Air Serbia

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

praguc
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 760
Pridružio se: Ned Okt 14, 2007 3:10 pm
Lokacija: RJ, BRA
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 286

Postod praguc » Sre Maj 27, 2009 4:43 pm

Nije niko leteo Beograd Tirana u smislu da neko hoće da ide u Beograd, ali je bila bitna tranzitna luka, ja se sećam da oba puta i kada sam išao za Tiranu, a naročito kad sam se vraćao avion je poprilinčno solidno bio popunjen, i iz aviona je ka graničnom prelazu krenulo nas troje... Svi ostali su imali connecting flights...
Ovo nije moj luksuz, ovo nije moj style, i kad krene down, ja osjećam se high ;)
Djordje
Intermediate
Postovi: 450
Pridružio se: Ned Apr 13, 2008 9:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Postod Djordje » Čet Maj 28, 2009 7:24 am

Rasciana je OK, ali ja i dalje mislim da je "Jat Aeroput" najbolji predlog. Molim lepo, i jedno i drugo je nase, vrlo nase. Sto, ko je drugi pravio Aeroput? Sto da ih poklanjamo drugima? I jedno i drugo ime imaju jak emocionalni naboj medj' Srbljima.

Serbia Airlines je grozno. Hajde da vidimo, Croatia Airlines, B&H Airlines, Kosova Airlines, Serbia Airlines. Pronadjite uljeza! (Hint: jedno od imena se odnosi na drzavu stariju od 20 godina.) Ne moze ni da se napise na srpskom jeziku, a o cirilici da ne pricam. Nikakvu harizmu nema. A da ne pricam o bacanju brenda starog 60 godina, cista ludost. Tuzno je da se Srbija koja je imala pilote koji su leteli na svim kontinentima i branili nebo 1941 i 1999 trti da se takmici sa ovima sto su igrom istorije nedavno ostvarili svoje tisucljetne snove.
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Maj 28, 2009 11:07 am

TAP Portugal
LOT Polish airlines
JAT Serbian Airlines
.
.
.
.
:cool:
jovanovm
Advanced
Postovi: 3552
Pridružio se: Pon Apr 09, 2007 11:54 pm
Lokacija: ??
Kontakt:
Pohvaljen: 60
Pohvalio: 17

Postod jovanovm » Čet Maj 28, 2009 11:12 am

^^^ Taman. I jos ima logike JAT od "jato", pa tu moze dosta dizajnerskih fazona da se uradi... i da se vrati jaje, itd itd...
ACR
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 657
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 11:14 pm
Lokacija: Vankuver
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 112

Postod ACR » Čet Maj 28, 2009 12:25 pm

Ja glasam za samo Aeroput. :) Ne vidim šta će mu ovaj "Jat" prefiks ispred...

Ponavljam da ne mislim da je tako strašno bitno da menjaju ime, ali kad već to rade neka iskoriste priliku i eliminišu nepotrebnu referencu na Jugoslaviju. Nemam negativna mišljenja o bivšoj državi ali nje više nema i treba da se naviknemo na to.
shmeksi
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3234
Pridružio se: Sre Okt 24, 2007 1:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod shmeksi » Čet Maj 28, 2009 12:32 pm

Meni je totalno svejedno kako se zove, ali ako će tu one of a time priliku da prokockaju i ne iskoriste je za neku kampanju i reorganizaciju mogu da je okače mačku o rep.
"Ja volim Starbucks - đaba je wc i ne moram ništa da pijem." by Ambassador
"Gde ja stadoh, ti izdaj na 99 godina i uzmi svoje deo..." by Relja
"Mislim da jedini metro koji će ova generacija da napravi jeste linija M1: Imaginationland - Land of Make Believe." by ACR
"Zaboravio si i M2: Neverland - Imaginationland" by JohnnyLee
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9347
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4589
Pohvalio: 6740

Postod JohnnyLee » Čet Maj 28, 2009 1:16 pm

Vračar napisao:TAP Portugal
LOT Polish airlines
JAT Serbian Airlines
.
.
.
.
:cool:

bolje je SAT Serbian Airlines (Srpski AeroTransport)

kao JAT nelada (JAT Yugoslav Airlines)
Poslednja izmena od JohnnyLee u Čet Maj 28, 2009 1:17 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
JAWS
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 66
Pridružio se: Sub Apr 19, 2008 11:33 am
Lokacija: Planet Earth
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod JAWS » Čet Maj 28, 2009 1:19 pm

Pa o tome ja vec sanjam godinama . SAT Serbian Air Transport !!!! Dok to ne bude nema sanse da udem u JAT !!! Stari avioni , grozan personal , jako losa usluga i da ne nabrajam vise !!! Sve kompanije dolaze u obzir ali nikada JAT
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Čet Maj 28, 2009 1:32 pm

A kad postane SAT, najednom će se avioni podmladiti, personal razgrozniti, usluga jako poboljšati i sve promeniti? Ha.. Ha..
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Maj 28, 2009 1:39 pm

JohnnyLee napisao:bolje je SAT Serbian Airlines (Srpski AeroTransport)

kao JAT nelada (JAT Yugoslav Airlines)

Iako je logično, mislim da nije i bolje rešenje jer bi JAT Serbian Airlines predstavljao kompromis između želje jugonostalgičara i srboindependista. Ujedno bi se zadržale pozicije stare kompanije i mnogobrojni slotovi dobijeni na konto bratstva, jedinstva i nesvrstanosti.
hazard
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2462
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:51 am
Kontakt:
Pohvaljen: 225
Pohvalio: 234

Postod hazard » Čet Maj 28, 2009 1:41 pm

Vračar napisao:srboindependista. Ujedno bi se zadržale pozicije stare kompanije i mnogobrojni slotovi dobijeni na konto bratstva, jedinstva i nesvrstanosti.

?

A gde to pa Jat leti danas na osnovu bratsva, jedinstva i nesvrstanosti? Jat ima ugovore za slotove...slotovi se placaju...kako se zove firma je manje bitno.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 28441
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 15173
Pohvalio: 6308

Postod direktor » Čet Maj 28, 2009 1:45 pm

U kluzu pretstavljen novi dizaj loga jata mozete otici pogledati uslikati i postaviti ovdje prikazana su tri prva mjesta .Pricao sam sa likom iz jata i on kaze ovako da od toga nece nista iskoristit vec kad dodju 4 nova aviona dogodine i promjeni se ime kompanie da ce tek tada biti ofarbani u nove boje i oznake .Meni se najvise dopalo restilizovano jaje .Pitao sam ga u vezi imena njegovo misljenje je da ce j presi u veliko S i kraj priuce tj SAT ili skysrb ili neka varijacija tome slicna.Mozda ponude par mogucih imena i da gradjani glasaju na njihovom sajtu .Meni se svidja SAT :cool:
Poslednja izmena od direktor u Čet Maj 28, 2009 1:47 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Maj 28, 2009 2:36 pm

hazard napisao:
Vračar napisao:srboindependista. Ujedno bi se zadržale pozicije stare kompanije i mnogobrojni slotovi dobijeni na konto bratstva, jedinstva i nesvrstanosti.

?

A gde to pa Jat leti danas na osnovu bratsva, jedinstva i nesvrstanosti? Jat ima ugovore za slotove...slotovi se placaju...kako se zove firma je manje bitno.

Aman, Teheran, ...
ACR
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 657
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 11:14 pm
Lokacija: Vankuver
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 112

Postod ACR » Čet Maj 28, 2009 2:57 pm

Čisto sumnjam da je nesvrstanim zemljama to da li će se avioprevoznik zvati JAT ili SAT ikakav faktor u odlučivanju...
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Maj 28, 2009 3:41 pm

^^
Evo umesto mog odgovora citat posta sa drugog foruma gde je sve sumirano i rečeno:

Luka;37318704 napisao:Ma to sa menjanjem imena je potpuna glupost i farsa. Kada se menja ime, vise te niko ne zna, i mnogi misle da je to neka nova kompanija. Takodje kada menjas ime, moras da promenis sve svoje registracije u svim zemljama, gde poslujes, a takodje i u svim medjunarodnim organizacijama avio kompanija (IATA, AEA ...). To sve jako kosta, a ono sto je najvaznije i moze da ima najvece posledice, to su Medjudrzavni sporazumi o vazdusmom saobracaju. Mnoge zemlje tretiraju da Srbija nastavlja pravni kontinuitet bivse velike Jugostavije, sa kojom su neki i pre 20-30 godina zakljucili ove ugovore. Tada, posto je Jugoslavija bila dosta cenjena zemlja u svetu, Jat je dobijao u nekim sporazumima veoma velika prava. Sada kada bi se ti sporazumi menjali, postavilo bi se i pitanje drzave i Jat bi se tretirao i kao nova drzava i kao nova kompanija, i ne bi sigurno dobili onakva prava koja su dobili ranijih godina. To su sve stvari koje su bile poznate i pre desetak godina, kada je pritisak javnosti bio mnogo veci za promenu imena, nego sada.
praguc
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 760
Pridružio se: Ned Okt 14, 2007 3:10 pm
Lokacija: RJ, BRA
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 286

Postod praguc » Čet Maj 28, 2009 5:12 pm

Vračar napisao:
hazard napisao:
Vračar napisao:srboindependista. Ujedno bi se zadržale pozicije stare kompanije i mnogobrojni slotovi dobijeni na konto bratstva, jedinstva i nesvrstanosti.

?

A gde to pa Jat leti danas na osnovu bratsva, jedinstva i nesvrstanosti? Jat ima ugovore za slotove...slotovi se placaju...kako se zove firma je manje bitno.

Aman, Teheran, ...

JAT ne leti ni za Aman ni za Teheran ;)..... Iz Amana sam ja išao turkishem pre 3 meseca.... na Bl istoku ide samo za Tel Aviv i Abu Dabi.
Ovo nije moj luksuz, ovo nije moj style, i kad krene down, ja osjećam se high ;)
hazard
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2462
Pridružio se: Uto Apr 07, 2009 11:51 am
Kontakt:
Pohvaljen: 225
Pohvalio: 234

Postod hazard » Čet Maj 28, 2009 6:15 pm

Tako sam i ja mislio, i tako pise u Jatovom casopisu uostalom :D a te 2 relacije veze nemaju sa nesvrstanoscu.
ACR
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 657
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 11:14 pm
Lokacija: Vankuver
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 112

Postod ACR » Čet Maj 28, 2009 6:35 pm

Ma dajte ljudi, tolike kompanije su promenile ime, pa su svi zaključeni ugovori nastavili da važe.
Evo samo iz softverskog sveta Borland, Inprise pa ponovo Borland, DEC koji se utopio u Compaq koji se utopio u HP i tako dalje.
Da li to znači da napr. copyright-ovi prestaju da važe - naravno da ne.

U proteklih 60tak godina imali smo DFJ, FNRJ, SFRJ, SRJ, SCG i evo sada Srbiju.
ako su svi ti međudržavni avio-sporazumi preživeli takav jedan karusel, preživeće i preimenovanje jednog Jata.
A ako će neko i pomisliti da se time pravi nova kompanija, vala posle iskustva sa Jatom u poslednjih 20 godina,
to uopšte ne bi bilo loše, čak naprotiv.

Inače, ako stvarno kupuju 4 nova aviona, i ako se podmlađuje osoblje (za ovo drugo imam i neke direktne informacije, znam nekoga ko polazi u letačku školu za stjuarde), onda imaju punu podršku od mene za novi početak. Ako ne može Aeroput, dobro je i Serbian Airlines. :)
ACR
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 657
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 11:14 pm
Lokacija: Vankuver
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 112

Postod ACR » Čet Maj 28, 2009 9:23 pm

Jat kupuje "Erbas" avione i daje u najam svoj poslovni prostor u Bulevaru umetnosti

Ugovor o nabavci “Erbasovih” aviona iz 1998. godine mogao bi da bude aktiviran, saznaju “Novosti”. Menadžment “Jat ervejza” očekuje poziv iz Pariza, a u planu je zamena aviona ATR 72-200 najnovijim i najmodernijim ATR 72-500.
Srbija je sa “Erbasom” ugovorila nabavku aviona u vrednosti od 580 miliona dolara.
Proizvođaču iz Tuluza još pre deset godina uplaćen je depozit od 23,5 miliona dolara, a nijedan avion nije isporučen.

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=146879
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Maj 28, 2009 9:40 pm

praguc napisao:JAT ne leti ni za Aman ni za Teheran ;)..... Iz Amana sam ja išao turkishem pre 3 meseca.... na Bl istoku ide samo za Tel Aviv i Abu Dabi.

A šta misliš gde pravi međusletanje na putu do tog Abu Dabija (i pre toga do Dubaija) ? Nije sve to tako površno kako na prvi pogled izgleda ...

hazard napisao:Tako sam i ja mislio, i tako pise u Jatovom casopisu uostalom a te 2 relacije veze nemaju sa nesvrstanoscu.

Te dve relacije imaju veoma veze sa nesvrstanošću. ;)
praguc
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 760
Pridružio se: Ned Okt 14, 2007 3:10 pm
Lokacija: RJ, BRA
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 286

Postod praguc » Čet Maj 28, 2009 10:36 pm

Pa čekaj malo, zašto onda kada sam ja zvao JAT negde oko 20og februara ove godine da pitam da li postoje letovi za Bliski Istok, žena mi je rekla samo za Tel Aviv, a kad sam je ja pitao što onda stoji Bejrut (pošto mi je bilo svejedno da li ću se vraćati iz Bejruta ili Amana) na sajtu, ona mi reče, ne znam zašto, JAT za Bejrut ne leti od 2004te... Samo Tel Aviv...

Ispravljam se, evo sad sam video da JAT na putu za Abu Dabi ima 1 tehničko međusletanje... Dakle tehničko samo, linija ne postoji.
Poslednja izmena od praguc u Čet Maj 28, 2009 10:39 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ovo nije moj luksuz, ovo nije moj style, i kad krene down, ja osjećam se high ;)
Vračar
Intermediate
Postovi: 402
Pridružio se: Čet Feb 08, 2007 10:38 pm
Lokacija: Vancouver, Canada
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 1

Postod Vračar » Čet Maj 28, 2009 11:59 pm

praguc napisao:... evo sad sam video da JAT na putu za Abu Dabi ima 1 tehničko međusletanje... Dakle tehničko samo, linija ne postoji.

Upravo tako, a to ne znači da je međusletanje besplatno. Za Dubai se išlo preko Teherana, a ranije preko Amana. Za Abu Dabi se ide preko Teherana takođe, čini mi se.
praguc
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 760
Pridružio se: Ned Okt 14, 2007 3:10 pm
Lokacija: RJ, BRA
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 286

Postod praguc » Pet Maj 29, 2009 1:51 am

Vračar napisao:
praguc napisao:... evo sad sam video da JAT na putu za Abu Dabi ima 1 tehničko međusletanje... Dakle tehničko samo, linija ne postoji.

Upravo tako, a to ne znači da je međusletanje besplatno. Za Dubai se išlo preko Teherana, a ranije preko Amana. Za Abu Dabi se ide preko Teherana takođe, čini mi se.

Okej, okej, ja sam samo tebe skontao kako tvrdiš da postoje linije za Teheran ili Aman... Pogrešno smo se razumeli ;)
Ovo nije moj luksuz, ovo nije moj style, i kad krene down, ja osjećam se high ;)
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9347
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4589
Pohvalio: 6740

Postod JohnnyLee » Pet Maj 29, 2009 9:12 am

ACR napisao:Jat kupuje "Erbas" avione i daje u najam svoj poslovni prostor u Bulevaru umetnosti

Ugovor o nabavci “Erbasovih” aviona iz 1998. godine mogao bi da bude aktiviran, saznaju “Novosti”. Menadžment “Jat ervejza” očekuje poziv iz Pariza, a u planu je zamena aviona ATR 72-200 najnovijim i najmodernijim ATR 72-500.
Srbija je sa “Erbasom” ugovorila nabavku aviona u vrednosti od 580 miliona dolara.
Proizvođaču iz Tuluza još pre deset godina uplaćen je depozit od 23,5 miliona dolara, a nijedan avion nije isporučen.

http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=146879

reaktiviraju ugovor sa Erbasom? a toliko se trudili da ga anuliraju, ili promene.
ok, dobri su A319 avioni (72,5 miliona $ po komadu), kapaciteta 124 mesta, samo što bi bilo realnije da ide kombinacija 4 A318 (60 miliona po komadu) i 4 A319 (72,5 miliona) (4x100 i 4x124 mesta). em će imati sasvim dovoljan kapacitet, em će uštedeti nekih 30 do 50 miliona dolara, taman za još nekoliko ATR-ova, ili kao depozit za neke nove avione u budućnosti
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Ambassador
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Sre Jul 04, 2007 2:09 am
Lokacija: Belgrade
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Postod Ambassador » Pet Maj 29, 2009 9:19 am

Ma, taj ugovor koji je Milošević potpisao sa Airbusom je jeziv, oni im zabranjuju da kupuju druge avione, avioni nisu JAT-ovi dok ne otplate sve avione (a ne avion po avion) itd. itd. Mislim, ATR jeste u Tuluzu, ali nije baš to Airbus valjda.. Raspitam se sad kad odem tamo.. :D
Denacionalizujte Novi Beograd, rehabilitujte mo

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta