Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3043
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 903
Pohvalio: 1297

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pet Jun 23, 2017 8:22 pm

marrecar » June 23rd, 2017, 8:10 pm napisao:Realno posle Franša nema nijedno mesto na autoputu gde može da bude iskorišćeno stajalište, barem u smeru ka Ikei, niti ima izlaz sa autoputa da se iskoristi kako treba. Linija po meni ne treba da bude toliko dugačka, trebalo je da bude početna na nekoj okretnici koja je u blizini mnogih linija koje povezuju veći deo novobeogradske strane, a ne ovako. Ovo će biti više presedačka linija nego što će je ljudi zaista koristiti do Ikee, osim u početku naravno.
A vidim da su iz nekog nepoznatog razloga na mapi označili i 306 gde se okreće kada ide do "Bubanj potoka".

Mogu na nekoliko mesta da naprave stajalište , u smeru ka IKEI , barem do plavog mosta. Što se tiče same trase , slažem se da je mogla da bude kraća linija. Recimo GŽS - IKEA. Time bi i dalje veliki deo grada bio pokriven , a ne bi se zapostavio ni BG: voz.
Slika
igor989
Beginner
Postovi: 69
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 46
Pohvalio: 0

Re: RE: Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod igor989 » Pet Jun 23, 2017 9:08 pm

solecar napisao:Bolje da 34 nisu ni produžavali , samo su je upropastili. Ostao je isti broj vozila , a poluobrt je povećan sa 25 minuta na 35.

link: http://www.bgsaobracaj.rs/images/jgpp/polasci/34.pdf

И што је највероватније од свега остао је минибус

Sent from my D6503 using Tapatalk
NBG_dete
Novice
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Jun 19, 2017 11:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod NBG_dete » Pet Jun 23, 2017 9:38 pm

Gledajuci mapu za ovu novu liniju 70 ponadao sam se da ce gradjani Lestana,VML,Kaludjerice,Klenka dobiti relativno brzu liniju (na 20 min) kojom ce se povezati sa NBG i Zemunom al izgleda dobise patku jer su slabe sanse da se naprave stajalista na trasi ove nove linije kroz njihova naselja.

Hoce li okretnica na Bez. kosi biti dovoljna da primi 74 75 i 70 il je mozda bolje da se jedna od te tri linije produzi do okretnice na ledinama.Ona sad samo prima 603 i 71.

Kakvo je stanje sa ulicama Stevana Vukosavljevica ,Beogradskoj i Zeljka Milivojevica sto se tice asfalta i prohodnosti. Mozda bi moglo da se trazi produzenje 38L na trasu Mostar-VML-Kaljudjerica -Lestane pa da imaju alternativu za drugi kraj grada.

Ako nije tesko voleo bih da neko objavi duzinu trase buduce 70 i da je uporedi sa duzinom 95.
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3043
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 903
Pohvalio: 1297

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pet Jun 23, 2017 9:49 pm

NBG_dete » June 23rd, 2017, 9:38 pm napisao:Kakvo je stanje sa ulicama Stevana Vukosavljevica ,Beogradskoj i Zeljka Milivojevica sto se tice asfalta i prohodnosti. Mozda bi moglo da se trazi produzenje 38L na trasu Mostar-VML-Kaljudjerica -Lestane pa da imaju alternativu za drugi kraj grada.

Od ovoga nema ništa. 38L je uvedena na zahtev radnika Kosmaja , jer im je "oduzeta" 38 , koja je pretvorena u "narodnu" liniju. Jedino što bi eventualno moglo da prođe je da se 38L preusmeri da se okreće kod Prokopa (sa strane autoputa) , GŽS ili Belvil. Eventualno bi mogla da prođe varijanta sa Ustaničkom i u smeru ka Kosmaju.

NBG_dete » June 23rd, 2017, 9:38 pm napisao:Ako nije tesko voleo bih da neko objavi duzinu trase buduce 70 i da je uporedi sa duzinom 95.

70 = 25km
95 = 22km
Poslednja izmena od solecar u Pet Jun 23, 2017 9:52 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika
marrecar
Advanced
Postovi: 2118
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 496
Pohvalio: 258

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod marrecar » Pet Jun 23, 2017 9:51 pm

@Sole
Cisto sumnjam da ce samo za jednu liniju menjati infrastrukturu oko autoputa, cak iako je za Ikeu. Mada ako opet pogledamo nema tu vajde da se ista radi, osim kod nadvoznjaka VML, tu bi bilo idealno za njih da se uradi stajaliste za oba smera jer naselje "lezi" na autoputu i nije kao npr. kod Plavog mosta ili Dusanovac, em sto je udaljena naseljena zona, em sto ima dosta linija. A gore kod nadvoznjaka bi bilo super da se naprave stajalista i da konacno dobiju nekakav izlaz na autoput.
@NBG_dete
Nama ce jedina veza biti ako se 306 produzi, pa bi moglo da se preseda na 70, ali to nema smisla jer se opet kruzi i brze stize ovako direktno iz Lestana/Kaludjerice. Danas (ili juce) je bio sastanak predsednika opstine Grocka i opstine Zvezdara i tu su pricali o zajednickim projektima i planovima, kao i zelji da potpisu protokol o saradnji. Tu su, izmedju ostalog, pricali i o bas Klenku i asfaltiranju Beogradske i izgradnji ivicnjaka, kao i probijanju puta i pravljenju produzenja Zeljka Milivojevica za tu buducu liniju. Evo dole link pa procitaj ako zelis. Ja bih rekao da je juce bio taj sastanak jer su zajedno obisli neke radove na asfaltiranju ulice u nekom naselju, pa sam odmah pretpostavio da je povod bio i sastanak.

http://www.grocka.rs/saradnja-opstine-g ... e-opstine/
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 651
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 482
Pohvalio: 131

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Biciklistkinja » Pet Jun 23, 2017 10:02 pm

Od potencijalne linije za Ikeu od koje bi koristi mogli da imaju stanovnici naselja oko nje, najveću korist će imati stanovnici Bežanijske Kose koji i ovako imaju solidan broj autobusa i linija. Ako ne postoje, mogla bi da se naprave stajališta kod Plavog Mosta, Lastine garaže i na vrhu brda kod Velikog Mokrog Luga. Ovako linija bukvalno ide bud zašto tj. jedina joj je svrha da dovozi kupce u Ikeu, a inače ljudi koji je plaćaju tj. svi stanovnici Beograda će imati minimalno koristi od nje.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
11030
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 818
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 458
Pohvalio: 308

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod 11030 » Pet Jun 23, 2017 11:21 pm

Zar to i nije svrha linije, odlazak u Ikeu? Zar je ne placa Ikea a ne grad?
solecar
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3043
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 903
Pohvalio: 1297

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pet Jun 23, 2017 11:28 pm

Po toj logici ispada da samo stanovnici Bežanijske kose imaju platežnu moć za IKEU.
Slika
igor989
Beginner
Postovi: 69
Pridružio se: Sub Nov 03, 2012 11:12 am
Kontakt:
Pohvaljen: 46
Pohvalio: 0

Re: RE: Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod igor989 » Sub Jun 24, 2017 9:20 am

Norexan napisao:http://www.bgprevoz.rs/vest/nova-linija-70-bezanijska-kosa-rk-ikea
Нова линија: 70 /Бежанијска коса – РК „ИКЕА“/
[img]http://bgprevoz.rs/documents/images/izmene_rezima/04%20-%20BEZANIJSKA%20KOSA%20-%20IKEA%20stajali%C5%A1ta.JPG[/img]

Траса није лоша али има потенцијалних чепова. Аутопут је постао толико загушен у неким деловима да ће линија испадати из тураже. Не постоји дан а да није колона од Генекса до Маринкове баре, не баш сваки али дешава се често.

Sent from my D6503 using Tapatalk
Žika
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1141
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 510
Pohvalio: 288

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Žika » Sub Jun 24, 2017 1:06 pm

solecar » Pet Jun 23, 2017 10:28 pm napisao:Po toj logici ispada da samo stanovnici Bežanijske kose imaju platežnu moć za IKEU.


Pa šta misliš da rade strategic agencije.
Realno da će tako duge linije teško održavati red vožnje.
11030
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 818
Pridružio se: Pet Jan 21, 2011 8:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 458
Pohvalio: 308

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod 11030 » Sub Jun 24, 2017 1:14 pm

Meni bi logicnije bilo da ta Ikea linija krece od Mostarske petlje. Jedino ako Ikea 2 bude na BK pa povezuje ovu trenutnu i tu novu, drugacije ne vidim zasto bi kretala sa BK.
astrodule
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4290
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 2418
Pohvalio: 525

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod astrodule » Sub Jun 24, 2017 2:27 pm

Ja isto ne vidim svrhu linije koja ide trasom 74-ke dobar deo.

Naravno da mi ne smeta jer prolazi pored moje kuće, ali bolje da kreće sa novog terminusa iza Hajata, pa najviše ljudi ulazili kod 6 kaplara ili na autoputu kod Sava centra koji su odlično povezani.

Otvaranje Ikee vidim kao odličnu ideju za divlji taksi kombi iz Smedereva, Požarevca i celog poteza uz Smederevski put (Kaluđerica do Grocke i Begaljice)
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Pohvale za post: 1
marrecar
Advanced
Postovi: 2118
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 496
Pohvalio: 258

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod marrecar » Sub Jun 24, 2017 3:29 pm

To sam i ja prvobitno mislio, da ce se iskoristiti ta nova okretnica i da ce linija imati svrhu samo da prevozi do Ikee. Ali ovo je malo preterano, previse stanica ima, treba da bude neki ekspres tip da staje samo na glavnim tackama. Ovako je linija kao i svaka druga, samo sto eto ide do Ikee. U pocetku ce imati smisla, posle vec ce biti obicna linija.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Pohvale za post: 1
predrag1978
Beginner
Postovi: 67
Pridružio se: Čet Avg 11, 2016 6:24 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 31
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod predrag1978 » Sub Jun 24, 2017 4:32 pm

Sole,ako vec imas kilometrazu od Kose do Ikee,jel mozes na osnovu toga da predlozis gde bi mogle da se nalaze autobuske stanice od Autokomande pa sve do tamo...jer ne znamo jos tu dosta stvari....da li je takt od 20 minuta predvidjen bez zaustavljanja od Autokomande ka Ikei,ili ce ipak biti stajalista duz trase... drugo nije nam receno da li ce liniju drzati GSP ili privatnik..ako je GSP,koji je onda pogon i koja vozila,solo ili zglobna....fali jos informacija....
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 6603
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1471
Pohvalio: 484

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod boca-ica » Sub Jun 24, 2017 7:27 pm

Sole,ako vec imas kilometrazu od Kose do Ikee,jel mozes na osnovu toga da predlozis gde bi mogle da se nalaze autobuske stanice ... al negde usput da ubaciš i Bataju 8) :D 8)

Ne vidim motiv zašto početna mora da bude sa B. Kose , osim.... :mrgreen:
.

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Bender Rodriguez, lento, Дошљак i 1 gost