Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

88miki123
Beginner
Postovi: 34
Pridružio se: Ned Okt 07, 2018 5:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 23

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod 88miki123 » Ned Apr 07, 2019 11:36 am

Pa kazem ima to i mana jos vece opterecenje najveca mana upadanje u guzvu na autokomandi.
Рипањац 405
Beginner
Postovi: 90
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 90
Pohvalio: 49

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Рипањац 405 » Ned Apr 07, 2019 2:37 pm

Зашто продужавати још линија ка Славији, када су ту 9, 10, 14? :D
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
Порука за све оне који мрзе Икарбус (написао @Expert):
,,Ko mrzi IK-103, nek se provoza u LIAZ 5256. Rade svakodnevno na 50 i tamo ljude dovode u čudo koliko su dobri autobusi. Zatim se provozajte u MAZ 203. Naizgled nov, a raspada se, lupa i cima. Posle kažite da su IK-101 i IK-103 najgori autobusi i bruka kakva još nije izašla na ulice."
Pohvale za post: 2
Expert
Intermediate
Postovi: 228
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 184
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Expert » Ned Apr 07, 2019 3:00 pm

Ne mora ka Trgu Slavija, može i drugde. Prokop, Medaković, Stepa Stepanović i tako dalje.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6370
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4060
Pohvalio: 6214

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Ned Apr 07, 2019 3:03 pm

Рипањац 405 » Ned Apr 07, 2019 2:37 pm napisao:Зашто продужавати још линија ка Славији, када су ту 9, 10, 14? :D

Ali tramvaji su tako spori , idu zaobilaznim putem , zavise od struje , ne mogu alternativnim putem u slučaju blokade puta , nepouzdani...
Sa druge strane , produženjem najduže linije (u ovom slučaju 405) do centra , rešili bi se viševekovni problemi građana Avalskih naselja , koji ne mogu druge linije nikako da reše. :)
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Expert
Intermediate
Postovi: 228
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 184
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Expert » Ned Apr 07, 2019 3:11 pm

Meni je uredu presedanje, ali drugim ljudima ne odgovara. Često se pojavi gužva i propusti se autobus ka željenom odredištu. Zbog toga ne bi bilo loše da se napravi još veza s centrom.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6370
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4060
Pohvalio: 6214

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Ned Apr 07, 2019 3:21 pm

To što ljudi imaju averziju od presedanja , ne znači da sad treba gradski prevoz pretvorimo u sistem megalomanskih linija koje bi direktno povezivale sve delove grada.
Slika

Slika
88miki123
Beginner
Postovi: 34
Pridružio se: Ned Okt 07, 2018 5:38 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 23

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod 88miki123 » Ned Apr 07, 2019 3:38 pm

Nije to averzija od presedanja vidi ovako ja od kuce do posla menjam 4 busa svaki od tih buseva cekam u proseku 10 min.neki manje neki vise.pa ti vidi koliko je to uzalud protracenog vremena svaki dan.
Sto se tice tramvaja veliki su problem trase zato ljudi njih izbegavaju i previse su spori.generalno gde god idu tranvaji nigde nisu dobro iskorisceni bas iz tih razloga
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6370
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4060
Pohvalio: 6214

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Ned Apr 07, 2019 4:39 pm

To stoji. Ali postoje i slučajevi i situacije gde se brže stigne presedanjem , nego direktno , pa ljudi i dalje čekaju direktnu vezu , i tako izgube više vremena. Primera radi , jednom prilikom ke bio zastoj sa linijom 26 , a linija 18 normalno radila. Ljudi stoje na početnoj 26 pola sata i komentarišu kako je sramota da toliko dugo nema prevoza. Kada im je neko rekao da oni koji idu do centra , mogu sa 18 do Autokomande , pa tu da presedaju na 31 , odgovor bude da ne žele to da rade jer imaju direktnu liniju. Za tih pola sata prošlo je četri 18 - ice ka Autokomandi.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Expert
Intermediate
Postovi: 228
Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 184
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Expert » Ned Apr 07, 2019 6:38 pm

Ovi što su rekli da ne žele jer imaju direktnu liniju su drski i nevaspitani. Ako su tako pametni mogu peške da idu.
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1844
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1452
Pohvalio: 35

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Ned Apr 07, 2019 11:14 pm

solecar » 07 Apr 2019 15:39 napisao:To stoji. Ali postoje i slučajevi i situacije gde se brže stigne presedanjem , nego direktno , pa ljudi i dalje čekaju direktnu vezu , i tako izgube više vremena. Primera radi , jednom prilikom ke bio zastoj sa linijom 26 , a linija 18 normalno radila. Ljudi stoje na početnoj 26 pola sata i komentarišu kako je sramota da toliko dugo nema prevoza. Kada im je neko rekao da oni koji idu do centra , mogu sa 18 do Autokomande , pa tu da presedaju na 31 , odgovor bude da ne žele to da rade jer imaju direktnu liniju. Za tih pola sata prošlo je četri 18 - ice ka Autokomandi.


Лакмус тест за подљуде
Mitroslav
Beginner
Postovi: 40
Pridružio se: Sub Feb 09, 2019 11:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 19

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Mitroslav » Pon Apr 08, 2019 6:21 pm

Predlog za reorganizaciju BG - VOZ-a:
1)Uvođenje novih linija.BG - VOZ trenutno ima 2 linije,koje su brze i povezuju različite delove grada što je super,ali još kada bi iskoristili postojeće neiskoršćene kapacitete bilo bi još bolje.Trenutno postoji pruga Batajnica - Bele Vode - Rakovica,iz koje bi se mogla uvesti linija Batajnica - Prokop.Trebalo bi se napraviti stanice,ali to nije ništa veliko.Ta linija bi stajala na sledećim stanicama:Batajnica,Dobanovci,Aerodrom*,Surčin,Jakovo,Ostružnica,Bele Vode,Cerak,Rakovica,Prokop.* - Za Aerodrom bi se trebalo izgraditi pruga.
Takođe bi uveo liniju Prokop - Ralja.Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem one u Parcanima):Prokop,Rakovica,Kneževac,Kijevo,Resnik,Pinosava,Klenje,Ripanj,Ripanj Tunel,Parcani,Ralja.Zatim bi uveo Vrčin - Beograd(Donji Grad).Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem Sajma):Vrčin,Zuce,Beli Potok,Jajinci,Rakovica,Kneževac,Sajam,Beograd(Donji Grad).
Zatim i Bela Reka - Resnik.Na kraju bi linije koje idu do Ovče postojećom prugom produžio do Padinske Skele.U produženom delu stajale bi na stanicama:Jabučki Rit,Glogonjski Rit,Padinska Skela.
Shodno ovim izmenama i uvođenjima imali bi sledeće linije:
Batajnica - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Resnik - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Batajnica - Bele Vode - Prokop*(Takt:15 minuta)
Prokop - Ralja**(Takt:30 minuta)
Vrčin - Beograd(Donji Grad)**(Takt:30 minuta)
Bela Reka - Resnik***(Takt:60 minuta)
2)Kupovina novih vozova
Vozovi koji trenutno voze su veoma stari.Kupio bi 12 novih vozova marke Stadler(https://www.stadlerrail.com/media/pdf/gfgc0815d.pdf)Vozile bi na tri najopterećinije linije(obeležene sa *).Tako da na svakoj bude po 4 voza.Stare vozove bi rasporedio na ostale linije(** - voze 2 stara voza,***- vozi jedan stari voz)
3)Renoviranje stanica i redbrendiranje
Renovirao bi sve stanice,tako da kad ljudi dođu na stanicu to izgleda normalno,kao jedan normalan sistem koji funkcionište.Na ulazu bi postavio obavezno čekiranje Bus Plusa i rebrendirao bi sistem.
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 773
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 347
Pohvalio: 431

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Djole Pevcanin » Pon Apr 08, 2019 6:37 pm

Колико ја знам, станица Београд /Доњи град/ је угашена летос, ако је то она на Дорћолу.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Boki123
Novice
Postovi: 2
Pridružio se: Sub Feb 16, 2019 5:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 0
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Boki123 » Pon Apr 08, 2019 7:18 pm

Već duže vreme pratim forum i sad sam resio da se uklučim malo.
Kao prvo mnogo isforsira tu padinsku skelu, em pruga nema dovoljan kapacitet, em nema velikog broja ljudi tamo.
Predlazem da bude Batajnica-Pančevo na 15 minuta, to bi bila i najvažnija linija
Ka Padinskoj Skeli da ide voz na svakih sat (ili više) od prokopa bi bilo dovoljno. Postavio bih isto linije na pola sata iz Lazarevca i Mladenovca (to daje interval od 15 minuta Resnik-Beograd Centar).
Naravno linija ka Aerodromu isto je obavezna (mozda kao deo linije 1 Pančevo-Aerodrom na svakih 30 min) i kad to bude bilo moguće da se produži do Obrenovca. Ovi stadleri po meni imaju nedovoljan kapacitet za Beograd, neki sa malo više kapaciteta bi odradio posao (Rbde 450 recimo)
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1844
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1452
Pohvalio: 35

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Sre Apr 10, 2019 3:55 pm

За Падињак ем што мало кружи, ем што би пруга прво морала да се електрификује (нисам сигуран, али мислим да сада није), а и не користи се.

Уз проширење Зрењанинца би врло помогло да се тај крај мало насели
dzonihsv
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 807
Pridružio se: Čet Mar 10, 2011 2:46 am
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 392
Pohvalio: 409

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod dzonihsv » Sre Apr 10, 2019 4:11 pm

Nema tamo (ka Padinjaku) pruge više - pokradeno 90% iste. Inače, nije ni bila elektrifikovana ili su svi stubovi bili odmah poskidani, jer ih nikad nisam video. Inače, najviše pruge na tom potezu od Ovče do Padinjaka je pokradeno u poslednjih 4-6 godina.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9026
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 4135
Pohvalio: 6113

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Čet Apr 11, 2019 10:16 am

Mitroslav » 08 Апр 2019, 18:21 napisao:Predlog za reorganizaciju BG - VOZ-a:
1)Uvođenje novih linija.BG - VOZ trenutno ima 2 linije,koje su brze i povezuju različite delove grada što je super,ali još kada bi iskoristili postojeće neiskoršćene kapacitete bilo bi još bolje.Trenutno postoji pruga Batajnica - Bele Vode - Rakovica,iz koje bi se mogla uvesti linija Batajnica - Prokop.Trebalo bi se napraviti stanice,ali to nije ništa veliko.Ta linija bi stajala na sledećim stanicama:Batajnica,Dobanovci,Aerodrom*,Surčin,Jakovo,Ostružnica,Bele Vode,Cerak,Rakovica,Prokop.* - Za Aerodrom bi se trebalo izgraditi pruga.
Takođe bi uveo liniju Prokop - Ralja.Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem one u Parcanima):Prokop,Rakovica,Kneževac,Kijevo,Resnik,Pinosava,Klenje,Ripanj,Ripanj Tunel,Parcani,Ralja.Zatim bi uveo Vrčin - Beograd(Donji Grad).Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem Sajma):Vrčin,Zuce,Beli Potok,Jajinci,Rakovica,Kneževac,Sajam,Beograd(Donji Grad).
Zatim i Bela Reka - Resnik.Na kraju bi linije koje idu do Ovče postojećom prugom produžio do Padinske Skele.U produženom delu stajale bi na stanicama:Jabučki Rit,Glogonjski Rit,Padinska Skela.
Shodno ovim izmenama i uvođenjima imali bi sledeće linije:
Batajnica - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Resnik - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Batajnica - Bele Vode - Prokop*(Takt:15 minuta)
Prokop - Ralja**(Takt:30 minuta)
Vrčin - Beograd(Donji Grad)**(Takt:30 minuta)
Bela Reka - Resnik***(Takt:60 minuta)
2)Kupovina novih vozova
Vozovi koji trenutno voze su veoma stari.Kupio bi 12 novih vozova marke Stadler(https://www.stadlerrail.com/media/pdf/gfgc0815d.pdf)Vozile bi na tri najopterećinije linije(obeležene sa *).Tako da na svakoj bude po 4 voza.Stare vozove bi rasporedio na ostale linije(** - voze 2 stara voza,***- vozi jedan stari voz)
3)Renoviranje stanica i redbrendiranje
Renovirao bi sve stanice,tako da kad ljudi dođu na stanicu to izgleda normalno,kao jedan normalan sistem koji funkcionište.Na ulazu bi postavio obavezno čekiranje Bus Plusa i rebrendirao bi sistem.


ово је немогуће без неколико милијарди €
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 4

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google Adsense [Bot] i 5 gosta