Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

solecar":i2veztd1 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546743#p546743 je napisao(la):
Gaspar18 » Sub Jun 23, 2018 12:47 am[/url]":i2veztd1]A kako ce neko ko ide na Novi Beograd da se dovuce sa 36...? Nisam video 83 kad ide sa Crvenog Krsta, ako 36 kaci to presedanje ok, ali uvece na Nbg je smrt ici
Poslednji 83 kreće u 23:55 sa Crvenog krsta , tako da se može uhvatiti sa poslednjim polaskom 36 u 23:40 (smer GŽS - Slavija). Ovo važi za letnji red vožnje.
Takođe, poslednja 17 u 23:55 sa Konjarnika a u 23:35 iz Zemuna, a 18 poslednja u 23:35 sa Medaka.
Što se nekih drugih pravaca i delova grada tiče:
Tramvaj 3 poslednji u 23:40 iz Kneževca, a broj 12 u 23:50 u oba smera. Bus 53 sa Zelenog venca u 23:45 a sa Vidikovca u 23:50 i tako dalje, i tako dalje....
 
E ovako, ko se seca price o pustanju jos neke linije saobracaja kroz Ratka Mitrovica umesto Ace Joksimovica, ja sam podnosila predloge direkciji ali su me oduvali. Sad kad se asfaltira Ace Joksimovica i kad je sav GSP saobracaj preusmeren da ide RM (37 52 50) razlika je ogromna za nas koji zivimo u gornjem delu Žarkova ka Kosutnjaku. Autobus (89) vise ne cekamo po 15 minuta, imamo bolju konekciju, sad se vidi koliko je bar jos jedna linija potrebna da stalno prolazi Ratka Mitrovica. Moje pitanje je sta moze da se uradi da bi se taj predlog ostvario, a da nije opet pisanje direkciji jer je to jalov posao ocigledno?
 
Koje je vaše mišljenje o sledećim linijama noćnog prevoza , koje su spominjane ranije na različitim mestima?

7N Ustanička - Blok 45

Da linija saobraća u istom režimu kao i dnevna linija , umesto što je bio ranije slučaj , da jedan polazak saobraća na relaciji Slavija - Ustanička a drugi na relaciji Slavija - blok 45.

50N Ustanička - Blok 45

Da linija saobraća u istom režimu kao i dnevna linija.

Kombinacija linija 85 i 89

Varijanta 1:

89N Blok 72 - Vidikovac (Blok 72 - Jurija Gagarina - Most na ADI - Čukarička padina - Žarkovo – Vidikovac)
85N Zemun /gornji grad/ - Banovo brdo (Zemun /gornji grad/ – Omladinskih brigada – Most na ADI – Banovo brdo)

Varijanta 2:

85N Zemun /gornji grad/ - Vidikovac (Zemun /gornji grad/ – Omladinskih brigada – Most na ADI – Banovo brdo – Žarkovo – Vidikovac).
 
Uz ovo bih dodao i liniju
42N (Trg Republike - Petlovo Brdo) : Trg Republike,Terazije,Slavija, i dalje da nastavi trasom dnevne 42.
 
To se podrazumeva. Primetio sam da baš dosta ljudi traži ovako nešto ili da se 37N preusmeri u Maričku i ide trasom 42 do okretnice. S tim što je bolje da linija 42N , ako bi se uvodila , ide Borskom , jer pokriva naseljeniji deo Kanarevog brda i Miljakovca.
Koja varijanta sa 89N i 85N ti je bolja?
 
Za Maričku (i ostale nazive) se apsolutno slažem. Noću preko pasarele od okretnice gde su sada dve noćne linije nije prijatno a sa Vidikovca i može da prođe ali, noć je noć. Sole, ako mogu da glasam, glasam za varijatnu 2.
 
Ljudi vi apsolutno ne kapirate poentu nocnog prevoza... Isti je napravljen, da nema preklapanja trase sa dnevnim saobracajem. Za to se zahvalite gospodinu koji je to napravio podelu kada je GSP sklonjen iz nocnog prevoza... Jedini spas za sve, ako Bog da, je taj da se napravi nekoliko presedackih cvorista po gradu gde je velika populacija ljudi. A po mom nekom misljenju su to:
1. Trg Republike
2. Zeleni Venac
3. Usce
4. Opstina Novi Beograd
5. Glavna ulica u Zemunu
6. Studentski grad
7. Vukov Spomenik
8. Terazije
9. Slavija
10. Z.Stanica
11. Omladinski Stadion
12. Ako Prokop zazivi tu treba skoncentrisati kruzni nocni autobus odatle koji treba da poveze centralno gradsko jezgro, na 15 minuta da ide dvokruzno
13. Blok 42 koji ce zbog prebacivanja autobuske stanice tu biti jako bitno za sve, odatle pustati takodje dvokruzni prevoz barem do Trga Republike
14. Donji terminus na Ustanickoj
15. Vozdovac, da i Ripanj dobje gradski prevoz nocu
16. Blok 45, da ljudi iz Surcinskih naselja dobiju nocni prevoz, a ne da se mole Bogu da ostanu nedaj Boze pokoseni na sred Surcinskog puta
17. Pancevacki Most
Po meni su ovo jako bitne stanice po gradu, a gde ima velike koncentracije putnika u bilo koje doba dana i noci... I da, kao jako bitan faktor, ukljuciti gradsku zeleznicu kao potporu, a ostaviti da bus plus mesecne karte vaze u nocnom prevozu, i da Bg Voz integrisu u celu pricu na 30 minuta svaku noc. Imali bi normalniji gradski prevoz i u tom periodu, a ne da se postepeno pretvaramo u staracki dom...
 
Занимљиво у Амстердаму, који има слаб ноћни живот (чак и викендом се већина локала затвара до 1-2), малтене уопште нема 00-24 драгсторе, мало људи ради у касним сменама, ноћни превоз је на већини линија сваких пола сата. Последњи поласци возова радним даном су мало после поноћи, викендом око 1 и нешто. Многе ноћне линије се малтене потпуно преклапају са дневним. Постоји доста тих бочних линија, какви би били ноћни 50 и 85. А Београд? Хајде да кажемо да немамо огроман буџет, и да би интервал пола сата могли држати само на неким линијама викендом. Као и да за типа ноћни 551 или 405 би могли имати само по један ноћни полазак око 1:00. Али ово што сада имамо је глупост. Такође, дневне карте би требале да важе у ноћном превозу, улаз само на предња врата, возач-кондуктер, и под тим условима би тај превоз могао бити чак исплатив на многим линијама.

Најмање, повећала би се продаја месечних карата.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546841#p546841:1tncxvvz je napisao(la):
Igor » Sub Jun 23, 2018 9:55 pm[/url]":1tncxvvz]Ovo je moj predlog :)
Igore,a kad ide u pravcu Mirijeva,prva stanica posle Prokopa bi bila autoput preko puta Hitne jel tako.....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=547025#p547025:1sfw4dgf je napisao(la):
solecar » Ned Jun 24, 2018 8:04 pm[/url]":1sfw4dgf]To se podrazumeva. Primetio sam da baš dosta ljudi traži ovako nešto ili da se 37N preusmeri u Maričku i ide trasom 42 do okretnice. S tim što je bolje da linija 42N , ako bi se uvodila , ide Borskom , jer pokriva naseljeniji deo Kanarevog brda i Miljakovca.
Koja varijanta sa 89N i 85N ti je bolja?
Borskom, pa Pere Velimirovića i dalje kao dnevna ,
47N staviti da ne ide više preko Miljakovca 2, nego da od Vareške nastavi pravo kao dnevna
A što se tiče predloga tvojih ja sam isto za varijantu 2
 
Sto se tice nocnog prevoza,misljenja sam da najvece gradske linije treba da rade 24 sata...njih je nekoliko i spajaju mnogo delova grada,a u periodu od 00 do 04 h mogle bi da idu na sat vremena ili sat i po...to bi po meni bile linije 17,18,26,50,73,88......e sad da bi se tako nesto ostvarilo treba prvo jasno definisati da li nocni prevoz mogu da rade samo privatnici ili zajedno GSP i privatnici...ako ga rade samo privatnici,realno je onda menjati linije na kojima oni vec rade na dnevnom nivou,znaci samo napraviti nocni rezim za one najfrekventnije pravce....ako to radi GSP,onda treba praviti neke nove mreze nocnog prevoza...ali realno gledano,mislim da je prevazidjeno vise trpati ceo nocni prevoz na jedan terminus tipa Trga Republike,nego epostojeci dnevni prevoz samo treba modifikovati u periodu od 00h do 04h tako da ljudi u kom god delu grada da se nalaze u tom periodu treba da znaju koje su im presedacke tacke do kojih mogu doci kako bi se prebacili kuci...najbolji primer po meni su linije 26,50,73 i 95...smatram da takve linije koje bukvalno nekih 18 do 19 sati dnevno voze usporeno i sa previse putnika,treva i tokom noci da rade jer ovaj grad odavno zivi 24h/7dana u nedelji,i potreba da ljudi koriste prevoz je i nuzda i potreba,rade se trece smene,dolazi se da se radi i od 5 ujutru...u pekare mesare,trgovinske objekte,itd....naravno ovo je moje zapazanje za pojedine linije,ali smatram da recimo linija 50 treba da radi 24 h,od 00 do 04 treba da radi recimo na 45 minuta,potpisujem da bi putnika bilo koliko zelite,isto to mislim i na linije koje idu autoputem 17 i 18,kao i na cuvenu 95,o njoj je suvisno trositi reci...sto se tice vec postojecih nocnih linija,ako vec imamo na primer 37 N,onda bi on bio efektniji ako bi obuhvatio potez preko Miljakovca i preko Knezevca i zatim okretao na Vidikovcu,jer vec preko Cukarice idu 51N i 56 N...ako vec imamo nocni 31N,zasto on ne bi na primer isao do 3 Tiganja,bar do skretanja za VML,i to bi ljudima znacilo,ako vec imamo nocni 84,zasto on ne bi isao do Altine....prema tome mnogo mogucnosti da se bude racionalan a pritom i da se ljudima olaksa.Samo je vise potrebno da se shvati da je po meni nocni prevoz kao u dosadasnjem rezimu vec uveliko prevazidjen i da polako treba razmisljati o produzenju rada nekoliko glavnih gradskih linija na 24 h,i mislim da bi to poslalo mnogo jacu poruku i efekat i znacajno umanjilo cekanje nocnog prevoza na kriticnim tackama u gradu tokom noci....
 
26Н треба да иде у прва два круга са Дорћола на 20 минута, а после на сат времена, под условом да се на Тргу и код Максима Горког не поклапа на пресецима путника са 29Н... Боље би било интегристати Бг Воз да ради 24 сата, јер у комбинацији са ноћним превозом и чвориштима дуж истог се постиже ефекат смањења путовања, само да воз иде у преклопу да се чека 5 минута на свакој станици где је важна фреквенција људи. Опет Блок 42 је ту кључан фактор Х !!!
 
551N Trg republike - Stari Obrenovački put (Ada Ciganlija) - Ostružnica - Umka - Moštanica. Ovom trasom bi pokupio više putnika , pošto dosta ljudi ide na Adu.

-----------------------------------

Umesto 401N uvesti linije , 403N koji bi išao do Pinosave i Zuca , kao i 405N koji bi išao u Beli potok , Ripanj i Glumčevo brdo.

-----------------------------------

Uvesti linije za Obrenovac , Lazarevac , Barajevo , Mladenovac i Sopot. Njih bi mogla da drži Lasta. Jedna linija za Obrenovac (860N) koja bi svraćala u Rucku i dalje okolna naselja ka Obrenovcu. Druga linija za Lazarevac (581N) , treća za Barajevo koja bi svraćala i do pojedinih lokalnih naselja (561N) i linija za Mladenovac (591N) koja bi išla u ekspres režimu do odvajanja za Zuce , a dalje stajala na svim stanicama uz svraćanje u Sopot.

-----------------------------------

Linija 706N da ide sadašnjom trasom preko Bulevara Mihajla Pupina do YU biznis centra , pa dalje ulicom Trešnjinog cveta i Bulevarom Nikole Tesle do Batajnice , uz svraćanje do Nove Galenike , a da liniju 704N zameni linija 707N koja bi išla sadašnjom trasom linije 704N do Gradskog parka u Zemunu , odakle bi išla Vrtlarskom i Ugrinovačkom do Altine , a dalje trasom dnevne linije 707 do Zemun polja , s tim što bi umesto kroz idustrijsku zonu mogla da saobraća preko Autoputa za Novi sad.
Ovakvom organizacijom bi najbitniji zemunski koridori bili pokriveni sa po jednom noćnom linijom (15N Tošin bunar - Prvomajska; 706N Bulevar Nikole Tesle - Cara Dušana; 707N Bulevar Mihajla Pupina - Ugrinovačka).

-----------------------------------

Što se tiče Kneževca , više ljudi tražilo ili da se 37N preusmeri iz Pilota Mihajla Petrovića preko Kneževca trasom linije 42 do okretnice na Petlovom brdu , ili da se uvede noćna linija 42N koja bi išla trasom dnevne linije preko Borske.
Da li bi ova varijanta bila dobro rešenje? Da se linija 47N ukine , a da se umesto nje uvede linija 42N za Kneževac , a da linija 37N produži od okretnice u Kneževcu trasom linije 504 do okretnice u Resniku?

-----------------------------------

Da 48N ide trasom linije 41 do Baštovanske pa dalje trasom dnevne 48 do okretnice Miljakovac III uz svraćanje do Prokopa. Slao sam nadležnima ranije predlog za ovu izmenu , obzirom da ima par polazaka / dolazaka između 00h - 04h. Odgovor je bio da nije moguće jer nije u planu reorganizacija noćnih linija. Sada ne postoji prepreka za tako nešto.

-----------------------------------

Što se tiče 26N , da li bi pomoglo ako bi se produžila do Kumodraža II preko kružnog puta i Bulevara Peka Dapčevića , obzirom da sam čuo da joj nije baš zapažena prodaja karata?

-----------------------------------

Takođe dosta sam čuo i da je tražena linija 7N koja bi saobraćala u režimu dnevne linije 7 , a ne kao što je bio slučaj pre ukidanja , da jedan polazak saobraćao na relaciji Slavija – Ustanička a drugi na relaciji Slavija – Blok 45 , a na relaciji Slavija – Ustanička već saobraća 308N.
Da li bila isplativa ovakva ideja da se 31N i 308N spoje u jednu liniju koja bi išla dnevnim trasam pomenutih linija , tj. da linija od okretnice u Konjarniku produži trasom linije 308? Linija bi nosila oznaku 308N. Na ovaj način bi u Bulevaru bile samo dve linije 7N i 301N, a istovremeno bi se dobila i veza sa NBG.

-----------------------------------

Šta mislite o reorganizaciji linije 101N? I za ovo sam čuo na više mesta da se traži.

Uspostavljanje linije 105N i promena trase linije 101N:

Postojeći polasci na liniji 101N bi se podelili na linije 101N i 105N , tako da naizmenično saobraćaju. Postojeće polaske sa Trga republike u 00:10 i 2:10 bi i dalje obavljala linija 101N , dok bi postojeće polaske u 1:10 i 3:30 obavljala novouspostavljena linija 105N.

101N TRG REPUBLIKE – BORČA – PADINSKA SKELA
Trasa: TRG REPUBLIKE – Bulevar despota Stefana - Pančevački most - Zrenjaninski put - Ivana Milutinovića - Valjevskog odreda - Bratstva i jedinstva - Bele Bartoka - Borča 3 - Bele Bartoka - Bratstva i jedinstva - Zrenjaninski put - PADINSKA SKELA

105N TRG REPUBLIKE – KOTEŽ – OVČA
Trasa: TRG REPUBLIKE - Bulevar Despota Stefana - Pančevački most - Zrenjaninski put - Sutjeska ulica 8 - Jovana Isailovića - Hrvatska - Olge Jovičić - Branka Miljkovića - Dr Dragiše Mišovića - Jovana Isailovića - Sutjeska ulica 8 - Zrenjaninski put – Ovčanski put – Mihajla Emineskua – Beogradska /Ovča/ - 1. maja – Lole Ribara – OVČA

-----------------------------------

Šta mislite o reorganizaciji linije 56N?

Uspostavljanje linije 23N i promena trase linije 56N:

23N TRG REPUBLIKE – VIDIKOVAC – PETLOVO BRDO
Trasa: TRG REPUBLIKE – Makedonska – Takovska – Kneza Miloša – Mostar - Bulevar vojvode Mišića - Radnička – Vijadukt - Kirovljeva – Požeška – Blagoja Parovića – Kneza Višeslava – Patrijarha Joakinija - Vidikovac - Jedanaeste krajiške divizije - Oplenačka - Georgija Ostrogorskog – Milorada Draškovića - PETLOVO BRDO

56N TRG REPUBLIKE – ČUKARIČKA PADINA – CERAK VINOGRADI – RUŠANJ
Trasa: TRG REPUBLIKE - Braće Jugović - Dečanska - Trg Nikole Pašića – Bulevar Kralja Aleksandra - Kneza Miloša - Mostar - Bulevar vojvode Mišića – Radnička – Savska magistrala – Radnička – Endija Vorhola – Trgovačka – Jablanička – Vinogradski venac – Pilota Mihajla Petrovića – Ibarska magistrala - Oslobođenja - 13. septembra - RUŠANJ

-----------------------------------

Šta mislite o ideji da se pojedine linije spoje tako da idu na relaciji periferija - centar - periferija?

-----------------------------------

Evo ovo su neki moji predlozi , pitanja i razmišljanja , od koij su neki predlozi drugih ljudi koji su traženi.
 
Ljudi, svakojako postojanje nocnog bez integrisanja Bg Voza kao normalne pojave je apsurdno, veceras iako je kisa bila 68N je kod Opstine bio pun cak i posle mog bloka, barem 60ak ljudi je ostalo za blokove... Tako da svaki vid nocnog prevoza bez Bg voza je nerentabilan u smislu da svako iole normalan nece cekati 45 ili 60 minuta prevoz, vec ce mu uzitak za malo vise para dati i taxi. E sad dolazimo do apsurda, napravi se tender za nocni prevoz, a kritcne tacke po gradu gde ima ljudi nemaju prevoz, a Bg voz radi samo do 22:30 ka gradu... Pa kome je to ispaltivo?
 
Sad jos i bg voz da radi noci maksimum koji se moze dobiti je do ponoci
 
Od 1 jula uvodi se linija 507 Knezevac-Resnik(Zel.Stanica)....saobracace 1 minibus vozilo na 60 minuta..linija ide preko Rusnja,tako da su ovim konacno povezani Rusanj i Resnik....izvor:busevi.com.
 
Netačna informacija. Trasa linije je kao na slici. U pitanju je privremena trasa , da bi kasnije linija bila produžena preko Rušnja do ŽS Ripanj.



izvor: bgprevoz.rs
 
Greška je u vesti. Nikakva ŽS Ripanj, već ŽS Resnik. Kad se sredi prelaz, linija će biti produžena do Rušnja.
 
Lepo piše da će linija privremeno saobraćati do ŽS Resnik , a nakon sređivanja pružnog prelaza u Resniku , biti produžena preko Rušnja do ŽS u Ripnju.

 
Dobro Sole....ti si uvek u pravu...ne dao bog da neko pogresi a da ti nisi budan i ispravis svaku krivu Drinu...ako u naslovu pise da ide do Z.S.Ripanj,a u daljem tekstu nigde se Ripanj ni ne pominje,mozda su i oni u Direkciji pogresili pa nam nisu jasno definisali gde je kraj trase...samo.te molim da me ne uvlacis u tvoje sablone beskrajnog odgovaranja na postove do iznemoglosti...ja nisam iz te price,tako da ako mozes budi konstruktivan i malo manje ostrascen....ako ti to znaci,evo ja cu reci da si u pravu samo ti...nek se drugi ne javljaju,ti si nam dao sve potrebne odgovore...
 
Nisam ja uvek u pravu. To što ja ispravljam krive Drine sa pojedinim članovima , kako ti to nazivaš , nema nikakve veze sa tobom. Ne znam odakle ti ideja ti spadaš u to "probrano" društvo mojih "vernih i uvek budnih" pratilaca.
To što sam ja rekao i naveo šta piše , ne znači da sam i u pravu , ko što isto ne znači da si ti u krivu da će linija ići samo do Rušnja. Kao što reče , ostali su nedorečeni. Samo se nadam da nećemo čekati nekoliko meseci na razrešenje dileme.
 
Samo cu reci jednu stvar, ovo sto su privatnicima dali potez 500, je cisto unistavanje poteza 600, gde sem Japanaca i Solarisa nema vise pouzdanih vozila... Pre sam znao da izadjem na vreme i znam svaki polazak u minut kad ce mi se pojavi, sad sa GSPom na 610 vlada totalno rasulo, jer proslogodisnji letnji red voznje sam znao da sam imao Beobusovog MAZa na oba poslednja polaska iz Jakova, a GSP dopusta taj luksuz da im se ide u garazu kad god im se digne...? Je li? E pa vidite zasto je lose normalizovati (privatizovati) GSP sa jedne, a sa druge strane naterati i pritezati privatnike da ostanu sa onim trovratnim zglobovima, jer stanje na potezu 600, za linije koje ja znam, a to su 601, 604, 605 i 610 je uzasno, jer kad na 610 nema Japanaca, nema polaska, jer su isti pre njih prokuvali... Da je ostalo kao pre Nove Godine, ne bi imali Kosmaj na 83, i svi bi bili zadovoljni...
 
Vrh