BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2030
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2886
Pohvalio: 3610

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Karlo del Ponte » Pon Dec 11, 2017 3:44 am

Човече, да ли треба да те вратим у основну да учиш математику? Железница има око 2 пута већи трошак при коришћењу осмоструко већег капацитета, у односу на аутобус при коришћењу двоструко већег капацитета у односу на предвиђену тражњу. А када су у питању ови путници, могу се кладити да нису анализирали оне који путују колима, дивљацима, те неколико превозника на дужим линијама који купе путнике по Панчеву.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27976
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14581
Pohvalio: 6096

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod direktor » Pon Dec 11, 2017 8:07 am

Moje pitanje kako su dosli do te racunice
Kako su uzeli ulazne impute brojali putnike ili odokativno
Kako su dosli do broja polazaka voza koji su potrebni
Koju cjenu karte su racunali
I sam kazes da sigurno nisu racunali divljake ni putnike stp vrsac npr
Da li je ko anketirao putnike sta oni misle
Koliko je po tebi traznja i potreba vozova u toku dana
Na relaci pancevo pancevscki most /prokop
Sa koliko rvr garniturs bi se to pokrilo da ima redovan i pouzdan takt
Moj potanja su tu prije svega da se pobije njihova studija
I zanima me cijena putnickog kilometra bus/ voz
Kao i isplativa karta bus/voz
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 3
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2030
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2886
Pohvalio: 3610

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Karlo del Ponte » Pon Dec 11, 2017 4:39 pm

Добро, можда сам био нејасан, али зар те толико мрзи да узмеш калкулатор?

Аутобус са 87+87 пари полазака кошта 9.600.000 динара, што изађе са 100 путничких места по соло возилу 551 динар.
Воз са 104 поласка (дакле апсолутно сви поласци који данас иду до Овче) је 18.000.000 динара, или 290 динара по путничком месту.

Оно што ми је нејасно је да ли су трошкове обрачунавали дневно, месечно, недељно? За дневно је превише, за месечно премало. Када се за поменуте динаре узме да су у ствари еври, а период узме као годину дана, долази се до података који су много ближи реалним трошковима, али све једно: остаје пропорција по којој је по подацима студије двоструко јефтиније место у возу него аутобусу.

Иницијални ред вожње би требао бити овакав:
5:30 6:00 6:30 7:00 7:30 8:00 8:30 9:30 10:30 11:30 12:30 13:30 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30 18:30 19:30 20:30 21:30

Дакле, 23+23=46 а не 104 поласка воза. Дакле, 7.960.000 динара (ако би цитирали податке које су пренели новинари). До 9.600.000 остаје нам 1.640.000. Довољно да организујемо аутобус на сваких сат због житеља центра Панчева и за касно вечерњи превоз. Када потиснута тражња учини своје, појачати и воз и аутобус.

Али треба узети у обзир да је карактер путовања другачији. Панчево има своје окружне институције, суд, болницу, одличан избор средњих школа, концетрацију радних места, тако да је и карактер путовања другачји. Што је сада 83% путовања путовање на посао, у школу, факултет, значи да путују само они који морају. У условима квалитетног превоза таква путовања би требала бити тек трећина. Односно, остале потребе би требале бити 60% до 70%, а не 17%.

Ред величине броја путника након 3-5 године би требао бити 20.000-30.000, аутобус и воз. Од тога 20-30% аутобус. Сам аутобус бих предложио да иде преко Деспота Стефана на нови терминус у Дунавској. Стајања у БГ: Панчевац, Ботаничка башта, Француска, Дорћол.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 3
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8378
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3092
Pohvalio: 750

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod boca-ica » Pon Dec 11, 2017 7:51 pm

Najbolji je do Pančeva bio Beo voz ... kakva li je njegova računica bila ?

...Воз....290 динара по путничком месту...

Prošle nedelje ja išo
Od Pančevca svakih 4-5 min mini kombi do Pančeva vozi svaki dan za 100 din
isto tako i u povratku

usput vozaču tog ,,taxi,, uvek jedan od putnika potiše samo neki papir ko ugovor da je iznajmio celo vozilo za van linisku voznju
i sve pliva i u slučaju kontrole

Prednost polazaka na svakih 4-5 min. ne moze ni jedna redovna autobuska linija da postigne
Bgvoz bi mogao samo da parira tim taxisitima sa nizom cenom
i to ne simboličnom nego opipljivom a to je da se otkuca bus-plus karta i to nikako za III vec samo do II zone
silom mozes da prorediš taxi-jeve
ali kako narod bira teško da ce se istrebiti drugojačije osim cenom

Ovu studiju podržava upravo ona koja je i doprinela gašenju Beovoza
pa kako da verujem rezultatima studije .... pa nikako ...
:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 6336
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7793
Pohvalio: 4858

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Пантограф » Pon Dec 11, 2017 7:54 pm

Тренутно је и од Београда до Зрењанина основно превозно средство - зрењанински линијски такси. Мислим да ми колегиница рече да наплаћују 400 динара по особи.

Нема шта, то је Трећи свет.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27976
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14581
Pohvalio: 6096

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod direktor » Pon Dec 11, 2017 8:24 pm

A koliko je voz bg zr a koliko bus na istoj relaciji
Mogle bi novosti da obrade temu voza do panceva sa uvidiom u studiju a ne ovako da gatamo sta su nam htjeli reci
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4612
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2490
Pohvalio: 4337

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod tragac » Pon Dec 11, 2017 10:38 pm

pa kad pruga ide skroz okolo, a medjugradski busevi na kratkim lokacijama skidaju kožu sa ledja i beru uši. To dranje traje već godinama.

Mada za Zrenjanin ne znam, ali BG-Županjac cena karte je 450 dinara plus stanična usluga, izađe na 600. Istu deonicu manji automobil prevali sa 4 litra goriva, dakle oko 600 rsd.
Opština Rakovica je decenijama potpuno zapostavljena u pogledu infrastrukture.
Beogradske vlasti potpuno ignorišu opštinu od 100.000 ljudi u kojoj je uništena celokupna privreda.
Treba razmotriti da li je dalji opstanak pod okriljem ovog i ovakvog grada dobar za nas.
Ili ravnopravnost svih opština,ili status grada za Rakovicu.
dex87
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 294
Pridružio se: Pet Maj 06, 2016 10:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 125
Pohvalio: 42

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod dex87 » Uto Dec 12, 2017 11:55 am

Ako vec igraju tu pokvarenu igru , neka omoguce i neka se neko seti da vrsi prevoz putnika , mislim na privatnike... postoje uslovi dve nezavisne pruge ...

Povratna karta Pa-BG (180 din) pa da vidimo da li bi se isplatilo ili ne.

Beovoz je funkcionisao u mnogo losijim uslovima a oni su se sada setili da ga totalno uniste.
Mada kada vidim kakav nam je narod, nije ni cudo sto oni to sve rade ... jednostavno je tako.
Hleba i IGARA
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27976
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14581
Pohvalio: 6096

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod direktor » Uto Dec 12, 2017 5:45 pm

Ja mislim da puste voz prokop pancevo ili bar do pan mosta uz cijenu povratne karte od 180 din i mjesecne od npr 2000 din da bi voz bio krcat
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 2
dex87
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 294
Pridružio se: Pet Maj 06, 2016 10:37 am
Kontakt:
Pohvaljen: 125
Pohvalio: 42

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod dex87 » Uto Dec 12, 2017 7:42 pm

direktor » 12 Dec 2017 16:45 napisao:Ja mislim da puste voz prokop pancevo ili bar do pan mosta uz cijenu povratne karte od 180 din i mjesecne od npr 2000 din da bi voz bio krcat


Minirali bi prugu 100% :kafa:
Hleba i IGARA
spatiotecte
Professional
Postovi: 10210
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6883
Pohvalio: 1649

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod spatiotecte » Sre Dec 13, 2017 6:24 pm

Kako bi ja pocistio sve te kombijeve za pancevo.
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2030
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2886
Pohvalio: 3610

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Karlo del Ponte » Sre Dec 13, 2017 8:59 pm

direktor » 12 Dec 2017 04:45 pm napisao:Ja mislim da puste voz prokop pancevo ili bar do pan mosta uz cijenu povratne karte od 180 din i mjesecne od npr 2000 din da bi voz bio krcat

Панчевачки мост сам по себи није довољно! То смо имали већ годинама, од 2011 чини ми се, и није дало резултат. Карта је коштала 64 у једном правцу, 104 повратна, па је било једва 30 путника по возу.

Студија каже 89% путника од Панчевачког моста мора да преседа, Кантар каже да се 90% путовања из Панчева за време постојања Беовоза завршавало до Вуковог споменика. Било који пажљив посматрач би приметио да Вуков споменик сигурно није био крајња тачка за 79% кретања, и неко би морао ту да лаже. Није неопходно бити др. мр. дипл. инг. да се види да је то Кантар.

У данашњим условима, апсолутни минимум за успех линије за Панчево је:
- Имати превоз на сваких сат времена (макар)
- Не пумпати цену карте.
- Први полазак у Београд мора стићи најкасније у 6:30, последњи ићи за Панчево најраније у 21:00.
- Директна воз за Карађорђев парк и Вуков споменик.

Линија је саботирана годинама. Тако се дешавало, чини ми се 2008, да је први полазак у Београд стизао око 7:30, што значи немогућност коришћења воза за бар пола радних места. Чак и многим средњошколцима и студентима је то било прекасно.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 2
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8378
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3092
Pohvalio: 750

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod boca-ica » Sre Dec 13, 2017 9:09 pm

spatiotecte wrote: ...Kako bi ja pocistio sve te kombijeve za Pancevo...


Spato ... mozda grešim i ne shvatm al ajd polako
sta se tu ne dopada i di su te mane :roll:

taksi-kombi su registrovani za van liniske usluge placaju porez , registraciju, tehnički i estetke potvrde + legalno zaradjuju za život
samo im grad Bgd (ko zna zašto) nije napravio regularno taksi stajalište kod Pančevca ...pa se dovijaju gde da stanu

Svakodnevno su izloženi kako kome se navrne : kontrolama policije, komunalca i inspekcije i Pančeva i Bgda
ne samo na tim stajalištima vec i tokom vožnje na PA putu .... što nije čest slučaj sa autobusima a tek vozom...
kako su kazne za najmanju ne ispravnost vrlo visoke
ti takstisti vrlo dobro paze, da ih jedna voznja ne košta čitav mesec rada , pa ljudi vode računa čak su vrlo ljubazni
kako slučajno neki putnik ne bi ih za nešto prijavio, jer onda im sledi giljotiranje u vidu oduzimanja dozvole ili vozila :(

Putnici su vrlo zadovljni jer
imaju polazak po svom nahodjenju na svakih 5 min. što ni jedan voz i autobus ne moze da uradi
imaju povoljnu cenu od 100 dinara a vozilo dele sa mnogo manjim brojem putnika ( na pr. prednost kad vlada grip)- sto voz i bus ne može
mogu da biraju gde ce izaci bez obaveze da idu do glavne autobuske PA stanice čak i 100 m pre - sto voz i bus ne može
Ista situacija i u obrnutom smeru iz PA do Bgda

Nedavno sam išao do PA ... duvao hladan vetar .... i ajd da probam taj taxi.... kad vec moram da cekam 15-20 min. redovan bus
ej za 5 min. krenusmo .... ista cena karte (samo nema dodatne stanične usluge ) .... brze od busa stigosmo i izadjoh 100 m pre glavne
tako uradih i u povratku .... i bi mi žao kud do sada nisam koristio taj vid prevoza
nego redovno gubio dva puta 15-20 min nekad i više na čekanju dža u Bgdu dža u PA na polazak redovnog busa a to znači bačenih 1h

Oni nisu krivi , treba da im budemo zahvalni na zapušavanju vakumske rupe koja je nastala ukidanjem Beovoza

i što bi ih onda počistio :shock:
voz i bus nek se bore svojim kvalitetom , konforom i brzinom protiv taxi konkurencije
umesto prinudnim čišcenjem

:sesir:

ako grešim ..... ti napiši .... mozda nisam dobro shvatio di su te mane
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
Pohvale za post: 2
spatiotecte
Professional
Postovi: 10210
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6883
Pohvalio: 1649

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod spatiotecte » Sre Dec 13, 2017 11:03 pm

Dobro si napisao Boco, imaju ti kombijevi mnogo prednosti pa i ja sam ih koristio u nedostatku ditektnih vozova za Pancevo. Ali ono sto hocu da kazem je to da trenutno njihovo postojanje ugrozava razvoj gradske zeleznice za pancevo. Ti kombijevi su u velikoj meri u veoma losem stanju i stari su preko 20 godina. Mozda nisam imao srece ali svaki put kad sam se vozio njima sam bio u nekoj kanturini. Po zvucima koje oni proizvode se vidi da ne zadovoljavaju tehnicki pregled, culi su se lezajevi, oseca se da tesko koce i vidi se da su amortizeri otisli. Dakle, vlasnici ih ne odrzavaju i to se vidi.
vise bi voleo da se vozim redovnim bg vozom do Panceva nego tim krsevima.
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8378
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3092
Pohvalio: 750

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod boca-ica » Sre Dec 13, 2017 11:22 pm

vise bi voleo da se vozim redovnim bg vozom do Panceva nego tim krsevima.

Zna se da volem Bgvoz :D

i meni bi više prijalo da iz Bataje (a i dr : iz Z.polja, Zemuna, T.bunara, NBda, Prokopa i sa Vuka) direktno u Pančevo stignemo
bez autobusa + taxi-a ....
jelte
jer onda bi u Bgvozu samo tkucao 120 din bus plusa i .... gotovo :D

ovako kucaj bus plus i davaj 100 din taxi-u ... ispade 200 na tamo
te tamo amo 400 din :mrgreen:

mnogi to množe sa 22 rad. dana ...što izidje 8.800 din .... 9 iljada za prevoz do škole ili posla .... mnogo je to :shock:
(a pro mnogo :
prosecno primanje kasirke u privatnoj prč- prodavničici gde se prodaje leba , pivo, čokolada.... je 20.000 din
pola dati za prevoz, e mnogo je to POLOVINA kad znamo sta još usput treba ) :idea:

što bi sa bus plus u Bgvozom bilo
tamo amo 240 za 22 rad. dana 5.280 din ..... nije malo ... al je dobro je ČETVRT te mnogo bolje nego vako kao sada na pola.

:sesir:
Poslednja izmena od boca-ica u Sre Dec 13, 2017 11:35 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
spatiotecte
Professional
Postovi: 10210
Pridružio se: Pet Feb 09, 2007 8:58 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6883
Pohvalio: 1649

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod spatiotecte » Sre Dec 13, 2017 11:33 pm

Tacno tako aki dobro si rekao koriste rupu u zakonu tj nedposobnost gradskih vlasti da ospodobe gradsku zeleznicomu od Batajnice do Panceva
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 27976
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 14581
Pohvalio: 6096

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod direktor » Čet Dec 14, 2017 2:00 am

Znaci povratna katra pancevo prokop 110 din
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
RioBL
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3020
Pridružio se: Ned Mar 22, 2015 8:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1667
Pohvalio: 2681

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod RioBL » Čet Dec 14, 2017 7:35 am

direktor » Sun Dec 10, 2017 6:00 pm napisao:Ko ih je potplatio osim atp mislim stvarno da je autobus jeftiniji od voza plus divljih kombija i taksista strasno
Umjesto da se natjersju zeljeznice da voze sad po sredjenoj pruzi


Gradovi Beograd i Pančevo su zaključili da je voz skup i da je bolje da plaćaju autobus. Mislim da će ubrzo doći do zaključka da je najbolje rešenje za povezivanje dva grada - gondola.
hranite se zdravim mislima i pazite da vam imunitet ne opadne na serviranu glupost.
Pohvale za post: 5
Пантограф
Expert
Postovi: 6336
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7793
Pohvalio: 4858

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Пантограф » Čet Dec 14, 2017 12:58 pm

Ја сам пре за брод, с обзиром да природни услови постоје.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3031
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2222
Pohvalio: 2178

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Čet Dec 14, 2017 1:07 pm

Pazite šta želite, možda vam se i ostvari. :kafa:
Šalu na stranu, ja zaista verujem da Železnice nemaju finansijske mogućnosti da naprave jednu takvu liniju.
Sad, da su Beograd i Pančevo pristali da finansiraju železničku liniju, možda putem uvođenja Pančeva u Bus Plus, verovatno bi se našao neki način, makar korišćenjem onih vozova koji su donedavno saobraćali do Požarevca.
GOJE » 07 Feb 2019, 11:39 napisao:15.04.2016. Postavljen kamen temeljac
06.02.2019. Izdata građevinska dozvola

#1od5miliona
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4069
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6476
Pohvalio: 4992

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Bender Rodriguez » Čet Dec 14, 2017 1:22 pm

Ja ne bih ukidao te kombije. Neka ih, neka voze. Da ne valjaju u bilo kom pogledu, ne bi ni radili. Nisu oni krivi što imbecilna srpska politika i lokalne poglavice više decenija sprečavaju dva grada na 15 km udeljenosti da uspostave kršten javni prevoz.
Maj 2018, 5 stepeni: Ne možemo da isporučujemo grejanje, prosečna temperatura nije pala ispod 10
Jun 2018, 40 stepeni: Ne možemo da rashlađujemo vozila javnog prevoza, prosečna temperatura u hladu na Koštunjaku nije prešla 35
Pohvale za post: 2
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3031
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2222
Pohvalio: 2178

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Čet Dec 14, 2017 1:30 pm

Nisu krivi, ali nemoj da misliš da poglavice ne dobijaju neki procenat od toga. :kafa:
GOJE » 07 Feb 2019, 11:39 napisao:15.04.2016. Postavljen kamen temeljac
06.02.2019. Izdata građevinska dozvola

#1od5miliona
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4069
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6476
Pohvalio: 4992

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Bender Rodriguez » Čet Dec 14, 2017 1:39 pm

Ma to verujem. Ali mislim generalno, ja ne vidim ništa loše u tim kombijima. Moj je stav kod takvih pitanja - ako država neće da reši neki problem, ljudi će sami da se snađu. I jesu se snašli. A ovi u državi umesto što drobe po medijima bolje neka ćute, jer su se sami već više puta pokazali. Ja da da imam situaciju da se ljudi na masovnom nivou organizuju u polu-legalne šeme da bi prelazili put od 15 km ozbiljno bih se zabrinuo. Al ove baš briga. Epa dobro, dok ne počne da ih bude briga, nek ostave ljude da se sami snalaze i organizuju. Jer su ti ljudi očigledno i u tome bolji i uspešniji nego država i sve njene horde savetnika i stručnjaka.
Ajde bre, 60 godina ne mogu da razvuku liniju od 15 km... :bash:
Maj 2018, 5 stepeni: Ne možemo da isporučujemo grejanje, prosečna temperatura nije pala ispod 10
Jun 2018, 40 stepeni: Ne možemo da rashlađujemo vozila javnog prevoza, prosečna temperatura u hladu na Koštunjaku nije prešla 35
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3031
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2222
Pohvalio: 2178

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Čet Dec 14, 2017 1:42 pm

Dobro, nije baš da 60 godina ne mogu ništa, Beovoz je fenomenalno funkcionisao prvih 4-5 godina. :D
GOJE » 07 Feb 2019, 11:39 napisao:15.04.2016. Postavljen kamen temeljac
06.02.2019. Izdata građevinska dozvola

#1od5miliona
Pohvale za post: 3
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4069
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6476
Pohvalio: 4992

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Bender Rodriguez » Čet Dec 14, 2017 2:03 pm

DzonTravolta » Čet Dec 14, 2017 12:42 pm napisao:funkcionisao prvih 4-5 godina. :D

Kao i sve ostalo što se ovde implementira. XD
Maj 2018, 5 stepeni: Ne možemo da isporučujemo grejanje, prosečna temperatura nije pala ispod 10
Jun 2018, 40 stepeni: Ne možemo da rashlađujemo vozila javnog prevoza, prosečna temperatura u hladu na Koštunjaku nije prešla 35

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: busspoter, Kesha i 13 gosta