BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 739
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 355
Pohvalio: 324

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Mar 13, 2017 5:27 pm

U čemu je fora sa tim Karaburmskim krakom, za koji sam samo ovde među Beobilđanima video da se spominje kao neka ideja? Koliko vidim od toga nema ništa ni u kakvim planovima.
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 739
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 355
Pohvalio: 324

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Mar 13, 2017 5:28 pm

Пантограф » 13 Mar 2017, 16:24 napisao:
DzonTravolta » 13 Mar 2017 04:08 pm napisao:@Pantograf: Mislim da ne može po zakonu to što si rekao, iz istog razloga zbog čega nije moglo Pančevo da uđe u sistem BG:voza.



Установили смо на овом форуму да такве законске одредбе нема. Лажу партијске битанге за све паре.
Не може нико да спречи железнице да на свом шалтеру продају карте макар и за ГСП Сан Франциска - све и да постоји поменуто законско ограничење. А не постоји.

Uz sav ugled koji "Beobuild" uživa u javnosti (a koji je nesumnjiv), zadržavam pravo da zadržim debele rezerve posle ovakve konstatacije.
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 606
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 373
Pohvalio: 200

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Stomatolog » Pon Mar 13, 2017 6:14 pm

Sa jedne strane kukate kako BusPlus sistem nevalja jer od takvog sistema korist ima samo strani investitor, a sada bi da BusPlus koristi i železnica i još neki gradovi i opštine. Ja sam protiv da se BusPlus širi van grada, ako je već Beograd napravio loš sistem zašto bi ga sada širi i na druge gradove, opštine i na železnicu? Da povećamo dobit stranom investitoru? Zašto železnice nebi imale svoj sistem za teritoriju cele države? Metro neka bude u sistemu grada - BusPlus-a, a železnicu ostavite železnici.

Beograđani ne mogu da imaju dve kartice, jednu za gradski prevoz, a drugu za železnicu? A naprimer pančevcima širenje trenutnog sistema BusPlus-a na BGvoz koji bi išao do Pančeva uvodite dve kartice, jednu za autobuse po Pančevu, a drugu za BGvoz do Beograda. Što znači da bi po tom vašem sistemu i Pančevo trebalo da ima beogradski BusPlus da i pančevci mogu da koriste sve prevoze sa jednom karticom. I eto opet dolazimo do toga da BGvoz ide samo po teritoriji grada, što umanjuje njegov značaj. Od BGvoza pravite metro, a on nije metro nego on treba da bude veza sa okolnim opštinama i gradovima.

BGvozu trebaju kondukteri, pa i policija, da bi se smanjio broj putnika bez karte i da bi se smanjilo divljanje huligana po vozovima koji saobraćaju u sistemu BGvoza.
Пантограф
Advanced
Postovi: 4239
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3727
Pohvalio: 2486

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Пантограф » Pon Mar 13, 2017 6:17 pm

Ако би Београђани морали да имају две карте да би се возили возом - они би имали једну карту и возили би се аутобусом, да уштеде. Из Батајнице - поново сви на 706. Ето, је л сад јасније?
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 739
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 355
Pohvalio: 324

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Mar 13, 2017 6:19 pm

Slažem se za konduktere i policiju
Podržite apel da se rekonstruišu fasade u Despota Stefana
Stomatolog
Higher intermediate
Postovi: 606
Pridružio se: Čet Dec 18, 2014 7:03 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 373
Pohvalio: 200

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Stomatolog » Pon Mar 13, 2017 6:29 pm

Ako sam dobro obavešten (možda i nisam) da bi iz Batajnice došao do BG autobusom moraš da imaš BlusPlus i da se 'otkucaš' u autobusu, dok vožnja BGvozom ka gradu je besplatna pošto u vozovima kontrole nema, a ni na stanici u Batajnici, tako da stanovnici Batajnice se lepo grebu o javni prevoz u jednom smeru.

Kada bi se uvela strožija kontrola tek tada bi videli koliko ljudi bi putovalo vozom, a koliko autobusom.

Cena vožnje vozom bi trebala da bude jeftinija nego autobusom, taj vid prevoza treba i subvencionisati (manje zagađuje okolinu, smanjuje guzve u saobraćaju), tako da bi se na taj način ljudi stimulisali da koriste više železnicu od autobusa.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6223
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1160
Pohvalio: 410

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod boca-ica » Pon Mar 13, 2017 6:33 pm

Dzoni na starijim stranama imas slike gde se vidi vec davno uradjen sve sa sinama tunel od Vuka pa izlazi ka Karaburmi
Tako da to nebi bilo skupo a i ne treba ni puno vremena kao za dr. pravce
.
Bumbarevo brdo
Intermediate
Postovi: 207
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 190
Pohvalio: 44

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Bumbarevo brdo » Pon Mar 13, 2017 9:19 pm

To odvajanje za karaburmu je potpuno nepotrebno, daleko je od naselja, bilo bi duzine samo nesto vise od 1km, a sve te iste veze postoje kod panc mosta. Pored toga, izvorno je predviđeno kao industr nadzemna trasa, znaci kocilo bi razvoj dun obale.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Trolofobija je bolest - zahteva lečenje!
PETICIJA ZA TROLEJBUS U RAKOVICI ! ! !
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6223
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1160
Pohvalio: 410

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod boca-ica » Pon Mar 13, 2017 9:49 pm

....bilo bi duzine samo nesto vise od 1km...

Ne
Bio bi mnogo mnogo duži, napomenuo sam da ne bi smeli zaboraviti izgradnju drumsko železničkog Vinčanskog mosta

U odnosu na visinu Dunava, ž.cev izlazi dosta visoko i vec je ukopana u kanal
koj takav treba produžiti svega par km , do kraja Višnjičke ul. (Rospi ćuprije)
kako ne bi ništa ometao a odatle do Vinčanskog mosta moze i nadzemno...
Čini mi se da je na taj način uradjen je i ž.tunel kroz Bezanisku kosu (kopan odozgore)

Karaburma, Višnjička Banja i sva okoline naglo se razvila i razvija se ali nije ispraceno ikakvim saob. rešenjem
dovoljno je pogledati kada su zadušnice pa pola Bgda se sjuri ka Lešcu , ceo taj kraj bude u pravoj blokadi
a tu bi Bgvoz mnogo mnogo pomogao i olakšao

U odnosu na ostale pravce koje treba razvijati
ovaj pravac je najkraci (bar do Rospi ćuprije za početak)
i iziskuje najmanje vremena i novca za realizaciju
a kasnije kad se poveze sa Vinčancem pruza još dosta dr. mogucnosti ....
:sesir:

evo i link jedne stare novinske priče o tunelu iz 2014 g.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... i-fekalije
.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2056
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 792
Pohvalio: 1555

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod RioBL » Uto Mar 14, 2017 7:58 am

Pa, ako zaista krenu u realizaciju metroa od Ade Huje prema stanici Dunav mogli bi se i ovi tuneli staviti u funkciju za BG voz
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7260
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 1917
Pohvalio: 3081

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Uto Mar 14, 2017 10:08 am

DzonTravolta » 13 Мар 2017, 16:08 napisao:@Johnny: To i ja mislim. Štaviše, bilo je priče oko nabavke novih uređaja i baze podataka za potrebe nečeg takvog.
@Pantograf: Mislim da ne može po zakonu to što si rekao, iz istog razloga zbog čega nije moglo Pančevo da uđe u sistem BG:voza.


нигде не пише у закону да не може. погледао сам Закон о комуналним делатностима и Закон о локалној самоуправи и нигде не пише да самоуправе не смеју да се удружују за јавни превоз. имаш на овој теми, ја сам ставио
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
11030
Higher intermediate
Postovi: 746
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 375
Pohvalio: 261

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod 11030 » Uto Mar 14, 2017 11:20 am

najrealnije je zavrsiti Karaburmski krak jer ne treba zaboraviti skoru izgradnjui zel.-drum. Vincanskog.


Mislim da se od mosta odustalo.
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2764
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1404
Pohvalio: 3183

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Дошљак » Uto Mar 14, 2017 11:38 am

JohnnyLee » Уто Мар 14, 2017 9:08 am napisao:
DzonTravolta » 13 Мар 2017, 16:08 napisao:@Johnny: To i ja mislim. Štaviše, bilo je priče oko nabavke novih uređaja i baze podataka za potrebe nečeg takvog.
@Pantograf: Mislim da ne može po zakonu to što si rekao, iz istog razloga zbog čega nije moglo Pančevo da uđe u sistem BG:voza.



нигде не пише у закону да не може. погледао сам Закон о комуналним делатностима и Закон о локалној самоуправи и нигде не пише да самоуправе не смеју да се удружују за јавни превоз. имаш на овој теми, ја сам ставио



Већ имамо примере са сремским и банатским општинама (Купиново, Чента). Беше чини ми се и највљивано ширење БГ воза на Пазове.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7260
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 1917
Pohvalio: 3081

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Uto Mar 14, 2017 12:16 pm

то је само изговор који Панчевци користе да не финансирају БГВ, јер знају да би им АТП скроз пукао у том случају
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1651
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 1770
Pohvalio: 2286

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Karlo del Ponte » Uto Mar 14, 2017 1:56 pm

Bumbarevo brdo » 13 Mar 2017 08:19 pm napisao:To odvajanje za karaburmu je potpuno nepotrebno, daleko je od naselja, bilo bi duzine samo nesto vise od 1km, a sve te iste veze postoje kod panc mosta. Pored toga, izvorno je predviđeno kao industr nadzemna trasa, znaci kocilo bi razvoj dun obale.

1) Непотребно? Карактеристике приградских и регионалних токова су такве да је потражња за превозом ка центру чвора (прецизно, Савски трг+Вуков споменик) већа него према југу чвора. На левој обали Дунава није ни изграђена ни планирана ни једна зонска станица, оријентисана на тај прелом токова. Са те стране је почетна станица Карабурма рационално решење, најближе место за терминалну станицу по изласку из тунела са северне стране.
2) Далеко од насеља? А ко каже да се ту никада неће градити насеља, нарочито узевши у обзир увођење висококвалитетног превоза? И због претходног, сам непосредан приступ насељима није битан за оправданост ни на почетку. У близини се налази најкоришћеније стајалиште на Карабурми, не због насеља, него због преседања.
3) Предвиђено као индустријска надземна траса? Пролазак по неког теретног воза спречава нешто? Такви случајеви у свету који није оптерећен шинофобијама, тролофобијама и слично, нису познати. У овом случају, пролазило би тек пар теретњака искључиво у ноћним сатима.
4) Кочење развоја дуж обале? Па управо је Либескиндова група, која је пројектовала "Град на води" на месту Луке Београд предвидела Беовоз. Тај пројекат се много разликује од планерског фушераја званог "Београд на води". Уз све то, конфигурација терена је таква да би све до Роспи Ћуприје пруга била спрат ниже од Вишњичког булевара. То значи могућност јефтине и лаке градње безброј надвожњака и пасарела.

Чак и тај појам да теретни возови "спречавају развој обале" не важи. Односно, зависи шта се подразумева под развојем? Ево, ја управо ушће са кејом на неколико нивоа, без аутомобила, без буке друмског саобраћаја, не сматрам, него имам праксу јако интимног места. Ту сам смувавао девојке, а по нека бродска или локомотивска сирена се уопште не доживљавају као убица атмосфере, јер су довољно далеко. Сама пруга овако постављена управо штити од аутомобила и хедонизма који са њим долази. Постоје одређене вредности које се не мере доларима по сантиметру обале, већ квалитетом живота. Уосталом, у Паризу, Будимпешти, Барселони, Ници, не пада им на памет да пругу дигну из приобалне зоне, већ траже моделе коришћења исте на највећу корист те зоне.
Pohvale za post: 6

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost