Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453240#p453240:3sml8ib9 je napisao(la):
tragac » 23 Мај 2017, 23:12[/url]":3sml8ib9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453187#p453187:3sml8ib9 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 23 May 2017 07:07 pm[/url]":3sml8ib9]Град плаћа зглобове само за потез 600. Пре 2 године је било зглобова на 53 сада више не јер је оно што ради ДЈП крајњи идиотизам. Од свих Раковичких/Чукаричких линија зглобове најбише заслужује 37 која је полупразна само од Панчевца до Душанове или Трга и од Кнежевца до Општине.
Ako 37 zaslužuje zglobni onda 50 zaslužuje ovo

http://www.greaterauckland.org.nz/wp-co ... ig-bus.jpg
Обичан нископодни зглоб не може да прође фантомску кривину у Јерковићу а камоли ово :)
56Л треба укинути и 2 аутобуса са те јадне и непотребне линије треба дати у шихту на 56.
 
Premijerno Strelin crveni Otokar na 860E.
20170524_135321-1.jpg
 
Cirinom trasom moze da se pusti pruga koliko sutra uz manje izmene i naravno ulaganja
 
direktor":31pivg75 je napisao(la):
Cirinom trasom moze da se pusti pruga koliko sutra uz manje izmene i naravno ulaganja
Где је та фамозна ћирина железница?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Pa postoji trasa i postoji tema na bb sa kartama fotkama renderima pruga bg obrenovac pod forum o ljubiteljima zeljeznice
 
A sta cemo sto od Makisa do sajma ne postoji vise cirina trasa? Mozda mislite da ide voz ka rakovici kroz tunel?
 
Postoji prostor da se ispegla trasa pa onda u tunel pa u seceranu pa onda pruga moze oko kalisa kolroz bnv do iza pancevca i svi srecni
 
Nešto se mislim, Kinezi napraviše prugu kroz Tibet, Rusi probiše 10.000 km kroz Sibir, Ameri prugom povezaše nekoliko gradova u megalopolis... a samo u Srbiji 50 godina prestonica ne može da uspostavi pristojan prevoz ka mestima koja se maltene vide sa vrha Beograđanke. :D
 
Још горе: у 21. веку не можемо да успоставимо ефикасан железнички превоз до града који је у 19. веку и настао због пруге - до Младеновца.
 
Može li neko da mi objasni jednu situaciju: dva autobusa stoje na okretnici, jedan polazi u terminu polaska bez prijema putnika, drugi ne polazi ni dva sledeća termina. Tri uzastopna polaska nisu ostvarena iako autobusa ima, trenutno su dva na terminusu.

Editi četvrti uzastopni polazak nije ostvaren na vreme. Trenutni broj vozila na terminusu je pet.

Edit 2, prvi polazak ostvaren tri minuta posle četvrtog uzastopnog neostvarenog polaska po redu vožnje. Pre toga sam išao da ih pitam o čemu se radi, dobih odgovore „čekam svoj termin“ i „ne znam“.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453875#p453875:2equgarc je napisao(la):
tragac » 26 May 2017 02:24 pm[/url]":2equgarc]Može li neko da mi objasni jednu situaciju: dva autobusa stoje na okretnici, jedan polazi u terminu polaska bez prijema putnika, drugi ne polazi ni dva sledeća termina. Tri uzastopna polaska nisu ostvarena iako autobusa ima, trenutno su dva na terminusu.

Editi četvrti uzastopni polazak nije ostvaren na vreme. Trenutni broj vozila na terminusu je pet.

Edit 2, prvi polazak ostvaren tri minuta posle četvrtog uzastopnog neostvarenog polaska po redu vožnje. Pre toga sam išao da ih pitam o čemu se radi, dobih odgovore „čekam svoj termin“ i „ne znam“.
Čovek ima svoju turažu, možda je on došao na okretnicu i stvarno postoji, ali neće krenuti na liniju sa kašnjenjem od +5 minuta, jer ne može da se uklopi u svoju turažu. Možda su dva zakasnila i čekali upute od dispečera ili OKCa, dokle da krate, da li da krate uopšte, možda da idu prazni na drugi terminus da se uklope u vreme. Onda tu strada neki treći, četvrti koji ide prvi posle tih ispadanja i koji je donekle u svom vremenu. To je pogotovo primetno, ponedeljkom, petkom u špicu, ujutru, a naročito popodne od 3 do 6 sati, kada su ispadanja, a još veći problem je što su tada i smene, a vozilo na smenu mora doći na vreme ili sa minimalnim kašnjenjem.
Sve su to naravno stvari unutrašnje organizacije, koje ne smeju doći do putnika, tj. putnici ne smeju to da osete. Ipak, to je jedno, a realnost je drugo.
 
Saga sa 'domacim mercedesom' je kako cujem gotova.
Od sada samo na MAN sasijama.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pa to je završeno odmah posle LE serije, ništa drugo sa mercedesovom šasijom nije izašlo iz te rupe. A treba i međugradski uskoro, na mb šasiji, ali pitanje je koliko će se prodavati.
 
Е нека је! Нема горег од ЛЕ. На 3226 и даље неће до краја да се отворе задња врата из прве. Свака част ИкарКРШу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453875#p453875:xtvca2f1 je napisao(la):
tragac » Pet Maj 26, 2017 2:24 pm[/url]":xtvca2f1]Može li neko da mi objasni jednu situaciju: dva autobusa stoje na okretnici, jedan polazi u terminu polaska bez prijema putnika, drugi ne polazi ni dva sledeća termina. Tri uzastopna polaska nisu ostvarena iako autobusa ima, trenutno su dva na terminusu.

Editi četvrti uzastopni polazak nije ostvaren na vreme. Trenutni broj vozila na terminusu je pet.

Edit 2, prvi polazak ostvaren tri minuta posle četvrtog uzastopnog neostvarenog polaska po redu vožnje. Pre toga sam išao da ih pitam o čemu se radi, dobih odgovore „čekam svoj termin“ i „ne znam“.

Zakon kaže odmor minimum 5 minuta (max nema :D ) po dolasku na terminus.
Dalje , vozač ne sme da prekorači 8 h radno vreme.
Drugo postoji OKC (kad nema otpravnika) koji mora da odreguje u tim situacijama.
Itd
 
А шта ћемо са возачима који крећу 3 минута раније? Пошто пријаве очигледно не делују јер тај исти возач очигледно има неких психичких проблема јер свако јутро креће 3 минута раније и зајебе сигурно 30так људи.
 
Zar nije minut tolerancije?
Na linijma koje idu na 4-7 min su ta 3 min veoma osetna, minut I nekako, ali 3 je previse..
 
Odakle Vam ta glupost da se toleriše?
Pa što postoji red vožnje ako će se tolerisati ovoliko ili onoliko minuta ranije, onda će ići ko kad stigne ili na interval. Ne toleriše se ništa, ali kad pređe na manje od minuta do polaska, može krenuti.
Prijavi otpravnika ako ga ima.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
Aj kad ste već kod kašnjenja, da pitam - vidim na displejima kod vozača da uvek stoji tamer/brojač koji pokazuje akumulirano vreme kašnjenja, pretpostavljam od početka smene. Ako se dobro sećam, jednom sam vozeći se poslednjim trolejbusom (neki sa 19-29 poteza) video da je pisalo 20 i nešto minuta kašnjenja. Koliki je limit tog kašnjenja po smeni i šta se dešava (mislim, šta bi de jure trebalo da se desi) kad se taj limit prekorači?
 
Ја искрено нисам видео аутобус коме не пише то за кашњење, капирам да нема везе са реалним стањем јер су поласци обављани на време.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
To nije kašnjenje, već vreme koje je prošlo od polaska po redu vožnje. Kada krene sa terminusa očitava se kašnjenje, sve do stizanjs na krajnji terminus, gde se vreme prebacuje na naredni polazak te turažne tablice, odnosnog tog rednog broja polaska. Tada očitava vreme do polaska, ako ima pauze, ako nema, onda opet pokazuje razliku u vremenu u odnosu na planirano vreme polaska.

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh