BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Kolega2357
Intermediate
Postovi: 470
Pridružio se: Čet Avg 27, 2015 5:24 am
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 111
Pohvalio: 11

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Kolega2357 » Pon Maj 01, 2017 3:54 am

Uvek ima stoke koja ce da sara voz. Nikada oni nece shvatiti da voz nije pokretni bilbord gde se na njemu svasta prikazivati.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6447
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1326
Pohvalio: 453

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod boca-ica » Pon Maj 01, 2017 5:51 am

Lep mamac kome nece odoleti...
pa i prilika
da se pohvataju i kazne sa po 1.000 radnih sati drustveno korisnog gradskog rada
na pr. ciscenje grafita. :)
.
Pohvale za post: 1
dex87
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 253
Pridružio se: Pet Maj 06, 2016 10:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 107
Pohvalio: 36

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod dex87 » Pon Maj 08, 2017 11:27 am

Kako su nas navozali Pavlov i Mali


Šta je u svakodnevnom, praktičnom životu prosečnog Pančevca koji u 21. veku želi da vozom ode do Beograda, ostalo od gromoglasne najave projekta „kvalitetnijeg prevoza građana“


Tako su za oko tri godine, nakon rekonstrukcije pančevačke pruge realizovane uz pomoć ruskog kredita i potpomognute dodatnim ulaganjem iz budžeta Srbije, građani Beograda i banatskih naselja Gradske opštine Palilula povezani kvalitetnom, brzom i jeftinom železničkom linijom. Šta su dobili Pančevci? Oni koji žive u blizini Železničke stanice “Pančevo glavna” ili stanice “Pančevo varoš” imaju sreću da tuda, pored jednog jedinog direktnog “Beovoza” za Beograd, dnevno saobraća i nekoliko regionalnih vozova iz Zrenjanina i Vršca koji idu do stanice “Beograd Dunav”, pa se njima mogu bez presedanja prevesti do čitavih 15 km (slovima: petnaest kilometara) udaljene srpske prestonice, i što je još važnije, pritom ne kupovati dve karte. Građani Pančeva koji su upućeni na železnička stajališta “Vojlovica” i “Strelište” dobili su prema važećem redu vožnje svega jedan direktni voz do stajališta “Pančevački most” koji sa “Vojlovice” polazi u pet do devet uveče. Pored toga, kao i ostalima, na raspolaganju im stoji i osam polazaka dnevno do Ovče. Malo li je? Naravno da nije, onima kojima ne smeta presedanje na deset kilometara i plaćanje duple karte. Čini se zapravo da nikome u Pančevu nikakav problem ne predstavlja drastična redukcija direktnog železničkog saobraćaja za Beograd. Niko se nije drznuo da opravdano digne glas protiv budžetski održavanog monopola ATP-a, gradskog preduzeća za zapošljavanje kadrova vladajućih partija, kome u prilog ide tužan epilog priče o modernizaciji pančevačke železnice. Vredi li podsećati Pančevce da se pre rekonstrukcije naše pruge moglo vozom iz Pančeva otići direktno u Zemun, Batajnicu, Pazovu, pa čak i u Valjevo? Sudeći prema dosadašnjem namernom ili medijskim mrakom uslovljenom slepilu stanovnika naše varoši za brojne komunalne, infrastrukturne, saobraćajne, urbanističke i druge probleme, trend degradacije kvaliteta života može nesmetano da se nastavi, pospešujući pritom širenje palanačkog duha, učmalosti i inertnosti i dovodeći nas do tačke u kojoj više neće biti prostora za one koji zaista nešto mogu da promene – za aktivne i osvešćene građane.

:bash:

https://www.pancevo.city/na-granici/kak ... vlov-mali/
Hleba i IGARA
Pohvale za post: 2
plavi01
Novice
Postovi: 24
Pridružio se: Pon Dec 16, 2013 4:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 5

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod plavi01 » Pon Maj 15, 2017 11:52 am

Slika

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta