Air Serbia

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

Urke
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 432
Pridružio se: Čet Jul 16, 2009 11:24 pm
Lokacija: Чукарица
Kontakt:
Pohvaljen: 422
Pohvalio: 257

Re: Air Serbia

Postod Urke » Ned Mar 25, 2018 1:19 pm

Vujović se kao stručnjak pokazao kod formiranja kompanije "Centavia", mislim da je pre toga bio angažovan i na Miškovićevom projektu "AirMaxi".

Posao stvaranja prve srpske niskotarifne avio kompanije krenuo je iznajmljivanjem 2 četvoromotorna BAe146-200, neisplativ tip aviona za tu vrstu kompanije, slanjem posada čak mislim u Australiju na obuku što je koštalo i koštalo, i uz još neke administrativne klinove brzo se završila ta priča, pare je pukao investitor koji ga je angažava kao stručnjaka, a njemu je lepo ostalo da se kao penzioner po medijima promoviše kao stručni komentator u aviosaobraćaju.

Naravno kancer u Jat je ušao dolaskom SPO kadrova!
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2945
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2134
Pohvalio: 2007

Re: Air Serbia

Postod DzonTravolta » Ned Mar 25, 2018 9:39 pm

Prema sutrašnjem "Danasu", "Er Srbija" je odustala od kupovine "Erbasova".
Posle onog s kraja 90ih, misliće "Erbas" da ih previše... da ne kažem šta.
Slika
"Postoji barem sto izgovora da se ne izađe na protest. Postoji samo jedan razlog da se izađe".
Studentski trg, 08.12.2018, 18h
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3689
Pohvalio: 5531

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Ned Mar 25, 2018 10:17 pm

Urke » 25 Мар 2018, 13:19 napisao:Vujović se kao stručnjak pokazao kod formiranja kompanije "Centavia", mislim da je pre toga bio angažovan i na Miškovićevom projektu "AirMaxi".

Posao stvaranja prve srpske niskotarifne avio kompanije krenuo je iznajmljivanjem 2 četvoromotorna BAe146-200, neisplativ tip aviona za tu vrstu kompanije, slanjem posada čak mislim u Australiju na obuku što je koštalo i koštalo, i uz još neke administrativne klinove brzo se završila ta priča, pare je pukao investitor koji ga je angažava kao stručnjaka, a njemu je lepo ostalo da se kao penzioner po medijima promoviše kao stručni komentator u aviosaobraćaju.

Naravno kancer u Jat je ušao dolaskom SPO kadrova!


није био ангажован око Ер Максија, јер је то био пројекат који је настао у исто време као Центавиа. мислим да је стручан човек, види се из његових излагања да зна о чему прича. е сад, што су му неки ставови остали заробљени у 80их годинама, то је друга прича. али опет, нема шта он да било коме прича о Ер Србији. као што ни Вукан Вучић нема шта коме да прича о метроу
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Urke
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 432
Pridružio se: Čet Jul 16, 2009 11:24 pm
Lokacija: Чукарица
Kontakt:
Pohvaljen: 422
Pohvalio: 257

Re: Air Serbia

Postod Urke » Pon Mar 26, 2018 1:13 am

JohnnyLee » 25 Mar 2018 09:17 pm napisao:није био ангажован око Ер Максија, јер је то био пројекат који је настао у исто време као Центавиа. мислим да је стручан човек, види се из његових излагања да зна о чему прича. е сад, што су му неки ставови остали заробљени у 80их годинама, то је друга прича. али опет, нема шта он да било коме прича о Ер Србији. као што ни Вукан Вучић нема шта коме да прича о метроу


Bio je angažovan.
AirMaxi je projekat iz 2005., Centavia iz 2006.

Bivši generalni direktor "Jat ervejza" Predrag Vujović potvrdio je da će on obavljati dužnost direktora "Er maksija" i naveo da će u početku ta kompanija iznajmljivati dva "boinga" od jedne avio-kompanije iz SAD.

"Delta holding", kompanija u vlasništvu Miroslava Miškovića, odustala je od osnivanja "low-cost" avio-kompanije "Air Maxi" zbog neizvršavanja ugovornih obaveza drugog partnera u ovom poslu, kompanije "Aviogenex". "Air Maxi", na čije čelo je postavljen bivši generalni direktor "JAT airways"-a Predrag Vujović, trebalo je da počne s radom u leto 2005.god.

Naime, "Aviogenex", nije obezbedio jedan od ukupno 2 aviona za zajedničku kompaniju "Air Maxi". Vjekoslav Mihajlović, vršilac dužnosti generalnog direktora "Aviogenexa", rekao je da će ova kompanija nastaviti aktivnosti na uvođenju aviona u saobraćaj, kao i da su već dali depozit za jedan avion "boing 737".

Prema ranijem pisanju beogradske štampe, Centaviju su osnovali i registrovali bivši direktor "Jata" Predrag Vujović i nekadašnji direktor beogradske filijale Vojvođanske banke Zvonko Gobeljić.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3689
Pohvalio: 5531

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Pon Mar 26, 2018 12:56 pm

ја сам мислио да је то из истог временског периода, 2005. година
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Darko78
Higher intermediate
Postovi: 641
Pridružio se: Pon Nov 06, 2017 12:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 855
Pohvalio: 460

Re: Air Serbia

Postod Darko78 » Pon Mar 26, 2018 2:45 pm

Pročitah tekst u danasu i nije mi jasno ko ovim "novinarima" uopšte dozvoljava da pišu ovakve gluposti na naslovnim stranama.Mozda propadne a mozda i nece ..ha ha
Pohvale za post: 3
Wuchina
Beginner
Postovi: 61
Pridružio se: Čet Maj 04, 2017 10:41 am
Kontakt:
Pohvaljen: 57
Pohvalio: 64

Re: Air Serbia

Postod Wuchina » Pon Mar 26, 2018 4:28 pm

tragac » Pet Mar 23, 2018 7:41 pm napisao:Da li je tačno da je tokom sankcija bilo i po 300 ljudi u jednom B733 na tada jedinim letovima za TGD i TIV? Stajalo se i guralo kao u gradskom prevozu. Nadam se da su ovo samo urbane legende.


Ja se sećam povratka iz Tivta za Beograd u kome su ljudi stajali. Pošto sam ja bio dete, mene su uspeli da smeste na sedište, ali znam da nije imalo prozor. Ako se ne varam, u pitanju je leto 1993. ili 1994. godine.
Poslednja izmena od Wuchina u Pon Mar 26, 2018 4:29 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
loyola
Higher intermediate
Postovi: 1905
Pridružio se: Uto Dec 10, 2013 3:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1136
Pohvalio: 1024

Re: Air Serbia

Postod loyola » Čet Mar 29, 2018 1:58 pm

Juce sam dosao iz Banja Luke sa airserbiom, u dolasku 28 putnika u odlasku ka BGu 26 putnika. Pola od toga transferni putnici. Ne znam zasto ljudi ne koriste tu liniju kad je bukvalno za dzabe, jedan smer iz BL je 2822 dinara (kupljena 20 sati pred let) autobuska je 22 dinara jeftinija. A stize se za malo vise od pola sata (juce 37 minuta). Povratna je skuplja jer je segment iz BGa ka BL oko 4000. Ali opet vrlo malo je skuplje od busa i opet prazna linija. Sad ide 5 puta nedeljno.

Inace, prvi put sam leteo sa atr-om i ono je uzas bruji u pm, sreca pa je let kraci. Avion je dosta star (yu-alo). Od posluzenja nista, realno smesno kratak let. Ali imaju ako neko zeli da kupi i naravno ne primaju kartice kao sto je vec receno.

Na aerodromu ima kafic sa cenama koje su jeftinije nego u obicnom kaficu u BGu, sve je cisto i uredjeno na aerodromu. Najmanji aerodrom koji sam video ikad i najkraci let, 15ak minuta penjanja i toliko spustanja.
Pohvale za post: 4
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4362
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2207
Pohvalio: 3943

Re: Air Serbia

Postod tragac » Čet Mar 29, 2018 4:47 pm

tu liniju treba ukinuti
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2945
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2134
Pohvalio: 2007

Re: Air Serbia

Postod DzonTravolta » Čet Mar 29, 2018 4:56 pm

Ako ćemo iskreno, ukoliko se "Etihad" povuče, a Srbija ne nađe novog partnera, bolje je ugasiti firmu.
"Postoji barem sto izgovora da se ne izađe na protest. Postoji samo jedan razlog da se izađe".
Studentski trg, 08.12.2018, 18h
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 526
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 402
Pohvalio: 152

Re: Air Serbia

Postod miki_ns » Čet Mar 29, 2018 9:26 pm

tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm napisao:tu liniju treba ukinuti

Ako su karte nešto skuplje nego za autobus, a autobusi puni, onda liniju ne treba ukinuti nego bolje promovisati, ja recimo nisam znao da su karte tako jeftine. Pri tome bitno je i vreme obrta, pretpostavljam da bi mnogo više značilo ako bi taj avion polazio rano iz B. Luke, a vraćao se kasno u Banja Luku (u tom slučaju bi noćio tamo, što s obzirom da je u pitanju mali avion pretpostavljam da Air Serbia-i ne bi trebalo da pravi problem za prvi jutarnji talas odlazaka sa BG aerodroma, a pri tome bi omogućilo i da doveze putnike na jutarnji transfer). Naravno ukoliko bi taksa za parkiranje na stajanci u B. Luci bila prihvatljiva. Uz malo promovisanja verovatno bi popunjenost bila dobra, a time možda i dostigla isplativost. Ovako sedeti i ne raditi ništa, verovatno pola ljudi misli da to košta neku basnoslovnu sumu. Ako neće da se trude oko promocije, neka je ugase.

Ovako kakva je sad linija je malo šašava, jer odlazi u neko doba u pola prepodneva za Banja Luku i odmah se vraća. Ako neko ide poslom u Banja Luku neupotrebljiva mu je jer ne može ništa da obavi pre povratka, a i pola radnog vremena je već prošlo kad stignu.. Ovima iz Banja Luke takođe je dosta problematična jer stiže dosta kasno pa ako neko preseda može samo na popodnevne.

Alternativno onom prethodnom predlogu za noćenje u Banja Luci, mogla bi da ide vrlo rano ujutro iz BG, i da se onda vraća pa bar da odveze ljude koji poslom idu tamo i da imaju ceo dan, a i da doveze putnike na jutarnji transfer.
Pohvale za post: 3
bulatn
Novice
Postovi: 4
Pridružio se: Uto Jul 04, 2017 11:50 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 169

Re: Air Serbia

Postod bulatn » Čet Mar 29, 2018 10:03 pm

Trebalo bi bar dva puta sedmicno da postoje dva leta (jutarnji i popodnevni) da bi poslovni ljudi mogli da ga koriste. Raspored letova je takav da često nije iskoristiv ni za transferne putnike. Broj letova je nedavno povećan, ali potreban je kontinuitet da bi ljudi stekli povjerenje. Nekad sam uspijevao da letim za Beč/Frankfurt preko Beograda, ili su moji prijatelji uspijevali da nastave let za neke druge destinacije. Nažalost, češće je to nemoguća misija i većina se odluči na automobil. Danas sam čekao 90 minuta samo na ulaz u BiH, u sezoni bi mnogi razmotrili avion umjesto čekanja...
Barkley
Higher intermediate
Postovi: 608
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 11:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 237

Re: Air Serbia

Postod Barkley » Čet Mar 29, 2018 10:11 pm

Писао сам пар путо о тој линији. Летим неколико пута на тој релацији, а и моји независно од мене. Пре неколико година је углавном било 20-30 путника по лету, јер кад је стартовала линија летело се сваки дан. Сад зими иде три или четири пута а лети пет. Последњих пар година су увек били бар 80% пуни авиони, у оба смера кад год је ишао неко кога знам , значи 10-15 пута годишње (увек питам за попуњеност). Кад су неки фестивали или значајнији догађаји, дешавао се да лети и већи авион, једном се каснило из БЛ због хаоса приликом чекирања. Многи су касније дошли на чекирање а и запослени нису могли да се снађу. Лети се често дешава да су 80% путника транзитни.

Смањење броја путника је, верујем, последица поскупљења карата. По овој цени (око 6.700 динара повратна) се до ових промена летело с пртљагом. Сада таква комбинација износи око 11 хиљада а то више није конкурентно аутобусу или колима.

Аеродром у БЛ је реновиран јесенас и зимус. Пре тога ми је био много симаптичан пошто није диран од осамдесетих, као временском машином враћен. :) Сад је нашминкан и мало преуређен, али колико сам видео, у случају већег броја путника, тј. ако слети већи авион биће исти хаос на пријему као и до сада.

Мислим да ће се тек осетити пад путника због пораста цена обојеног у нову тарифну политику. Непосредно након промена сам проверавао карте за Тиват за август. У ово доба су ранијих година могле да се нађу за 100-110 евра, а сада су биле око 155(!), док је на Монтенегру било за 110 за исте датуме. После пар дана је и Монтенегро подигао цене на 137, а видео сам јуче да је ЕрСрбија спустила на 142 евра. Што је много, много је.
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 526
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 402
Pohvalio: 152

Re: Air Serbia

Postod miki_ns » Pet Mar 30, 2018 6:41 am

Ma oni su se sa tim novim tarifama i cenama potpuno ulupali, cena osnovne karte praktično nije smanjena, samo je umanjena usluga za istu cenu, sve što je ranije bilo u sastavu osnovne ekonomske tarife sad se doplaćuje. Misle valjda da se kopčamo na leđima. Da je barem ta osnovna tarifa zaista mnogo jeftinija pa ajde de.
Evo jednog avangardnog predloga za njih - neka uvedu "providnu eknomsku ili magla tarifu" u čiju cenu bi bio uključen obilazak aerodroma i čekiranje uz kibicovanje aviona kroz prozor terminala, ali ne i let do destinacije, pa da se hvale kako sad možemo da biramo sve, pa i da se oni koji žele selfi samo šepure na aerodromu.
Pohvale za post: 2
beowl
Intermediate
Postovi: 414
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 468
Pohvalio: 81

Re: Air Serbia

Postod beowl » Pet Mar 30, 2018 8:21 am

tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm napisao:tu liniju treba ukinuti


Liniju dotira Vlada Republike Srpske i gledano iz ugla Er Srbije nema bilo kakvog razloga za ukidanje. Osim toga, ta linija nosi određenu političku težinu i to je dodatni razlog zbog kojeg neće biti ukinuta.
Pohvale za post: 3
milaki990
Novice
Postovi: 24
Pridružio se: Pon Maj 18, 2015 11:35 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 475

Re: Air Serbia

Postod milaki990 » Pet Mar 30, 2018 8:57 am

beowl » Fri Mar 30, 2018 8:21 am napisao:
tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm napisao:tu liniju treba ukinuti


Liniju dotira Vlada Republike Srpske i gledano iz ugla Er Srbije nema bilo kakvog razloga za ukidanje. Osim toga, ta linija nosi određenu političku težinu i to je dodatni razlog zbog kojeg neće biti ukinuta.


Bolje bi bilo da dotiraju neke druge kompanije i podignu broj putnika sa tog aerodroma. Prošle godine je imao mnje putnika nego prethodne.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4362
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2207
Pohvalio: 3943

Re: Air Serbia

Postod tragac » Pet Mar 30, 2018 9:17 am

a linije za CG? Lako je YM da bude jeftiniji kad ih drzava debelo pomaze vise nego i jednu kompaniju sto drzava pomaze na svetu.
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
beowl
Intermediate
Postovi: 414
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 468
Pohvalio: 81

Re: Air Serbia

Postod beowl » Pet Mar 30, 2018 1:55 pm

milaki990 » 30 Mar 2018 07:57 am napisao:
beowl » Fri Mar 30, 2018 8:21 am napisao:
tragac » 29 Mar 2018 03:47 pm napisao:tu liniju treba ukinuti


Liniju dotira Vlada Republike Srpske i gledano iz ugla Er Srbije nema bilo kakvog razloga za ukidanje. Osim toga, ta linija nosi određenu političku težinu i to je dodatni razlog zbog kojeg neće biti ukinuta.


Bolje bi bilo da dotiraju neke druge kompanije i podignu broj putnika sa tog aerodroma. Prošle godine je imao mnje putnika nego prethodne.


To je već stvar banjalučkog aerodroma i vlade koja njim upravlja. Ja se zadržavam na konstataciji da Er Srbija ima barem dva dobra razloga da ne ukida BNX.
Pohvale za post: 2
beowl
Intermediate
Postovi: 414
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 468
Pohvalio: 81

Re: Air Serbia

Postod beowl » Pet Mar 30, 2018 2:13 pm

tragac » 30 Mar 2018 08:17 am napisao:a linije za CG? Lako je YM da bude jeftiniji kad ih drzava debelo pomaze vise nego i jednu kompaniju sto drzava pomaze na svetu.


Tu nema sreće za putnike sve dok ne prestane da važi bilateral između Srbije i CG (koji omogućuje duopol JU i YM), i počne da se primenjuje ECAA.
Barkley
Higher intermediate
Postovi: 608
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 11:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 215
Pohvalio: 237

Re: Air Serbia

Postod Barkley » Pet Mar 30, 2018 4:46 pm

Има ли назнака да ће се то некад десити? Каква је то пљачка на рачун грађана...
beowl
Intermediate
Postovi: 414
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 3:21 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 468
Pohvalio: 81

Re: Air Serbia

Postod beowl » Pon Apr 02, 2018 8:24 am

Onog momenta kada bilo koja od dve zemlje postane punopravna članica EU. Ili eventualno ako se dve vlade pre toga dogovore da "otvore nebo" što u ovom trenutku ne spada u domen realnog.
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3689
Pohvalio: 5531

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Pon Apr 02, 2018 12:07 pm

до уласка Србије и ЦГ у ЕУ од либерализације авио тржишта нема ништа
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11460
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9594
Pohvalio: 10367

Re: Air Serbia

Postod Igor » Uto Apr 10, 2018 10:38 pm

Pohvale za post: 2
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 3689
Pohvalio: 5531

Re: Air Serbia

Postod JohnnyLee » Sre Apr 11, 2018 8:57 am

искрено, Инсајдер к'о Инсајдер, прича прича и ништа не каже. мада, једина добра ствар су саговорници, Славуј и Вукашиновић, који су из прве руке пренели шта се дешавало иза кулиса, што баца ново светло на целу причу
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
tzoran1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1522
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 2057
Pohvalio: 190

Re: Air Serbia

Postod tzoran1 » Sre Apr 11, 2018 1:49 pm

Za ovo treba imati stomak pa ponovo gledati sta se radilo i jos uvek radi.
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta