Slike trolejbusa u svetu

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

stf
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10229
Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7005
Pohvalio: 1546

Postod stf » Pon Avg 01, 2011 6:23 pm

Е, ТАКО се раде баштице, када из разних разлога не може да се засади трава. Упоредита наш несрећни Булевар из доба совјета ("европски"), са овом, не тако значајном улицом.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
Александар
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1092
Pridružio se: Pet Sep 10, 2010 2:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 3

Postod Александар » Pon Dec 26, 2011 9:39 pm

Naslednik ZiU-9. Rusi su letos u fabrici TrolZ razvili novi model trolejbusa, to je modifikovana "Optima". Trolejbus je sada Low-Entry i napravljen je da zameni ZiU-9 trolejbuse u mestima gde su već dotrajali. Cena ovog trolejbusa prema izvorima sa transphoto je minimalna. Trolejbus ne poseduje elektroniku, već i dalje koristi stari otporničko-relejni sistem, što je i uslov pri eksploatisanju u uslovima na severu Rusije.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
http://transphoto.ru/vehicle/195980/#n208088

08.07.2011
Первый низкопольный троллейбус эконом-класса

http://www.trolza.ru/news.pl?id=231
Slika
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7977
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2667
Pohvalio: 4009

Postod JohnnyLee » Uto Dec 27, 2011 12:10 am

a шта значи тај систем?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Александар
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1092
Pridružio se: Pet Sep 10, 2010 2:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 3

Postod Александар » Uto Dec 27, 2011 12:24 am

To je kombinacija veza klasičnih otpornika. Kada vozač pritisne papučicu "gasa", spajaju se svi otpornici, onda se postepeno smanjuje otpor i motor sve više ubrzava. Takav sistem je recimo kod TrolZa, starijih Belkomunmaša (Bonitosa), ali i Katica sem serija koje nisu pristigle 1997 i kod remontovanih, sistem se prepoznaje po "klaparanju" elektromagnetnih releja koji prespajaju otpornike. Kod vozila novije generacije se koriste ili tiristori ili bipolarni tranzistori sa izolovanim mostom (IGBT).

[video]http://www.youtube.com/watch?v=zQSV4BcqObg[/video]

Zbog izostanka elektronike vozila su robusna, otporna na variranje napona u kontaktnoj mreži, popravka je jednostavnija. Glavni nedostatak je što se kod takvog sistema isključivo koriste sinhroni elektromotori, koji zahtevaju održavanje, ali i njihove vučne karakteristike su dosta "gore", pa tako elektrovozilo i nije baš startno, posebno kada je opterećeno. Takođe, takva vozila troše nešto više struje, jer se ti otpornici bespotrebno zagrevaju, a nemoguće je i aktivirati rekuperetivno kočenje.
Slika
djordjebg
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 726
Pridružio se: Ned Apr 24, 2011 10:16 am
Kontakt:
Pohvaljen: 375
Pohvalio: 66

Postod djordjebg » Uto Dec 27, 2011 1:03 am

Aleksandre, moram da te pitam jer ako ti nemas nema niko. Posedujes li sliku stare okretnice trola?
Takodje, postoji li slika unutrasnjosti starih Ziu trola sa kraja 80ih i pocetka 90ih. Kada su sedista imala sundjer i bila presvucena skajem?
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7977
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 2667
Pohvalio: 4009

Postod JohnnyLee » Uto Dec 27, 2011 12:40 pm

хвала на инфу +
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Александар
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1092
Pridružio se: Pet Sep 10, 2010 2:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 124
Pohvalio: 3

Postod Александар » Uto Dec 27, 2011 11:36 pm

djordjebg napisao:Takodje, postoji li slika unutrasnjosti starih Ziu trola sa kraja 80ih i pocetka 90ih. Kada su sedista imala sundjer i bila presvucena skajem?


Verovatno je su bila ovakva sedišta
Slika

Inače, ove godine su uradili remont jedne ZiU u Segedinu. Sada vozi na "nostalgičnoj" liniji :)

Slika
[video]http://www.youtube.com/watch?v=_6fHM6QZdIs[/video]
Slika
djordjebg
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 726
Pridružio se: Ned Apr 24, 2011 10:16 am
Kontakt:
Pohvaljen: 375
Pohvalio: 66

Postod djordjebg » Sre Dec 28, 2011 12:20 am

Remont Ziu trole kako to nestvrano zvuci. Izgleda fantasticno! :kk:
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22312
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8949
Pohvalio: 3416

Postod direktor » Sre Dec 28, 2011 10:45 am

Kod nas su sjedista bila presvucena crvenim skajem mozda i mi jednog dana dobijemo tako nesto :kafa:
Poslednja izmena od direktor u Sre Dec 28, 2011 10:45 am, izmenjeno 1 put ukupno.
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8549
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2332
Pohvalio: 11514

Re: Slike trolejbusa u svetu

Postod Somi303 » Uto Maj 07, 2013 4:06 pm

Švajcarski Hes isporučio francuskom gradu četiri zglobna trolejbusa sa opremom nemačke firme Kipe.
Slika

Prevoznik TCL iz francuskog Limoža je pustio četiri nova zglobna trolejbusa u saobraćaj. Nova moderna karoserija švajcarskog proizvođača Hes (Hess) u sebi ima ugrađenu elektro opremu specijalizovanog nemačkog proizvođača Kipe (Vossloh Kiepe). Dizajn prednjeg dela novog trolejbusa Swisstrolley 4 je modifikovan da bude sličan tramvaju. Kipe je isporučio kompletnu pogonsku opremu za ovo ekološko vozilo. Četiri zglobna trolejbusa ukupne dužine 18,7 metara su bila naručena 2011. godine i sada su predata javnom preduzeću TCL posle 15 meseci razvoja i izrade.

Troosovinska vozila su opremljena sa 41 sedištem i 105 mesta za stajanje. Moderni trolejbusi se pokreću pomoću dva elektro motora snage 120 kW, a postavljeni su na srednjoj i zadnjoj osovini. Pored toga, vozila imaju dizel generator za slučaj nužde. Kinetička energija koja se oslobađa prilikom kočenja, pretvara se u električnu energiju i vraća se u mrežu, gde je mogu koristiti druga vozila. Pogon na dve osovine je prvi put predstavljen baš u Francuskoj na projektu za grad Limož. Kipe je, pored Limoža, pravio opremu i za trolejbuse isporučene 1999. godine gradu Lionu.




Kipe je u ovaj trolejbus ugradio najmoderniju tehnologiju, kao što su direktni pulsni pretvarači u IGBG tehnologiji. Sistem za snabdevanje vozila strujom se brine i o perifernim sistemima kao što su klima uređaj u putničkom prostoru i vozačkoj kabini, kočionim otpornicima, kompresorima i relejima za uzemljenje.

Modularni strujni kolektor OSA 500 je adaptiran posebno za infrastrukturu Limoža. Sa neobičnom širinom od 80 cm između pozitivne i negativne kontaktne žice i visine voda koja varira od 3,8 do 7 metara, oprema je morala biti modifikovana. Posebna kamera je instalirana na krovu i omogućuje vozaču da prati prolaz kroz kritične kontaktne tačke. Postavljanje trola na mrežu se obavlja potpuno automatski pritiskom na dugme.

Foto: Vossloh Kiepe
Пречица до сајта

Почињу да ми се свиђа ови тролејбуси који покушавају да буду трамваји :D Надам се да ћемо ми у следећој набавци узети неки такав модел, кад год то да буде :|
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Mocithe
Beginner
Postovi: 48
Pridružio se: Sre Sep 23, 2015 5:22 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7
Pohvalio: 39

Re: Slike trolejbusa u svetu

Postod Mocithe » Čet Sep 24, 2015 10:26 pm


Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gosta