Autobusi

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Ksenija
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1111
Pridružio se: Pon Jan 11, 2016 2:09 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1511
Pohvalio: 4554

Re: Autobusi

Postod Ksenija » Sub Maj 12, 2018 12:07 pm

Дошљак » Sub Apr 28, 2018 8:19 pm napisao: Пре неки дан сам се возио једним старим Икаром на 27Е, визуелно сасвим фино стање ентеријера што ме је пријатноизненадило.

Možda jednim iz ove serije :D

IMG_20180511_104812.jpg
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5287
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4128
Pohvalio: 10912

Re: Autobusi

Postod Дошљак » Sub Maj 12, 2018 12:30 pm

Нажалост те серије више нема, тј. има само један крш на неком отпаду преправљен у складиште делова. :(
Pohvale za post: 1
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 554
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 257
Pohvalio: 254

Re: Autobusi

Postod Djole Pevcanin » Sub Maj 12, 2018 1:20 pm

Тај "неки" отпад се налази на Видиковцу на Ибарској магистрали.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4950
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2519
Pohvalio: 3515

Re: Autobusi

Postod solecar » Ned Maj 13, 2018 1:17 am

Danas viđen GB 152 da je crko na stanici "Admirala Geprata". Servisno vozilo bilo iza njega.
Slika

Slika
Vinča307
Beginner
Postovi: 82
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 52
Pohvalio: 49

Re: Autobusi

Postod Vinča307 » Uto Maj 15, 2018 3:05 pm

Šta radi ovo je neverovatno i nepodnošljivo. Ja prijavim kako bus šihtaš na liniji 307 nikad ne dođe u 6:22 i 13:29 iz Vinče i oni mi kažu kako se autobus pokvario. Šta se autobus kvari svaki dan poslednjih 6 meseci. A evo njihovog odgovora

Поштовани,

У вези са Вашом примедбом, обавештавамо Вас



На основу техничке документације и података система праћења возила утврдили смо да наведени поласци нису остварени због квара возила.

Праћење и анализа реализације реда вожње врши се свакодневно и свесни смо да постоје проблеми. Повремено долази до одступања од планираног реда вожње услед настанка квара на возилима, али и због смањене проточности (гужве у саобраћају) и застоја на траси линије. Учестали кварови на возилима последица су смањене поузданости, односно старости возног парка. Нажалост тренутно не располажемо довољним бројем возила новије прозводње, али упркос томе улажемо изузетне напоре како би са расположивим возним парком извршили планирани ред вожње.

У наредном периоду са посебном пажњом ћемо вршити контролу и праћење рада возила и возача на линији 307. Путнику се извињавамо и молимо за разумевање.





С поштовањем,

СП „Космај“

ЈКП „ГСП“ Београд
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3759
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1353
Pohvalio: 210

Re: Autobusi

Postod becks89 » Uto Maj 15, 2018 4:17 pm

A kakav si tačno odgovor očekivao, čak šta više dobio si odgovor koji je približno tačan, pored nedovoljno vozila novije generacije, nedovoljno je i vozača novije generacije.
Nikako da skapirate da se polasci redukuju jer nema ni vozila ni vozača.

Zato se za stanje i fiktivne procente izlaznosti izvoze i ovakvi autobusi :) SlikaSlika

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Pohvale za post: 2
Vinča307
Beginner
Postovi: 82
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 52
Pohvalio: 49

Re: Autobusi

Postod Vinča307 » Uto Maj 15, 2018 4:44 pm

Znaš koliko me briga što nemaju vozače, ja hoću da mi dođe autobus i ne zanima me uopšte. Što ne ukinu šihtaša ako već nemaju vozače i onda ne bi bilo problema iako bi bus išao ređe.
laki72
Expert
Postovi: 7536
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6446
Pohvalio: 1683

Re: RE: Re: RE: Re: Autobusi

Postod laki72 » Uto Maj 15, 2018 4:52 pm

Gaspar18 napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537062#p537062]laki72 » Thu May 10, 2018 7:30 am[/url] napisao:
Gaspar18 napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827]Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url] napisao:Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.

Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?

O cemu ti pricas covece?
Trucas o kvalitetu i dodjes do Dacije ?
;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pricam o tome da u slucaju naseg proizvodjaca autobusa nema kompromisa vise, a sto se tice automobila sa onim kantama na ulici poput Zastave 10 je smesno pricati. Koncepat zastareo, a kvalitet 0. Pa i da dam jos par soma E vise dacu, ali znam da uzimam kvalitet, a ne ove mutant tvorevine Fiat iz Kragujevca.


Hahaa, divan si ;)
Prvo Zastava 10 je bio originalni Fiat, proizveden u Italiji koji je preko tehnicke saradnje, a u sklopu plana za kupovinu licence plasiran u Srbiji bez carine, a pod imenom Zastava 10.
Shodno tome, nikakav 'mutant' nije u pitanju, vec pravi Fiat Punto II generacij, restajling varijanta.
Dal je u pitanju 'zver od automobila' ?
Ne nije, ali je svakako bolji i kvalitietniji od Dacije Logan i Sandero istih godista.
Kvalitetniji i po izradi i tehnoloski, jer za razliku od Dacije nisu ugradjivani motori iz sredine 90-ih godina.
O motorima u ta dva modela mozemo dodati i koju rec o odnosu kvaliteta 1.5dci naspram 1.3mjet, ali verujem da ni o jednom ni drugom neznas dovoljno, vec 'hejtujes' po pravilu sve sto je 'domace' pa cak i kad to nije slucaj.

No ima nesto za sta ne treba tehnicko predznanje, a to je korozija na zadnjim rubovima, koja se kod dacije do 2012 pojavljivala jos u garanciji, a sanirana (u garantnom roku) je lepljenjem plasticnih lajsni.
Realnije je reci 'maskirana je, jer je dolazila iz unutrasnjosti i nije bilo leka za vec sklopljena vozila.
*pa ti daj 'par soma vise' ;)

E sad, ovaj post nisam napisao zato da bih te omalovazavao i negirao ti, vec upravo zato sto si naveo dva modela, oba 'sirotinjske' cenovne kategorije, pa shodno tome i losijeg kvaliteta u osnosu na neke zaista kvalitetne male automobile. I to je sasvim ok, racionalan i realan rezon
Shodno tome, upravo i o autobusu kad diskutujemo je glupo da poredimo (sirotinjsku) ekonomsku klasu, sa modelima koji kostaju duplo ili troduplo vise, zar ne? ?[url][/url]
Djole Pevcanin napisao:Хвала :)
Ако којим случајем нисте приметили, Транспродукт је "убуџио" Фојтов мењач у 2 MAZ-а 203.069 П41520 и П41522 а вераоватно ће и у остале.

Rade to tako na silu... (insajderski vrlo pouzdan info :D )
Podeseni nisu do kraja, jer se "nije imalo kada"...
U garazi 'raspad sistema'...

Bojim se da su ti komsije iz Transprodukta sve neozbiljnije...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5644
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6211
Pohvalio: 4051

Re: Autobusi

Postod Пантограф » Uto Maj 15, 2018 6:37 pm

Мислим да је однос Шкоде и Флориде са Пежоовим мотором, отприлике, аналогија за однос Соларис - Икарбус.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
Miroslaves
Intermediate
Postovi: 350
Pridružio se: Uto Avg 25, 2015 5:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 359
Pohvalio: 111

Re: Autobusi

Postod Miroslaves » Uto Maj 15, 2018 8:10 pm

49 na 27E
Slika20180515_125739 by Miroslav Stevanovic, on Flickr
[[FB grupa 'Javni gradski, prigradski i međugradski prevoz, pridružite se]]https://www.facebook.com/groups/514580241999335/[/b]
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 554
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 257
Pohvalio: 254

Re: RE: Re: RE: Re: Autobusi

Postod Djole Pevcanin » Uto Maj 15, 2018 8:16 pm

Rade to tako na silu... (insajderski vrlo pouzdan info :D )
Podeseni nisu do kraja, jer se "nije imalo kada"...
U garazi 'raspad sistema'...

Bojim se da su ti komsije iz Transprodukta sve neozbiljnije...


Нека раде шта хоће ја њих готивим. На 59 су они најбољи док је Транс-југ дефинитивно најгори.
Ако може објашњење зашто је распад система и зашто се одједном трпају бољи мењачи? Само нека трпају тако треба бре!
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
biftek
Intermediate
Postovi: 137
Pridružio se: Pet Feb 10, 2012 11:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 53
Pohvalio: 2

Re: Autobusi

Postod biftek » Uto Maj 15, 2018 8:22 pm

Koji jos prevoznik radi na 59, i sa koliko vozila ucestvuje Trans jug (ja znam samo za jednu kobru)?
протектор
Novice
Postovi: 26
Pridružio se: Sub Jan 13, 2018 5:29 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 18
Pohvalio: 8

Re: Autobusi

Postod протектор » Uto Maj 15, 2018 11:46 pm

biftek » Уто Мај 15, 2018 7:22 pm napisao:Koji jos prevoznik radi na 59, i sa koliko vozila ucestvuje Trans jug (ja znam samo za jednu kobru)?

Ради и још Банбус са Ик-103 и Акијама, Транс-југ ради са ја мислим 2 кобре, можда и 3.
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 795
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 452
Pohvalio: 320

Re: RE: Re: RE: Re: Autobusi

Postod Gaspar18 » Sre Maj 16, 2018 12:52 am

laki72 » Tue May 15, 2018 3:52 pm napisao:
Gaspar18 napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537062#p537062]laki72 » Thu May 10, 2018 7:30 am[/url] napisao:
Gaspar18 napisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827]Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url] napisao:Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.

Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?

O cemu ti pricas covece?
Trucas o kvalitetu i dodjes do Dacije ?
;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pricam o tome da u slucaju naseg proizvodjaca autobusa nema kompromisa vise, a sto se tice automobila sa onim kantama na ulici poput Zastave 10 je smesno pricati. Koncepat zastareo, a kvalitet 0. Pa i da dam jos par soma E vise dacu, ali znam da uzimam kvalitet, a ne ove mutant tvorevine Fiat iz Kragujevca.


Hahaa, divan si ;)
Prvo Zastava 10 je bio originalni Fiat, proizveden u Italiji koji je preko tehnicke saradnje, a u sklopu plana za kupovinu licence plasiran u Srbiji bez carine, a pod imenom Zastava 10.
Shodno tome, nikakav 'mutant' nije u pitanju, vec pravi Fiat Punto II generacij, restajling varijanta.
Dal je u pitanju 'zver od automobila' ?
Ne nije, ali je svakako bolji i kvalitietniji od Dacije Logan i Sandero istih godista.
Kvalitetniji i po izradi i tehnoloski, jer za razliku od Dacije nisu ugradjivani motori iz sredine 90-ih godina.
O motorima u ta dva modela mozemo dodati i koju rec o odnosu kvaliteta 1.5dci naspram 1.3mjet, ali verujem da ni o jednom ni drugom neznas dovoljno, vec 'hejtujes' po pravilu sve sto je 'domace' pa cak i kad to nije slucaj.

No ima nesto za sta ne treba tehnicko predznanje, a to je korozija na zadnjim rubovima, koja se kod dacije do 2012 pojavljivala jos u garanciji, a sanirana (u garantnom roku) je lepljenjem plasticnih lajsni.
Realnije je reci 'maskirana je, jer je dolazila iz unutrasnjosti i nije bilo leka za vec sklopljena vozila.
*pa ti daj 'par soma vise' ;)

E sad, ovaj post nisam napisao zato da bih te omalovazavao i negirao ti, vec upravo zato sto si naveo dva modela, oba 'sirotinjske' cenovne kategorije, pa shodno tome i losijeg kvaliteta u osnosu na neke zaista kvalitetne male automobile. I to je sasvim ok, racionalan i realan rezon
Shodno tome, upravo i o autobusu kad diskutujemo je glupo da poredimo (sirotinjsku) ekonomsku klasu, sa modelima koji kostaju duplo ili troduplo vise, zar ne? ?[url][/url]
Djole Pevcanin napisao:Хвала :)
Ако којим случајем нисте приметили, Транспродукт је "убуџио" Фојтов мењач у 2 MAZ-а 203.069 П41520 и П41522 а вераоватно ће и у остале.

Rade to tako na silu... (insajderski vrlo pouzdan info :D )
Podeseni nisu do kraja, jer se "nije imalo kada"...
U garazi 'raspad sistema'...

Bojim se da su ti komsije iz Transprodukta sve neozbiljnije...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Da li ti znas Laki sa svojih skoro 5 banki sta pricas...? Mene je danas vozikao novi raspali 3263 na 601, i to je nije Solaris, vec "potentni Ikarbus", a ono sranje koje ni Pakistan ne bi pozeleo necu komentarisati... Vec za nekoliko meseci rada sam u samom autobusu zapazio nekoliko nedostataka, ali sad cu nabrojati neke od bitnih
1. Nepreglednost
2. Otvaranje vrata u toku voznje iako vozac se igra sa dugmetom za zatvaranje, vrata se otvaraju, a rogata marva u prepunom autobusu se gomila duz Tosinog Bunara
3. GREJANJE, A KOLIKO JE STEPENI NAPOLJU BILO? Grejanje na 25 C stepeni napolju?
4. KATASTROFALNA, ALI KATASTROFALNA IZOLACIJA Ikarbusa koja ce nam se prodavati jos 50 godina minimum (samo da jos metro vagone ne krenu da prave)
5. PAKAO U PRIKOLICI? I to nije na pojedinim, nego na svim Ikarbusovim autobusima od prosle godine...
6. "Klima"? Ma je li? Pa Akija koju pljujete, i Liaz 5292 je frizider za onu sramotu sto nam se servira... Cak i poslednja serija MAZ 203 ce da bude normalna, cak Temze i Kobre Bamirona sa 94 su zakon sto se tice rashladnog sistema
7. Cuvena boljka Ikarbusa VRATA... Pa u 3263 su se srafovi i sipke masovno odvalili u prikolici, neopisiv osecaj kad krene vozac da koci, a poletite za sipkom... Tu odrzavanje GSPa NEMA nikakvu ulogu sa time, vec samo da se naplati ovakva smejurija Ikarbusu sto izlazi na ulice, ali ako se naplati mislim da bi Ikarbus odavno zavrsio na stencistu istorije i onom najbitnijem KATANCU, sto mora da se desi!!!!
Pohvale za post: 1
Bogdan
Intermediate
Postovi: 100
Pridružio se: Sre Nov 15, 2017 11:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 319
Pohvalio: 294

Re: Autobusi

Postod Bogdan » Sre Maj 16, 2018 7:35 am

1359 na liniji 77
Slika
Pohvale za post: 1
Vinča307
Beginner
Postovi: 82
Pridružio se: Pet Dec 01, 2017 6:52 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 52
Pohvalio: 49

Re: Autobusi

Postod Vinča307 » Sre Maj 16, 2018 8:11 am

Gb. 3251 u kvaru pre 2 dana na liniji 307, a i displej mu je crko. Ovo je četvrti put da ga viđam u kvaru i to je stvarno velika sramota za jedan novi autobus. Connecto se uopšte nisu kvarili 10 godina. Još mu zadnja vrata stalno škripe i previše su bučna i klima mu nije ni za šta.
Prikačeni fajlovi
Screenshot_2018-05-14-20-22-01.png
Screenshot_2018-05-14-20-22-01.png (386.04 KiB) Pogledano 645 puta
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 554
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 257
Pohvalio: 254

Re: Autobusi

Postod Djole Pevcanin » Sre Maj 16, 2018 9:35 am

протектор » 15 Мај 2018, 23:46 napisao:
biftek » Уто Мај 15, 2018 7:22 pm napisao:Koji jos prevoznik radi na 59, i sa koliko vozila ucestvuje Trans jug (ja znam samo za jednu kobru)?

Ради и још Банбус са Ик-103 и Акијама, Транс-југ ради са ја мислим 2 кобре, можда и 3.

На 59 раде Транспродукт, Банбус и Транс-југ. Транс-југ ради са две Кобре. Раде 17 возила.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3759
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1353
Pohvalio: 210

Re: RE: Re: Autobusi

Postod becks89 » Sre Maj 16, 2018 11:01 am

Vinča307 napisao:Znaš koliko me briga što nemaju vozače, ja hoću da mi dođe autobus i ne zanima me uopšte. Što ne ukinu šihtaša ako već nemaju vozače i onda ne bi bilo problema iako bi bus išao ređe.
Ako te nije briga, što se žališ onda? Kad te ne zanima, ti lepo izađeš pa čekaj autobus, kad nađu vozače možda i dođe šihtaš.
Ne mogu da ukinu nešto što oni nisu ni postavili.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4950
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2519
Pohvalio: 3515

Re: Autobusi

Postod solecar » Sre Maj 16, 2018 1:54 pm

Ali zato mogu da ne ispune ono što su postavili drugi , a za šta su dobili pare.
Slika

Slika
aleksa1
Novice
Postovi: 19
Pridružio se: Čet Maj 03, 2018 1:23 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 47
Pohvalio: 9

Re: Autobusi

Postod aleksa1 » Sre Maj 16, 2018 8:57 pm

Minotti 373 slikan u nedelju u Batajnici
Slika
I Nirvana 1389 :)
Slika
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25147
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11303
Pohvalio: 4430

Re: Autobusi

Postod direktor » Čet Maj 17, 2018 2:51 am

Gaspar
1.jesi provozao pa da znas da je nepregledan ili to iz ugla putnika kao po obicaju mogo bi da polazes za bus
2.Moze da snimis to otvaranje vrata samo od sebe kako ja ni jednom se ne potrefim da to vidim
3.mozda je vozacu bilo hladno sto to trpis
4.izolacija koliko para toliko muzike a moda su je skinuli u gsp kao nepotreban aksesor koji smeta imaju oni taj obicaj (rotkapne na trolama npr)
5.pa ti nemoj ici u pakao budu u raju prednjeg djela busa i objasni sta je pakao
6.ako radi grijanje ne moze i klima nema efekta klime su nove ispravne ali gsp voli da jede kaiseve a mozda vozac ne voli klimu ubi ga promjaja
7.Odrzavanje ima veze treba sve da dotegne sto se rasrafilo bilo od putnija bilo od kvalitetnoh puteva a da cesto gsp mastori nevrate sve srafove mrzi ih ...
8.Rekoh fotkaj snimaj te dozivljaje od kuce do posla ...
E da na kraju da nam zivi zivi ikarbus ...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
beobike
Intermediate
Postovi: 164
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 201
Pohvalio: 56

Re: Autobusi

Postod beobike » Čet Maj 17, 2018 10:39 am

Uđem ja danas u bus na liniji 27 u Ruzveltovoj, zglobni žuti Ikarbus, nisam zapamtio garažni broj. Sve to ne bi bilo zanimljivo da unutra nije bilo nešto kao u gasnoj komori, osećala se neka guma, nafta, ustajao topli vazduh, za ono treba da se putnicima plati da bi se vozili. Ono šta me je posebno začudilo što to većini ne mseta posšto je samo jedan prozor u prednjem delu bio poluotvoren. Pretpostavljam pošto se radi o starijem autobusu, da im prozori nisu "zaključani".
paradox polje
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 242
Pridružio se: Sre Nov 01, 2017 10:10 am
Lokacija: Земун
Kontakt:
Pohvaljen: 435
Pohvalio: 218

Re: Autobusi

Postod paradox polje » Čet Maj 17, 2018 11:37 am

Видех јуче Автомонтажин бус са МАН шасијом, као они што су се у ГСП-у возили 80-их. Када сам дошао у БГ 94-е још их је било на линијама које припадају Карабурми. Овај што га јуче видех није био зглобни и прилочно лошем је стању, просто се изненадих кад сам видео и путнике у истом, а иде вероватно за Инђију, барем гледајући таблице.
Kesha
Intermediate
Postovi: 200
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 265
Pohvalio: 271

Re: Autobusi

Postod Kesha » Čet Maj 17, 2018 12:06 pm

Ima jedan crveni MAN ako mislimo na isti bus. Trebalo bi da je iz Inđije. Samo to nije kaoroserirala Avtomontaža mislim. Oni su obično radili nadogradnje na MAN šasije tipa SU220 za solo vozila, a kod njih je motor ispod poda, a iza prve osovine. MAN kog pominješ bi trebalo da je originalni SL200 ili 240 u zavisnosti od snage motora.
Pohvale za post: 1
Bogdan
Intermediate
Postovi: 100
Pridružio se: Sre Nov 15, 2017 11:10 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 319
Pohvalio: 294

Re: Autobusi

Postod Bogdan » Čet Maj 17, 2018 1:30 pm

3028 sa novom reklamom za Fantu
Slika
Pohvale za post: 4

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gosta