Air Serbia

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

442doBGD
Higher intermediate
Postovi: 511
Pridružio se: Pet Mar 28, 2008 1:55 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod 442doBGD » Čet Jun 18, 2009 11:28 am

...
Poslednja izmena od 442doBGD u Sre Dec 09, 2009 2:54 am, izmenjeno 1 put ukupno.
442doBGD
Higher intermediate
Postovi: 511
Pridružio se: Pet Mar 28, 2008 1:55 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod 442doBGD » Čet Jun 18, 2009 11:31 am

...
Poslednja izmena od 442doBGD u Sre Dec 09, 2009 2:54 am, izmenjeno 1 put ukupno.
442doBGD
Higher intermediate
Postovi: 511
Pridružio se: Pet Mar 28, 2008 1:55 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod 442doBGD » Čet Jun 18, 2009 11:32 am

...
Poslednja izmena od 442doBGD u Sre Dec 09, 2009 2:55 am, izmenjeno 1 put ukupno.
HaLyl
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 235
Pridružio se: Pet Apr 03, 2009 12:08 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod HaLyl » Čet Jun 18, 2009 11:48 am

A postoji mozda i opcija prosirivanja i adaptacija batajnickog vojnog aerodroma...to bi bila idealna lokacija za low cost letove. Ali zasto praviti dodatni trosak.
Mislim da bi uopste odvajanje od Aerodroma Nikola Tesla bilo pogresno...mislim da bi pravi posao bio kada bi uprava Aerodroma NT shvatila koliko bi im znacilo da snize cene taksi i ostalog. Aerodrom je dovoljno veliki da prihvati i takvu vrstu saobracaja, pogovotovo sto ovaj "regularni", sigurno ne iskoriscava maximum kapaciteta.
Budimpesta ima potpuno zasebni terminal za low cost letove, i to je zaista odlicno resenje...i verovatno, ne cudi zasto je onda postala centar za tu vrstu saobracaja u ovom delu Evrope.
„Ko je imao sreće da se jutros probudi u Beogradu, može se smatrati da je za danas dovoljno postigao u životu. Svako dalje insistiranje na još nečemu, bilo bi neskromno."
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9353
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4601
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Pet Jun 19, 2009 8:26 am

ma nema potrebe praviti trošak i adaptirati batajnički aerodrom. što se tiče uprave NT njiva odgovara da što više kompanija leti za BG, prosta matematička logika više kompanija -> više putnika -> više para od aerodromskih taksi i od zakupa slotova
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
praguc
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 760
Pridružio se: Ned Okt 14, 2007 3:10 pm
Lokacija: RJ, BRA
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 286

Postod praguc » Pet Jun 19, 2009 3:54 pm

hehe da ali sad ti tu unesi i interes JAT-a.... pa da li njiima odgovara više kompaniaj ---> manje putnika ----> manje love ;)
Ovo nije moj luksuz, ovo nije moj style, i kad krene down, ja osjećam se high ;)
GOJE
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3637
Pridružio se: Uto Apr 15, 2008 10:35 am
Lokacija: Dort Yol
Kontakt:
Pohvaljen: 5394
Pohvalio: 3238

Postod GOJE » Pet Jun 19, 2009 4:11 pm

Više kompanija će doći ne samo zbog otvorenog neba, nego i zbog belog šengena.... to znači da će više putnika imati i JAT, ali samo pod uslovom da bude ili bolji ili jeftiniji. Trećeg nema.
....Frizurica sređena, pomorandža ceđena...Brodski podovi, morski plodovi...Podno grijanje, intimno brijanje...
http://www.youtube.com/watch?v=qnPZy3vHmsA
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9353
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4601
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Pet Jun 19, 2009 4:15 pm

ali samo ako poboljša kvalitet usluga, tj. da bude normalan odnos cena-kvalitet, a ne cena 1000 a kvalitet -10
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9353
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4601
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Uto Jun 23, 2009 12:37 pm

где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9353
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4601
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Čet Jul 02, 2009 1:21 pm

danas u 12:50 je odleteo prvi let za Dubrovnik posle 18 godina
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Shifty
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 133
Pridružio se: Sre Feb 04, 2009 1:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod Shifty » Čet Jul 02, 2009 2:34 pm

MiG, ili Orao?
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Čet Jul 02, 2009 3:27 pm

Prvi redovan let aviokompanije, postojao je veliki broj malih aviončića koji su leteli, npr. Liz Montgomeri sa mužom živela u Cavtatatu, i redovno aviončićem dolazila na BK univerzitet gde je bila nešto..
btw Divna vest.. :)
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9353
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4601
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Čet Jul 02, 2009 5:26 pm

Shifty napisao:MiG, ili Orao?

pa tema je o blJAT-u. šta si mislio?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Čet Jul 02, 2009 8:50 pm

Inače, moram prijatno da pohvalim JAT, na letu iz Beograda za Pariz sam leteo sa ANJ, koji je imao udobna kožna sedišta u čitavoj ekonomskoj klasi. Navodno je to novi dizajn kabine, kao što kaže EX-YU aviation news, i prenosi sliku
Slika
http://exyuaviation.blogspot.com/
Međutim ja sam pitao stujardesu da li im je to nešto novo, a ona je odgovorila, ma ne, samo je bio na lizingu u Africi.. Ko bi ga znao.
I to je bilo pravo uživanje u odnosu na let Air France od Pariza do Tuluza, koji je bio leteca katastrofa na 5000 metara. Stari pretrpan A319, mislim, godište kao JAT-ovi B737, ali u mnooogooo lošijem stanju. Baš neprijatan let.
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9353
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4601
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Pet Jul 03, 2009 12:54 pm

где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
sizif
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1974
Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 4:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1290
Pohvalio: 856

Postod sizif » Pet Jul 03, 2009 4:30 pm

@JohnnyLee

Jebi ga. Ode Sanader, dodjose tvrdi hadezeovci, sta znaju siroti Hercegovci koji su se pozaposljavali na Cilipima kako ce nova garnitura da tumaci to sto su poceli da slecu avioni iz Beograda. Mozda je i dobro tako. Previse ljudi je ovde poverovalo bilbordima gde se umilno pozivaju braca Srbi da dodju na "nase more". Od Rijeke na gore mozda, ispod - ne.
Сизиф не одустаје!
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9353
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4601
Pohvalio: 6753

Postod JohnnyLee » Pet Jul 03, 2009 4:48 pm

pa jes vala. stvarno je bedak, jer sam mislio da skoknem avionom do Dubrovnika na par dana
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Pet Jul 03, 2009 7:18 pm

Budimo realni, nova garnitura će da pukne posle mesec dana, Jadranku niko ne voli. Tračevi koje sam čuo na Markovom trgu govore da Republika Hrvatska uskoro bankorotira.. A HDZ će bez Sanadera da pukne, jer se okruživao nesposobnim ljudima da bi došao do izraza.. Bitće zabavno!! :)
I da, za kraj off-a, u Zagrebu se zaista te večeri osetila drugačija atmosfera, ili makar u društvu u kojem sam se ja kretao... Brod tone, a štakori beže, što bi rekao index.hr
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo
Djordje
Intermediate
Postovi: 450
Pridružio se: Ned Apr 13, 2008 9:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod Djordje » Ned Jul 12, 2009 6:47 am

Ово морате да прочитате :) нови директор Јата... :bash:

http://www.blic.rs/ekonomija.php?id=101310

Građanima se isplati da autobusom odu do aerodroma u susednim zemljama, Budimpešte ili Temišvara, i odatle lete lou-kost kompanijama. Kakve ste instrukcije po tom pitanju dobili od Vlade i resornog ministarstva?
– Lou-kost kompanija je ona koja prodaje karte samo preko Interneta, veoma jeftino, ali zatim, kod ulaska u avion posebno naplaćuje svaki gram prtljaga, masno naplati svaki ketering, a bilo je i onih koji posebno naplaćuju korišćenje toaleta u avionu. Njihovi letovi su bez unapred utvrđenog reda letenja. U Srbiji je postojala najmanje jedna kompanija koja je pokušala da posluje kao lou-kost avio prevoznik, ali im taj poslovni podvig nije uspeo.
Za razliku od takvih kompanija, „Jat“ je ozbiljan, bezbedan i pouzdan avioprevoznik. Što se stava Vlade tiče – on je poznat. Vlada se zalaže za zdravu tržišnu utakmicu. Tržište, tržište i tržište.

...

Nakon posla zastupnika Agencije za privatizaciju u stečajnoj upravi Robnih kuća „Beograd“, u čemu je vaš profesionalni izazov da preuzmete jednu ovako nezahvalnu funkciju? Moglo bi se zaključiti da samo obavljate partijski zadatak.
– Profesionalni izazov je upravo u tom teškom stanju u kom se nalazi „Jat ervejz“. Uveren sam da to mogu da promenim i poboljšam našu poziciju. Ne mislim da direktor železare treba da bude kovač, ni direktor železnice kondukter. U javna preduzeća moramo da počnemo da uvodimo savremene menadžerske principe, način poslovanja i upravljanja kao što je u privatnim korporacijama, da shvatimo da smo i mi na tržištu, ali i da je to tržište čak dodatno komplikovano zbog strukture vlasništva. Da shvatimo da mi odgovaramo i ekonomski, i politički i, što je možda najznačajnije, društveno. Tačno je da u državnom preduzeću partije određuju upravljačku strukturu – one su dobile poverenje građana da vode državu, pa i njena preduzeća. Ali, interesi partija jesu da ta preduzeća budu što uspešnija, jer će račun položiti najkasnije za četiri godine. Moj i partijski, i profesionalni, i ljudski zadatak je da „Jat“ bude što uspešnija firma.
Steva
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3165
Pridružio se: Pet Dec 08, 2006 11:34 pm
Lokacija: Mainfranken
Kontakt:
Pohvaljen: 409
Pohvalio: 291

Postod Steva » Ned Jul 12, 2009 9:57 am

^^ Slika
shmeksi
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3234
Pridružio se: Sre Okt 24, 2007 1:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod shmeksi » Ned Jul 12, 2009 11:26 am

Daj mi pištolj da se obesim.
"Ja volim Starbucks - đaba je wc i ne moram ništa da pijem." by Ambassador
"Gde ja stadoh, ti izdaj na 99 godina i uzmi svoje deo..." by Relja
"Mislim da jedini metro koji će ova generacija da napravi jeste linija M1: Imaginationland - Land of Make Believe." by ACR
"Zaboravio si i M2: Neverland - Imaginationland" by JohnnyLee
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Ned Jul 12, 2009 1:38 pm

Ovaj poslednji deo je apsolutna glupost, ali na žalost za deo o low-cost je u pravu.

Npr, u Ryanairu će svaka karta biti +25 evra., samo sa dodacima za check-in, običnu jednu torbu, naravno, do 15 kg. A za bilo šta duže od 7 dana to je smešno.
http://www.ryanair.com/site/EN/faqs.php?sect=CHARGES
Any passenger exceeding their 15kg personal checked baggage allowance will be charged for the excess ...
"Ryanair toilet charge is no joke, insists O'Leary"
http://www.guardian.co.uk/business/2009/mar/05/ryanair-toilet-charge
Pre nekih mesec dana sam leteo do Tuluza, i pokušavao sam na bilo koji način da nađem što jeftiniju kartu. Nalazio sam gomile raznoraznih karata za 1-2 evra do 15 evra, međutim, pošto bih morao da presedam, ili posle idem na voz do Tuluza, sveukupno karte došle od 20-30 evra manje do 70 evra više od JAT-a+AirFrance, a putovanje bi trajalo 8 puta više, i to stravično mnogo vrmena provedeno u kombijima-kolima, do aerodroma.
Ne znam, ne volim low cost. Jedna od stvari koju su oni uveli je razdvajanje cene karte od cene "taksi", a u "takse" upada sve živo,gledao sam npr. Lufthansa od Beograda do Minhena, našao sam kartu za 20 evra + 170 evra taksi. A u takse ulazi sve živo, kao npr taksa za gorivo, itsl, gde aviokompanije prave profit.
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo
alexandernbg
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 289
Pridružio se: Sub Feb 10, 2007 10:01 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod alexandernbg » Ned Jul 12, 2009 2:48 pm

Na skyscrapercity je postavljena anketa kako bi trebalo da glasi novo ime JAT-a

Jedan od predloga je AVION BRE :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Vrh & originalan predlog definitivno :)
Mrzim srpsku zeleznicu.
Djordje
Intermediate
Postovi: 450
Pridružio se: Ned Apr 13, 2008 9:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod Djordje » Ned Jul 12, 2009 7:54 pm

@Ambassadaor:

О'Лири стално прави такве гафове као тај за клоњу. Он никако не може бити озбиљан јер му то, наравно, неће дозволити регулаторна тела за цивилни саобраћај, и он то врло добро зна. А зна и да не жели усрана, упишана и на друге начине умазана седишта. Значи то је само његов милионити гаф за привлачење бесплатног публицитета.

Не волим ни ја лоу-кост и никад нисам с њима летео, али види шта овај мамлаз прича... да лоу-кост немају ред летења... да се српска влада залаже за тржишну утакмицу... да је Јат за разлику од њих "озбиљан и поуздан" превозник и то у сред овог циркуса са Дубровником где су продавали карте за непостојеће летове... и све остало... ма дааај.... тај човек нема појма с појмом с цивилном авијацијом.

:bash:
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Ned Jul 12, 2009 8:57 pm

To ne sporim da je id***.
Samo mi je muka kako se u Srbiji glorifikuje low-cost. Između ostalog, mnogi od low-costova traže pare od lokalnih vlasti ili aerodroma da bi leteli tamo. I svi misle kako cene ne padaju zbog low-costa i monopola jata, to za cecnu ne znači ništa - treba samo Zagreb da pogledaju, sa kojeg je mnogo skuplje leteti nego iz Beograda... A ima dosta low costa po celoj Hr.
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta