Modernizacija GSP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25690
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11763
Pohvalio: 4642

Re: Modernizacija GSP-a

Postod direktor » Čet Mar 16, 2017 2:11 am

Pogon centrala jesu vratili krov na one hale kad rece da je rekonstruisano
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5549
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4443
Pohvalio: 11726

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Дошљак » Čet Mar 30, 2017 6:05 pm

Набављена два нова ватрогасна возила за ГСП која ће бити распоређена у погонима Дорћол и Нови Београд.

Slika

Slika

http://www.beograd.rs/cir/beoinfo/1733803-sinisa-mali-nabavka-dva-vatrogasna-vozila-za-gsp-posle-pet-decenija/#prettyPhoto
Pohvale za post: 1
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1008
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 259

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Biciklistkinja » Čet Mar 30, 2017 6:56 pm

GSP-umesto da ulaže u ispravnost svojih vozila i na taj način smanji mogućnost izbijanja požara i materijalnu štetu, on uzaludno radi posao za koj su nadležna druga preduzeća i institucije. Ove pare su trebali da ulože u ispravnost svojih vozila jer ovaj pik-ap ništa ne znači autobusu u plamenu na Avalskom putu.
A sa druge strane jedno ovakvo vozilo nije uopšte dovoljno da se ugasi požar na autobusu ili tramvaju.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8808
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2993
Pohvalio: 12466

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Somi303 » Čet Mar 30, 2017 7:29 pm

Оно није ни купљено да би гасило мутанта на потезу 400 него пожар у оквиру погона.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5549
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4443
Pohvalio: 11726

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Дошљак » Čet Mar 30, 2017 9:03 pm

Тачно тако, замена за ону малу Заставу 620 која им је једино ватрогасно возило.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25690
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11763
Pohvalio: 4642

Re: Modernizacija GSP-a

Postod direktor » Čet Mar 30, 2017 11:01 pm

Nadam se da zastava nece na otpad vec u muzej a mogli su kamione male da kupe na sasiji zastave turbo zeta ili mecedes kamionet do 3.5 tona
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5549
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4443
Pohvalio: 11726

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Дошљак » Pet Mar 31, 2017 12:49 am

И ја се надам да ће Заставу сачувати и слажем се да је могла нека Застава или Мерцедес Варио.
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2803
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4136
Pohvalio: 3152

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Bender Rodriguez » Pet Mar 31, 2017 2:50 pm

Zastava Kamioni su pred gašenjem.
Automobili su uzrok svog zla na svetu
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5549
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4443
Pohvalio: 11726

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Дошљак » Sub Avg 05, 2017 1:16 am

Нови ИК-218М чекају испоруку.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5118
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2678
Pohvalio: 3738

Re: Modernizacija GSP-a

Postod solecar » Sub Dec 16, 2017 3:34 pm

Nikodijević: Četvrtina budžeta za javni prevoz

Odbornici Skupštine grada Beograda razmatraće na sednici u četvrtak, 21. decembra, predlog odluke o gradskom budžetu, kojim su, prema rečima predsednika parlamenta Nikole Nikodijevića, predviđeni prihodi grada od 102,7 milijardi dinara.

Budžetom je za unapređenje javnog gradskog prevoza predviđeno gotovo 25 milijardi dinara, precizirao je Nikodijević za Tanjug.

On je rekao da 2018. godine sledi nabavka novih autobusa i tramvaja i to 100 solo, 40 zglobnih i 50 elektro autobusa.

Pored 10 milijardi dinara redovnog godišnjeg izdvajanja za opštine, još 1,5 milijardi kapitalnih sredstava dodatno je predviđeno za opštine.

Taj novac uglavnom je predviđen za projekte opština koje se odnose na izgradnju infrastrukture, odnosno lokanih puteva, pojasnio je Nikodijević.

izvor: studio B

P.S.

Izdvojio sam deo koji se odnosi na gradski prevoz.
Slika

Slika
marrecar
Advanced
Postovi: 2393
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 348

Re: Modernizacija GSP-a

Postod marrecar » Sub Dec 16, 2017 6:10 pm

50 elektro autobusa? Znaci ili nove linije ili menjaju trole. Ja bih realno produzio Eko1 do Ustanicke, ili do Cvetkove pijace ako nema dovoljnu autonomiju do Ustanicke.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5118
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2678
Pohvalio: 3738

Re: Modernizacija GSP-a

Postod solecar » Sub Dec 16, 2017 7:06 pm

Ako bi se spustio do Cvijićeve preko Starine Novaka pa tu nakačio na kontaktnu mrežu , bez problema bi mogao da ide i do Ustaničke , a možda i malo dalje. Jedino je problem što bi se dodatno zagušila i ovako poprilično zagušena i problematična okretnica u Usataničkoj.
Inače , više bih voleo da budu nove linije , ili zamena (pojačanje , pretvaranje) autobuskih linija , nego ukidanje trola i čupanje kontaktne mreže.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
marrecar
Advanced
Postovi: 2393
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 759
Pohvalio: 348

Re: Modernizacija GSP-a

Postod marrecar » Sub Dec 16, 2017 7:35 pm

Da, zaboravih mogucnost pretvaranja kracih autobuskih linija u elektro. Slazem se da Ustanicka nema mesta, pogotovo sto mora da se puni.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Pohvale za post: 1
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 575
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 269
Pohvalio: 283

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Djole Pevcanin » Sub Dec 16, 2017 7:56 pm

Још 100 отпада од ИкарКРШа...
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 2
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8808
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2993
Pohvalio: 12466

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Somi303 » Ned Dec 17, 2017 2:20 am

Живео ИК!

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 7
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 838
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 486
Pohvalio: 343

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Gaspar18 » Ned Dec 17, 2017 10:37 am

Kako ce nabijati kilometrazu od Krnjesevaca i nazad, kada krenu vrata sama od sebe da se otvaraju, pa kad krene da bije u organe kada naleti na pikavac... Nama je spas ERBD, jer ovaj grad nije poligon za testiranja otpada iz Zemuna!
Pohvale za post: 6
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 863
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1847
Pohvalio: 1566

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Bumbarevo brdo » Ned Dec 17, 2017 11:29 am

solecar » Sub Dec 16, 2017 6:06 pm napisao:Ako bi se spustio do Cvijićeve preko Starine Novaka pa tu nakačio na kontaktnu mrežu...

Ako je nekom poznato, bilo bi lepo da nam svima objasni da li postojeci el autobusi sa pantografom uopste imaju tehnicke mogucnosti da koriste trolejbusku kontaktnu mrezu cije su zice, na prvi pogled, dosta fleksibilnije postavljene od npr tramvajskih.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Ispred zareza se ne stavlja razmak, druže kolektore!
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!

Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!

NaprDNO - do pobede - alek musliu.
Pohvale za post: 2
Kesha
Intermediate
Postovi: 247
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 326
Pohvalio: 317

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Kesha » Ned Dec 17, 2017 1:15 pm

Ne verujem da ovi naši e-busevi imaju mogućnost bilo kakvog punjenja u pokretu. Nisu ni svi pantografi isti, a i sumnjam da za to postoji potreba, s obzirom da se napajaju iz super kondenzatora, za čije punjenje do punog kapaciteta i nije potrebno mnogo vremena. Ne znam ni dal ima uopšte e-buseva sa mogućnošću punjenja preko kontaktne mreže u pokretu. Znam da ima trola koje se kreću kombinacijom energije iz baterija, kao i direktnim napajanjem preko kontaktne mreže. Ni taj princip nije loš. Time se može izbeći postavljanje mreže duž cele trase, samo sumnjam da je to rešenje jeftino, mislim na cenu takvih trola, pa je pitanje koliko se isplati u poređenju sa e-busevima.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Pohvale za post: 2
Kesha
Intermediate
Postovi: 247
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 326
Pohvalio: 317

Re: RE: Re: Modernizacija GSP-a

Postod Kesha » Ned Dec 17, 2017 1:24 pm

Gaspar18 napisao:Kako ce nabijati kilometrazu od Krnjesevaca i nazad, kada krenu vrata sama od sebe da se otvaraju, pa kad krene da bije u organe kada naleti na pikavac... Nama je spas ERBD, jer ovaj grad nije poligon za testiranja otpada iz Zemuna!
Ti i dalje nastavljaš sa lupanjem gluposti. Kakve sad vrata imaju veze sa ovlašćenim servisom? I opet priča o izbijanju unutrašnjih organa? Ja jesam nov na ovom forumu, al zaista bi trebalo uvesti princip odobravanja svakog posta ponaosob, jer ovo je već bezobrazluk, a ne isticanje mišljenja ili nekog stava. Osnuj lepo neki svoj klub mrzitelja Ikarbusa. Možda ti donese malo psihičkog mira, koji ti očigledno nedostaje, sudeći po sadržaju tvojih postova.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2678
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2262
Pohvalio: 724

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Žika » Ned Dec 17, 2017 2:02 pm

Vrata i imaju veze ali sa firmom koja je radila komponente vrata. Tako da su ih samo oni radili. Slično kao i Pneumologic, za svaku glupost vezanu za grejanje autobus ide za Staru Pazovu.
Srećom svi su blizu.
Nema šanse da se bilo šta van šina puni u vožnji preko pantografa i kontakte mreže. Bilo bi varnica na sve stane.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5118
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2678
Pohvalio: 3738

Re: Modernizacija GSP-a

Postod solecar » Ned Dec 17, 2017 2:10 pm

Kesha » December 17th, 2017, 1:15 pm napisao:Ne verujem da ovi naši e-busevi imaju mogućnost bilo kakvog punjenja u pokretu. Nisu ni svi pantografi isti, a i sumnjam da za to postoji potreba, s obzirom da se napajaju iz super kondenzatora, za čije punjenje do punog kapaciteta i nije potrebno mnogo vremena. Ne znam ni dal ima uopšte e-buseva sa mogućnošću punjenja preko kontaktne mreže u pokretu. Znam da ima trola koje se kreću kombinacijom energije iz baterija, kao i direktnim napajanjem preko kontaktne mreže. Ni taj princip nije loš. Time se može izbeći postavljanje mreže duž cele trase, samo sumnjam da je to rešenje jeftino, mislim na cenu takvih trola, pa je pitanje koliko se isplati u poređenju sa e-busevima.

Negde sam pročitao ili čuo da postoji mogućnost da se ovi naši mogu puniti i preko kontaktne mreže. U celoj ovoj priči nije poenta u vremenu punjenja na okretnici , već u autonomiji koju ima. A kako ta autonomija nije velika , možemo ih koristiti samo na kraćim linijama. Ako bi se trasa linije iskombinovala da delom prati ulice koje imaju kontaktnu mrežu , i nakači se na njih , mogla bi da se dobije duža linija i samim tim dobijamo još bolju iskorišćenost. To naravno ne znači da treba isključivo da imamo takve EKO linije , već da i ovu mogućnost treba da iskoristimo za pojedine linije.
Te trole koje spominješ , mi već imamo , ali njihova glavna mana je što imaju autonomiju 500m. Dva puta , za sve ove godine , bio sam u prilici da to vidim lično. Prvi put je struja nestala baš u trenutku kada je trolejbus prelazila raskrsnicu Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića i Dragana Mancea , te je blokirala raskrsnicu. Vozač je izašao , spustio trole , vratio se u rikverc , napravio polukružno skretanje oko razdelnog ostrva i parkirao se u krajnjoj desnoj traci , gde je čekao vreme. Drugi put je to bilo kada sam sa trolejbusom išao od Terazija ka Vojislava Ilića. Struja je nestala u Kralja Milana , u blizini Londona. Vozač je izašao , spustio trole i nastavio pravo. Kod Bepgrađanke je pokupio putnike i nastavio ka Slaviji , gde je nakačio trole na mrežu , jer je tamo bilo struje , i nastavio normalno da vozi.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5549
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4443
Pohvalio: 11726

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Дошљак » Ned Dec 17, 2017 2:59 pm

Најбоље би било када би могла та могућност аутономног кретања тролејбуса да се унапреди, ако постоји могућност да се замене батерије за неке модерније, бољег капацитета. Сигурно се напредовало на том пољу у последњих 10 година, и комбинација аутономног и кретања под мрежом би Београду највише одговарала, нпр. кад се већ буне како контактна мрежа ружи центар града, да троле иду на Врачару под мрежом, па онда од Славије и преко Краља Милана и Теразије до трга аутономно, па опет Француском под мрежом све до нове окретнице у Дунавској.

Што се тиче ових 50 електробуса, плашим се да њима планирају да замене врачарске троле, моје мишљење које сам већ износио је да се шест краћих линија претворе у електробуске (24, 30, 38л, 60, 66, 67, 68). Те линије са садашњим редом вожње имају укупно 18 ангажованих возила, те би могао и да им се појача такт дуплирањем возила, а пошто се набавља 50 возила, може и Еко 1 да се појача и учини кориснијом. Наравно те линије би претрпеле и мале промене трасе, мојих пар предлога би били да се 38л окреће на Прокопу, да се 60 продужи до Белвила где већ има пуњач за Еко 1, пошто би поред тог и нова два пуњача за 67 и 68 у блоковима где окрећу четврти био мало пуно за тај део НБГ. Линије Еко 1, 60 (Еко 6) и 67 (Еко 8 ) би лепо покриле нови БАС у блоку 42 и обезбедиле солидну везу нове аутобуске са центром града. 38Л (Еко 4) би био мало појачање Прокопу. 66 (Еко 5) би делио пуњач са Еко 1 код Вука, док би на Зелењаку пуњач делили Еко 6, Еко 7 и Еко 8 (68). 30 (Еко 3) би продужио од Славије преко Теразија, само сам у дилеми да ли до СРЦ Милан Гале Мушкатировић па да дели пуњач са Еко 2 (24), да ли до новог терминуса трола у Дунавској, или само до Трга републике, или Студентског трга, како се не би пуно продужила линија. То је мој неки предлог за електробусе у Београду за прву фазу ширења.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5118
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2678
Pohvalio: 3738

Re: Modernizacija GSP-a

Postod solecar » Ned Dec 17, 2017 3:20 pm

Od 24 i 68 nema ništa , barem za sada , dok je važeći ugovor sa privatnicima na snazi. Što se tiče EKO 1 , 60 i 67 , tu bih malo promenio stvari. Za početak , linije EKO 1 i 67 bih spojio u jednu liniju , ali tako da na NBG ide trasom 67. Liniju 60 stavio onako kako si predložio , a na Zelenom vencu iskoristio punjač za eventualno još neku liniju , samo ne znam koja bi još bila dobra , ako izuzmemo 68 i računajući spajanje 67 i EKO 1. Taman bi tad moglo da se razmisli i o uspostavljanju još jedne EKO linije od okretnice u bloku 70A.
Slika

Slika
Kesha
Intermediate
Postovi: 247
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 326
Pohvalio: 317

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Kesha » Ned Dec 17, 2017 3:41 pm

Poznato mi je Žiko da se šalju u Staru Pazovu, zbog sistema koje isporučuje Pneumologic, al vrata dolaze iz Turske koliko znam, a problem nije u njima konkretno, već u sponzorima, a za to se mislim šalju u Ikarbus ili eventualno, neko se pošalje iz fabrike u GSP da reši problem. Možda se nešto i drugačije radi po tom pitanju, ali to i nije bila poenta mog odgovora Gasparu.


Sole, znam da naše trole imaju tek pomoćne baterije sa već pomenutom autonomijom od 500 metara, a to, kao što si i sam zaključio, služi samo da se trola pomeri u slučaju kvara na mreži ili samom vozilu. Ja sam mislio na trole sa ozbiljnom autonomijom, takvom da im obezbeđuje bar desetak kilometara kretanja, bez da se napajaju iz kontaktne mreže. U Rimu mislim i dalje postoji takva trolejbuska linija, na kojoj su radili Solarisi Trolino prve generacije. Trole se podižu iz kabine električnim putem. Atini je recimo, Neoplan isporučio zglobne trole sa pomoćnim dizel motorima od 170ks, al oni već služe za kretanje isključivo u slučaju kvara na mreži. Svakako, nije loše razmisliti i o trolama koje imaju baterije većeg kapaciteta. Međutim, pitanje je koliko su takve trole pristupačne za nas, dal ih nudi iko od beloruskih ili ruskih proizvođača, a sve one koje se proizvode na zapadu, imaju poprilično ozbiljnu cenu. Nisam inače čuo da se ovi naši e-busevi mogu puniti iz kontaktne mreže u pokretu, a što napisa i Žika, sve što se kreće vaz šina, teško da se preko pantografa može puniti iz mreže, pošto je fleksibilnost pantografa jako mala. Ovi koji su montirani na ovim našim Higerima, potpuno su uspravni, za razliku od onih koje vidimo na tramvajima ili lokomotivama, i sumnjam da bi izdržali bilo kakvo ljuljanje ili bi usled nekog naglog manevra pokidali mrežu.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5549
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4443
Pohvalio: 11726

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Дошљак » Ned Dec 17, 2017 3:48 pm

До када траје уговор са приватницима за 24 и 68? Могле би оне и 66 да сачекају истек тог уговора, мада би поласци са тих линија могли да се пребаце и на неке друге линије које држе ти приватници као појачање такта. Идеја о спајању Еко 1 и 67 ми се чини добра. Са Зелењака би могла да иде и нека мања линија која би нпр. спајала Карађорђеву и Савски трг са Зеленим венцом. Такође падају ми на памет, ако би се успоставио терминус за 38л на Прокопу са пуњачем да се уведу одатле линије по Вождовцу и Врачару, а и 34 би исто могла да се преведе у електробуску са појачаним тактом.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: ACA, Google [Bot] i 6 gosta