Šta je novo?

Privatni prevoznici

Sony Xperia J 5mp камера. Фокус мора да буде аутоматски. Пробао сам са додиривањем фокуса фотке су ми испале мутне. Телефон и фотоапарат не могу да се пореде. За DSLR немам пара а колико сам чуо скупи су ко ђаво. Планирам да купим неког дигиталца. Пробао сам Olympus E620 више пута оно људи разбија. Имам технику само ми фали добар апарт.

Што се тиче слика у покрету нисам уопште рекао да су лоше и да све мора да буде на окретници само кажем да је најбоље сликање на окретници. Ја се не бојим возача и увек питам Ко ми дозволи, супер. Ко не сликам намерно. Ниједан возач не може да ми забрани да сликам бус. Мене је један возач напао зато што сам сликао бус кад је он изашао да купи нешто, претио ми је, псовао ме је итд. Ако можете да сликате телефонима зашто онда који к купујете DSLR?
 
Uzeo sam kameru jer sam poceo da se bavim fotografijom i treba mi za skolu. Od toga uzmem neku paru s vremena na vreme, nisam uzeo samo da bih fotkao buseve. Mozes naci jeftinije DSLR samo treba cekati trenutak za to.. bilo je nekoliko od 150e tipa d5000 ali to kad se nadje brzo se proda.
 
Нека сувише ми је то гломазно да вучем по граду + морам да купујем додатни објектив. Дигиталац бајо.
 
Тамнава има Спринтера ради на 409 има двоја једнокрилна врата која се отварају ка споља. Ознака П41649.
 
Hocu privatnike na 73, jer ono od pocetka 2016. godine NI ZA STOKU NIJE, stalno ispadanja vozila, stalno se raspadaju autobusi, stalno kasne, nema ih po 30 minuta, pa 3 do 5 dodju u konvoju, a ne mozemo se potrpati u odvratnu kotobanju... Prokleti 73, kada zavisis od istog, jos nazidali semafore duz Omladinskih Brigada, pa to tek ubija... Zivo me intresuje dokle teror GSPa tu?
 
Фино ови Лиази издржавају свакодневни терор преоптерећене 309, лети им уредно ради клима и поштено расхлади цело возило. Једина мана им је што се много тресу, нзм зашто али стварно је непријатно колико се тресе цело возило.
ЛИАЗ 5256.56 by Somi303, on Flickr
 
Somi303":1q5p6spz je napisao(la):
Једина мана им је што се много тресу, нзм зашто али стварно је непријатно колико се тресе цело возило.
Susretao sam se sa trešenjem jer nakupi prašinu na visku, pri ubrzavanju i usporavanju nesnosno trese ceo bus.
 
Mislim da je taj Lijaz jedan od najneudobnijih iz ugla putnika, sva sreća pa odlaze u istoriju. Možda su dobra za međugrad sa drugim salonom ali za grad su kante.
 
Vozio sam se u svim mogucim liazima, nebitna generacija, SAGA je PRESLA IGRICU U SVIM ASPEKTIMA... Njihov Liaz prve serije je radio sihtu na 610, NIJEDAN IZOSTANAK SA LINIJE NIJE IMAO, a danas...
 
Сага може свима да држи лекције о одржавању возила, сва возила су им у одличном стању, зими греју, лети хладе, и то буде да се смрзнеш, а све то на 309 која је преоптерећена а терен катастрофа. Ко зна колики је успон у Краља Петра Првог зна који је то изазов за препун аутобус. Само једном сам видео да им возило има неки проблем, а то је био мењач. Прерано је шалтао брзине, покушавао је у 4 брзини да иде уз брдо, наравно гушио се максимално. Али не може им се замерити, верујем да је убрзо искључен и замењен.
Biciklistkinja":pqpzulz8 je napisao(la):
Mislim da je taj Lijaz jedan od najneudobnijih iz ugla putnika, sva sreća pa odlaze u istoriju. Možda su dobra za međugrad sa drugim salonom ali za grad su kante.
Баш напротив, одличан аутобус! Клима хлади за медаљу, зими греју, а ентеријер не може бити бољи, места колико хоћеш.
 
Мени у ти старији Лиази били хорор на 46, 601 и 78, али су очигледно сасвим солидни за мање оптерећене приградске линије.
 
Jesu, prvi primerci su imali CAT motore, plus Voith menjač (tek je luda ideja bila kupovati ih s ručnim menjačem (imao je zemunski Unacop par komada koji su se kasnije zapalili u garaži na Altini i nekadašnji Viktor Boš (kasnije je prodata firma Lekonu) na lin. 48 je kupio par autobusa s ručnim menjačem), ne zna se šta im sve nije valjalo. Potrošnja na Bamironovom tadašnjem Liazu iznosila je nešto manje u odnosu na Lastin zglobni IK-201 s indentičnom kilometražom ili možda gorim stanjem motora (oko 50 l/100 km, to mi je potvrdio instruktor kod kog sam nedavno vozio autobus na obuci (radio je nekad u Bamironu na 77 redovno s jednim Liazom i s normalnom vožnjom je trošio kao tenk)). No, naredni model s Kaminson motorom i ZF Ecomat šestostepenim menjačem se daleko bolje pokazao. Robustan i pouzdan autobus, mali potrošač, bez nekih elektronskih pomagala i jeftin za održavanje.
I novi niskopodni Liazi 5292.22 nisu loše opremljeni (imaju snažan MB E6 OM926 motor), samo što su užasni po pitanju ergonomije, sporo reaguje stanična kočnica i vrata sporo rade (no za sad ne smeju u garaži da isključuju stanične, zbog mogućeg gubitka prava na garanciju od dve godine od isporuke).

Jedva čekam da vidim Beobusevog hibridnog Volvoa 7700 na 511 (trebalo bi da obavlja poslednji polazak na 511 s Glavne žel. stanice), nadam se da će se dobro pokazati i da će ih biti još. Ko zna, možda nekad i odmeni MAZ-a u Beogradu. :D
Ala se Vuloviću (ovlašćenom uvozniku MAZ programa od 2002. godine) u poslednje vreme sekira zabola u med s uvozom sklopljenih MAZ autobusa iz Belorusije (svi autobusi su dovezeni kamionom, nakon carine je u Kragujevcu samo odrađena završna montaža i priprema). Procvetao je kao cveće tokom proleća.
 
Danas sam prisustvovao veoma zanimljivoj situaciji na terminusu Vukov Spomenik. Naime na stajalištu je uredno stajala 32-ka, sva vrata otvorena, ali bez vozača, uđem ja u bus, sednem i čekam da krene, vremenom je bus bio pun putnika, ali vozača nigde, nakon 5-6 minuta mimoiđe nas jedna 32-ka potpuno prazna. Ja pogledam u vozačevoj kabini na njegovom BusPlus aparatu, nema kartice vozača i pretpostavim da je otišao negde. Dolazi sledeća 32-ka i vozač iz nje kaže da je vozač iz te ispred njega, nakon što mu nije došla smena, ladno izašao iz busa, i okrenuo se kući.
Ne mogu da verujem da je čovek otišao kući i ostavio otvoren autobus sa uključenim motorom da bleji na okretnici.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4iUoO4yld3M[/youtube]


bus-620x350.jpg



Incident se dogodio oko 7 sati jutros u Glavnoj ulici u Zemunu, u autobus u koji pripada privatnom prevozniku.
U autobusu je iznenada tokom vožnje eksplodirala boca za vazduh na zadnjim vratima, javlja Informer.
Putnika je Hitna pomoć prevezla u KBC "Zemun".
Na autobusu su ostećeni limovi, krovna konstrukcija i zadnja stakla.
- Došlo je do kvara vazdušnih instalacija koje se nalaze na krovu. Vozač je bio priseban, odmah je zaustavio vozilo, ali se zabrinuo za dve osobe. Međutim, one su odbile
medicinsku pomoć, te koliko mi je poznato nema povređenih. Najvažnije je da je prošlo sa minimalnim posledicama po same putnike - rekao je Drago Tošić iz
Konzorcijuma privatnih prevoznika.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/29 ... ovredjenih

Ovi mi glupo vozač bio priseban, šta bi bilo u suprotnom ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519524#p519524:296xpy4z je napisao(la):
Zezeljko » 24 Feb 2018 06:43 pm[/url]":296xpy4z]Danas sam prisustvovao veoma zanimljivoj situaciji na terminusu Vukov Spomenik. Naime na stajalištu je uredno stajala 32-ka, sva vrata otvorena, ali bez vozača, uđem ja u bus, sednem i čekam da krene, vremenom je bus bio pun putnika, ali vozača nigde, nakon 5-6 minuta mimoiđe nas jedna 32-ka potpuno prazna. Ja pogledam u vozačevoj kabini na njegovom BusPlus aparatu, nema kartice vozača i pretpostavim da je otišao negde. Dolazi sledeća 32-ka i vozač iz nje kaže da je vozač iz te ispred njega, nakon što mu nije došla smena, ladno izašao iz busa, i okrenuo se kući.
Ne mogu da verujem da je čovek otišao kući i ostavio otvoren autobus sa uključenim motorom da bleji na okretnici.
Toga će biti sve više. Ne pada im na pamet da vozačima povećaju plate, pa su svi pobegli iz zemlje. Ali su sindikati kupljeni. Preostalima ostaje samo da štrajkuju pojedinačno, iako po zakonu možeš da štrajkuješ samo na radnom mestu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=517813#p517813:1d1omzik je napisao(la):
Somi303 » 19 Феб 2018, 01:59[/url]":1d1omzik]Сага може свима да држи лекције о одржавању возила
Думеко је најбољи приватник у граду по возном парку, одржавању, грејању, ма по свему!
 
Saga je za godinu i po dana na potezu 600 sa Dumekom, C LC i Beobusom pruzila izuzetan kvalitet usluge, svako njihovo vozilo je u korektnom stanju, prastari liaz njihov koji je radio sihtu na 610 je bio redovan bez kvarova, imao grejanje, kako je bilo ova dva leta radio je i klimatizovani liaz i bas je klima ladila za sve pare. Elem, ocekujte ovih dana Temze za nekog, stoje na Altini...
 
Думеко је најбољи што се тиче одржавања, возила им се не тресу и не лупају (осим Мазова који су генерално крш пошто нису узети директно из Белорусије него из КГ), грејање и клима раде убијају, најбоље плаћа возаче, возила увек чиста, крећу на време итд да не набрајам. Сага је стварно одличан превозник али они у возном парку имају само кантурине од ЛиЈаза и Мазове...
 
Vrh