. Din
Ostali prihodi………………………………….1,095 mild.din
Ostali rashodi……………………………………..123 miliona din.
NETO DOBITAK……………………………………..105 MILIONA DINARA
NETO DOBITAK………………………………………….875.000 EVRA

Kako će Kompanija sa profitom od 875.000 evra da pokrije gubitke iznad Kapitala u iznosu od – 191,6 miliona evra?
Kako će Kompanija sa profitom od 875.000 evra da vrati obaveze od 381,6 miliona evra?


FOTO: NEMANJA PANČIĆ

Interesantna je stavka – Ostali poslovni prihodi – SUBVENCIJE DRŽAVE – iz koje saznajemo da je država Srbija Kompaniji poklonilaa pare poreskih obveznika u 2016 -4,974 milijarde dinara ili 41,45 miliona evra , dok je u 2015 ta subvencija iznosila – 5,92 milijarde dinara ili 48, 9 miliona evra.
Za dve poslednje godine država Srbija je poklonila ER SRBIJI neverovatnih 90,35 miliona evra.

Odlukom Vlade državna kompanija Aerodrom NIKOLA TESLA je otpisao u 2014 i 2015 mešovitoj kompaniji ER SRBIJA iznos od 4,3 milijardi dinara ili 36 miliona evra.

Uprkos tome što dobijaju subvencije od države, što godinama ne plaćaju Aerodrom i što se zadužuju na svakom koraku, ER SRBIJA posluje sa gubicima.

To jasno pokazuje da je aranžman sa arapskom kompanijom ETIHAD štetan po državu i da Vučićeve demagoške političke priče su obične laži, koje se sve rasprše pred surovošću svih ovih zvaničnih podataka iz poslovanja ER SRBIJA, kojom, kao manjinski partner, što je nezabeleženo u istoriji akcionarskih društava, zapravo, ortačkih društava , jer postoje samo dva osnivača, upravlja manjinski vlasnik.

Ludilo Vučićevo se prenelo i na poslovanje kompanije.

Manjinski vlasnik upravlja Kompanijom i izvlači novac iz Kompanije.
Pogledajmo stavku OSTALI POSLOVNI RASHODI:

– Troškovi zakupa aviona……………………………3,038 mild din
ETIHAD ništanije uneo u Kompaniju, nego je Kompanija uzela avione na lizing i otplaćuje ih Kompanija, znači svi mi zbog državnog dela vlasništva,
– Troškovi ostalog zakupa……………………………..573 miliona din
Koji je to zakup? Na šta se odnosi?
– Troškovi provizija…………………………………….973 miliona din
Zašto Kompanija daje provizije? Kome?
– Troškovi reklame i propagande…………………346 miliona din
Zašto tolika reklama kada je u gubicima?
– Troškovi intelektualnih i konsalting usluga ……..702 miliona din
Šta mislite ko ovo uzima?
– Ostali rashodi…………………………………………………….702 miliona din
Idelana stavka za uzimanje novca.

Ako isključimo zakupe, onda Kompanija u 2016 izdvaja – 3,296 mild din ili 27,47 miliona evra za nešto što mogu da nazovem – izvlačenje novca iz Kompanije.

Novac iz Kompanije odlazi i niko ne kontroliše, gde i kome odlazi toliki novac.

Pogledajmo kako se uzimaju provizije na dobijenim kreditima.

Dana 15.09.2015 EA PARTNERS BV je odobrio ER SRBIJI kreditnu liniju na pet godina u iznosu od 56,539 miliona dolara, ali je Kompanija povukla 52,836 miliona dolara, dok je razlika od 3,703 miliona dolara ili 6,55% iznosa otišlo na – TRANSAKCIONE TROŠKOVE?!!?

Šta su to transacioni troškovi, Vučiću? Kome odlazi taj novac? Kamata je 6,96%, što je trostruko veće od kamata na svetskim tržištima.
Zašto je kamata veća?

Ali, pravi biser tek sledi. Na ovu veliku kamatu od 6,96% godišnje dodaje se kvartalno uvećanje od 0,1725%. To je godišnje 0,5175%.


FOTO: ZORANA JEVTIC

Kako je ugovor na pet godina, uvećava se kamata od 6,96% za još 2,5825%.

Strašno! Skanda! Bankar sam 34 godine i desetine hiljada ugovora sam sklopio, ali nikada nisam video da se ugovorena velika kamatna stopa nadograđuje kvartalnim uvećanjem.

Arapi su majstori u trgovini. Videli su da Vučić ništa ne zna, da voli samo da se slika, nahranili su mu sujetu i doneli ovako štetan ugovor za našu državu.

Kome odlazi ovih nadograđenih 2,5825%, Vučiću? Nije bio dovoljan jedan ugovor, pa je napravljen još jedan. Nekome se osladilo da uzima provizije.
Kome?

Dana 20.05.2016. godine sklapa se novi ugovor na 63 miliona dolara, ali se povlači 58,873 miliona dolara.

Na ime transakcionih troškova od 6,55% uzima se 4,127 miliona dolara.
Ko je Vučiću uzeo 4,127 miliona dolara? Kamata je ponovo 6,95 % i na to se nadograđuje kvartalna uvećanja.

Pitanje još jedno za velikog mešetara Vučića – zašto ER SRBIJA uzima dva dolarska kredita, kada ima oročeno u našim komercijalnim bankama -79,2 miliona dolara?

Zašto Kompanija na svoj novac dobija kamatu od 0,4% do 2,2%, dok uzima novac Arapa po ceni 6,95% sa nadogradnjom od 2,5825%?

Kakva je ovu sumanuta poslovna politika Kompanije? Interesantno je da u januarau 2017 Fond za razvoj Republike Srbije daje kredit ER SRBIJI u iznosu od 14 miliona evra na 18 meseci sa kamatom od 3,5%.

Koje je garancije Kompanija dala Fondu, kada više nema svog Kapitala?
Da li je Fond za razvoj pregledao bilanse bankrotirane Kompanije?
Po kom kriterijumu je ER SRBIJA dobila taj kredit od Fonda za razvoj?
Ako je država Srbija subvencijama, oprostom rashoda i kreditima uložila u ER SRBIJU 200 miliona evra i ako se tim novcem u privatnom biznisu moglo da zaposli 40.000 radnika, dok ER SRBIJA ima , sve sa sestrinskim firmama, 2.450 radnika, zašto država ulaže u Kompaniju koja pravi ogromne gubitke?

Pročitali smo pre neki dan da je gubitik ETIHADA preko 1,87 milijardi evra.
Koliko je našeg novca otišlo u te gubitke? Predsednik Nadzornog odbora Kompanije je gradonačelnik Siniša Mali.

Koji se proslavio u pljačkaškoj privatizaciji. Koji priča kako ER SRBIJA dobro posluje. I koji najavljuje otpuštanja, jer žele da povećaju profit Kompanije.
Izneo sam pred našu javnost ove poražavajuće, zvanične podatke.

Revizor to nije smeo da saopšti. Sada znamo šta je istina. Sada imamo elemente za argumentovane napade na izdajnički režim. Samo konkretnim podacima ih moramo da pobedimo.

Posle pobede će svi biti izvedeni pred sud. Sudiće im se pravedno. Moraju da odgovaraju sa velizdaju i uništavanje ekonomije.



Izvor: KURIR

http://www.kurir.rs/vesti/biznis/289679 ... nkrotirala
Stav urbanih planera da BG voz ne može dalje od Prokopa jer navodno nedostaju kapaciteti dokazuje da u Beogradu postoje opštine prvog i drugog reda. Rakovica je decenijama zapostavljena u mnogim segmentima, posebno u segmentu javnog prevoza i saobraćaja. Beograd bi trebalo da ukine dvostruke aršine poput gorenavedenog i postane grad svih njegovih građana.
laki72
Expert
Postovi: 7133
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5690
Pohvalio: 1642

Re: Air Serbia

Postod laki72 » Sub Avg 19, 2017 12:21 am

Uh, sto ne volim kad ocekujem da je tekst strucan i analitican, a onda citam ostrascenu 'prepisku' (sam sa sobom) koja se ni trunku ne razlikuje od predsednikovih mono-duela i KZŠ...
Jedna stvar meni nije jasna. Kako se Dragas iscudjava za "ulaganja na tudjoj imovini"???
Pa ciji su avioni?
Vecina je na lizing. Takodje verujem da je ulaganje u tudje nekretnine bilo renoviranje i brendiranje prodajnih mesta AS.
E sad, dal verujem dane muvaju i ne ispumpavaju kapital iz kompanije i iz zemlje? Ne verujem, tacnije, ubedjen sam da to rade i to vrlo intezivno.
U tome je i bila caka njihove 'zainteresovanosti za posrnuli JAT, a ne u njihovom 'vizionatstvu'.
Sta ce dalje biti, bojim se da niko ne zna. Ali ne ocekujem dobro, posebno kada uzmemou obzir stanje u Etihadu, kao i 'isticanju ugovora'...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
tzoran1
Higher intermediate
Postovi: 810
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 847
Pohvalio: 125

Re: Air Serbia

Postod tzoran1 » Sub Avg 19, 2017 1:17 am

Evo ja cu ER Srbiji da pozajmim 100$ sa kamatom od samo 5% :)

Ako je ovo tacno.
Odavno nisam video ovako katastrofalano, rasipnicko ponasanje "menadzmenta" na celu sa direktorom D Kondicem (Etihadov covek).
Ovde hitno nesto menjati, mada mislim da je kasno.
A tek visegodisnje upumpavanje para iz srpskog budzeta. Pominje se cak 160 mil evra ukupno +36 mil otpisa aerodr. NT. Homosapiens pestibus na celu drzave.
Prikačeni fajlovi
h0212.gif
h0212.gif (15.58 KiB) Pogledano 1507 puta
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Uto Avg 22, 2017 1:42 pm

где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2124
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1294
Pohvalio: 1277

Re: Air Serbia

Postod DzonTravolta » Uto Avg 22, 2017 2:24 pm

Hm, Šćurić je malo zglajznuo sa optimizmom, koga je nesumnjivo bilo u njegovim tekstovima u prethodnih godinu dana. Sada se poziva na one delove svojih ranijih tekstova, koji se odnose na oprez.
Svakako će ga biti i više nego potrebno.

Što se tiče njegove "preporuke" da "Er Srbiju" preuzme "Hainan"... Možda i nije toliko loša.
Tema "Trg Slavija":
Nebojsa » 12 Nov 2011, 23:28 napisao:Ma uradice bre samo neku sminku, trotoare, nove trake i sl. videcete, oni pobednicki radovi sacekace neka bolja vremena, ispucasmo se za gazelu i adu.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Uto Avg 22, 2017 3:21 pm

зависи од концесије

Capture.JPG
Capture.JPG (94.4 KiB) Pogledano 1129 puta


само што још није одговорио на мој други коментар
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
arapski investitor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 627
Pridružio se: Sub Feb 07, 2015 1:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 487
Pohvalio: 1294

Re: Air Serbia

Postod arapski investitor » Uto Avg 22, 2017 10:58 pm

dzoni kucaj ako nesto odgovori, i baci link tog "clanka" ako naletis na njega :)
rusticus expectat, dum defluat amnis
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15624
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1438
Pohvalio: 218

Re: Air Serbia

Postod vucko » Uto Avg 22, 2017 11:40 pm

Slika
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Pohvale za post: 8
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7980
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2670
Pohvalio: 4021

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Sre Avg 23, 2017 7:08 am

arapski investitor » 22 Авг 2017, 22:58 napisao:dzoni kucaj ako nesto odgovori, i baci link tog "clanka" ako naletis na njega :)


одговор је да ћу морати да сачекам чланак. тако да ће или све бити један чланак, или ће то написати у два чланка, што значи да треба да сачекамо следећи уторак
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta