Gradski prevoz u svetu

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Žika
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5470
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6384
Pohvalio: 1678

Re: Gradski prevoz u svetu

Postod Žika » Uto Jun 30, 2020 9:06 pm

Nova mašina u Mainzu


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Pohvale za post: 2
Вожд
Expert
Postovi: 6323
Pridružio se: Uto Apr 15, 2014 11:47 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10052
Pohvalio: 8129

Re: Gradski prevoz u svetu

Postod Вожд » Uto Jun 30, 2020 9:09 pm


Вечерний Невский Проспект Санкт-Петербург
Pohvale za post: 2
Рипањац 405
Higher intermediate
Postovi: 910
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 650
Pohvalio: 310

Re: Gradski prevoz u svetu

Postod Рипањац 405 » Pon Jul 06, 2020 6:14 pm

Прашка Арива набавила зимус 5 троосовинских MAN Lion´s City L:
https://dopravacek.eu/2020/01/27/arriva-zarazuje-v-praze-do-provozu-nove-triose-autobusy-man/
Прелепи аутобуси. 8) Штета што код нас у Београду нико не размишља о троосовинцима као опцији, погодни су за линије које захтевају већи капацитет, а истовремено није исплативо слати зглобове на исте.
Друга ствар коју би наш ГСП могао да ,,препише" од њихових колега из Прага јесте овакав начин тапацирања седишта (скај). Показао се као идеално решење у швајцарским трамвајима, врло је отпоран на хабање и прљавштину. Све је боље од голих пластиканера. :grand:
Господо са железница, не врти се цео свет око Флиртова и 711. Шаљите вагоне на ремонт.
Pohvale za post: 2
Express
Higher intermediate
Postovi: 1070
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 815
Pohvalio: 31

Re: Gradski prevoz u svetu

Postod Express » Uto Jul 07, 2020 1:32 pm

Ne sećam se da li sam ovo negde kačio. itnews: Sydney Trains weighs carriages to estimate crowds

U Sidneju se stepen opterećenja nadgleda ne brojanjem putnika već računom na osnovu merenja mase vagona nakon svakog zatvaranja vrata. Merenje se vrši putem merača vazdušnog pritiska na "jastuku" postolja. Masa vagona prikazana u kilogramima sa ramom postolja nalegnutom na osovinu (masa vagona bez osovina) deli se prosečnom masom putnika koja iznosi u proseku 75kg.

"Realtime" informacije dostupne su putnicima putem android aplikacije tako da su sve informacije o statusu kvaliteta usluge transparentne. Prevoznik, odnosno nadležno telo ne može ništa da krije radi manipulacije podacima u sopstvenu korist.
Рипањац 405
Higher intermediate
Postovi: 910
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 650
Pohvalio: 310

Re: Gradski prevoz u svetu

Postod Рипањац 405 » Sub Avg 01, 2020 4:49 pm

Даугавпилс (Летонија), како стари трамвај претворити у покретни кафић? 8)
https://transphoto.org/vehicle/47390/#n46273
Ови РВР трамваји су ми, бар мени лично, нешто најготивније што је тадашња СССР индустрија изнедрила, зато што немају карактеристичну совјетску црту у дизајну, већ имају и доста западног шмека. Ипак им је ПЦЦ послужио као основа за дизајн, а и технички гледано спада у ПЦЦ категорију колико негде прочитах, као љубитељу ретро дизајна готивнији су ми изгледом не само него наше Катице, него и у односу на возове које је РВР такође правио. 8) Јес' да су малко спартанскије дизајнирани у односу на оригинални ПЦЦ, али верујем да би лепше изгледали са обичним пантографом уместо тролне мотке. По мом мишљењу, боље да смо од РВР-а тада купили те трамваје него ЗиУ троле (трамваји имају дужи животни век у односу на троле, па верујем да би и дан-данас били у служби). Међутим, да јесмо, ГСП би их урнисао кроз само неколико година уградњом дрвених седишта, баш као што су то учинили са појединим швајцарским приколицама.
Господо са железница, не врти се цео свет око Флиртова и 711. Шаљите вагоне на ремонт.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: busspoter i 4 gosta