Šta je novo?

Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Matt

Advanced
Učlanjen(a)
14.11.2007.
Poruke
3.167
Pohvaljen
4
Lokacija
Batajnica
Siguran sam da imate mnogo ideja, a ja ću svoje naknadno izneti, da ne bude da svaki put počinjem od mog naselja:)


Predlazem i da linija za koju se svi slozimo da je neophodna bude zvanicni predlog Direkciji od strane Beobuilda!
 
Evo jedna za koju navijam:

Kružna linija Pijaca vidikovac - okretnica 23 - Petlovo Brdo - Kneževačka - Pilota M Petrovića - Pijaca

smisao: povezivanje delova koji su fizički blizu ali zbog uzbrdice nemogući za pešačenje dobrom delu stanovništva, punjenje Beovoza u Rakovici (nema potrebe zbog toga pojačavati postojeće 59 i 42).

Jedan autobus ovde može da prolazi prilično često, ako se linija malo skrati i preskoči Petlovo brdo, može da se izvede da se sinhronizuje sa Beovozom na 15 minuta (ili u dužoj varijanti na 30), a pošto je kratka linija, nema ni potrebe da ide u oba smera..
 
To me podseca na moj zvanicni predlog za kruznu liniju u Batajnici, koji ignorisu, a do udaljenih delova Bataje ima 1500m hoda, a negde i vise
 
Матеја Бељан":3lury2yd je napisao(la):
To me podseca na moj zvanicni predlog za kruznu liniju u Batajnici, koji ignorisu, a do udaljenih delova Bataje ima 1500m hoda, a negde i vise
Некад је и постојала таква линија. Чини ми се да је укинута у оном лудилу 1993.
 
Znam ja sve to proucio sam i napravio detaljan predlog sa obrazlozenjem zasto bi je trebalo vratiti. Ona je uvedena zbog Beovoza, ali se redovi voznje nisu poklapali. Medjutim, u tom ludilu nastala su divlja naselja na obodina Batajnice koja su dosta usaljena od trasa linija JGPP. U slucaju da Beovoz ide na 15 minuta takva linija ce biti i nuzna.

Kada govorio o linijama manjeg znacaja, ne zaboravimo da su midibusi odlicno resenje za njih i da bi polako trebalo da poboljsavamo kvalitet prevoza na periferiji u lokalu.
 
Aerodrom! Aerodrom!

Mora postojati nesto osim linije 72 i mora biti ekspresno.

Ja bi uveo recimo dva ekspres minibusa, jedan da ide recimo negde od Panc. mosta (pocetna stanica), zatim recimo Trg Rep. ili negde u blizni (gde bi sacekao na stanici jedno 5-7 min. da prikupi putnike) pa sledeca stanica preko Brankovog negde na NBG (Usce? ili malo dalje), onda autoput i pravac aerodrom. Druga bi isla sa suprotnog kraja grada, recimo Ustanicka/Konjarnik, sledeca stanica negde u blizini Autokomande, zatim preko Gazele, iskljucenje sa autoputa pa stanica recimo kod Arene gde bi opet sacekao 5-7 min, i onda ponovo na autoput i aerodrom. Ove linije bi trebalo da idu tako da na svakih 20 min. bude prevoza do aerodroma od grada i obrnuto. Na kraju bi uveo GSPovu liniju koja bi isla kao stari Jatov autobus, i bio bi minibus kao na liniji 24 sto je trenutno. Slavija - Zel. st. - (preko starog mosta) - jedna stanica na NBG - aerodrom. Ovaj bi autobus isao na svakih sat vremena kao stari Jatov.
 
612 је мени био уплану средином 80-их од Ластине станице, Савском на аутопут, па на аеродром...:rolleyes:
 
Evo moje ideje da se 603 produzi do Batajnice. On danas spaja Ledine, Surcin, Dobanovce i Ugrinovce. Ali zbog velicine naselja Batajnica, vaznosti industrijskih zona i lakseg presedanja do drugih naselja mislim da bi ovo produzenje bilo funkcionalno.

603kw.jpg
 
Идеја за пилот програм.. да се викендом обустави аутобуски саобраћај Пожешком. Бусеви да иду од трамвајске окретнице па периферији а са друге стране до станице у Руској или до Сајма па да се ту пресједа на трамвај а да се окрећу код скакаонице.
 
7L da se preimenuje u 4 i da bude redovna linija i 8: Banovo brdo - Novi Beograd

614: Žel. st. - (auto put) - Aerodorom
615: Ustanička - Slavija - i dalje JAT-ovom linijom do Aerodroma

imam još neke ideje, ali kada se setim ;)
 
Mnogo je to tramvaja za NBG, prazni idu. Ja sam za 4 BB-Vozdovac, zvanicno sam i predlozio i nije prihvaceno
 
izmene numeracije nekih linija:

trmavaji:
7L -> 4

trole:
22L -> 20
28 -> 23
29 -> 24
40 -> 25
41 -> 26

busevi:
20 -> 34
23 -> 28
24 -> 29
25 -> 40
26 -> 41
25P -> 36
27L -> 61
35L -> 62
56L -> 63
81L -> 64
 
Otprilike se slazem sa Dzonijem,stavio bih tramvaje do broja 20 trole od 20 do 30 a posle da budu autobusi,ovo sada kako je stvarno nema logike.
 
Wile E. Coyote":4n14uogm je napisao(la):
JohnnyLee":4n14uogm je napisao(la):
27L -> 61
35L -> 62
56L -> 63
Ово ти нема благе везе. Треба изменити:
45, 612, 73, 89, 87, 94, 521, 43, 91, 92, 79...
ima. koja je poenta postojanja L linija? bolje da im se da neki redovan broj, a L-ovi da se koriste kada im se privremeno menja trasa
 
JohnnyLee":28iy11fm je napisao(la):
ima. koja je poenta postojanja L linija? bolje da im se da neki redovan broj, a L-ovi da se koriste kada im se privremeno menja trasa
L znači kraća varijanta linije, koja služi da rasteriti glavnu liniju.
Još jedna stavar numerizacija ti je jako loša.
Kakve veze ima Mirijevo sa Novim Beogradom, pa da linija 27L postane 61?
 
Џони, причам ти исто што и Сенке. 43 би рецимо могла да буде 93 а 87 наравно треба да промени број. Иначе, идеја са тролама да почињу на 20 ти је добра.
 
Ja predlazem da se jos jedna linija izmesti iz Ace Joksimovica (37, 52, 50) i prebaci u Spasovdansku i Ratka Mitrovica (trasa linije 89), jer je 89 nepouzdan autobus, pogotovu kada je guzva oko gazele i sajma, pa ga nema po 25 minuta, dok mnogi stariji ljudi ne mogu da se popnu uz spasovdansku i okolne strme ulice u gornji deo Zarkova...
 
Ma ne nego kao ako na Zvezdaru ide 77, onda neka ide i 79.. ili ako na BB ide 88, onda neka ide i 87... Ako na Blokove ide 95, onda neka ide i 94... idiotizam:D

A sta mislite o kombinaciji sa 0, na primer 017, 018, 032. Ranije je postojala neka privatna 011:D
 
Vrh