Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1290
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1579
Pohvalio: 487

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Biciklistkinja » Sre Mar 25, 2020 8:12 pm

Zaboravljate da su većinom ljudi koji koriste prevoz od Pazove ili Pančeva zaposleni u Beogradu tako da porez na zaradu plaćaju u Beogradu i grad ima čistu dobit od njih. Zapravo oni ispaštaju zbog toga što su zaposleni u drugom mestu koje uzima njihove pare, a za uzvrat im ne obezbeđuje prevoz kao što to obezbeđuje drugim ljudima.

Umesto da je Pančevo integrisano pre 20-30-40 godina sa Beogradom i da ljudi imaju jednu muku manje i da se oba mesta brže razvijaju, ova birokratska situacija dovodi samo do kočenja razvoja. Verujem da bi japanci odavno povezali Tokoijsko Pančevo sa Tokijom.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Pohvale za post: 1
beobike
Intermediate
Postovi: 346
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 462
Pohvalio: 137

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod beobike » Sre Mar 25, 2020 9:47 pm

Pa ako može Beograd do Aranđelovca može i Pančevo u Beogradu ali to je pitanje za neku drugu temu. Da li bi se brže razvijalo ne znam, treba videti da li je Lazarevcu ili Mladenovcu bolje ili gore.

I ove linije koje su vraćene tokom ovog stanja pokazale su određene rupe i nedostatke u planiranju linija na određenim pravcima i sve mane i prednosti velikih tako i čuvenih lokala kojih više nema.
Pohvale za post: 1
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1290
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1579
Pohvalio: 487

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Biciklistkinja » Sre Mar 25, 2020 10:24 pm

Razvijao bi se barem toliko šro bi ljudi slobodnije i sa manje birokratije išli iz mesta u mesto. Ako se pogleda mapa centar Beograd-Pančevo je otprilike kao Beograd-Vinča ili Beograd-Batajnica tako da nema nikakve logike osim MRŽNJE političara zašto ne postoji unija Beograd-Pančevo, retko kada neko iz vlasti pomene Pančevo a Beograd profitira na hiljadama Pančevaca i Pančevljanki koji rade u njemu.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Pohvale za post: 1
beobike
Intermediate
Postovi: 346
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 462
Pohvalio: 137

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod beobike » Čet Mar 26, 2020 1:17 am

Ne bih baš tako olako upotrebljavao reč mržnja i to velikim slovima, mislim da je neki drugi motiv u pitanju, a logiku možemo i da obrnemo pa da kažemo da Pančevo profitira jer pančevci rade u njemu i odnose novac (plate) u Pančevo. Kilometri i nisu možda neki argument, ovo sam pisao i na temu zona, jer dok je recimo Rakovica (najudeljenija tačka je oko 15km od centra) bila u Beogradu ni Batajnica ni Pančevo (oko 20km) nisu bili čak ni u istoj državi sa Beogradom pa postoji i istorija razvoja svakog mesta. Pančevo je inače uvek bio grad, mesto. Ali sve to ne moraju da budu argumenti protiv ujedinjenja ali mislim da Grad nije trenutno sposoban ni ovako kako je sada organizovan da reši određene svojr probleme pa ne vidim šta bi bilo šta dobro donelo osim da Pančevo dobije status prigradske ošpštine, izgubi svoj budžet a za manje para sebi natovari organizovanje određenih javnih preduzeća i da dodatno gledate pojedince. Ako govorimo samo o javnom prevozu, ono što bi važilo za Pančevo kao posebnu upravu, moralo bi da važi i za Pazovu, Ub, Ljig, možda i Aranđelovac, nevezano da li je to voz, autobus, brod ili nešto drugo.

Ali kao što rekoh, nije ovo tema za ovu temu.
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10086
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11164
Pohvalio: 26654

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Дошљак » Čet Mar 26, 2020 2:15 am

Проблем територијалне организације је мало сложенији. Могли смо да имамо Београдски округ који би имао градове Београд, Панчево, (Земун?), и све друге општине. Но то није тема, мислим да су административне препреке само изговори надлежних на забушавању.
Pohvale za post: 2
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1529
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 667
Pohvalio: 1328

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Siniša » Čet Mar 26, 2020 5:36 pm

Dajem vam primere gde javni gradski prevoz ide u susedne države!

Saarbruecken
http://www.urbanrail.net/eu/de/sb/saarbruecken.htm
S1 tram-train linija ide u Francusku (kliknite na mapu)

Basel
http://www.urbanrail.net/eu/ch/bs/basel.htm
Tramvajska linija 3 ide u Francusku, linija 8 u Nemačku, a linija 10 ima predposlednju stanicu u Francuskoj (Leymen - vidi sliku)
Slika
Slika

Geneva
http://www.urbanrail.net/eu/ch/ge/geneve.htm
Tramvaj 17 ide u Francusku

Strasbourg
http://www.urbanrail.net/eu/fr/strasbourg/strasbourg-tram.htm
Tramvaj D ide u Nemačku

Ovo su samo neki primeri, ima ih još. To što Pančevo, ili neko drugo mesto van teritorije Beograda nisu povezani sa javnim prevozom nema veze sa administrativnom podelom. To nekome ne odgovara!
Pohvale za post: 5
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10059
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5473
Pohvalio: 7846

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Čet Mar 26, 2020 6:01 pm

и Мађари планирају да уведу трамвај-воз од Сегедина до Суботице, и са наше стране их нико не спречава. ма ту је само политка, АП Војводина и те глупости
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2107
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 3223
Pohvalio: 4128

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Karlo del Ponte » Ned Mar 29, 2020 12:35 am

Читам ово о чему пишете, и питам се на каквом Марсу ви живите? Видите ли код вас иживљавање? Полицијски час, заустављање скоро комплетног производног сектора, укидање јавног превоза, скраћење радног времена прехрамбених радњи? Односно све оно што не раде Холандија, Белгија, Шведска, Норвешка, Израел, Немачка, Северна Кореја, Јапан ни не покушавају да раде, иако имају много више и заражених и мртвих, а у некима од њих се ти бројеви и даље повећавају?

Док у тим земљама цирка 90% људи има и за кола и за "чорбу" за разлику од Србије, док Београд потпуно зависи од јавног превоза по свим питањима. Информација из прве руке о Холандији:
- У магацину за продају половне робе где сам био 28.3.2020. половина муштерија 65+, а који знају да су од око 500 мртвих од вируса до тог датума малтене сви 65+.
- Људе 65+ срећеш на бициклима, у шетњи, у супермаркету у нормално време. Не постоје као у Србији полицајци који их за руку истргну из реда и продеру се на њих "мрш кући".
- Радње раде пуно радно време. Нема редова испред продавница. Малтене нико не носи маску. Али зато свака радња има место за самосталну дезинфекцију руку и плексиглас код сваке касе.
- Укупан број специфичних мера је преко 5000, али нема нити ико покушава да уведе полицијски час, скраћење времена рада прехрамбених радњи, укидање или редуковање времена рада јавног превоза, као ни прекид рада производног сектора.

Сада када су средства за дезинфенкцију вредни колико и муниција у рату, производња средстава за дезинфекцију је тамо где ми ради мајка сведена на само јутарњу смену због вандредног срањња (у новинама постоји масовно погрешан израз "вандредно стање").

Још, превелики број људи је срећан што вас онај жвалоња ј... и говори "то, то, то, тако нам треба"
-
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
Pohvale za post: 4
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5664
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 10346
Pohvalio: 8128

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Bender Rodriguez » Ned Mar 29, 2020 1:20 am

Daleko od toga da smo svi srećni što se igraju sa upravljačkom palicom. Prati ovu temu. viewtopic.php?p=716649#p716649
Kažnjavajte i kontrolišite one koji se ponašaju neodgovorno, ne celu naciju.
Pohvale za post: 1
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10059
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5473
Pohvalio: 7846

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Pon Mar 30, 2020 9:43 am

Karlo del Ponte » 28 Мар 2020, 23:35 napisao:Читам ово о чему пишете, и питам се на каквом Марсу ви живите? Видите ли код вас иживљавање? Полицијски час, заустављање скоро комплетног производног сектора, укидање јавног превоза, скраћење радног времена прехрамбених радњи? Односно све оно што не раде Холандија, Белгија, Шведска, Норвешка, Израел, Немачка, Северна Кореја, Јапан ни не покушавају да раде, иако имају много више и заражених и мртвих, а у некима од њих се ти бројеви и даље повећавају?

Док у тим земљама цирка 90% људи има и за кола и за "чорбу" за разлику од Србије, док Београд потпуно зависи од јавног превоза по свим питањима. Информација из прве руке о Холандији:
- У магацину за продају половне робе где сам био 28.3.2020. половина муштерија 65+, а који знају да су од око 500 мртвих од вируса до тог датума малтене сви 65+.
- Људе 65+ срећеш на бициклима, у шетњи, у супермаркету у нормално време. Не постоје као у Србији полицајци који их за руку истргну из реда и продеру се на њих "мрш кући".
- Радње раде пуно радно време. Нема редова испред продавница. Малтене нико не носи маску. Али зато свака радња има место за самосталну дезинфекцију руку и плексиглас код сваке касе.
- Укупан број специфичних мера је преко 5000, али нема нити ико покушава да уведе полицијски час, скраћење времена рада прехрамбених радњи, укидање или редуковање времена рада јавног превоза, као ни прекид рада производног сектора.

Сада када су средства за дезинфенкцију вредни колико и муниција у рату, производња средстава за дезинфекцију је тамо где ми ради мајка сведена на само јутарњу смену због вандредног срањња (у новинама постоји масовно погрешан израз "вандредно стање").

Још, превелики број људи је срећан што вас онај жвалоња ј... и говори "то, то, то, тако нам треба"
-


они немају драмосеру
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8919
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6825
Pohvalio: 11341

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Uto Mar 31, 2020 10:59 pm

Dodatne dve prigradske koridorske linije

Sekretarijat za javni prevoz u saradnji sa Saobraćajnim preduzećem „Lasta” uvodi od danas dodatne dve prigradske koridorske linije za prevoz zaposlenih koji rade u domovima zdravlja u Barajevu i Lazarevcu, a žive u centralnim gradskim opštinama.

Linije će saobraćati od Zelenog venca, preko Sajma i Žarkova, Ibarskom magistralom do domova zdravlja u Barajevu i Lazarevcu.

Spisak dodatnih koridorskih linija, red vožnje i mape možete pogledati/preuzeti ovde:

Barajevo 7: DZ Barajevo - Zeleni venac
Lazarevac 7: DZ Lazarevac - Zeleni venac

izvor: beograd.rs
Slika

Slika
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10059
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5473
Pohvalio: 7846

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Sre Apr 01, 2020 4:44 pm

једно питање: зашто су уводили Л бројеве када већина линија прати постојеће линије?
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: direktor i 46 gosta