Modernizacija GSP-a

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 26315
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12429
Pohvalio: 5195

Re: Modernizacija GSP-a

Postod direktor » Čet Apr 14, 2016 2:14 am

Koliko ce ptorajati ovaj asfalt sta mislite
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10917
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8666
Pohvalio: 1968

Re: Modernizacija GSP-a

Postod stf » Uto Maj 10, 2016 11:15 am

Синоћ на линији 552 на терминусу Умка, возач чекајући време поласка узео крпу, течност за брисање прашине и редом скидао пластичне заштите са салонске расвете и чистио их изнутра.

Ја сам био пријатно изненађен. Волео бих да похвалим човека, препоручим за стимулацију, али се бојим да га још ови ментоли из ГСП-а још и не казне јер капирам да има неки правилник који такву интервенцију забрањује.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Pohvale za post: 5
marrecar
Advanced
Postovi: 2472
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 822
Pohvalio: 354

Re: Modernizacija GSP-a

Postod marrecar » Uto Maj 10, 2016 3:20 pm

Onda im reci da je bio ljubazan, da je nesto drugo radio sto bi moglo da ih navede da ga stimulisu. ;)
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8856
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 3056
Pohvalio: 12655

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Somi303 » Uto Maj 10, 2016 4:44 pm

Стф, ти као да не знаш о каквом је пилићарском предузећу реч. Тамо као и у осталим ЈП стимулацију можеш да зарадиш само ако учиниш диши услугу, типа одвезеш жену, децу или швалеру до куће и слично.
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11462
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9596
Pohvalio: 10380

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Igor » Uto Jun 21, 2016 7:57 pm

Novosti.rs
Šefovi krali naftu i delove

Pre dve večeri privedeno nekoliko radnika službe održavanja u pogonu "Kosmaj". Akciju organizovali MUP i unutrašnja kontrola GSP

UNUTRAŠNjA kontrola Gradskog saobraćajnog preduzeća i pripadnici MUP pre dve večeri organizovali su veliku akciju u pogonu "Kosmaj", kraj auto-puta. Kako nezvanično saznajemo, tom prilikom otkrili su da majstori, vozači i drugo osoblje ove firme nelegalno trguju originalnim delovima i preprodaju gorivo, naravno, na štetu gradskog preduzeća.

Kako javlja izvor "Novosti", organizatori nelegalne trgovine delovima i naftom bili su šefovi održavanja saobraćaja. Ukradena nafta i rezervni delovi pronađeni su u kanalima za otpadnu vodu, koji vode ka Mokroluškom potoku.

Protiv privedenih, pored prijava, biće pokrenute disciplinske mere.

Direktor GSP Željko Milković, zbog policijske istrage, nije želeo da zvanično govori o rezultatima akcije unutrašnje kontrole i inspektora MUP.

- Pre nekoliko meseci napravili smo promene u unutrašnjoj kontroli, što sada daje rezultate - za "Novosti" priča Milković. - Imamo potpuno drugačiji pristup ovom problemu. Krađa je smanjena na sporadične slučajeve.

Iako čelni čovek preduzeća neće da priča o budućim akcijama, "Novosti" iz svojih izvora saznaju da će kontrole biti učestale, a češljaće se svi pogoni bez izuzetaka.

PRETAKALI GORIVO U FLAŠE

Podsećamo, pre dva meseca unutrašnja kontrola GSP i operativci srpske policije priveli su dva parkirera u pogonu "Zemun". Oni su početkom aprila uhvaćeni u trenutku krađe nafte. Gorivo iz autobusa su pretakali u plastične kante, a onda sipali u rezervoare privatnih automobila, koji su bili parkirani u neposrednoj blizini pogona.
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3804
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1423
Pohvalio: 214

Re: Modernizacija GSP-a

Postod becks89 » Uto Jun 21, 2016 8:11 pm

Pa šta ima generalni da priča, kad je on svojevremeno smenjen sa mesta direktora jednog pogona zbog istih aktivnosti....
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3102
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2961
Pohvalio: 880

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Žika » Sre Jun 22, 2016 12:08 am

Iskustvo se očigledno više ceni nego stručnost.
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11462
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9596
Pohvalio: 10380

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Igor » Ned Jul 03, 2016 11:54 pm

Foto Direktor

Novo vozilo za radove na kontaknoj mrezi
tramvaji.jpg
Pohvale za post: 3
Пантограф
Expert
Postovi: 5879
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6658
Pohvalio: 4290

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Пантограф » Pet Jul 08, 2016 5:48 pm

У професионалном смислу, фали знак питања у наслову, мада, `беш наслов са знаком питања, а и ја мислим да, услед развоја технологије, гконтактне мреже у градовима - немају будућност:


Beogradski trolejbusi idu u istoriju

Beograd -- U voznom parku najvećeg gradskog prevoznika, osim tramvaja, autobusa i trolejbusa odnedavno su i elektrobusi.

“Kupovinu novih trolejbusa držimo na "stendbaju" jer smo krenuli u priču sa elektrobusima. Ukoliko se pokažu kako očekujemo, više nam se isplati da nastavimo sa nabavkom ovih vozila koja ne zahtevaju kontaktnu mrežu i mnogo su praktičnija za održavanje, a cena je približno ista. Sad nam predstoji rekonstrukcija trolejbusa "Belkomunmaša". A u septembru-oktobru ćemo dobiti probni trolejbus iz Belorusije koji proizvodi fabrika MAZ. On će biti šest meseci na testiranju u Beogradu. Ako se performanse pokažu, kako očekujemo i sa dopunskim kretanjem bez kontaktne mreže, verujem da ćemo ući u nabavku 10 komada godišnje”, kaže Željko Milković, direktor GSP "Beograd".

Prema njegovim rečima i tramvaje očekuje rekonstrukcija i modernizacija. Kako kaže, biće remontovano 40 "kata". Osim spoljašnjosti, sa led osvetljenjem modernije će izgledati i unutrašnjost vozila, a biće ugrađena i klima.

Milković kaže da klima za takav tramvaj košta 200.000 evra, a da ih oni imaju 120.

“Ukupan remont jednog tramvaja koštaće pola miliona. To je relativno povoljno, s obzirom na to da se ranije za remont izdvajalo od 270.000 do 850.000 evra. Sve dok je iznos popravke trećina vrednosti vozila, isplativo je ulaganje. S druge strane, za remont kočionog sistema na KAF tramvajima, koji takođe moramo da uradimo, potrebno je 70.000 evra po vozilu, a ima ih 30. To je trošak od dva miliona evra”, kaže on.

Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.

Govoreći o naplati karata, prvi čovek GSP, kaže da se raskidanje ugovora sa "Apeksom" ne ispalti.

“Trebalo bi međutim, ići na soluciju aneksa i da se uslovi koriguju. Sada je mesečna naplata 750.000.000 dinara. U odnosu na pre dve godine je povećana, ali nedovoljno. Sa subvencijama koje GSP dobija optimalna bi bila naplata od 950 miliona. Da bismo građanima pružili uslugu kakvu traže i očekuju, nedostaje 200.000.000 dinara mesečno”, kaže on.

Milković kaže i da su ispoštovali zahteve o smanjenju broja zaposlenih i da ne razmišljamo o smanjenju broja radnika. Kako je rekao, za dve godine otišlo je 350 ljudi, 170 po socijalnom programu, a sa uvođenjem osmočasovnog radnog vremena eliminisali supotrebu za 285 vozača. Kad se to sabere, više od 10 odsto su smanjili broj zaposlenih.


Antrfile:
Manji gubici

- Smanjili smo gubitke. Lane smo uspeli da smanjimo gubitke za 350.000.000 dinara, zahvaljujući povećanju prihoda za 13 odsto. Od školskog prevoza i drugih ugovorenih vožnji uspeli smo da zaradimo 171.000.000 dinara. Takođe, za 2,5 odsto smo povećali učešće u ITS, što je 11.250.000 dinara. Godišnji udeo u kolaču je 135.000.000 dinara, što znači da smo prevezli veći broj putnika i prešli veću kilometražu sa manje vozila. Ove godine projektovan je gubitak od 1,6 milijardi, a sada je 1,3 milijarde. Uspeli smo za dve godine da isplatimo 1,1 milijardu za doprinose, socijalno i penziono osiguranje zaposlenih.
Do kraja godine biće pokrenuti tenderi za još 10 solo i 30 zglobnih autobusa, o čemu se pregovara sa gradom. Plan je da se za pet godina kupi 500 autobusa, pišu Večernje novosti.



Извор: b92.net

Линк: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1152964
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
marrecar
Advanced
Postovi: 2472
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 822
Pohvalio: 354

Re: Modernizacija GSP-a

Postod marrecar » Pet Jul 08, 2016 6:01 pm

Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 834
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 691
Pohvalio: 303

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Stomatolog » Pet Jul 08, 2016 6:32 pm

U GSP vozilima klima mora da radi i moraju da budu čista ali internet u GSP vozilima je po meni ne potreban luksuz.
Kome treba internet dok se vozi autobusom neka koristi svoj prenos podataka iz GSM paketa.
Mi smo presiromašno društvo da bi se toliko luksuzirali, besplatan internet u gradskom autobusu, internet na pijaci...
Pohvale za post: 1
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3804
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1423
Pohvalio: 214

Re: Modernizacija GSP-a

Postod becks89 » Pet Jul 08, 2016 7:26 pm

Pa i nema interneta hahahaha, retko u kome se može naleteti da isti radi... :D
Inače slažem se, nepotreban luksuz. Što se tiče klima, ne pamtim godinu goru od ove po tom pitanju, Zemun nijedan bus sa klimom, Dorćol nijedna trola, jedino što radi je novi Ikamerci i pojedini Solarisi...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5443
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3013
Pohvalio: 4351

Re: Modernizacija GSP-a

Postod solecar » Pet Jul 08, 2016 9:06 pm

marrecar » July 8th, 2016, 6:01 pm napisao:Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.



Pre neki dan je gostovao u Beogradskoj hronici i rekao kako nabavka jedne klime košta 8.000 € , i da je održavanje klime komplikovano , te da iz tog razloga nije moguće da rade u svim vozilima , a da se nove ne mogu nabavljati tempom kojim narod očekuje , jer ne plaćaju svi kartu , te se nema dovoljno novca ...
Slika

Slika
marrecar
Advanced
Postovi: 2472
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 822
Pohvalio: 354

Re: Modernizacija GSP-a

Postod marrecar » Pet Jul 08, 2016 9:27 pm

Narod uvek kriv, nema sta... Tako efektno stimulisanje naroda da placaju kartu, svaljivanje krivice.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3804
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1423
Pohvalio: 214

Re: Modernizacija GSP-a

Postod becks89 » Pet Jul 08, 2016 9:30 pm

solecar » 08 Jul 2016 08:06 pm napisao:
marrecar » July 8th, 2016, 6:01 pm napisao:Ali ovo strucno izbegavanje odgovora:
Na pitanje zašto u pojedinim klimatizovanim vozilima ne rade klime, šef GSP kaže:

“Od 2014. do 2015. klime smo održavali sami, ali da bismo poboljšali uslugu i da bismo zadovoljili potrebe korisnika odlučili smo da uključimo firmu sa strane. Pre 10-15 dana izabrali smo na tenderu "Klimatronik" i "Polarber" za dopunsko održavanje, na godinu dana. To je dopunskih 20 miliona dinara izdataka”.



Pre neki dan je gostovao u Beogradskoj hronici i rekao kako nabavka jedne klime košta 8.000 € , i da je održavanje klime komplikovano , te da iz tog razloga nije moguće da rade u svim vozilima , a da se nove ne mogu nabavljati tempom kojim narod očekuje , jer ne plaćaju svi kartu , te se nema dovoljno novca ...

Zašto bi nabavljao novu klimu?
Nisu sposobni ni postojeće da održavaju, a ne da kupe nove. Biće i kilma, kad nađu nekog sposobnog rođaka, da otvori privatnu firmu za održavanje i popravku...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
gile
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 73
Pridružio se: Pon Sep 09, 2013 3:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 52
Pohvalio: 140

Re: Modernizacija GSP-a

Postod gile » Pet Jul 08, 2016 9:44 pm

Beogradski trolejbusi idu u istoriju


Veću glupost odavno nisam pročitao, a konkurencija je vrlo oštra u poslednje vreme. Što bi delija rekao, ovo je ništa drugo do veleizdaja.
Пантограф
Expert
Postovi: 5879
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6658
Pohvalio: 4290

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Пантограф » Pet Jul 08, 2016 11:48 pm

Не претеруј. Нисам сигуран да у време јагме за електро-аутомобилима ико верује да тролејбуси имају будућност... као ни аутобуси са дизел-мотором. Кина је већ крцата аутобусима на електро-погон, а рекло би се да је та земља данас један од два пола планете са којих долазе техничке новотарије (други је и даље у САД).
Ако мене питаш, и дизел-моторни возови ће ускоро постати прошлост, а богме и трамваји ће, пре или касније, остати без контактне мреже и, нажалост, пантографа:(
Наравно, технологије су још у повоју, и још немамо коначан одговор нпр. на дилему ултракапацитатори/батерије, али ја мислим - на дужи рок - свакако батерије.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
gile
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 73
Pridružio se: Pon Sep 09, 2013 3:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 52
Pohvalio: 140

Re: Modernizacija GSP-a

Postod gile » Sub Jul 09, 2016 12:32 am

Na duži rok - možda. Dok sam živeo na Zvezdari, uvek sam radije koristio trole nego 77, kul su nekako, i startuju fenomenalno. Klinci ih vole mnogo, naročito one što pište kada koče (pretposlednju generaciju). Mislim da trole još uvek vrlo korektno rade posao, radile bi mnogo bolje kada bi postojala daleko veća saobraćajna kultura, i kada bi bile održavane kako treba.

Elektrobusevi: vozio sam se ovim kineskim, samo na solarni pogon, na Schiphollu. Odlični su za kratke deonice, kako će se snaći kod nas na dugim trasama i u nepredvidivim uslovima videćemo.
Spletom okolnosti sam upućen u tehnologije baterija za elektro vozila, mnogo će vremena još proći pre totalnog ukidanja kontaktnih mreža.
Offtopic: videh danas na Tašu fenomenalnu katicu, kao novu, na liniji 6, nisam uspeo da je slikam :( I mnogo lepo joj stoji i kontaktna mreža i pantograf :)
Pohvale za post: 1
bgexplorer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 755
Pridružio se: Uto Jan 15, 2008 8:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 146
Pohvalio: 42

Re: Modernizacija GSP-a

Postod bgexplorer » Sub Jul 09, 2016 1:18 am

Ajde ukidanje trola nekako da progutam, elektrobusevi i uklanjanje kontaktne mreze i sl. ali klima 200.000 € stvarno nema smisla.
Pa sta radi ta klima hladi i ulice kojima prolaze tramvaji i svakome ko se validira po rumenko? Jezivo koja je ovo kradja.
bgexplorer
Pohvale za post: 1
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8856
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 3056
Pohvalio: 12655

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Somi303 » Sub Jul 09, 2016 2:30 am

Бекс лакше мало са таквим оптужбама, све троле која сам ја видео су имали упаљене климе.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
kopmania
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2123
Pridružio se: Čet Sep 02, 2010 9:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 458
Pohvalio: 60

Modernizacija GSP-a

Postod kopmania » Sub Jul 09, 2016 6:46 am

Evo 3 slike ovih autobusa direktno iz Kine dok sam bio tamo :)
SlikaSlika


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pohvale za post: 4
becks89
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3804
Pridružio se: Čet Jun 14, 2012 9:16 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 1423
Pohvalio: 214

Re: Modernizacija GSP-a

Postod becks89 » Sub Jul 09, 2016 2:26 pm

Somi303 » 09 Jul 2016 01:30 am napisao:Бекс лакше мало са таквим оптужбама, све троле која сам ја видео су имали упаљене климе.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Ja onda u pogrešne ulazim, na 40 i 41 ne pamtim kad je neka radila...
BALKAN TRANSPORT - Portal posvećen javnom prevozu i prevoznicima na Balkanu!
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 16349
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Treći kamen od sunca
Kontakt:
Pohvaljen: 2253
Pohvalio: 408

Re: Modernizacija GSP-a

Postod vucko » Čet Sep 29, 2016 3:33 am

Cujem da je sa DZ Vizimom bas veselo :D
"Kad će taj metro? Mnogi Beograđani su već odavno pod zemljom i čekaju."
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1966
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2628
Pohvalio: 3443

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Karlo del Ponte » Pet Okt 21, 2016 8:21 am

Троле иду у историју? Ја сам сам предлагао Шапчанима да се боре за 2-3 линије тролејбуса које иду на 15 минута. Нека имају батерије, немају троле, много је важније да постоји контактна мрежа, која даје лаку оријентацију, идентитет града, дефинише правце пословних активности и урбаног развоја. Осим тога, у садашњим електробусима се губи 15% простора на батерије. Средња потрошња у том случају је увећана због вучења додатног терета.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Пантограф
Expert
Postovi: 5879
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6658
Pohvalio: 4290

Re: Modernizacija GSP-a

Postod Пантограф » Sre Mar 15, 2017 5:10 pm

Мали обишао реконструисан диспечерски центар ГСП "Београд"

БЕОГРАД, 15. марта (Таnjуг) - Градоначелник Београда Синиша Мали обишао је данас реконструисани диспечерски центар ГСП "Београд" у чију је обнову уложено седам година и 8,5 милиона динара и поручио да је ово сада модеран центар за управљање саобраћајем и јавним превозом.

"Овде се сливају све информације из саобраћаја у Београду, и сада можемо много брже да реагујемо ако је негде гужва, ако треба да се продуже или скрате неке линије градског превоза", рекао је Мали.

Он је додао да је након 25 година реконструисан и ресторан друштвене исхране који користи више од 2.500 радника ГСП.

Мали је рекао да су радови на реконструкцији погона "Централа" завршени, да су радови на реконструкцији погона "Космај" у току и најавио 10 нових аутобуса Икарбуса који ће бити пуштени у промет у наредних неколико недеља.

"Обезбедићемо и 12 нових школских аутобуса, а наручено је и 30 нових зглобних аутобуса које очекујемо до краја године", рекао је Мали.

Он је апеловао на грађане да плаћају карте и воде рачуна о возилима, како би заједно унапредили саобраћај у престоници и очували возила јавног превоза која су заједничко власништво грађана Београда.

Генерални директор ГСП "Београд" Жељко Милковић рекао је да се отварањем овог центра испуњава обећано јер је пред крај 2016. и почетком ове године обећано да ће се обратити посебна пажња на услове рада запослених што је сада и испуњено.

"Задовољан радник значи и бољи квалитет услуге, што ће се одразити и на квалитет пословања, чиме Београд добија предузеће на које и у будућности може да се ослони", истакао је Милковић.

Он је рекао да нови систем диспечерског центра омогућава приступ већем броју камера на улицама и квалитетнију размену информација, чиме диспечери могу брже и ефикасније да реагују него до сада.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta