Metro
Moderator: Igor
-
Delija
- Expert
- Postovi: 6212
- Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 6130
Pohvalio: 1617
Pohvalio: 1617
Re: Metro
Полтрон ко полтрон. Није ни први ни последњи на таквој позицији.
Е сад, оно што је трагично је то да се као нека компаративна неспорна вредност поставља претходна трамвајска конверзија. Никако да људи скапирају да је један од кључних разлога постојања оваквог плана бесмисленост претходног.
Е сад, оно што је трагично је то да се као нека компаративна неспорна вредност поставља претходна трамвајска конверзија. Никако да људи скапирају да је један од кључних разлога постојања оваквог плана бесмисленост претходног.
Чекајући метроа
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11505
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10420
Pohvalio: 18876
Pohvalio: 18876
Re: Metro
Čitam Došljakovu analizu odgovora Stojičića i kao da čitam dobrim delom analizu odgovora nekih članova foruma. Inače,
za analizu. Da se i samocitiram objašnjenjem zašto se trasiranjem ka Vidikovcu i okolnim naseljima rasterećuju neki od najopterećenijih pravaca i zašto gradski prevoz može da bude lokal / fider u pravom smislu tog značenja:

solecar » 03 Feb 2021 01:05 napisao:Sa ovim se i slažem i ne slažem. Da pojasnim.razgradjevinar » 02 Feb 2021 17:05 napisao:iako zivim u juznom delu kome je praktivno metro otet u korist makisa iskreno mislim da je u ovom trenutku mnogo veci problem od toga da li ce metro zavrsiti u makisu ili na orlovaci to da li ce u centralnom delu prolaziti ispod prokopa, kc-a i slavije, u blizini stadiona, fakulteta i domova ili pored trznog centrai palate pravde. kada bi nekim cudom ta sporna prva linija i skrenula ka petlovom brdu time bi korist imali samo mi, stanovnici juznog dela dok bi svima ostalima ta promena bila prilicno beznacajna, taman toliko koliko je meni sa vidikovca bitno da li metro na drugu stranu ide u mirijevo ili u borcu. a ako bi pak ipak uspeli da se izborimo za trasu ispod kc-a na dobitku bi bili svi.
Slažem se što se tiče ose Sajam – Prokop – KCS – Slavija – centar. Što se tiče južnog dela grada, tu nam se razilazi mišljenje. Mišljenja sam da trasa preko Ceraka, Vidikovca, Labudovog i Petlovog brda, ne bi koristila samo stanovnicima pomenutih naselja nego i šire.
Efekti ponovnog vraćanja trase Batajnica – Ovča, u vidu prve linije BG: voz-a, više su nego dobri, jer je gotovo uvek bila puna linija kada je išao na 15minuta, a za 30 minuta se stizalo od Batajnice do Vukovog spomenika. E sad što je u međuvremenu saobraćajno rešenje kod Pupinovog mosta, na Zemunskoj strani, donekle umanjilo efekte koje je donela pomenuta linija železnice, dovoljno govori o tome koliko su stručni ljudi koji odlučuju o rešenjima.
Shodno napisanom u prethodnom pasusu, uzmimo za primer Kneza Miloša, koja je žila kucavica svega južno od linije Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića - Neznanog junaka – Crnotravska. Jedan deo Banjičana je orijentisan na nju, a jedan deo na Bulevar Oslobođenja. Naselja između Borske i Bulevara patrijarha Pavla su dobrim delom orijentisana na Kneza Miloša. Ovo znam zato što se baš dosta ljudi iz tih naselja parkira u mom kraju, pa odatle na trolejbuse, dok jako mali broj njih preseda na BG: voz. Vrlo moguće da će se dobar deo njih odlučiti za Bulevar patrijarha Pavla po njegovom završetku, pa ili na Bulevar vojvode Mišića ili Bulevar vojvode Putnika.
Sada, na sve ovo pomenuto, zamislimo još i deo ljudi iz novoformiranog naselja Makiš, da se izgradi, i eto nama povećanja broja vozila kroz Kneza Miloša. A sada na to pridodajmo skraćenje linija sa Ceraka, Vidikovca, Labudovog i Petlovog brda do Banovog brda, u cilju promocije prve linije metroa. Jedan deo ljudi će preći na metro, ali pridodajmo na to one koji će rezonovati da im je bolje da počnu da koriste kola, nego da dva puta presedaju da bi došli do iste one tačke do koje su ranije gradskim prevozom mogli direktno. Kao vrhunac, pridodajmo i skraćenje linije 511, te linija sa poteza 550, pa onda Obrenovačkih linija, do Makiša, početne stanice metroa. Rezultat će biti kao i na delu ka Orlovači. Kada se sve sabere i oduzme, dobije se da imamo povećanje broja vozila u Kneza Miloša. Da se ne proširi ulica za tu jednu traku, efekat bi bio jako loš, a sa tom jednom dodatom trakom nešto blaži.
E, a sada uzmimo da se metro provuče preko Ceraka, Vidikovca, Labudovog i Petlovog brda, pa do Orlovače, gde već imamo kupljeno zemljište za depo i početnu stanicu metroa. Dobar deo ljudi će rezonovati da im je isplatljivije da metroom krenu na posao, jer daleko brže stignu nego li kolima. I tada ćemo imati skraćenje linija gradskog prevoza na ovom potezu, najverovatnije opet do Banovog brda, sa izuzetkom 56, koji bi se verovatno skratio do Čukaričke padine. U ovom slučaju, linije bi postale lokalni fideri, i za razliku od trase koja bi kretala iz Makiša, ne bi bile preopterećene, zato što bi jedan deo ljudi koji koristi metro, direktno od metro stanice išao peške do svojih stanova ili možda kolima. Plus što ne bi Kada se baci pogled na ulicu Kneza Miloša, evidentno je da je broj vozila manji, pa samim tim i pritisak na nju. A u slučaju da se izgradi ta jedna dodatna traka, efekat bi bio još vidljiviji. Plus što ne bi bio ni pritisak korisnika Obrenovačkih linija, te 511 i poteza 550, pa kad se i to uračuna, matematika je više nego jasna.
Pohvale za post: 1
-
unedfined
-
- Higher intermediate
- Postovi: 961
- Pridružio se: Sre Sep 13, 2017 10:10 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1292
Pohvalio: 3329
Pohvalio: 3329
Re: Metro
Solun aktivno gradi metro od 2006 i za 2023 planira otvaranje
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_Metro
Gledajući koliko su naši alaviji i bezobrazniji od Grka ne bih očekivao završetak prvog segmenta prve linije BG metroa pre 2040te.
Sent from my M2007J3SG using Tapatalk
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thessaloniki_Metro
Gledajući koliko su naši alaviji i bezobrazniji od Grka ne bih očekivao završetak prvog segmenta prve linije BG metroa pre 2040te.
Sent from my M2007J3SG using Tapatalk
Pohvale za post: 3
-
MC_
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1252
- Pridružio se: Uto Nov 14, 2017 11:51 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 2018
Pohvalio: 373
Pohvalio: 373
Re: Metro
Zar neko misli da ce oni koji budu kupovali stanove u Makisu da se voze javnim prevozom?
"Beograd na vodi je sjajna stvar. Arapski investotor ce doći i izgradiće nam pored tih zgrada i nove bolnice i škole i metro. Sve će da nam izgrade." izjavio je 2015. godine T.D. doktor elektrotehnike.
-
Užice
-
- Intermediate
- Postovi: 143
- Pridružio se: Čet Jan 14, 2021 3:31 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 180
Pohvalio: 21
Pohvalio: 21
Re: Metro
Igor » Sre Feb 17, 2021 8:45 pm napisao:Izvor: Politika.rs
[size=150]Trasa prve linije metroa gradi se na proleće 2022.
Znači,sad već izgradnja "počinje na proleće 2022.",a ne više u novembru ove godine? Ili misle da na jesen počnu da grade samo depo,a trasu sa tunelima i stanicama 2022. godine? Već su lagali sa obećanjima i za 2016. godinu,i za 2020. ovako će stići i do 2122. godine.
-
wexy
- Intermediate
- Postovi: 450
- Pridružio se: Sub Jan 06, 2007 7:16 pm
- Lokacija: Belgrade, SERBIA
- Kontakt:
Pohvaljen: 1118
Pohvalio: 3558
Pohvalio: 3558
Re: Metro
Nikad nije ni receno da ce krenuti trasa prve linije u Novembru vec uredjenje dela u Makisu gde ce biti depo i sam depo.
A da nas zavlace vec godinama i decenijama nije nista novo.
A da nas zavlace vec godinama i decenijama nije nista novo.
-
DzonTravolta
- Advanced
- Postovi: 3615
- Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2919
Pohvalio: 2894
Pohvalio: 2894
Re: Metro
wexy » 18 Feb 2021, 16:14 napisao:Nikad nije ni receno da ce krenuti trasa prve linije u Novembru vec uredjenje dela u Makisu gde ce biti depo i sam depo.
A da nas zavlace vec godinama i decenijama nije nista novo.
Ovo će jedva dočekati N1.


The odds are never in our favor
Pohvale za post: 1
-
spatiotecte
-
- Professional
- Postovi: 12261
- Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 10397
Pohvalio: 2575
Pohvalio: 2575
Re: Metro
A onda će to prenesti Danas a i oglasiće se NDVBGD.
Pohvale za post: 1
-
DzonTravolta
- Advanced
- Postovi: 3615
- Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2919
Pohvalio: 2894
Pohvalio: 2894
Pohvale za post: 1
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9329
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15888
Pohvalio: 10076
Pohvalio: 10076
Re: Metro
Управо се ради на спречавању последње могуће директне метро-везе центра Београда са Новим Београдом:
https://www.ekapija.com/news/3180008/kod-brankovog-mosta-gradice-se-podzemna-garaza-na-13412-m2-i-10
Зато се прелаз линије 3 преко Саве скицира у висини Париске улице.
Аутобус трајно остаје најефикасније превозно средство за долазак са леве обале Саве на Теразије/Трг.
https://www.ekapija.com/news/3180008/kod-brankovog-mosta-gradice-se-podzemna-garaza-na-13412-m2-i-10
Зато се прелаз линије 3 преко Саве скицира у висини Париске улице.
Аутобус трајно остаје најефикасније превозно средство за долазак са леве обале Саве на Теразије/Трг.
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 3
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18162
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5761
Pohvalio: 1471
Pohvalio: 1471
Re: Metro
Suština iz plana koji je postavio Pantograf. Za razliku od plana metroa koji stoji u planovima kao LRT ukinuta je trasa i nikada neće biti moguća izgradnja treće linije metroa posle izgradnje ove garaže.
- Prikačeni fajlovi
-
- brankov most metro 2.png (85.89 KiB) Pogledano 706 puta
-
- brankov most metro 1.png (438.77 KiB) Pogledano 706 puta
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
-
wexy
- Intermediate
- Postovi: 450
- Pridružio se: Sub Jan 06, 2007 7:16 pm
- Lokacija: Belgrade, SERBIA
- Kontakt:
Pohvaljen: 1118
Pohvalio: 3558
Pohvalio: 3558
Re: Metro
Drakche » 22 Феб 2021 03:02 pm napisao:Uh, pa ovo je stvarno lose. Ode park.
Tesko se ta mala livada moze nazvati parkom, u svakom slucaju garaza je ispod zemlje, a iznad je planiran "trg sa elementima parkovskog uređenja".
-
spatiotecte
-
- Professional
- Postovi: 12261
- Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 10397
Pohvalio: 2575
Pohvalio: 2575
Re: Metro
Zasto mislite da ne može da se napravi treća linija zbog ovog?
Treća linija kao i druga prolazi ispod Save u tunelu i nju ne zanima šta se nalazi /ruši/ gradi na površini.
Treća linija kao i druga prolazi ispod Save u tunelu i nju ne zanima šta se nalazi /ruši/ gradi na površini.
Pohvale za post: 3
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9329
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15888
Pohvalio: 10076
Pohvalio: 10076
Re: Metro
spatiotecte » 22 Feb 2021 08:27 pm napisao:Zasto mislite da ne može da se napravi treća linija zbog ovog?
Treća linija kao i druga prolazi ispod Save u tunelu i nju ne zanima šta se nalazi /ruši/ gradi na površini.
Јашта! Тунел испод реке па под Париску, у гребен... па станица код Калиша на дубини... рудника дијаманата (требаће нам).
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 6
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18162
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5761
Pohvalio: 1471
Pohvalio: 1471
Re: Metro
I sve to zbog stanice na kraju Kneza umesto da imamo stanicu kod Brankovog mosta i ratosiljamo se one nesreće od terminusa Zeleni venac.


Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
Pohvale za post: 1
-
Delija
- Expert
- Postovi: 6212
- Pridružio se: Ned Jan 03, 2010 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 6130
Pohvalio: 1617
Pohvalio: 1617
Re: Metro
Ххахах, уживам!
Беламовски квислинзи су то исто одмах урадили по капитулацији 5. октобра градњом гараже код старог двора која је намерно ушла у коридор прве метро лоније по пројекту из 1976е. године.
Беламовски квислинзи су то исто одмах урадили по капитулацији 5. октобра градњом гараже код старог двора која је намерно ушла у коридор прве метро лоније по пројекту из 1976е. године.
Чекајући метроа
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
"Вук на овцу своје право има ка тиранин на слаба човјека, ал тирјанству стати ногом за врат, довести га к познанију права, то је људска дужност најсветлија!"
Pohvale za post: 4
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13123
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16268
Pohvalio: 37911
Pohvalio: 37911
Re: Metro
И ако би мени лично метро станица код Бранковог моста највише одговарала, из естетских разлога сам против буџења још једног моста уз Бранков мост. Метро-друмски мост треба да буде на месту старог Савског моста, а на Бранков треба вратити трамвај. Наравно, укрштање две чиније дефинитивно треба да буде на Теразијама.
Pohvale za post: 2
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18162
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5761
Pohvalio: 1471
Pohvalio: 1471
Re: Metro
Delija » 23 Feb 2021 11:06 am napisao:Ххахах, уживам!
Беламовски квислинзи су то исто одмах урадили по капитулацији 5. октобра градњом гараже код старог двора која је намерно ушла у коридор прве метро лоније по пројекту из 1976е. године.
Makar je tebi lepo. Some people just want to watch the world burn

Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
Pohvale za post: 3
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9329
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15888
Pohvalio: 10076
Pohvalio: 10076
Re: Metro
Дошљак » 23 Feb 2021 12:06 pm napisao:И ако би мени лично метро станица код Бранковог моста највише одговарала, из естетских разлога сам против буџења још једног моста уз Бранков мост. Метро-друмски мост треба да буде на месту старог Савског моста, а на Бранков треба вратити трамвај. Наравно, укрштање две чиније дефинитивно треба да буде на Теразијама.
Али, неће бити враћен метро на место Старог савског моста, тако да - то је то: аутобус директно, метро кружно (од Општине НБ: линијом 2 до Сава центра, па линијом 3 преко Келемегдана на Трг; или линијом 1 преко Савског трга, или линијом 3 преко Славије - то све, дабоме, кроз пола века).
Аутобус побеђује.
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 2
-
milanche
- Higher intermediate
- Postovi: 1907
- Pridružio se: Sub Maj 28, 2011 1:33 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3811
Pohvalio: 1361
Pohvalio: 1361
Re: Metro
Дошљак » 23 Feb 2021, 12:06 napisao:И ако би мени лично метро станица код Бранковог моста највише одговарала, из естетских разлога сам против буџења још једног моста уз Бранков мост. Метро-друмски мост треба да буде на месту старог Савског моста, а на Бранков треба вратити трамвај. Наравно, укрштање две чиније дефинитивно треба да буде на Теразијама.
A pazi sada ovo. Da su drugu liniju vodili preko novog metro-drumskog mosta pa dalje na terazije, duz kralja MIlana i dlaje kroz Vracar, ukrstanje bi imali na SA, ali bi i druga linija kacila uzi centar i ne bi bilo presedanja i stvaranja vestacke guzve na toj stanici jednoj stanici.
Ali bi onda stanica SA bila prazna, sto ne odgovara "novom centru grada" lepsi je imidz kad kazes da je stanica u SA najopterecenije i da narod voli da dodje u SA.
Boze, kako su samo ljigavi.
prognoza za ponovni boj putnika >6,1 mil na ANT
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
od 13 Apr 2020: za 3,5-7 godina - 2023/4-2027 godine
Pohvale za post: 5
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Dzangrizalo i 6 gosta