Stranica 28 od 28

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Pon Jan 29, 2018 5:08 pm
od Djole Pevcanin
Било би ми ОК јер мене не мрзи да преседам и чекам бус 40 мин по највећој хладноћи. Пензионера има свуда али овде највиш. Не причам глупости знам шта виђам сваки дан. Не треба трпати већ претрпану Бањицу. Много више људи користи 59 до Славије него 42.

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Jan 31, 2018 1:21 am
od Joca28
Planira se povezivanje zemunskog poteza sa novom lokacijom glavne autobuske stanice i ŽS “Novi Beograd”. :?

Izvor: sajt Studio B (Gradski servis)

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Jan 31, 2018 2:27 am
od Gaspar18
Pa debili retardirani vec imaju 85, koji treba pojacati da ide na interval ispod 10 minuta, i ide preko kljucnih presedackih tacaka... Sta sad ne valja?! Jedino da 81 i 81L isele iz Pohorske, a gde ih prebaciti, jer ionako su do Dzona Kenedija prepuni solo autobusi. Generalno, mislim da je vreme da se problem Pohorske resi, jer se neretko desava, da u okretnici budu autobusi sa svih linija. Opet ponavljam, sto se tice Altine, prevoz se moze resiti, da 81 ili da se ukine, jer se preklapa na delu Altine, gde se i 707 prazni zbog preklapanja sa 81L na kraju naselja, ili da se primera radi, 81 prebaci trasom 45 do Bulevara Heroja sa Kosara, a odatle u Omladinskih Brigada i Treci Bulevar na Blok 42, a da se 81L ubaci da ide od Starog Merkatora da prati trasu 85 do Treceg Bulevara, pa odatle u Blok 42. 612 prebaciti da ide Ledine ili Surcin - Bezanijska Kosa - Grand Kafa - Ledine, a mozda i u Surcin... 0 dinara ulaganja, a ispadam bu**** sto pricam to vec 5 prokletih godina...

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Apr 25, 2018 12:05 pm
od 123nele88
Imam predlog za novu liniju prevoza za gradjane Ripnja .
Linija bi isla sledecom putanjom:od stare okretnice 404 u Brdjanskoj ulici preko centra dalje ulicom put za Tresnju pa ulicon put za Malu ivancu do manastira ili ako bi se postigao dogovor izmedju opstina Vozdovac i Sopot moze i do Male ivance .Liniju bi opsluzivala dva mini busa.
Napomena ulice put za Tresnju i put za Malu ivancu nemaju javni prevoz

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Apr 25, 2018 12:08 pm
od 123nele88
Svoj predlog sam napisao i na busevima.I zanimame jos da li neko zna kome bi trebalo predlog poslati na razmatranje ko je nadlezan?

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Apr 25, 2018 12:39 pm
od Kesha
Ne možeš ostaviti Pavićevac bez prevoza, a zbog njih je 404-tka na prvom mestu i uvedena. Jedino ako bi se tim putem produžila 534-tka, al opet, onda ostaje deo Ripanja prema groblju bez prevoza. Nije rešenje puštati autobus prema Maloj Ivanči pomenutim Putem za Malu Ivanču, pa čak i da dođe do okretnice 470-ice. Veći deo Male Ivanče ostaje nepokriven. Položaj samog naselja je takav da bi samo kružna linija od Ralje preko Popovića i Male Ivanče do Avalskog cveta, pa nazad prema Ralji Kragujevačkim putem, pokrila celo naselje uključujući i Popović. Već sam pisao predlog ovakve linije. Radila bi dva minibusa, jedan po krugu na svakih sat vremena, odnosno kombinovano na pola sata. Treba težiti trajnom rešenju, dok bi eventualno produženje 404-tke do manastira ili okretnice u Maloj Ivanči, rešilo problem tek jednom delu naselja i to samo Maloj Ivanči, a plašim se i da bi nadležni to tretirali kao "konačno rešenje", pa je pitanje kad bi se onda opet pozabavili prevozom pomenutih naselja.

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Apr 25, 2018 1:16 pm
od 123nele88
Mesamo babe i zabe ja govorim o novoj lokalnoj linij koja ne bi imala veze sa 404 isla bi svojom trasom i bila bi prvenstveno namenjena ljudima iz Ripnja.Znaci bila bi uvedena zbog dve dugacke ulice koje nemaju gracki prevoz ,a nalaze se u Ripnju .Ja sam samo naveo da bi mogla da ide do Male ivance ,ali samo u slucaju da opstina Sopot ucestvuje.

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Apr 25, 2018 2:08 pm
od Kesha
Da, nisam lepo pročitao. Izvinjavam se. Ako te ulice nisu previše uske, što da ne, ali ostajem pri svom stavu vezano za Malu Ivanču, a naravno da nemam ništa protiv da se što je moguće veći delovi Ripnja povežu kakvom takvom lokalnom linijom.

Od opštine Sopot ne treba previše očekivati kad je puštanje novih "gradskih" linija u pitanju. Po nekim dosadašnjim iskustvima, nisu baš pokazali neku naročitu zainteresovanost za probleme lokalnog stanovništva. Prevoz je problem velikog broja naselja na teritoriji opštine Sopot.

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Sre Apr 25, 2018 3:13 pm
od 123nele88
Ulica put za Tresnju je iste sirine kao i put za Pavicevac kojom vec ide linija 404 ,put za Malu ivancu je uza ulica ,ali mislim da to ne bi bio problem za minibus.
Od ulaganja potrebno je obezbediti pruzni prelaz(na pruznom prelazu vec su zapoceti radovi na postavljanju rampi i svetlosne signalizacije ,ali iz nekog razloga to jos nije zavrseno) i napraviti malu okretnicu za mini bus u ulici put za Malu ivancu.

Re: Ideje za nove linije / izmene postojećih linija JGPP

Poslato: Čet Apr 26, 2018 7:21 am
od Kesha
Pretpostavljam da Put za Trešnju ide od Avalskog cveta, pa se spaja sa putem, koji opet spaja Prnjavor sa centrom Ripnja, a preko Pavićevca. Prošao tim pravcem mnogo puta do sad, pa ako govorimo o istom putu, ipak je uži od onog kojim sada saobraća 404-tka, ali verujem da bi minibus mogao da radi. Put za Malu Ivanču je već dosta uzak od isključenja sa Kragujevačkog puta do skretanja za jezero, ponaročito je problematična deonica malo pre salona nameštaja TIM, a i nekoliko stotina metara posle pomenutog salona. Spust je jako uzak, a nemaš gde da se skloniš ako ti naiđe vozilo iz suprotnog smera, a kad se prođe salon nameštaja, sledi nekoliko jako uskih i nepreglednih krivina. Minibus bi mogao nekako da radi uz oprez naravno. No, opet se time pokriva samo manji deo naselja. Ako bi eventualno radila dva minibusa, pitanje je gde bi se mimoilazila. U slučaju uvođenja kružne linije, do mimoilaženja nebi dolazilo na uskim deonicama. Mogli bi da puste liniju probno, pa da se vidi dal bi mogla da radi bez većih smetnji. Nije da i sada nema poprilično uskih deonica kojima već saobraćaju linije JGP-a.