Air Serbia
Moderator: Igor
-
Прле
- Intermediate
- Postovi: 430
- Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 369
Pohvalio: 532
Pohvalio: 532
Re: Air Serbia
Никад не реци никад, али ми је слабо реална прича. Чак не могу да кажем и да ми се свиђа...
Pohvale za post: 1
-
Stomatolog
-
- Higher intermediate
- Postovi: 895
- Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 773
Pohvalio: 335
Pohvalio: 335
Re: Air Serbia
Država Slovenija u prvog godini poslovanja nove kompanije očekuje gubitak od 20 miliona EUR,
koje izgleda nezvanično planira da donira novoj kompaniji za početak,
a planiraju zvanično da sufinansiraju pojedine linije od državnog interesa.
koje izgleda nezvanično planira da donira novoj kompaniji za početak,
a planiraju zvanično da sufinansiraju pojedine linije od državnog interesa.
-
lukakaludjerovic
-
- Intermediate
- Postovi: 102
- Pridružio se: Uto Avg 13, 2019 4:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 38
Pohvalio: 38
Re: Air Serbia
https://www.exyuaviation.com/2019/11/st ... r.html?m=1
bilo bi dobro da as prikaze prihod veci od subvencija, da svim ovim teoreticarima zavere pokaze
bilo bi dobro da as prikaze prihod veci od subvencija, da svim ovim teoreticarima zavere pokaze
Pohvale za post: 1
-
Gargoyle
- Intermediate
- Postovi: 352
- Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 64
Pohvalio: 24
Pohvalio: 24
Re: Air Serbia
lukakaludjerovic » 12 Nov 2019 09:14 am napisao:https://www.exyuaviation.com/2019/11/state-approves-air-serbia-subsidies-for.html?m=1
bilo bi dobro da as prikaze prihod veci od subvencija, da svim ovim teoreticarima zavere pokaze
te subvencije pokrivaju gubitak, bez njih bi bili isti kao croatia ili montenegro - dakle gubitaši
Pohvale za post: 1
-
lukakaludjerovic
-
- Intermediate
- Postovi: 102
- Pridružio se: Uto Avg 13, 2019 4:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 38
Pohvalio: 38
Re: Air Serbia
Gargoyle » Uto Nov 12, 2019 10:44 am napisao:lukakaludjerovic » 12 Nov 2019 09:14 am napisao:https://www.exyuaviation.com/2019/11/state-approves-air-serbia-subsidies-for.html?m=1
bilo bi dobro da as prikaze prihod veci od subvencija, da svim ovim teoreticarima zavere pokaze
te subvencije pokrivaju gubitak, bez njih bi bili isti kao croatia ili montenegro - dakle gubitaši
to stoji, mada mislim da ce uskoro moci da budu profitabilni i bez njih
-
Gargoyle
- Intermediate
- Postovi: 352
- Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 64
Pohvalio: 24
Pohvalio: 24
Re: Air Serbia
sumnjam, pogotovo kad 733 ispadnu iz igre, uz čist gubitak iz niša, kraljeva i linije za JFK
Pohvale za post: 1
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7250
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9491
Pohvalio: 6095
Pohvalio: 6095
Re: Air Serbia
Компанија сигурно нема губитке из Ниша, нити ће их имати из Краљева.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
-
Gargoyle
- Intermediate
- Postovi: 352
- Pridružio se: Uto Sep 20, 2011 10:22 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 64
Pohvalio: 24
Pohvalio: 24
Re: Air Serbia
pa nema jer prima novce iz budžeta
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 5107
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9012
Pohvalio: 6854
Pohvalio: 6854
Re: Air Serbia
Sinoć sam čuo komentar od jednog prijatelja ''AirSerbia je postala low cost kompanija po svemu osim po onome 'low cost' ''. 

-
Darko78
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1239
- Pridružio se: Pon Nov 06, 2017 12:35 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 2162
Pohvalio: 1988
Pohvalio: 1988
Re: Air Serbia
Ima na portalu tango six dobra kolumna o zimskom redu voznje i poredjenje AirSerbia i ostalih u regiji .
-
milaki990
-
- Beginner
- Postovi: 91
- Pridružio se: Pon Maj 18, 2015 11:35 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 103
Pohvalio: 1012
Pohvalio: 1012
Re: Air Serbia
Bender Rodriguez » Tue Nov 12, 2019 3:13 pm napisao:Sinoć sam čuo komentar od jednog prijatelja ''AirSerbia je postala low cost kompanija po svemu osim po onome 'low cost' ''.
Svakako da AirSerbia nije low cost kompanija. Nije najbolja aviokompanija, moze da bude mnogo bolja, ali ljudi znaju i da preteraju u tim ocenama da je sve crno.
Puno gorih iskustava sam imao sa drugim legacy kompanijama nego sa AS a o low cost da i ne pričam.
Pohvale za post: 3
-
peper.mint
-
- Novice
- Postovi: 14
- Pridružio se: Uto Nov 12, 2019 6:17 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 1
Pohvalio: 1
Re: Air Serbia
Dobar dan! Nov sam, ovo je moj prvi komenar.
Pohvale za post: 3
-
lukakaludjerovic
-
- Intermediate
- Postovi: 102
- Pridružio se: Uto Avg 13, 2019 4:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 38
Pohvalio: 38
Re: Air Serbia
zna li neko sta se desava sa yu-apg? vec neko vreme ne leti, a poslednjih dana se pojavljuje na fr24 ispred jat tehnike
-
JohnnyLee
- Expert
- Postovi: 9674
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 5014
Pohvalio: 7296
Pohvalio: 7296
Re: Air Serbia
Gargoyle » 12 Нов 2019, 09:44 napisao:te subvencije pokrivaju gubitak, bez njih bi bili isti kao croatia ili montenegro - dakle gubitaši
за разлику од Кроације која ама баш ништа не ради, већ животари на државним парама, Ер Србија барем нешто ради и уводи нове линје. још када би се набавили и новији авиони, било би супер
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 3
-
lukakaludjerovic
-
- Intermediate
- Postovi: 102
- Pridružio se: Uto Avg 13, 2019 4:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 38
Pohvalio: 38
Re: Air Serbia
JohnnyLee » Sre Nov 13, 2019 4:20 pm napisao:Gargoyle » 12 Нов 2019, 09:44 napisao:te subvencije pokrivaju gubitak, bez njih bi bili isti kao croatia ili montenegro - dakle gubitaši
за разлику од Кроације која ама баш ништа не ради, већ животари на државним парама, Ер Србија барем нешто ради и уводи нове линје. још када би се набавили и новији авиони, било би супер
potpuno se slazem
er srbija trazi destinacije na kojima bi imala monopol kao krasnodar na primer
mislim da ce 737 do leta otici u penziju i da ce doci a319 ili b738 dok ce atr72 biti zamenjen sa atr75 ili cak atr76
-
JohnnyLee
- Expert
- Postovi: 9674
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 5014
Pohvalio: 7296
Pohvalio: 7296
Re: Air Serbia
није толико монопол, колико тражи своју нишу. и, рекао бих, нашла је. има још пар таквих дестинација где би могла да се нађе, типа Сочи, Ростов, Тбилиси, Баку, Јереван, па и мало даље дестинације типа Самара, Новосибирск (најдаље где може 319 да добаци), Нур-Султан, Алмати. тј. максимално да искористи нашу локацију за везу земаља СССР-а са Европом. јер, за наведене дестинације не требају визе ни држављнима Србије ни за улазак у Србију, тако да би ту могао да се генерише фини P2P и трансферни саобраћај. као што је учињено са Краснодаром
а на 738 заборави, свака даља набавка авиона ће ићи у правцу Ербаса
а на 738 заборави, свака даља набавка авиона ће ићи у правцу Ербаса
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 5
-
peper.mint
-
- Novice
- Postovi: 14
- Pridružio se: Uto Nov 12, 2019 6:17 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9
Pohvalio: 1
Pohvalio: 1
Re: Air Serbia
Izgleda da je JohnnyLee u pravu, sve miriše na to da će se širiti na tu stranu. Možda upadne i poneka zapadna destinacija ali su one uglavnom već pokrivene.
Sa druge strane to znači da će para biti za još neki A319 kao i ove godine, ali će sve manje para i šansi biti za još jedan A330 i širenje na duge pruge. Javne izjave o Čikagu i Torontu su presahle u poslednjih godinu dana. Vansi je rekao da rade na novim avio kompanijama ali za letove duže od 7 sati im treba još malo vremena, što znači da će neke druge firme a ne Er Srbija da lete na daleko. Meni sve miriše da je kraj Njujorka i A330 blizu, verovatno za godinu-godinu i po.
Sa druge strane to znači da će para biti za još neki A319 kao i ove godine, ali će sve manje para i šansi biti za još jedan A330 i širenje na duge pruge. Javne izjave o Čikagu i Torontu su presahle u poslednjih godinu dana. Vansi je rekao da rade na novim avio kompanijama ali za letove duže od 7 sati im treba još malo vremena, što znači da će neke druge firme a ne Er Srbija da lete na daleko. Meni sve miriše da je kraj Njujorka i A330 blizu, verovatno za godinu-godinu i po.
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7250
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9491
Pohvalio: 6095
Pohvalio: 6095
Re: Air Serbia
JohnnyLee » 13 Nov 2019 04:58 pm napisao:није толико монопол, колико тражи своју нишу. и, рекао бих, нашла је. има још пар таквих дестинација где би могла да се нађе, типа Сочи, Ростов, Тбилиси, Баку, Јереван, па и мало даље дестинације типа Самара, Новосибирск (најдаље где може 319 да добаци), Нур-Султан, Алмати. тј. максимално да искористи нашу локацију за везу земаља СССР-а са Европом. јер, за наведене дестинације не требају визе ни држављнима Србије ни за улазак у Србију, тако да би ту могао да се генерише фини P2P и трансферни саобраћај. као што је учињено са Краснодаром.
...Jekaterinburg, Omsk, Čeljabinsk. Sve milionski gradovi. Lepa šansa da se zauzme mesto koje je držao Austrian, uz komparativnu prednost koju pominješ (bezvizni režim). To bi, doduše, moglo da naljuti Aeroflot.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
-
lukakaludjerovic
-
- Intermediate
- Postovi: 102
- Pridružio se: Uto Avg 13, 2019 4:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 19
Pohvalio: 38
Pohvalio: 38
Re: Air Serbia
nema preteranog potencijala za sirenje na zapad, dok na istoku postoji potencijal. svi ti milionski gradovi u juznoj rusiji su sansa za AS, najvise za transferne putnike. mislim da se SU nece naljutiti jer putniku se ne isplati da ide do moskve pa do bga, oni drze linije iz sibira i dalekog istoka. b738 sam pomenuo jer AS ima pilote i servis za boeing, slazem se da je a320 family bolji a i licno ga vise volim
-
JohnnyLee
- Expert
- Postovi: 9674
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 5014
Pohvalio: 7296
Pohvalio: 7296
Re: Air Serbia
Пантограф » 13 Нов 2019, 17:56 napisao:...Jekaterinburg, Omsk, Čeljabinsk. Sve milionski gradovi. Lepa šansa da se zauzme mesto koje je držao Austrian, uz komparativnu prednost koju pominješ (bezvizni režim). To bi, doduše, moglo da naljuti Aeroflot.
три до четири недељна лета тешко да могу да нашкоде Аерофлоту. а и Аерофлот првенствено ту циља путнике у домаћем саобраћају
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7250
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9491
Pohvalio: 6095
Pohvalio: 6095
Re: Air Serbia
Да, али четири града пута четири лета... могли би, по Луфтханзиној мустри, да дампингују неко време цене преко Москве и да униште Ер Србијицу на тим линијама.
Елем, можда бих од руских градова прво пробао Ростов - величине је Београда, мада доста сиромашан.
Е, да - не слажем се да немају простора за нове линије ка западу (и северу) Европе; да имају довољно малих млазњака, могли би да лете за још поприлично аеродрома.
Елем, можда бих од руских градова прво пробао Ростов - величине је Београда, мада доста сиромашан.
Е, да - не слажем се да немају простора за нове линије ка западу (и северу) Европе; да имају довољно малих млазњака, могли би да лете за још поприлично аеродрома.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4930
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2779
Pohvalio: 5031
Pohvalio: 5031
Re: Air Serbia
Treba bataliti širenje mreže i posvetiti se povećenju frekvencija na postojećim. Eventualno uveesti Ankaru, Lisabon, Minhen a što se Moskve tiče možda je čak i bolje da razmotre promenu aerodroma. JUje jedna od retkih stranih kompanija na Šeremetjevu koja nije ni ex-USSR niti je Skyteam. Veća je šansa ako se recimo udruže sa Utair za domaće letove u Rusiji, ovako ih je SU istisnuo.
Ne zaustavljajte Taxi - bojkotujte ga!
-
Пантограф
-
- Expert
- Postovi: 7250
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 9491
Pohvalio: 6095
Pohvalio: 6095
Re: Air Serbia
Па, Трагач, колико сам ја чуо, у капитализму никакав бизнис не може да опстане без сталног ширења. Држиш 55% тржишта, супер си, радиш као сат, али ти стално улеће нова конкуренција... и онда неминовно, и да си најбољи на свету, држиш 53%, 51,5%, 48%... Чиме ти опадају приходи, онда отпушташ запослене, крешеш трошкове на други начин, али си у зачараном кругу, стално подвлачиш црту све док једном не будеш принуђен да фирму некоме продаш, или банкротираш (пример: националне авио-компаније у екс-ју републикама).
Друга опција је да имаш одржив раст. Зато Јафа хоће да купи Краш, зато Ер Србија мора да полети за Финску, јер јој је колач путника из Холандије загризла лоукост конкуренција.
Треће опције, у капитализму - нема (стагнација је економско облежје Брежњевљеве епохе у СССР). Регулисана тржишта су друго. Али, цивилна авијација је одавно дерегулисана.
Друга опција је да имаш одржив раст. Зато Јафа хоће да купи Краш, зато Ер Србија мора да полети за Финску, јер јој је колач путника из Холандије загризла лоукост конкуренција.
Треће опције, у капитализму - нема (стагнација је економско облежје Брежњевљеве епохе у СССР). Регулисана тржишта су друго. Али, цивилна авијација је одавно дерегулисана.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
-
JohnnyLee
- Expert
- Postovi: 9674
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 5014
Pohvalio: 7296
Pohvalio: 7296
Re: Air Serbia
tragac » 14 Нов 2019, 09:10 napisao:a što se Moskve tiče možda je čak i bolje da razmotre promenu aerodroma. JUje jedna od retkih stranih kompanija na Šeremetjevu koja nije ni ex-USSR niti je Skyteam. Veća je šansa ako se recimo udruže sa Utair za domaće letove u Rusiji, ovako ih je SU istisnuo.
имају сарадњу са Аерофлотом, зато лете на Шерметјево.
Пантограф » 14 Нов 2019, 08:31 napisao:Е, да - не слажем се да немају простора за нове линије ка западу (и северу) Европе; да имају довољно малих млазњака, могли би да лете за још поприлично аеродрома.
има неста на западу довољно, углавном са повећањем фреквенција, уз по неку нову дестинацију. али, морају са мањим авионима, јер је 319 превелика за неке градове, а АТР не може да добаци
tragac » 14 Нов 2019, 09:10 napisao:Treba bataliti širenje mreže i posvetiti se povećenju frekvencija na postojećim. Eventualno uveesti Ankaru, Lisabon, Minhen
одговор одозго, уз дигресију да од Анкаре (или било ког другог места у Турској) нема ништа док је овакав споразум са Турском
има још пар градова у Африци где би могао да добаци 319, а да могу потенцијално да буду интересантни, као што су Адис Абеба и Најроби, уз Казабланку или Алжир са мањим авионом
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
tragac
- Advanced
- Postovi: 4930
- Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
- Lokacija: RAKOVICA
- Kontakt:
Pohvaljen: 2779
Pohvalio: 5031
Pohvalio: 5031
Re: Air Serbia
Пантограф » 14 Nov 2019 11:12 am napisao:Па, Трагач, колико сам ја чуо, у капитализму никакав бизнис не може да опстане без сталног ширења. Држиш 55% тржишта, супер си, радиш као сат, али ти стално улеће нова конкуренција... и онда неминовно, и да си најбољи на свету, држиш 53%, 51,5%, 48%... Чиме ти опадају приходи, онда отпушташ запослене, крешеш трошкове на други начин, али си у зачараном кругу, стално подвлачиш црту све док једном не будеш принуђен да фирму некоме продаш, или банкротираш (пример: националне авио-компаније у екс-ју републикама).
Друга опција је да имаш одржив раст. Зато Јафа хоће да купи Краш, зато Ер Србија мора да полети за Финску, јер јој је колач путника из Холандије загризла лоукост конкуренција.
Треће опције, у капитализму - нема (стагнација је економско облежје Брежњевљеве епохе у СССР). Регулисана тржишта су друго. Али, цивилна авијација је одавно дерегулисана.
Zašto si toliko negativan prema "vertikalnom" rastu, tj. frekvencijama kao modelu rasta? Prvo treba razjasniti kakva je opšta konkurentnost Air Serbie. UStanovili smo, kad god uđemo u avion on je pun, a dobro smo platili karte, on donosi profit. E sad, kako to da na primer Air Serbia tamo mora da šalje (recimo Berlin) 33 godine star 733, a Easy leti par godina starim busom? A naplaćuje manje. OK, on na TXL koristi udaljeni i jeftini terminal do koga pešačiš 3 km, naši koriste glavni sa fingerima. Bez obzira na to, šta je razlog Air Serbia krajnje oprezno zamenjuje flotu. I to na način kao što ovde naša sirotinja menja prastar auto za malo manje star. Ali Air Serbia posluje na međunarodnom tržištu kao i sve druge kompanije koje lete kod nas, koje imaju mlađu flotu, lepšu, udobniju, i koje često imaju manje prihode (koloko % putnika na Air France letu sa Tesle je P2P?) Kako to da opet Air Serbiji i pored svega toga država treba da pomaže i podmaže?
Ne zaustavljajte Taxi - bojkotujte ga!
Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta