Air Serbia

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

lento
Higher intermediate
Postovi: 512
Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 24
Pohvalio: 438

Re: Air Serbia

Postod lento » Pet Maj 19, 2017 6:31 pm

Gledaju oni šta rade PAMETNIJI i VEĆI, ali je to po principu "kako mali Perica zamišlja avio kompaniju" i "vid'la žaba da se konji kuju, pa i ona digla nogu". Sad su već došli do toga da ni ono što je koliko toliko funkcionisalo ne funkcioniše, a među zaposlenima ne mogu da nalove nikog ko bi znao šta i kako treba uraditi.

VeniVidiVici » 12 May 2017 01:32 pm napisao:Ta sedišta je trebalo postaviti prilikom nabavke aviona, kada je osnivana Air Serbia. Sada samo imamo (kažem imamo, jer deo troškova poslovanja aviokompanije pokrivaju poreski obveznici Srbije) dupli trošak. Tada su ulagali u sedišta - a znali su da tako nešto nije održivo, i sada ih opet menjaju.

Ljudi ovde NE SHVATAJU da u avioindustriji ne možeš da se boriš protiv vetrenjača. Ne možeš da imaš "butik" aviokompaniju (štagod to značilo na siromašnom tržištu i gde većina letova ne prelazi 1-2 sata) u regionalnom saobraćaju. Ne možeš da izmišljaš toplu vodu koju su MNOGO VEĆE I OZBILJNIJE I PROFITABILNE aviokompanije davno izmislile. Ne možeš da kopiraš model iz arapskog sveta na Evropu. Davno su poredili strategiju Etihad-a sa strategijom Swissair-a (koji, hm, gle čuda, više ne postoji): http://www.economist.com/node/705265

Kada posluješ na malom tržištu, moraš biti svestan svog okruženja, konkurencije, realnosti. Nije jedna moćna Lufthanza tek tako izbacila poslovnu klasu iz aviona i zamenila ih običnim sedištima (sa praznim srednjim sedištem). Nisu tek tako zamenila sedišta na ova tanja (a ne uža kako ovaj "novinarčić" kaže). Ova sedišta su LAKŠA (a samim time teret koji avion nosi je manji, što dovodi do SMANJENJA potrošnje goriva), a samim time što su tanja, omogućavaju veći broj sedišta u avionu, BEZ smanjenja prostora koje putnik ima na raspolaganju između redova.

Toliko GLUPOSTI je ova naša aviokompanija radila (naravno, ima tu i dobrih strana: povezivanje Beograda sa svetom, marketing, isl.), koje je mogla da izbegne samo da je posmatrala šta su PAMETNIJI i VEĆI od nje uradili.
Kokili
Intermediate
Postovi: 363
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 101
Pohvalio: 189

Re: Air Serbia

Postod Kokili » Pet Maj 19, 2017 6:45 pm

Ta dva momka su aspolutni visak i sluze za hmmmm nesto, kada sam pitao sta kabinkso osoblje proverava odgovor je bio broj leta. Dakle oni proveravaju da li su svi ispred njih ludi i nepismeni

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: solecar i 4 gosta