BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 2292

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Nov 04, 2019 2:16 pm

Slažem se da je to ključno pitanje. Ali, dolazi vreme izborne mađije, ko zna šta će sve biti ugovoreno do proleća 2020. Ne isključujem varijantu da nešto od toga bude i korisno.
The odds are never in our favor
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8183
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6003
Pohvalio: 9523

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod solecar » Pon Nov 04, 2019 2:21 pm

Resnik - Ovča ide na 30 minuta.
Dokle god traju radovi , stanje na liniji 1 Batajnica - Ovča , bilo je i biće kao što je napisao mikele90. Ja bih vrlo rado koristio BG: voz , jer je neuporedivo brže nego gradskim prevozom , ali džaba mi i to što stanujem pored Prokopa , kada u isti ne mogu da uđem. Na početku radova sam imao luksuz stajanja na vratima na jednoj nozi , danas nemam čak ni to. Dokle god , dražesna nam ministarka , ne završi igranje sa železnicom , za mene voz kao prevozno sredstvo ne postoji. Da sam kojim slučajem stanovnik Rakovice , i te kako bih ga koristio. Ovako mi se ne isplati , jer da bih mogao uopšte da uđem u voz , ja moram da idem do Batajnice i da hvatam leteći start ne bih li ušao u voz.
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9655
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4993
Pohvalio: 7270

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Pon Nov 04, 2019 2:29 pm

WLABmz » 04 Нов 2019, 13:12 napisao:A ko treba da nabavi garniture, to je glavno pitanje. Srbija Voz nema u planu da nabavlja garniture za BG:voz, a drugi operater u putničkom železničkom saobraćaju ne postoji. Nisam siguran, ali mislim čak da ni zakonski putnički železnički saobraćaj još uvek nije liberalizovan.


а да на пример БМВ купи гарнитуре и ангажује Србија воз да обавља превоз са тим гарнитурама које би им изнајмили? тако се не би прекршио закон, а били би посебно брендирани БГВ возови
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 2292

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Nov 04, 2019 2:33 pm

Možda nije od suštinskog značaja, ali:
Посета производном погону компаније Siemens у Kрагујевцу
04. октобар 2019. 14:25
Представници предузећа „Београдски метро и воз“ су 3. октобра 2019. године, на позив компаније Siemens, посетили производне погоне предузећа SIEMENS MOBILITY DOO CEROVAC, у Церовцу код Крагујевца.

Компанија се бави пројектовањем, инжењерингом, производњом компоненти за више видова шинска возила и део је „Siemens Mobility“ дивизије. Поред израде компоненти у фабрици је почела производња комплетних трамвајских возила типа Авенио и Авенио плус. Хале намењене за комплетирање трамваја, налазе се у оквиру МIND парка Крагујевац.

Представници „ЈКП Београдски метро и воз“ имали су прилику да у оквиру МIND парка, посете и део капацитета „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“ које послују у оквиру „МIND групе“, а која се бави производњом компоненти за ALSTOM возове као и за друге произвођаче шинских возила. У разговору са власником компаније „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“, Братиславом Милановићем, имали су прилике да се упознају са тренутним активностима компаније која се сем производње компоненти за возове бави и развојно-истраживачком делатношћу као што је стварање института за материјале, изградњом научно-технолошког парка, едукацијом и обуком кадрова и стварањем простора за старт-ап компаније.
Slika

https://www.bgmetro.rs/index.php/sr-rs/ ... 52-siemens
The odds are never in our favor
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9655
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4993
Pohvalio: 7270

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Pon Nov 04, 2019 2:45 pm

можда град реши да узме њихове трамваје?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
Darko78
Higher intermediate
Postovi: 1239
Pridružio se: Pon Nov 06, 2017 12:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2162
Pohvalio: 1988

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Darko78 » Pon Nov 04, 2019 2:45 pm

Bas zanimljivo .Mikelo90.
" kao neko ko je pre ove devastacije koristio BG voz mogu da kazem nije mi ni izbliza super.Katastrofalno je u poredjenju sa stanjem od pre nekoliko god."
Potpuno si u pravu pa ne moze da bude red voznje kao tad jer trenutno nema jednog koloseka, stajalista u haosu sve se renovira .
I meni se ne svidja izgled staniceNBG moglo je dosta bolje i moralo ali mi se jos manje svidjalo stanje od pre .
Sve si svesno izokrenuo ...
Potpuno je legitimno raspravljat o roku, kvalitetu radova ali rec da se ovim radovima vrsi devastacija je najblaze smesno.
Pohvale za post: 1
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 2292

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Nov 04, 2019 2:52 pm

JohnnyLee » 04 Nov 2019, 13:45 napisao:можда град реши да узме њихове трамваје?

Bila je priča o tome da bi njihovi tramvaji zamenili Katice. Ali, to svakako nije u ingerenciji BGMV.
Imao sam prilike da službeno odem u "Siemens" prošlog novembra. Tada su još uspostavljali proizvodnju, a imali su rok do sredine februara da "osvoje" novi tip vagona za Austrijske železnice.
The odds are never in our favor
Pohvale za post: 2
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1109
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1584
Pohvalio: 87

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod WLABmz » Pon Nov 04, 2019 3:15 pm

solecar » Pon Nov 04, 2019 2:21 pm napisao:Resnik - Ovča ide na 30 minuta.


Resnik - Ovča već više od godinu dana ide na 60 minuta.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 5
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 2292

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Nov 04, 2019 3:17 pm

Valjda je ubačena samo jedna garnitura u špicu koja "uleti" na 30 minuta, inače na po 60.
The odds are never in our favor
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9655
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4993
Pohvalio: 7270

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Pon Nov 04, 2019 5:19 pm

DzonTravolta » 04 Нов 2019, 13:52 napisao:Bila je priča o tome da bi njihovi tramvaji zamenili Katice. Ali, to svakako nije u ingerenciji BGMV.



можда пребаце њима трамваје?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 2292

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Nov 04, 2019 5:43 pm

Ne verujem, mada, ko zna.
Mislim da sam svojevremeno pisao o zanimljivom rešenju saobraćaja u Hagu. U predgrađima ide tramvaj isto kao kod nas. Kad uđe u grad, spušta se pod zemlju i postaje neka vrsta lakog metroa (ima prave metro stanice).
Potom se neke linije podižu do najvišeg nivoa glavne železničke stanice.
The odds are never in our favor
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9229
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9716
Pohvalio: 22826

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Дошљак » Pon Nov 04, 2019 6:59 pm

Занимљива идеја, ја сам баш и размишљао о тзв. преметроу укопавањем трасе круга двојке изузев у Карађорђевој улици, затим пруга у Ресавској, на Булевару, у Рузвелтовој и у Булевару ослобођења. Тиме би се изгубила нека од најзначајнијих места кочења трамвајског саобраћаја, а добило би се неколико подземних станица са подземним пешачким прелазима тамо где баш фале.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3120
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2338
Pohvalio: 2292

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod DzonTravolta » Pon Nov 04, 2019 11:12 pm

Nama bi daleko pre došla varijanta da premetro bude BG Voz. Da se izgradi stanica Mekenzijeva, dokupi jedno 10ak garnitura i pokrenu nove linije, to bi čak i bilo realno. U centralnoj zoni (Prokop-Pančevac) bi bio visok takt.
The odds are never in our favor
Pohvale za post: 1
Noki
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 89
Pridružio se: Uto Maj 15, 2018 8:24 am
Kontakt:
Pohvaljen: 150
Pohvalio: 31

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Noki » Pon Nov 04, 2019 11:46 pm

Iako ima puno prostora za napredak, BG voz je po mom mišljenju ubedljivo najbolji oblik javnog saobraćaja u Beogradu danas. Na stranu priča o potencijalima, eventualnim rešenjima i problema oko poštovanja reda vožnje zbog rekonstrukcije pruge. Ja živim na 10 min peške od Vuka i koristim ga i kad idem na Voždovac gde sam odrastao, da prekratim vožnju tramvajem okolo, preko Slavije sa 20tak i više min. na 4 minuta do Karađorđevog parka a onda uzmem tramvaj jer tu imam više opcija za dalje ka Banjici i izbegao sam sam centar grada. Koristim ga uvek za Novi Beograd, Bežanijsku kosu, a onda dalje tramvajem ili busom zavisi gde idem.. Koristio sam ga jednom do Ovče i 105l do blizu Shoppija u Borči i brže stigao tako zaobilzno (i bez gužve) nego busom nazad u špicu preko blokiranog Pančevca i naposletku sam umesto standardno u Ušće pre neki dan otišao u onaj mall park u Rakovici i bez ikakve gužve razgledao i kupio trenerku i vratio se i milina mi je bila da oko podneva i bez ljudi okolo kupim sve što mi treba a sve isto ima u Ušću do koga bi mi trebalo ne znam koliko i ne znam kako od Vuka uz radove u centru.. Ovako mi je trebalo 15tak min od Vuka do Rakovice i posle sam peške prošetao neke 2 kratke stanice do tog tržnog centra kako su ga već nazvali mrzi me da guglam...

Prednosti su ogromne, podržavam ideju da umesto metroa koji je projekat na duge staze se prvo izgradi ta stanica u Makenzijevoj i dodatno proširi trasa bg voza gde može.. i odličan mi je izbor i bez klime i koječega još.. i ne zagađuje grad što je takođe važno..
Nacionalizam buja u primitivnim sredinama.
Pohvale za post: 3
Pendolino
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 434
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 347
Pohvalio: 269

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Pendolino » Uto Nov 05, 2019 12:16 am

Tu je pruga baš duboko, pa bi podzemna stanica koštala užasno mnogo, otprilike kao ukopavanje kilometar-dva tramvaja ispod kolovoza neke ulice.
Inače, po prvom projektu BG čvora je i bila planirana stanica kod Hrama i Biblioteke, ali se odustalo. Zbog toga se ona kod Veterinarskog zove "Karađorđev park", koja je izvedena tako što su stavljene skretnice manjeg radijusa od projektovanih, a dobijeni prostor iskorišćen za peron. Po meni odlično rešenje.
Pohvale za post: 1
mikelo90
Intermediate
Postovi: 109
Pridružio se: Uto Maj 28, 2019 3:43 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 199
Pohvalio: 1017

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod mikelo90 » Uto Nov 05, 2019 2:28 am

solecar » Pon Nov 04, 2019 2:21 pm napisao:Resnik - Ovča ide na 30 minuta.
Dokle god traju radovi , stanje na liniji 1 Batajnica - Ovča , bilo je i biće kao što je napisao mikele90. Ja bih vrlo rado koristio BG: voz , jer je neuporedivo brže nego gradskim prevozom , ali džaba mi i to što stanujem pored Prokopa , kada u isti ne mogu da uđem. Na početku radova sam imao luksuz stajanja na vratima na jednoj nozi , danas nemam čak ni to. Dokle god , dražesna nam ministarka , ne završi igranje sa železnicom , za mene voz kao prevozno sredstvo ne postoji. Da sam kojim slučajem stanovnik Rakovice , i te kako bih ga koristio. Ovako mi se ne isplati , jer da bih mogao uopšte da uđem u voz , ja moram da idem do Batajnice i da hvatam leteći start ne bih li ušao u voz.



Kanda ipak nisam jedini. Evo i tebi čestitke, da se ne čestita samo meni :)
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9229
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9716
Pohvalio: 22826

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Дошљак » Uto Nov 05, 2019 10:03 am

Нажалост, реална је чињеница да је воз последњи превоз за који ће се ико определити, било у градском саобраћају било у међуградском.
Прле
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 427
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 365
Pohvalio: 528

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Прле » Uto Nov 05, 2019 2:55 pm

Знам да је било раније, али шта смета да се такт беовоза смањи испод 15 минута? Неодстатак гарнитура или радови или пак постоје нека друга инфраструктурна ограничења?
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9229
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9716
Pohvalio: 22826

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Дошљак » Uto Nov 05, 2019 7:06 pm

Пре свега недостатак гарнитура. Даљи проблеми мислим да су због инфраструктуре и тога што се пруге деле и са међумесним саобраћајем.
Прле
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 427
Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 365
Pohvalio: 528

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Прле » Uto Nov 05, 2019 8:37 pm

Ако би се превазишао проблем гарнитура, који би био најмањи могући такт са постојћеом инфраструктуром?
Express
Higher intermediate
Postovi: 897
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 582
Pohvalio: 20

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Express » Uto Nov 05, 2019 10:35 pm

DzonTravolta » 04 Nov 2019 01:33 pm napisao:Možda nije od suštinskog značaja, ali:
Посета производном погону компаније Siemens у Kрагујевцу
04. октобар 2019. 14:25
Представници предузећа „Београдски метро и воз“ су 3. октобра 2019. године, на позив компаније Siemens, посетили производне погоне предузећа SIEMENS MOBILITY DOO CEROVAC, у Церовцу код Крагујевца.

Компанија се бави пројектовањем, инжењерингом, производњом компоненти за више видова шинска возила и део је „Siemens Mobility“ дивизије. Поред израде компоненти у фабрици је почела производња комплетних трамвајских возила типа Авенио и Авенио плус. Хале намењене за комплетирање трамваја, налазе се у оквиру МIND парка Крагујевац.

Представници „ЈКП Београдски метро и воз“ имали су прилику да у оквиру МIND парка, посете и део капацитета „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“ које послују у оквиру „МIND групе“, а која се бави производњом компоненти за ALSTOM возове као и за друге произвођаче шинских возила. У разговору са власником компаније „MILANOVIĆ INDUSTRIES GROUP“, Братиславом Милановићем, имали су прилике да се упознају са тренутним активностима компаније која се сем производње компоненти за возове бави и развојно-истраживачком делатношћу као што је стварање института за материјале, изградњом научно-технолошког парка, едукацијом и обуком кадрова и стварањем простора за старт-ап компаније.
Slika

https://www.bgmetro.rs/index.php/sr-rs/ ... 52-siemens


Ovo je više za temu o tramvajima pošto su sanduci u pozadini (uključujući i onaj ispred koga stoje) Siemens Avenio. Nisam siguran da li su u pitanju ovi za BSAG Bremen:

https://railcolornews.com/2018/02/01/10 ... ms-bremen/

Ova kratka dvodelna verzija koju je Minhen već naručio idealna je zamena kako za KT4 tako i za GT6. Moguće je kuplovanje radi postizanja kapaciteta većeg od potojećih Urbosa 3 što znači da petodelne tramvaje više nije potrebno nabavljati. Dovoljno je nabaviti 30+30 dvodelnih, moguće i 15-ak prikolica (moguće zglobnih na bazi dvodelnog tramvaja).



Beograd samo treba da naruči uskokolosečnu varijantu.

Išli da se slikaju s tramvajima u pozadini a vozova ne samo što nema nego niti imaju po čemu da voze niti gde da budu održavani (mislim na metro). Isto i za BG:Voz. Da su ozbiljni dosad bi već nabavili garniture, ne ovako da se zavitlavaju s narodom da ide kao antibiotik. Ajde rade prugu na NBG, ali zašto Resnik-Ovča ne ide na 15min? Da nisu krive nečije pokojne babe možda? Do dana današnjeg se prave blesavi da bi se sad slikali, čitaj reklamirali.

Simensu reklama nije potrebna, on dobro zasluženu reputaciju odavno ima.
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9229
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9716
Pohvalio: 22826

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Дошљак » Uto Nov 05, 2019 11:51 pm

Прле » Уто Нов 05, 2019 7:37 pm napisao:Ако би се превазишао проблем гарнитура, који би био најмањи могући такт са постојћеом инфраструктуром?

То је условљено другим саобраћајем, али мислим лаички да би такт од 15 могао да се оствари на сва три крака чвора са преклапањима по две линије на сваком краку.
Pohvale za post: 1
Straxa
Beginner
Postovi: 83
Pridružio se: Čet Feb 07, 2019 12:43 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 102
Pohvalio: 1

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Straxa » Sre Nov 06, 2019 11:07 am

Ponovo se vracam na temu pokretnih stepenica u stanici vukov spomenik. Vratilo se na staro samo kranje leve i desne stepenice su u upotrebi a na srednjim stoji rampa.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9655
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4993
Pohvalio: 7270

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Sre Nov 06, 2019 11:23 am

Прле » 05 Нов 2019, 19:37 napisao:Ако би се превазишао проблем гарнитура, који би био најмањи могући такт са постојћеом инфраструктуром?


мислим да би, у теорији, сваким краком могао да иде воз на сваких пет минута
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1109
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1584
Pohvalio: 87

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod WLABmz » Sre Nov 06, 2019 12:10 pm

JohnnyLee » Sre Nov 06, 2019 11:23 am napisao:мислим да би, у теорији, сваким краком могао да иде воз на сваких пет минута


Moglo bi ako bi ukinuli kompletan međugradski i međunarodni putnički saobraćaj u Beogradu i teretni za Banat... :laugh:

Elem, bilo šta ispod 15 minuta je nerealno. No, o čemu pričamo kad nema dovoljno garnitura ni za 30-minutni takt na jednoj liniji. Zato ima za par puta dnevno za politički BG:voz za Mladenovac. Zna li neko uopšte kakva je popunjenost Mladenovčanina?
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 3

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gosta