Air Serbia

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8114
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2796
Pohvalio: 4191

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Sub Dec 09, 2017 11:25 pm

зашто овде фали месец дана постова?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
VeniVidiVici
Intermediate
Postovi: 305
Pridružio se: Pet Avg 07, 2015 11:49 am
Kontakt:
Pohvaljen: 633
Pohvalio: 103

Re: Air Serbia

Postod VeniVidiVici » Sub Dec 09, 2017 11:36 pm

Sa neta
Prikačeni fajlovi
yu-ahd.jpg
Jugoslovenski Aerotransport YU-AHD
yu-ahd.jpg (752.59 KiB) Pogledano 1638 puta
citizen
Novice
Postovi: 29
Pridružio se: Uto Dec 05, 2017 12:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 24
Pohvalio: 1

Re: Air Serbia

Postod citizen » Sub Dec 09, 2017 11:41 pm

Da se nadovezem na pricu o ATR-u. Letos sam isao BG-Tivat_bg, naravno po vrucini... I frapirao sam se da u avionu nije postojala klima... radila je nekakva ventilacija. ja ne znam kako to moze i sme uopste? bukvalno smo svi bili mokri kad se let zavrsio. Tako da tu pricu o rentabilnosti oni neka zadrze za sebe, jer svi placamo punu cenu, koja nije ni malo naivna i za to covek ocekuje dostojno prevozno sredstvo.
Hadzipopovac :sesir:
Гага
Expert
Postovi: 8575
Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
Lokacija: Бежанијска коса
Kontakt:
Pohvaljen: 6798
Pohvalio: 12721

Re: Air Serbia

Postod Гага » Pon Dec 11, 2017 2:08 am

Ево и слике ЈАТ-ове каравеле YU-AHD која је те 1973. године, ударила у Бабин Зуб и још једна слика спомен плоче на планини Маганик.

каравела мећавник 1973.jpg
плоча мећавник.jpg
плоча мећавник.jpg (221.43 KiB) Pogledano 1506 puta
beowl
Intermediate
Postovi: 398
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 439
Pohvalio: 78

Re: Air Serbia

Postod beowl » Pon Dec 11, 2017 8:58 am

DzonTravolta » 09 Dec 2017 06:03 pm napisao:Priznajem grešku. Bazirana je na tome što su lažovčine pre nekoliko godina u medijima tvrdili da JAT nikada nije doživeo nesreću, ne računajući incident iznad Čehoslovačke.
Bilo bi dovoljno da su rekli da su jednostavno među kompanijama sa najmanjim brojem nesreća.
http://krize.medijskestudije.org/2009/1 ... e-nesrece/


Babin Zub nije jedini udes. Bilo ih je još par (npr. Kipar) ali nije bilo putnika pa je stradala "samo" posada i onda javnost to drugačije percepira.

U bivšoj Jugi mislim da je Adria imala najgori bilans kada su udesi u pitanju.
beowl
Intermediate
Postovi: 398
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 439
Pohvalio: 78

Re: Air Serbia

Postod beowl » Pon Dec 11, 2017 9:05 am

citizen » 09 Dec 2017 10:41 pm napisao:Da se nadovezem na pricu o ATR-u. Letos sam isao BG-Tivat_bg, naravno po vrucini... I frapirao sam se da u avionu nije postojala klima... radila je nekakva ventilacija. ja ne znam kako to moze i sme uopste? bukvalno smo svi bili mokri kad se let zavrsio. Tako da tu pricu o rentabilnosti oni neka zadrze za sebe, jer svi placamo punu cenu, koja nije ni malo naivna i za to covek ocekuje dostojno prevozno sredstvo.


ATR kao takav je dostojno prevozno sredstvo a priča o njegovoj rentabilnosti je legitimna jer bez rentabilnosti ne bi bilo ni prevoznika. U slučaju Er Srbije problem je u tome što su ATR ptice iz njenog jata izletele šta su imale da izlete i vreme je da budu zamenjene novijim pticama čiji svi sistemi besprekorno rade uključujući klimu.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5240
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5268
Pohvalio: 3583

Re: Air Serbia

Postod Пантограф » Pon Dec 11, 2017 12:38 pm

beowl » 11 Dec 2017 07:58 am napisao:
DzonTravolta » 09 Dec 2017 06:03 pm napisao:Priznajem grešku. Bazirana je na tome što su lažovčine pre nekoliko godina u medijima tvrdili da JAT nikada nije doživeo nesreću, ne računajući incident iznad Čehoslovačke.
Bilo bi dovoljno da su rekli da su jednostavno među kompanijama sa najmanjim brojem nesreća.
http://krize.medijskestudije.org/2009/1 ... e-nesrece/


Babin Zub nije jedini udes. Bilo ih je još par (npr. Kipar) ali nije bilo putnika pa je stradala "samo" posada i onda javnost to drugačije percepira.

U bivšoj Jugi mislim da je Adria imala najgori bilans kada su udesi u pitanju.


Но, кога занима, ево линка, фељтон капетана Момчила Јосиповића објављеног у НИН-у пре једно три и по деценије, нашао сам га на неком хрватском сајту: http://fah.forumcity.com/viewtopic.php? ... 4a3897a63d

У најкраћем, после рата (а богме и пре) била је кланица, затим су се уозбиљили, па је просто нестваран податак да шездесетих ниједан путник Јату није погинуо (по свету је у то време готово свакодневно падао неки авион), мада јесте једна посада. Седамдесетих је била једна црна серија, која се завршила катастрофом на Корзици 1981. С обзиром на време писања фељтона, овде није обрађена катастрофа Боинга 727 на Кипру крајем осамдесетих, са проблематичним капетаном Ракићем ("Лети тамо ка оном брду") и инструктором који улеће у кабину секунд пре удеса ("Шта то радите, п... вам материна") у главним улогама.
Pohvale za post: 1
filozof
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 68
Pridružio se: Pon Maj 03, 2010 10:34 am
Kontakt:
Pohvaljen: 116
Pohvalio: 1221

Re: Air Serbia

Postod filozof » Pon Dec 11, 2017 2:48 pm

Povodom priče o novim sjedištima i udobnosti istih evo jedna fotka. Ja sam visok 190cm i obično muku mučim sa koljenima u svim vidovima transporta. Kao što se vidi, sasvim dovoljno prostora za noge sa novim sjedištima AS.
20171210_160914.jpg
20171210_160914.jpg (216.33 KiB) Pogledano 1392 puta


Jedna bonus slika YU-APA na Atinskom aerodromu juče.

20171210_153101.jpg
20171210_153101.jpg (190.56 KiB) Pogledano 1392 puta
Pohvale za post: 6
nensav
Higher intermediate
Postovi: 626
Pridružio se: Čet Jan 16, 2014 6:03 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 172
Pohvalio: 177

Re: Air Serbia

Postod nensav » Pon Dec 11, 2017 9:56 pm

Ciji je ono avion svojevremeno pao na Korzici?
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8114
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2796
Pohvalio: 4191

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Pon Dec 11, 2017 10:00 pm

Инекс-Адрија лет 1308 регистрације YU-ANA. иначе, Адрија је имала још две смртоносне. лет 450 Тиват-Праг (YU-AJO) у Прагу, када је промашио писту 75 од 115 је погинуло, и најсмртоноснији на територији екс-Ју, судар изнад Загреба, Адрија 550 (Сплит-Келн, YU-AJR) и Бритиш 476 (Лондон-Истанбул), када је погинуло 113 Адријиних и 63 Бритишева путника (на Корзици је најсмртоноснији у историји екс-Ју авијације)
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
miki_ns
Intermediate
Postovi: 486
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 305
Pohvalio: 121

Re: Air Serbia

Postod miki_ns » Pon Dec 11, 2017 10:58 pm

Evo i mojih utisaka - nova sedišta sasvim OK, ja sam 195 i sasvim pristojno sam sedeo (čak bih se usudio reće bolje nego u onim debljim sedištima). Let za Cirih i natrag, sve na vreme. Jučer smo bili jedni od retkih koji su iz Ciriha leteli na vreme, SWISS je doživeo totalni haos, ne doduše svojom krivicom u Cirihu, već otkazivanjima u Frankfurtu i severnije, pa pošto im se avioni nisu vratili u bazu svi ostali letovi su posledično trpeli.
Klopa i piće u AirSerbia-i sasvim OK za ovu udaljenost (čak smo dobili bolji sendvič nego u Lufthansi do Frankfurta). Realno valjda ljudi ne očekuju pečeno prase za sat i po leta, pa platili su kartu, ne i gozbu za (do)ručak. U povratku uveče, nešto manji sendvič, ali opet OK. Stjuardi i stjuardese su bili ljubazni i efikasni, tako da ja ne vidim neke razloge za veće gunđanje.
Pohvale za post: 3
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8114
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2796
Pohvalio: 4191

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Pon Dec 11, 2017 11:31 pm

имао је и Авиогенекс једну несрећу са смртним исходом. 1971. године на лету 130 од Лондона (Гетвик) до Ријеке приликом слетања у тешким метео условима, погинуло је 78 од 83 путника (YU-AHZ, Ту-134А)
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Vocar
Intermediate
Postovi: 280
Pridružio se: Čet Nov 29, 2007 4:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 98
Pohvalio: 29

Re: Air Serbia

Postod Vocar » Pon Dec 11, 2017 11:32 pm

Пантограф » 11 Дец 2017 11:38 am napisao:
beowl » 11 Dec 2017 07:58 am napisao:
DzonTravolta » 09 Dec 2017 06:03 pm napisao:Priznajem grešku. Bazirana je na tome što su lažovčine pre nekoliko godina u medijima tvrdili da JAT nikada nije doživeo nesreću, ne računajući incident iznad Čehoslovačke.
Bilo bi dovoljno da su rekli da su jednostavno među kompanijama sa najmanjim brojem nesreća.
http://krize.medijskestudije.org/2009/1 ... e-nesrece/


Babin Zub nije jedini udes. Bilo ih je još par (npr. Kipar) ali nije bilo putnika pa je stradala "samo" posada i onda javnost to drugačije percepira.

U bivšoj Jugi mislim da je Adria imala najgori bilans kada su udesi u pitanju.


Но, кога занима, ево линка, фељтон капетана Момчила Јосиповића објављеног у НИН-у пре једно три и по деценије, нашао сам га на неком хрватском сајту: http://fah.forumcity.com/viewtopic.php? ... 4a3897a63d

У најкраћем, после рата (а богме и пре) била је кланица, затим су се уозбиљили, па је просто нестваран податак да шездесетих ниједан путник Јату није погинуо (по свету је у то време готово свакодневно падао неки авион), мада јесте једна посада. Седамдесетих је била једна црна серија, која се завршила катастрофом на Корзици 1981. С обзиром на време писања фељтона, овде није обрађена катастрофа Боинга 727 на Кипру крајем осамдесетих, са проблематичним капетаном Ракићем ("Лети тамо ка оном брду") и инструктором који улеће у кабину секунд пре удеса ("Шта то радите, п... вам материна") у главним улогама.


Veoma zanimljivi članci.
1964. je na Avali poginuo general Vladimir Ždanov. I ta nesreća je popisana, mada sa veoma šturim podacima.
Najjači mi je ovaj avion što je sleteo u Donje polje kod Bežanije i niko se nije potresao oko toga, jer nije bilo žrtava. Izgleda da je trebalo u NBG blokove da se zabije, da bi neko podigao svest.
Poslednja opisana nesreća je Jerevan 1988., nema Rusa koji su poginuli kod aerodroma, čini mi se 1993.

A šta tek reći o podacima da je JAT u Češkoj oborila PVO, a ne ustaška bomba?
Пантограф
Expert
Postovi: 5240
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5268
Pohvalio: 3583

Re: Air Serbia

Postod Пантограф » Uto Dec 12, 2017 1:37 pm

Не знам шта да мислим о тој теорији са вежбама ПВО Варшавског пакта. Она постоји, али званично, није ракета оборила тај авион. Не видим разлог због којег би посткомунистичка Чешка скривала истину до данас.

1964. Руси су ударили у Авалу због несрећне комуникације са контролом летења: нису међу собом говорили на енглеском, мрмљали су на руско-српском (то, ваљда, онда звучи као литургија) и услед тога је посада помислила да контрола говори у метрима, док су наши имали у виду фите. Ето и сличности са мајором Мехићем и несрећним хеликоптером РВ.

Иначе, кад је о Јатовим удесима реч, у два се као узрок посебно истиче неодговорност и неозбиљност посада. Прва је из 1974, када је ДЦ-9 уместо на писту слетео у њиву на Бежанијској коси, из необјашњивих разлога. Пуком срећом, авион ни у шта на земљи није ударио, и био је полупразан, па су сви успели да изађу пре него што се запалио. Анегдота каже - а у Јату се дуго оговарало на ту тему - да је капетан први утекао из авиона на њиви...

Други удес сличне природе је катастрофа изнајмљеног Боинга 727 на Кипру, када су изгинуле две посаде, без путника. Капетан на том лету, бивши војни пилот, раније је имао тежак инцидент, када је, враћајући авион са ремнонта, пролетео кроз градоносни облак. Боинг је био избушен као сито и чудом се није срушио, штета је била милионска, али човек није добио отказ, него прилику да касније заиста колеге одведе у смрт... Био сам једном са неким ко је слушао разговор у кокпиту са црне кутије и утисак је био поражавајући.

И, на крају: нико у Југославији није отишао у затвор због авионске катастрофе, чак ни дебили којима су се изнад Загреба 1976. сударили Трајдент и ДЦ-9.
beowl
Intermediate
Postovi: 398
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 439
Pohvalio: 78

Re: Air Serbia

Postod beowl » Uto Dec 12, 2017 2:09 pm

Mislim da je jedan kontrolor leta bio osuđen za sudar iznad Zagreba ali ga je esnaf nekako zaštitio (mada, realno, kad god mučeni kontrolori nešto zabrljaju ispostavi se da su i sami bili u veoma teškoj situaciji, sa opremom koja je otkazala ili bila isključena, i tome slično).

Udes na Krku je takođe posledica "lako ćemo" rezonovanja vojnog pilota kome je dat civilni mlaznjak u ruke.
dr strangelove
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 308
Pridružio se: Pon Mar 24, 2008 12:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 207
Pohvalio: 856

Re: Air Serbia

Postod dr strangelove » Uto Dec 12, 2017 3:02 pm

Wuchina
Beginner
Postovi: 51
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 10:41 am
Kontakt:
Pohvaljen: 46
Pohvalio: 56

Re: Air Serbia

Postod Wuchina » Uto Dec 12, 2017 3:09 pm

Protekle nedelje leteo sam sa Air Serbia u Skoplje. Let se obavlja sa ATR 72, traje sat i deset minuta. Web check-in za smer iz Beograda je radio kako treba (napominjem da nisam birao sedište). Za smer ka Beogradu se ne radi web check-in. Od posluženja smo dobili po čašu vode. Sve u svemu, bez problema. Što se tiče negodovanja oko posluženja, razumem zašto samo voda, ali mislim da čokoladica ili nešto slično ne bi ozbiljno ugrozila budžet. Svakako bi opšti utisak bio daleko bolji.
Pohvale za post: 3
Darko78
Intermediate
Postovi: 238
Pridružio se: Pon Nov 06, 2017 12:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 357
Pohvalio: 168

Re: Air Serbia

Postod Darko78 » Uto Dec 12, 2017 5:45 pm

Kakva je bila popunjenost ?
Pohvale za post: 1
laki72
Expert
Postovi: 7287
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5952
Pohvalio: 1642

Re: RE: Re: Air Serbia

Postod laki72 » Uto Dec 12, 2017 10:12 pm

Пантограф napisao:
...

Иначе, кад је о Јатовим удесима реч, у два се као узрок посебно истиче неодговорност и неозбиљност посада. Прва је из 1974, када је ДЦ-9 уместо на писту слетео у њиву на Бежанијској коси, из необјашњивих разлога. Пуком срећом, авион ни у шта на земљи није ударио, и био је полупразан, па су сви успели да изађу пре него што се запалио. Анегдота каже - а у Јату се дуго оговарало на ту тему - да је капетан први утекао из авиона на њиви...



Lokacija pada aviona DC-9 (1974)
LOKACIJU uzmite sa malom rezervom, jer sam bio jako mali, ali odstupanje verovatno nije vece od 100-150m
Rep aviona i deo trupa nije izgoreo i neko vreme je stajao na mestu nesrece, a nama deci je to naravno bilo interesantno.

Pokojni stric sa porodicom je ziveo u neposrednoj blizini i kako je cuo za nesrecu (a ni mi, ni stric tada nismo imali telefon), moj otac je narednog dana otisao do 'bezanije'

Ono sto je meni kao laiku interesantno je da mesto nesrece nije cak ni u pravcu sa poletno-sletnom pistom.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Prikačeni fajlovi
uploadfromtaptalk1513109450741.png
uploadfromtaptalk1513109450741.png (463.66 KiB) Pogledano 1034 puta
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 15772
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 1558
Pohvalio: 238

Re: Air Serbia

Postod vucko » Uto Dec 12, 2017 10:42 pm

Пантограф » 11 Dec 2017 11:38 am napisao:
beowl » 11 Dec 2017 07:58 am napisao:
DzonTravolta » 09 Dec 2017 06:03 pm napisao:Priznajem grešku. Bazirana je na tome što su lažovčine pre nekoliko godina u medijima tvrdili da JAT nikada nije doživeo nesreću, ne računajući incident iznad Čehoslovačke.
Bilo bi dovoljno da su rekli da su jednostavno među kompanijama sa najmanjim brojem nesreća.
http://krize.medijskestudije.org/2009/1 ... e-nesrece/


Babin Zub nije jedini udes. Bilo ih je još par (npr. Kipar) ali nije bilo putnika pa je stradala "samo" posada i onda javnost to drugačije percepira.

U bivšoj Jugi mislim da je Adria imala najgori bilans kada su udesi u pitanju.


Но, кога занима, ево линка, фељтон капетана Момчила Јосиповића објављеног у НИН-у пре једно три и по деценије, нашао сам га на неком хрватском сајту: http://fah.forumcity.com/viewtopic.php? ... 4a3897a63d

У најкраћем, после рата (а богме и пре) била је кланица, затим су се уозбиљили, па је просто нестваран податак да шездесетих ниједан путник Јату није погинуо (по свету је у то време готово свакодневно падао неки авион), мада јесте једна посада. Седамдесетих је била једна црна серија, која се завршила катастрофом на Корзици 1981. С обзиром на време писања фељтона, овде није обрађена катастрофа Боинга 727 на Кипру крајем осамдесетих, са проблематичним капетаном Ракићем ("Лети тамо ка оном брду") и инструктором који улеће у кабину секунд пре удеса ("Шта то радите, п... вам материна") у главним улогама.

Hvala puno!!! Ja sam laik ovo avijacije ali mi je bilo kao skeptiku prosto nemoguće da osim aviona sa Vulovićkom nije bilo drugih nesreća sa smrtnim ishodom.
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Пантограф
Expert
Postovi: 5240
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5268
Pohvalio: 3583

Re: Air Serbia

Postod Пантограф » Sre Dec 13, 2017 1:42 pm

Нема на чему, Вучко. Па, о нашим удесима се зачуђујуће мало зна - ако мене питаш, разлог је у закржљалости овдашње публицистике и популарне документаристике, тј. у неразвијености друштва, самим тим и интересовања за многе области, попут авијације - а нисмо довољно занимљиви нити многобројни да би се Национална географија позабавила тим догађајима (Британци су, рецимо, две наше катастрофе у којима су масовно страдали - Загреб и Крк - одавно екранизовали). А међу нашим авионским несрећама има и оних са бројним и снажним елементима драме, са примесама личне и опште трагедије. Например, поменути "Генексов" удес на Крку, када су путници и стјуардесе живи изгорели јер нико није могао да отвори врата на "Тупољеву" а моторна тестера се ватрогасцима распала, па удес код Беча са неславном улогом капетана - издајника из Априлског рата, па чак и три катастрофе "Аеропута" са руским пилотима-емигрантима за командама...

Из таквих прича се много научи, тако се људи заинтересују за историју општег, техничког и, још уже, ваздухопловног развоја земље/света, али и за летење, за авијацију као феномен савременог доба и за општи контекст у којем она постоји, стварају им се корисне преграде у мозгу и развија способност упоређивања, критичког мишљења и расуђивања уопште.

Зато треба читати, али и писати.
Pohvale za post: 9
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 23184
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9611
Pohvalio: 3761

Re: Air Serbia

Postod direktor » Sre Dec 13, 2017 4:00 pm

Ako sam dobro prebrojao za toliko godina racunajuci i aeroput ukupno 9 aviona
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Пантограф
Expert
Postovi: 5240
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5268
Pohvalio: 3583

Re: Air Serbia

Postod Пантограф » Sre Dec 13, 2017 4:06 pm

Немам сад времена да бројим, али мислим да је више. Аеропут 4, Авиогенекс 2, ЈУСТА 1, а ЈАТ, свакако, знатно више од 2.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 23184
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9611
Pohvalio: 3761

Re: Air Serbia

Postod direktor » Sre Dec 13, 2017 4:14 pm

Panto mislio sam samo na jat njegove predhodnike i naslednike mimo aviogeneksa ineks adrije
Mogo bi stvarno neko da napise clanak pa makar i tangosix
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Wuchina
Beginner
Postovi: 51
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 10:41 am
Kontakt:
Pohvaljen: 46
Pohvalio: 56

Re: Air Serbia

Postod Wuchina » Sub Dec 16, 2017 1:35 am

Darko78 » Uto Dec 12, 2017 5:45 pm napisao:Kakva je bila popunjenost ?


Popunjenost je sasvim solidna za decembar, negde oko 65% - 70%. Otprilike četvrtina su bili stranci (tj. putnici koji nisu iz ex-Yu). Napominjem da je let za Skoplje obično u 00:25h, pa je deo kolega išao ujutru u 8:00h preko Beča. Meni je svakako direktan let daleko bolja opcija. Sledeće nedelje idem u Tiranu, pa ću javiti utiske.

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: direktor i 2 gosta