Modernizacija GSP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Bumbarevo brdo
Higher intermediate
Postovi: 691
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1197
Pohvalio: 1003

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Bumbarevo brdo » Pon Dec 18, 2017 11:45 am

Žika » Ned Dec 17, 2017 1:02 pm napisao:Nema šanse da se bilo šta van šina puni u vožnji preko pantografa i kontakte mreže. Bilo bi varnica na sve stane.

Evo i ovde mu je ista stvar objasnjena, ali ne vredi. :roll: :cry:
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!

NaprDNO - do pobede - alek musliu.
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 23232
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9656
Pohvalio: 3775

Re: Modernizacija GSP-a

Postod direktor » Uto Dec 19, 2017 1:15 am

Pa i nije predvidjeno da se puni u voznji vec valjda da stoji na okretnici i puni se a i to treba provjeriti podstke za napon itd
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
altfuture
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 19
Pridružio se: Čet Nov 17, 2016 6:21 am
Kontakt:
Pohvaljen: 47
Pohvalio: 86

Re: Modernizacija GSP-a

Postod altfuture » Sre Dec 20, 2017 3:10 am

I ja sam negde procitao da elektrobusi mogu da se pune na trolejbuskoj mrezi, ali mislim da je logicno da se to odnosi na stanje mirovanja, dakle na okretnici. Sam punjac je po strukturi slican trolejbuskoj mrezi (slika).
Pohvale za post: 3
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7598
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2223
Pohvalio: 627

Re: Modernizacija GSP-a

Postod boca-ica » Sre Dec 20, 2017 10:35 am

Pa da ...i onako je urgento da se nabave još elektro buseva
kako bi se ,,proterali,, od Slavije do Prokopa (nove gl. žel. stanice) kratkom trasom koz Deligradsku
a troline mreža ima i na Slaviji i na Prokopu za njihovo punjenje
:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 2
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 361
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 170
Pohvalio: 108

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Djole Pevcanin » Sre Dec 20, 2017 3:12 pm

Боље куповати троле него кинезе на батерије.
Боцо, зашто куцаш као робот?
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 903
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 814
Pohvalio: 233

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Biciklistkinja » Sre Dec 20, 2017 3:53 pm

Trola ima veći kapacitet, pogledajte solo trolejbus i solo el. autobus i videćete koliko mesta ode na baterije tu. Mi i ovako muku mučimo sa javnim prevozom i smanjenje kapaciteta nikako ne bi smelo da se dogodi. A ako planiraju da trolejbuse zamene sa više el. autobusa to onda povlači pitanje odakle im vozači kada ih i ovako nema dovoljno i kada rade preko zakonski dozvoljenog vremena i uslova. A to povlači i pitanje opravdanosti na duže staze takve odluke kada se sve stavi na papir i povuče crtaali mogu da se kladim u jedno oko da niko nije radio studiju i ako se pojavi da će biti našminkana i da je to samo predizborna priča Vesića, Vučića, Malog i kompanije.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Pohvale za post: 2
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8611
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2508
Pohvalio: 11778

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Somi303 » Sre Dec 20, 2017 6:29 pm

Biciklistkinja » 20 Дец 2017 02:53 pm napisao:Trola ima veći kapacitet, pogledajte solo trolejbus i solo el. autobus i videćete koliko mesta ode na baterije tu.

Код новог модела је решен тај проблем.

И код Солариса је ентеријер лепо решен :mrgreen:
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 2
Bumbarevo brdo
Higher intermediate
Postovi: 691
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1197
Pohvalio: 1003

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Bumbarevo brdo » Sre Dec 20, 2017 7:20 pm

Odlicno. Ostaje brzina, ubrzanje, autonomija, cena vozila, cena zamene baterija, neuklapanje u turazu kad kasni zbog dangube na okretnici - sve neuporedivo losije u odnosu na trole.

Pored toga, svako NORMALAN ce gledati ovim da zameni dizelase, a ne elektricna ekoloska vozila.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!

NaprDNO - do pobede - alek musliu.
Pohvale za post: 2
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8611
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2508
Pohvalio: 11778

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Somi303 » Čet Dec 21, 2017 12:51 am

Са тим се нико нормала на овом свету не би сложио, но ја сам за куповину нових електричних аутобуса, без укидања тролејбуса. Свима је јасно да се треба укинути аутобус на дизел, ту нема расправе.
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 3
Kesha
Beginner
Postovi: 90
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 106
Pohvalio: 113

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Kesha » Čet Dec 21, 2017 10:36 am

Brzina iliti ubrzanje se nikako ne dovodi u pitanje kad su e-busevi u pitanju. Pokreće ih elektromotor, kao i trolejbuse, sa jedinom razlikom u izvoru iz kog dobijaju energiju. Manje bitna razlika može biti i u broju elektromotora koji ih pokreće, može biti jedan direktno vezan za pogonsku osovinu ili po jedan u glavčinama pogonskih točkova. Prednost električnog pogona je u konstantno dostupnom maksimalnom obrtnom momentu od najnižih do najviših obrtaja, pa imamo tečno ubrzanje sve do željene brzine kretanja. Prednost im se ogleda i u odsustvu komponenti, a koje se tiču prenosa, menjača, diferencijala, kvačila itd. E-busevi su budućnost i tu dileme nema, i eventualno autobusi sa pogonom na gorivne ćelije (i njih pogoni struja), odnosno vodonik, kojeg će uvek biti, a i nastaje kao nus proizvod određenih industrijskih grana. Ne treba za sad menjati trole sa njima i oko toga je većina saglasna. Nadam se da će e-buseve pametno uvoditi u eksploataciju, ali određene greške se moraju i očekivati. Ipak, kad dolazi nešto novo, normalno je da se od samog starta na nekim poljima pokažu određene maknjavosti, ali ih zbog toga ne treba dočekati na nož.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8122
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2800
Pohvalio: 4209

Re: Modernizacija GSP-a

Postod JohnnyLee » Čet Dec 21, 2017 12:08 pm

JohnnyLee » 13 Дец 2017, 08:18 napisao:ја бих заменио троле на 19 (ову лиинју бих укинуо), 21, 22 и 28 са електробусевима, а 15 и 16 бих вратио да буду троле
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Aleksandar1, prostorni planer, solecar i 4 gosta