Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3732
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2267
Pohvalio: 6099

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Дошљак » Pet Okt 13, 2017 10:04 pm

Према овом плану, биће у Акире Куросаве и Александра Петровића.

http://beobuild.rs/shared/BGC-SPazova.png
plavi01
Novice
Postovi: 29
Pridružio se: Pon Dec 16, 2013 4:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 5

Re: RE: Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod plavi01 » Ned Okt 15, 2017 5:40 pm

Дошљак napisao:Према овом плану, биће у Акире Куросаве и Александра Петровића.

http://beobuild.rs/shared/BGC-SPazova.png

Pa eto taman da okreće kroz te dve ulice i staje baš na žel. stanici i problem rešen.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
newline
Novice
Postovi: 10
Pridružio se: Sre Sep 12, 2012 5:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod newline » Pon Okt 16, 2017 6:57 am

solecar » Sat Oct 07, 2017 12:29 am napisao:Šta mislite o sledećem predlogu? Da se linija 47 preusmeri da saobraća preko Kanarevog brda trasom linije 54 , dvosmerno. Za ovo ne bi bilo potrebno da se angažuju dodatna vozila , niti da se menja red vožnje , a rešio bi se višedecenijski problem stanovnika pomenutog naselja. Kao što sam ranije spominjao , ulice su dovoljno široke da mogu dva solo autobusa da se mimoiđu bez problema.

47 Kanarevo brdo.jpg

Slika

Liniju 47 ima smisla samo produžiti od Slavije sadašnjom trasom (nemanjina, balkanska...) gavrila principa do ZELENOG VENCA! Pogotovo ako se uzme u obzir da je u planu produženje 94 do Resnika. Mislim da njena solo vozila ne bi puno opteretila terminus jer sa druge strane ima mnogo više linija pa se saobraćaj odvija. Ukoliko ne, onda istom trasom produžiti 59 jer Miljakovac sem Slavije nema nijedan kvalitetan terminus u centru grada sa koga bi se presedalo za mnoge delove grada. Ovako u sadašnjoj postavci potrebno je po 3 linije menjati do većine naselja.
laki72
Expert
Postovi: 6735
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5126
Pohvalio: 1631

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod laki72 » Pon Okt 16, 2017 8:17 am

Sto je toliki problem presedati u gradskom prevozu? :)

Takodje, osim na slaviji i kod fransa ima linija ka drugim delovima grada (transverzalnih). ;)

Al da se vratim na presedanja.
I sada kao sredovecna osoba presedam bez problema i kombinujem ne samo zbog brzeg prevoza, vec i zbog izbegavanja guzvi i zastoja, a godinama mi nikaka problem nije pretstavljalo da od masarikove sa trole idem peske do z.venca.
Evo, moja majka je kao baka od 75 godina jutros otisla sa 3 prevoza kod lekara, do klinickog centra, dakle, do mesta gde NI JEDNA LINIJA javnog prevoza ne ide, vec se mora peske, a svakako nije jedina.
Te ako nasi stariji sugradjani mogu da 'prosetaju' ne vidim toliki problem u tome da neko sa miljakovca (rakovickog pravca) malo protegne noge i predje u tramvaj, bus ili trolejbus i nastavi putovanje ka odredistu.

A terminuse tipa zelenog venca po centru grada treba ukinuti.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1611
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 862
Pohvalio: 367

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Žika » Pon Okt 16, 2017 10:38 am

Laki postali smo bolesno sedačka nacija. Samo bi da sedimo i da sedimo. I ako ima mogućnosti da nas neko prenese do odredišta.
Gledam po autobusima sede dok vrata ne krenu da se zatvaraju i onda proboj kroz ljude koji su upravo ušli. :notok:

Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.
Pohvale za post: 1
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 174
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 82
Pohvalio: 63

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Djole Pevcanin » Pon Okt 16, 2017 10:55 am

59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3403
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1022
Pohvalio: 1484

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pon Okt 16, 2017 1:35 pm

Žika » October 16th, 2017, 10:38 am napisao:Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.

Kako svima odgovaraju ultra dugačke linije ako ih čekaš sto godina da dođu i na kraju sa sve presedanjima dođeš bržeš do odredišta?

Djole Pevcanin » October 16th, 2017, 10:55 am napisao:59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.

Produženje 59 je spominjano zbog bolje veze Miljakovca , a ne zbog Petlovog brda. A sve je to lepo objasnio Laki72 sa "Karađorđevim parkom".
Slika
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 201
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 647

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod hiavata » Pon Okt 16, 2017 3:40 pm

Evo ja imam protiv presedanja, zato sto kada se u Beogradu napravi sistem presedanja i kada se neko poziva na njega, to je ono sto ja zovem "Beogradsko presedanje". Imas jednu liniju koja ti zadovoljava potrebe (npr 504 i Miljakovac 3). Onda ti tu liniju sklone i puste neku drugu, ili te predusmere na tu drugu pod bas tim izgovorom "moze da se preseda". A ta druga linija ide na 15 minuta, ali samo u spicu. Sto znaci da van spica mozes komotno 45 minuta duze da putujes jer je naravno nemoguce optimizovati red voznje da se sve poklopi. E, zato imam protiv. Jer uvek se stanovnici periferija pozivaju na presedanja i slicno, a ovamo linija Bezanijska Kosa - Prodavnica namestaja u Zucama uopste nije dugacka.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3403
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1022
Pohvalio: 1484

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pon Okt 16, 2017 4:46 pm

Bežanijska kosa je nešto sasvim drugo i tu je problem što se prema njima ponašaju kao prema belim medvedima. Za 504 se slažem , takvih primera ima još , ali isto tako za neke druge se baš i ne slažem. Ima dosta primera gde produženje linije nije dobro , ali i obrnuto , i ne može se za sve reći da je crno ili belo.
Slika
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 201
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 117
Pohvalio: 647

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod hiavata » Pon Okt 16, 2017 5:09 pm

Slazem se, nego sam samo hteo da ilustrujem poentu druge strane. Presedanje gde vozila idu na <=10 minuta i van spica totalno ima smisla.
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 174
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 82
Pohvalio: 63

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Djole Pevcanin » Pon Okt 16, 2017 8:22 pm

solecar » 16 Окт 2017, 13:35 napisao:
Žika » October 16th, 2017, 10:38 am napisao:Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.

Kako svima odgovaraju ultra dugačke linije ako ih čekaš sto godina da dođu i na kraju sa sve presedanjima dođeš bržeš do odredišta?

Djole Pevcanin » October 16th, 2017, 10:55 am napisao:59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.

Produženje 59 je spominjano zbog bolje veze Miljakovca , a ne zbog Petlovog brda. A sve je to lepo objasnio Laki72 sa "Karađorđevim parkom".

То је дебилизам не треба је продужавати.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1611
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 862
Pohvalio: 367

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Žika » Pon Okt 16, 2017 9:01 pm

solecar » Pon Okt 16, 2017 12:35 pm napisao:
Žika » October 16th, 2017, 10:38 am napisao:Bolje kraće linije koje su daleko manje podložne prekidima saobraćaja, poremećajima u redu vožnje nego ultra dugačke koje svima odgovaraju i nikako da dođu.

Kako svima odgovaraju ultra dugačke linije ako ih čekaš sto godina da dođu i na kraju sa sve presedanjima dođeš bržeš do odredišta?

Djole Pevcanin » October 16th, 2017, 10:55 am napisao:59 не треба продужавати до Зеленог венца јер постоји 56.

Produženje 59 je spominjano zbog bolje veze Miljakovca , a ne zbog Petlovog brda. A sve je to lepo objasnio Laki72 sa "Karađorđevim parkom".

Sve sam lepo napisao , prosto i jasno. Bolje kraće i redovne linije.Odličan primer lin 42 koja je nastala produženjem do Petlovog brda i ukidanjem lin 542, od dve redovne linije dobili jednu neredovnu sa najviše prijava .
Uklapanja linija su ranije radili iz reda vožnje sad je to nadležnost DJP.
Što se tiče produženja 59, potpuno besmisleno jer Slavijom prolazi gomila trolejbuskih linija koje vode ka Zelenom vencu ili 78,83 ka Ušću.
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 739
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 299
Pohvalio: 17

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Pon Okt 16, 2017 9:35 pm

Постоје и дебилозне линије које служе искључиво за превоз до пола, скоро нико не иде од почетка до краја (20, 14, 23 итд...)
marrecar
Advanced
Postovi: 2233
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 575
Pohvalio: 299

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod marrecar » Pon Okt 16, 2017 11:32 pm

Pa takve su mnoge linije u gradu, ja bih tu ukljucio i sve tramvaje. Dakle, presedacke linije, drugim recima. 20, iako je tacno sto kazes da niko ne koristi da ode iz VML do Mirijeva, meni je to odlicna linija jer prebacuje ljude iz MML do Medaka pa na sta zele, a ujedno i pomaze linijama do Sumica, pa posle gore od Mite Ruzica pomaze linijama do Mirijeva. Sto u sustini rade i ostale linije, tako da ih ja ne bih nazvao debiloznim. Mada ima takvih linija, kao npr 26L, koja prakticno nem svrhe pola svoje trase, spusti ljude sa onog brda do Jerkovica i posle tu ljudi presedaju, a do Medaka nema nikakve poente da ide. Da barem postoji mogucnost za drugi tip vozila pa da ide negde duze, do Sumica npr, pa mozda da ima malo vise smisla.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Aleksandar1
Intermediate
Postovi: 232
Pridružio se: Pon Mar 23, 2015 12:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 128
Pohvalio: 128

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Aleksandar1 » Uto Okt 17, 2017 10:50 pm

Meni se cini da bi ovakvo trolejbusko resenje bilo efikasno i jeftino za Prokop:

LINIJA A: Zel. st. Beograd Centar - Zvezdara

Prakticno skracena linija 40. Za Banjicu bi se nasla neka druga linija, trolejbuska ili ne. Recimo, za njih bi mozda bila bolja linija koja ih povezuje sa Bezanijskom kosom, ili slicno.

LINIJA B: Zel. st. Beograd Centar - Crveni Krst

Isla bi isto Kneza Milosa, ali bi skretala u Nemanjinu, i dalje preko Slavije i Cubure do Crvenog krsta. Samo mali deo Nemanjine bi trebalo opremiti trolejbuskom mrezom.
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Intermediate
Postovi: 305
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 325
Pohvalio: 258

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Bumbarevo brdo » Sre Okt 18, 2017 4:19 pm

solecar » Pon Okt 16, 2017 3:46 pm napisao:Bežanijska kosa je nešto sasvim drugo i tu je problem što se prema njima ponašaju kao prema belim medvedima. Za 504 se slažem , takvih primera ima još , ali isto tako za neke druge se baš i ne slažem. Ima dosta primera gde produženje linije nije dobro , ali i obrnuto , i ne može se za sve reći da je crno ili belo.

Alo momcic skini nam se bre vise sa one stvari, oladi bre sa tim pljuvanjem po bež kosi i izmisljanjem da imamo nekakve privilegije.

Presedanje je najmanje prihvatljiva opcija sve dok postoje nepouzdane linije i totalno neusklađeni redovi voznje.
Svako produzenje je dobrodoslo sve dok se postuje princip razdvajanja gradskih i prigradskih linija. Ako djp debili iz politickih razloga produze 94, to ce biti nova gradsko-prigradska frankenstajn linija. Resnik kao prigradsko naselje pripada trocifrenom segmentu i nikakve gradske linije tamo ne treba da idu.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!
Pohvale za post: 1
Bumbarevo brdo
Intermediate
Postovi: 305
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 325
Pohvalio: 258

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Bumbarevo brdo » Sre Okt 18, 2017 4:43 pm

laki72 » Pon Okt 09, 2017 8:53 pm napisao:Ajd malo da razgovaramo argumentima, a ne da se prepucavamo.

Slika

Slika

Slika

Argument da je ulica(su ulice) preuska(e) apsolutno ne stoji.
Po gradu nam po takvim ulicama saobraca i po nekoliko linija a ima i onih koje su uze.

Da, veliki broj vozila ume da ometa kretanje i tome bi se moralo naci resenje. A resenje je da se opstina Rakovica isprsi i zgradi nekoliko parkinga, sto nije neizvodljivo i nije preskupo.
Navike 'brza ulica' spora ulica se menjaju.
Jasno je da zbog skole ovde nikada necemo imati brzinu kao u borskoj.
Upravo zato sam i dao komentar da je mozda pametnije da ovuda saobraca linija 48, kojoj je ova lokacija relativno blizu krajnjoj stanici u odnosu na 47 koja je ovde na pola trase.

O tome cete vi, iskusniji u planiranju trasa, ;)
Ja sam prilagodljiv po tom pitanju, ali eo malog doprinosa po pitanju sirine :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Iako postoje tehn uslovi (ili mogu da se naprave), realno u ovim ulicama tesko da ce biti neka ozbiljna linija, za svaku bi to bilo bespotrebno kruzenje. Mozda je ipak najbolja opcija da se samo 34 produzi, ali da ne ide na miljakovac 1( kako se kombi ne bi punio u borskoj), vec da skrene desno u varesku i da okrece na pumpi kod miljak pijace.
Linija je ovde pre svega potrebna zbog konfiguracije terena kako bi se olaksalo starijima, a zbog blizine borske bilo bi neopravdano bilo koju frekventnu liniju staviti da kruzi.

Predlog korisnika solekar da 34 okrece u borskoj je los jer bi se kombi napunio na pocetnoj pa bi putnici u lisicjem potoku mogli samo da placu kao sto mi ovde placemo kad vidimo neki od njegovih genijalnih predloga, koji samo pokazuju njegovo elementarno nepoznavanje stanja na terenu.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!
Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!
Marcus Lupus
Intermediate
Postovi: 340
Pridružio se: Pon Jan 04, 2010 5:16 am
Kontakt:
Pohvaljen: 54
Pohvalio: 148

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Marcus Lupus » Sre Okt 18, 2017 6:44 pm

Problem sa presedanjima je što umesto jednom, mora dva ili čak tri puta da se čeka nepoznata i nepredvidiva količina vremena, zar postoji iko kome to nije očigledno????????

Gesendet von meinem SM-G850F mit Tapatalk
Дошљак
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3732
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2267
Pohvalio: 6099

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Дошљак » Pet Okt 20, 2017 1:21 am

Уведене су три привремене линије до МСУ и то Mузеј 1 од Трга републике, Музеј 2 од Вуковог споменика и Музеј 3 од Бановог брда.
DzonTravolta
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1768
Pridružio se: Ned Jul 26, 2015 2:11 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1069
Pohvalio: 999

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod DzonTravolta » Pet Okt 20, 2017 2:26 pm

На инфо-таблама до Славије и лепоте града
До децембра ће бити постављени лед екрани на стајалиште јавног превоза од Славије до Трга Републике. Осим обавештења о доласку аутобуса, на екранима ће се налазити и информације Туристичке организације

НОВЕ инфо-табле са обавештењима о доласку аутобуса освануће до почетка децембра на свим стајалиштима од Славије до Трга републике. На ЛЕД екранима ће се, између осталог, налазити информације Туристичке организације Београда. Тако ће гости престонице, док буду чекали превоз, читати о туристичкој понуди и лепотама нашег града.

Прво стајалиште на реду за сређивање и увођење нове интерактивне табле је на Теразијама, и то код Хотела "Москва". Тамо су радници ЕДБ пре неколико дана радили и "довели" струју до станице. Како су рекли из Секретаријата за јавни превоз, нове надстрешнице биће постављене код Пионирског парка.

НОВЕ инфо-табле са обавештењима о доласку аутобуса освануће до почетка децембра на свим стајалиштима од Славије до Трга републике. На ЛЕД екранима ће се, између осталог, налазити информације Туристичке организације Београда. Тако ће гости престонице, док буду чекали превоз, читати о туристичкој понуди и лепотама нашег града.

Прво стајалиште на реду за сређивање и увођење нове интерактивне табле је на Теразијама, и то код Хотела "Москва". Тамо су радници ЕДБ пре неколико дана радили и "довели" струју до станице. Како су рекли из Секретаријата за јавни превоз, нове надстрешнице биће постављене код Пионирског парка.
Dve kategorije ljudi koji me izrazito nerviraju: neadaptirani dođoši i krugodvojkaši

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta