Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

zidar
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1785
Pridružio se: Uto Mar 23, 2010 10:16 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1484
Pohvalio: 391

Postod zidar » Uto Feb 21, 2012 1:24 pm

Da, da, planirano je to jos 1982., pricalo se po Ceraku da ce tramvaj ici do Rusnja...
www.BelgradeMaps.com - mape gradskog prevoza
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
www.imamoplan.com - uticajna grupa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sammael
Intermediate
Postovi: 114
Pridružio se: Sub Mar 10, 2007 12:09 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 1

Postod Sammael » Uto Feb 21, 2012 1:25 pm

Meni lično bi odgovarala kružna minibus linija Ustanička (tramvajska okretnica) - Šumice - Kruševačka - Maksima Gorkog - Gospodara Vučića - Vojislava Ilića - Mis Irbijeve - Učiteljsko naselje - Rudo - Ustanička
Poslednja izmena od Sammael u Uto Feb 21, 2012 1:26 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
svsavic
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 693
Pridružio se: Ned Dec 25, 2011 2:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 170
Pohvalio: 98

Postod svsavic » Uto Feb 21, 2012 2:12 pm

Predlog:

Ukinuti liniju 51, a liniju 58 preusmeriti preko trgovačke, belo vrelo, palisadskom pa dalje vodovodskom.
Linija 51 i 58 su ionako slabe, a integracijom se ojačavaju, a stanovnici belih voda mogu samo dobiti bolji prevoz. Problem bi bila raskrsnica ulice vodovodska i vojna pošta i uspon uz ulicu vojna pošta!
Stanovnici vodovodske gubitkom linije 58, mogu nadomestiti ojačavanjem linije 512. Ojačavanjem linije 512 dobijaju i stanovnici Sremčice tj. povezanosti Sremčice i B. Brda. Liniju 512 (ili se može nazvati 51 ??) bih produžio do Ž. stanice.

ili može jednostavnije liniju 51 produžiti preko vodovodske pa dalje kao linijom 512, a ukinuti 512.
ograditi, graditi, ugraditi, izgraditi, nagraditi, nadgraditi, zagraditi, beograditi
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3630
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1110
Pohvalio: 1626

Postod solecar » Uto Feb 21, 2012 3:53 pm

svsavic napisao:Predlog:

Ukinuti liniju 51, a liniju 58 preusmeriti preko trgovačke, belo vrelo, palisadskom pa dalje vodovodskom.
Linija 51 i 58 su ionako slabe, a integracijom se ojačavaju, a stanovnici belih voda mogu samo dobiti bolji prevoz. Problem bi bila raskrsnica ulice vodovodska i vojna pošta i uspon uz ulicu vojna pošta!


Bilo koje produženje linije 51 ili njeno spajanje sa nekom drugom je neizvodljivo , upravo zbog pomenute konfiguracije terena. 51 ne treba dirati uopšte , jer je između ostalog i odlična alternativa za tramvaje.

Što se tiče linije 58 , i njenog pojačanja , o tome ne bih pisao , jer ne znam kako ide , pošto je slabo koristim.

Матеја Бељан napisao:Verovatno 85 planiraju da preusmere na Banovo brdo kad se osposobi nadvožnjak, alii da je produžuju kroz NBG.


Ja sam predlagao sledeću trasu linije 85:
Od mosta na ADI kroz NBG i Zemun: Jurija Gagarina , Omladinskih brigada i Đorđa Stanojevića do Španskih boraca , zatim Trešnjinog cveta , bulevarom Nikole Tesle , Goce Delčeva , bulevarom Mihajla Pupina (od starog Merkatora) , Aleksandra Dubčeka , 22. oktobra , Vrtlarskom , Ugrinovačkom , Filipa Višnjića i Cara Dušana do okretnice linije 17.
Od naselja Čukarička padina trasom noćne linije 51 i to: Maršala Tolbuhina , Trgovačka , Ace Joksimovića , Ratka Mitrovića , Jablanička , Belo vrelo i Palisadska.
Sa druge strane bi mogla da se produži do Belih voda trasom noćne linije 51 koja bi prolazila kroz Cerak.
Slika
vixi
Novice
Postovi: 22
Pridružio se: Pet Jan 20, 2012 2:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod vixi » Sre Feb 22, 2012 1:36 am

@Solecer, mislim da bi ova linija po NBGD i Zemunu kruzila vise od 45-ice i da ne bi bila bas od neke koristi, pogotovo od Aleksandra Dubecka pa do okretnice, jer u tom delu vec ima dosta linija, ali mozda kad bi zavrsavala negde na NBGD-u bi bila ok.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3630
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1110
Pohvalio: 1626

Postod solecar » Sre Feb 22, 2012 2:45 am

Na potezu od Aleksandra Dubčeka do do Filipa Višnjića , linija ide trasom 81 i 81L. Na tom delu postoje još linije 18 i 83 , tako da mislim da to nije mnogo linija. Idealno bi bilo kada bi linija mogla da ide Goce delčeva do okretnice u Pohorskoj , ali nažalost ni tu a ni na Keju Oslobođenja ne može da se okreće , jer su okretnice preopterećene , a ni u Bačkoj , jer se planira da se okretnica ukine , a 18 i 83 produže do Altine , gde će se graditi nova okretnica , blizu , ako sam razumeo dobro , negde u blizini Ktitora , pošto se zemljište gde se nalazi okretnica Bačka , vraća vlasnicima , tako da jedino ostaje kao rešenje okretnica linije 17.
Poslednja izmena od solecar u Sre Feb 22, 2012 2:46 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika
medjutim
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1240
Pridružio se: Pon Mar 29, 2010 10:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 69
Pohvalio: 379

Postod medjutim » Sre Feb 22, 2012 1:29 pm

Produžiti 16 do železničke stanice Tošin Bunar, blizu koje ima mesta za novu okretnicu (tamo gde treba da se proširuje ulica). Na taj način se 16 povezuje s BG vozom i na drugom kraku.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22341
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8965
Pohvalio: 3428

Postod direktor » Sre Feb 22, 2012 2:28 pm

Za pocetak uvesti vremenske karte i ljude nauciti da presjedaju da kombinuju inace nista od reorganizacije svi bvi da imaju jednu liniju na relaciji kuca posao :/
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3630
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1110
Pohvalio: 1626

Postod solecar » Sre Feb 22, 2012 4:03 pm

medjutim napisao:Produžiti 16 do železničke stanice Tošin Bunar, blizu koje ima mesta za novu okretnicu (tamo gde treba da se proširuje ulica). Na taj način se 16 povezuje s BG vozom i na drugom kraku.


Liniju 16 ne bih uopšte dirao , jer je ovako kako sada ide sasvim zadiovoljavajuće. Pre se treba pozabaviti linijama 81 , 81L i 612. Sadašnji oblik linije 81 i uvođenje 81L , nastali su na insistiranje stanovnika Altine , koji su se žalili da linija ne ide redovno u njihovo naselje. Na kraju se došlo do ovog rešenja , iako je linija bila odlično rasterećenje za linije 73 i 610 , i veoma popunjena , dok 708 koji je zamenio na potezu Blok 70A - SO Novi Beograd , nije uradio mnogo po pitanju rasterećenosti malopre pomenutih linija. 612 često ide poluprazan , koliko sam čuo , i ne bi bilo loše da se ona izmesti (skrati) do Novog Bežanijskog groblja , dakle da ide na relaciji Novo Bežanijsko groblje - Nova Galenika.

direktor napisao:Za pocetak uvesti vremenske karte i ljude nauciti da presjedaju da kombinuju inace nista od reorganizacije svi bvi da imaju jednu liniju na relaciji kuca posao :/ default/hmm


A pre vremenske karte , kako bi one imale neku funkciju , naterati ljude da ne prave čepove na određenim lokacijama , kako bi saobraćaj mogao da normalno funkcioniše , a GSP da ide na vreme svaki put. ;)
Slika
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3010
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 71
Pohvalio: 16

Postod Матеја Бељан » Sre Feb 22, 2012 4:40 pm

612 će imati svoju svrhu kad se napravi veletržnica. 708 je sasvim OK linija, odnosno popunjenost je onakva kakva je potrebna za konfornu vožnju. Nikad nema gužve, stoji samo po nekoliko ljudi i slično. Tako da 708, 67 i sl. nisu nerentabilne linije, već linije koje su optimalno opterećene.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3630
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1110
Pohvalio: 1626

Postod solecar » Sre Feb 22, 2012 5:02 pm

A koja je razlika između veletržnice i kvantaša? Inače na tom potezu je i TEMPO.
Nisam ja uopšte mislio da 708 loša linija , već da ona nije adekvatna zamena za staru 81. Inače 76 se maltene celom svojom trasom poklapa sa 708 , pa je sigurno i to jedan od razloga zašto je linija komforna.
Slika
Nikola '93
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 507
Pridružio se: Uto Feb 14, 2012 11:25 pm
Lokacija: Radiofar,Surcin
Kontakt:
Pohvaljen: 63
Pohvalio: 27

Postod Nikola '93 » Sre Feb 22, 2012 5:55 pm

Nadji koja je namena tog zemljista i shvatices sta ce sve biti tu...;)
Mozda nesto od toga dodje i do mog sela....
milos95
Novice
Postovi: 1
Pridružio se: Ned Mar 11, 2012 6:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Postod milos95 » Ned Mar 11, 2012 6:31 pm

e ovako prvo trenutna trasa linije 85 je potpuno ne prakticna. Ja predlazem da se produzi i to da saobraca od Belih Voda Trgovackom kroz Zarkovo dalje marsala tolbuhina pa kroz radnicku (Cukaricka Padina) preko mosta na Adi onda Jurija gargarina i dalje do blokova moze i negde drugde na novom beogradu ali su okretnice problem. Mislim da je to racionalan predlog(linija ne postaje predugacka nema zastoja i pojacava se prevoz na belim vodama i u zarkovu). Takodje kako ovim izmenama linija 89 gubi na znacaju za stanovnike zarkova i padine predlazem da se ona izmesti na banovo brdo pa preko novog mosta na adi. Smatram da tako niko nije na gubitku :D Eventualno bi jos linija 89 mogla biti produzena do petlovog brda s obzirom da se skracuje time sto ide preko novog mosta.(sto bi znacilo ljudima sa petlovog da ne moraju da presedaju za banovo brdo i rasteretila bi se linija 59 koja je vikendom *zbog pijace prepuna) A sto se tice frekvencije 89 treba da ostane ovakva a 85 da ide na 15 min u slucaju da polazi sa belih voda, ako uzmemo u obzir da 51 ide na 10. Dakle sa par autobusa vise i par izmena verujem da ce svi biti zadovoljni ... MIslio sam da to vizuelno na karti uradim ali ne znam kako da uploadujem sliku :(
Матеја Бељан
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3010
Pridružio se: Čet Jun 26, 2008 10:34 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 71
Pohvalio: 16

Postod Матеја Бељан » Ned Mar 11, 2012 6:33 pm

Linija 85 je u ovakvom obliku privremena, kad se završe sve saobraćajnice oko mosta, predlog koji si izneo mogao bi da se realizuje i vrlo je smislen
Poslednja izmena od Матеја Бељан u Ned Mar 11, 2012 6:35 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 22341
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8965
Pohvalio: 3428

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod direktor » Sre Nov 20, 2013 10:32 am

Izgleda da su 602 preusmjerili kroz vinogradsku i promjenili terminuse :?: :idea:
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Пантограф
Expert
Postovi: 5204
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5137
Pohvalio: 3469

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod Пантограф » Sre Nov 20, 2013 12:20 pm

Преко новог моста, по мени:

85: Видиковац - Чукаричка падина - Алтина (укида се 81л)
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3630
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1110
Pohvalio: 1626

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod solecar » Sre Nov 20, 2013 6:32 pm

direktor napisao:Izgleda da su 602 preusmjerili kroz vinogradsku i promjenili terminuse :?: :idea:


Od 23.11 linija 602 trajno prelazi u Vinogradsku i produzava se do doma zdravlja u bloku 44 .Trasom : Vinogradska - Vojvodjanska - Nehruova - Blok44.

Slika

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r2zQmONI06s[/youtube]
Poslednja izmena od solecar u Čet Nov 21, 2013 7:54 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3630
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1110
Pohvalio: 1626

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod solecar » Sre Nov 20, 2013 6:42 pm

Stanovnici Banovog brda primorani su da do Novog Beograda putuju, kako kažu, sat vremena tramvajem obilazeći gotovo ceo grad ili da menjaju više prevoza.

Na taj problem ukazali su Studiju B i predložili novu liniju preko mosta na Adi koja bi direktno povezivala Banovo brdo s Novim Beogradom.

Taj problem biće uskoro rešen jer već od ponedeljka ti delovi grada biće povezani novom linijom preko Mosta na Adi, kažu u Direkciji za javni prevoz. I putnici autobusa 89 brže će stizati do Novog Beograda jer neće ići preko Gazele.

izvor: studio B
Slika
MaRkOs
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 646
Pridružio se: Sre Sep 10, 2008 5:12 pm
Lokacija: Novi Beograd, Blok 63
Kontakt:
Pohvaljen: 80
Pohvalio: 160

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod MaRkOs » Sre Nov 20, 2013 8:09 pm

602 Nehruovom glupost nevidjena!!!
U zdravom telu, zdrav duh! Ne reci uh!
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3630
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1110
Pohvalio: 1626

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod solecar » Sre Nov 20, 2013 11:34 pm

solecar napisao:Stanovnici Banovog brda primorani su da do Novog Beograda putuju, kako kažu, sat vremena tramvajem obilazeći gotovo ceo grad ili da menjaju više prevoza.

Na taj problem ukazali su Studiju B i predložili novu liniju preko mosta na Adi koja bi direktno povezivala Banovo brdo s Novim Beogradom.

Taj problem biće uskoro rešen jer već od ponedeljka ti delovi grada biće povezani novom linijom preko Mosta na Adi, kažu u Direkciji za javni prevoz. I putnici autobusa 89 brže će stizati do Novog Beograda jer neće ići preko Gazele.

izvor: studio B


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lFoz9V5cvkg[/youtube]
Slika
Feanor
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1696
Pridružio se: Sre Nov 30, 2011 11:13 am
Kontakt:
Pohvaljen: 497
Pohvalio: 157

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod Feanor » Čet Nov 21, 2013 12:46 am

Jos da ova 85 kaci fontanu :)
MilisaV
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5148
Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1296
Pohvalio: 1024

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod MilisaV » Čet Nov 21, 2013 10:05 am

studio đ

"javili se građani i predložili studiu đ"


da, da kako da ne
borac za bolje sutra

bez splavova na rekama
roadrunner
Korisnikov avatar
Beginner
Postovi: 61
Pridružio se: Čet Nov 17, 2011 10:20 am
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 6

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod roadrunner » Čet Nov 21, 2013 10:25 am

89 treba produžiti do Petlovog brda, zbog pijace na Vidikovcu i zbog direktne veze stanovnika Petlovog i Labudovog brda sa Novim Beogradom
dare
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1763
Pridružio se: Ned Dec 20, 2009 7:14 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 466
Pohvalio: 580

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod dare » Čet Nov 21, 2013 2:42 pm

Mogli bi 89 sad da produze do bloka45 s obzirom da 602 nece ici do 45bloka
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11009
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3329
Pohvalio: 1370

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Postod relja » Čet Nov 21, 2013 4:11 pm

dare napisao:Mogli bi 89 sad da produze do bloka45 s obzirom da 602 nece ici do 45bloka


sa teme "Most na Adi"
Jankauskas napisao:Nova trasa linije 89,
Slika


Meni je palo na pamet nešto drugo: na okretnici 73, 94, 95 i dr. u Dr. Ivana Ribara je sada već gužva i možda zato i nije baš praktično dovesti još jednu liniju.

Međutim, imamo novogradnju u "naselju" Dr. Ivana Ribara, i ne vidim razlog zašto 89 ne bi produžili za još 100-njak metara pa da okreće u tom bloku, umesto kao sada kod MZ Kozara.
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g

Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost